Миша писал(а):
vmail писал(а):
Не треба переносити 1:1 реалії Франції на реалії України (або росії). І не треба вдавати, що ви так гарно знаєте як це працює в країні, де страховка виконує не декоративну роль.
По-перше, це ланка зв'язку між страхуванням власності, яка включає велосипед, та самими правами власності на майно. Реєстрування дозволяє зафіксувати його, велосипеда, ціну як майна, та власника майна.
Чтобы иметь какие-то отношения со страховой вам мало купить вел, вам необходимо платить ежегодную или ежемесячную страховку. Немалую. Т.е. если например у меня за 20 лет из моих 30 велосипедов не один не украли, то страховая то будет рассчитывать стоимость страховки исходя из олухов, у которых за 5 лет украли 6 велов... И загадает... правильно, треть стоимости велосипеда примерно. И нахер оно мне такое надо с таким тарифом? Так что страховка она выгодна тем, кто оставляет велы на замках за 50 гривен с базара на неделю на ХТЗ пристегнутыми в подворотне. Им конечно выгодно страховаться. А нормальным людям не очень...
Міша, я звісно вибачаюсь, але:
1. Почали з обговорення новини. Новина на упячці не відповидає навіть їхньому джерелу французською. НЕ ВІД-ПО-ВІ-ДА-Є. Французькою мова про велосипеди, що продаватимуться у магазинах. І вартість кодування включено в ціну. На цьому можна було б і закінчити, бо новина геть не новина а брехня, якшо по-простому. Але якшо ми розмовляємо в цілому, і не про ХТЗ (бо новина не про ХТЗ), то
2. КОЖЕН сервіс (і страхова, так) коштує грошей. Це даність. За це клієнт отримує певні послуги. Ви зара просто нафантазували що це буде коштувати якусь міфічну "третину вартості вєла". Хоча велосипед зазвичай включено до страховки яку має майже кожен- а саме до страхування майна.
3. КОЖЕН сервіс пропонує, а людина рахує й вирішує. Чи вигідно чи ні. Є багато людей, які не користуються послугами страхових. А також не роблять щеплення.
4. Ще раз підкреслюю, що в разі життя у Франції, коли людина має три-п'ять страховок і це нормально, страхування майна є 120% доцільним.
В реаліях України жодна страхова чи страховка не надають сервіса рівня Франції, ні за які гроші. Факт. І не несуть відповидальності за це. Факт. Це стосується автомобіля, це стосується непрацездатності, це стосується житла, це стосується ВСЬОГО. Але це не означає поганої ідеї. Просто реалізація має "національну специфіку", так само як і банківский сектор, як і законотворча діяльність, як дотримання ПДД, як відносини з арендодавцем/арендарем etc.
"Так что страховка она выгодна тем, кто оставляет велы на замках за 50 гривен с базара на неделю на ХТЗ пристегнутыми в подворотне. Им конечно выгодно страховаться."- за таких умов їм не виплатять ні копійчини. І будуть праві. Ви неуважно читали те, що я писав вище про замок та передумови. Тому такі "за 50 грн замок на за 50 євро велосипед" зазвичай і не шукають як вкрадуть їх. Відповідно, ніхто не йде в страхову щоб отримати відшкодування. Питання вигоди й витрат. Просто йдуть на блошиний ринок/eBay/дошку локальних оголошень і покупають наступний велосипед за 50 євро щоб так само його кидати й було "не жалко". Вигідно страхуватись саме "нормальним людям". Тим, хто працює та заробляє і з того купує майно, та не має можливості махнути рукою на втрату велосипеда за 500-2500 євро та піти з дрібних грошей у кишені купити саме такий новий. Якщо ви були за кордоном, то більшість велосипедів на вулиці це ті самі "за 50 євро", але ви не бачите того що стоїть у велогаражах, дома, у Bike+Ride або паркінгах ADFC. І ті велосипеди коштують більше ніж брухт причеплений копійчаним замком до забора. Витрати на добрий замок, а в страховку вже включено. Так треба на це дивитись з боку "нормальної людини". Тоди все стає на свої місця. І це навіть не торкаючись програм лізінгу, кредиту, вантажних велосипедів або куплених по програмах підтримки з боку працедавця.