Ліхтарі CONVOY C8 S2+ S3 M1 акумулятори, зарядні, драйвери


Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 17.04.2016 21:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 65
Город: Kharkov
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:18.11.2012
23.04.2016 (Суббота)

Маршрут: Лесопарк, памятник велосипедисту
Сбор: 10:00 регистрация и брифинг
Старт: 10:30

Асфальт/грунт: 100% грунт
Темп: каждый выбирает для себя сам
Связь: 095-027-8193, 097-032-26-44 Васильев Юрий Константинович
23-24 апреля турклуб НТУ "ХПИ" Федерации спортивного туризма Харьковской области проводит Чемпионат Харьковской области по велосипедному туризму.
23 апреля - соревнования на "Комплексной дистанции" ("Фигурное вождение велосипеда", "Триал" и "Кросс");
24 апреля - "Ралли".
Дистанции будут соответствовать третьему-четвёртому классу.
Для официального участия в этих соревнованиях необходимо до 18 апреля (включительно) пройти предварительную регистрацию, перезвонив Васильеву Ю.К. (телефоны указаны выше) либо выслав заявку на электронный адрес bosolap@gmail.com, а в день старта иметь велосипед, оборудованный багажником (для перевозки груза согласно правил проведения соревнований соответствующего класса - 8-12 кг для мужчин и 6-9 кг для женщин), шлем и заполненную "Карточку спортсмена" (бланк карточки можно будет взять у судьи во время брифинга).
Регламент соревнований: https://vk.com/doc233702867_437446387
В случае отсутствия багажника или шлема все желающие смогут попробовать свои силы в прохождении дистанции, но вне зачёта :).


Регистрация
Зарегистрировано: 2
Участники:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 17.04.2016 22:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 65
Город: Kharkov
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:18.11.2012
"Фигурное вождение велосипеда" - это одна из дистанций соревнований по велосипедному туризму.
Проведение этих соревнований регламентируется "Правилами змагань зі спортивного туризму", утверждённых Министерством Украины в делах семьи, молодёжи и спорта 24 апреля 2008 г.
Вот выдержки из этих "Правил", которые касаются непосредственно проведения соревнований по дистанции "Фигурное вождение велосипеда":

3.17.3.3. Дистанція „Фігурне водіння велосипеду”
Дистанція фігурного водіння велосипеду полягає в проходженні фігур, що розташовані на майданчику з ґрунтовим або твердим покриттям, у будь-якій послідовності. Обов'язковими фігурами для дистанцій усіх класів є: вісімка, гойдалка, колія, стоп-лінія. Довжина всієї дистанції - близько 100 м.

3.17.4.3. Перешкоди для дистанції „Фігурне водіння велосипеда”
1) Щілина. На відстані 5 - 8 см (в залежності від ширини шини) один від одного встановлюються два плоских предмети висотою не більше 15 см. Учасник повинен проїхати між ними.
2) Змійка між стійками. Учасник проїжджає послідовно всі проїзди між 6 стійками висотою не менше 1,5 м, встановленими через 1,5 м одна від одної в одну лінію. Обмежувальні лінії проведені на відстані 1,5 м з обох боків від неї.
3) Коридор. Учасник проїжджає по коридору довжиною 10 м, шириною 0,7 м, утвореному розміткою і двома паралельними рядами стійок висотою 1,5 м, встановленими через 0,5 - 0,8 м.
4) Колія. Учасник проїжджає по колії довжиною 5 м і шириною 20 см, утвореною двома рядами обмежувачів через 0,5 м висотою до 15 см.
5) Коло. Учасник заїжджає через розрив шириною 1 м в коло діаметром 3 м, розвертається там і виїжджає через розрив назад. Забороняється відрив колес від землі. По розмітці кола встановлюються обмежувачі у вигляді кеглів чи брусків висотою до 15 см через 0,5 м.
6) Вісімка. Фігуру утворюють два кола діаметром 3 м, що прилягають одне до одного.Учасник заїжджає у фігуру вздовж дотичної в перший розрив шириною 1 м, розвертається в першому колі потім в другому, вимальовуючи вісімку, і виїжджає через другий розрив. Місця заїзду і виїзду, а також розмітка фігури - аналогічно п. 6.4.3.5.
7) Ворота. Учасник проїжджає через ворота шириною 0,9 м і висотою 1,2 м. верхня перекладина воріт не закріплена і вільно лежить на стійках.
8.) Кільце. На відстані 5 м одна від одної встановлюються дві стійки з кронштейнами, які закріплені на висоті 1,5 м від землі. На одній з стійок висить кільце (діаметром 20-30 см). Учасник знімає кільце однією рукою, берется цією рукою за руль перехоплює кільце і вішає його на кронштейні другої стійки іншою рукою.
9) Перенесення предмету. На землі на відстані 5 м одне від одного розмічені два кола діаметром 20 см. В одному з них встановлюється кегля (куб з ребром 8-12 см. або фішка відповідного розміру) висотою 15 - 20 см. Учасник, рухаючись на велосипеді, повинен переставити кеглю (куб, фішку) в друге коло.
10) Зигзаг. Фігура складається з п'яти прямолінійних відрізків шириною 80 см і довжиною по 3 м (по осі), з'єднаних під прямим кутом. По розмітці фігури встановлюються обмежувачі у вигляді кеглів чи т.п. висотою до 15 см. через 0,5 м.
11) Гойдалка. Учасник проїжджає по дошці (довжиною 2,5 - 3 м., шириною 20 - 30 см.), яка встановлена в центрі на опорі висотою 15-25 см. і гойдається. Кінець дошки призначений для заїзду, повинен опускався вниз під дією власної ваги.
12) Змійка між фішками. Учасник проїзджає зигзаг між 6-8 фішками висотою 15 см., встановленими через 1,0 - 1,2 м. одна від одной на одній лінії.
13) Стоп-лінія. Фініш. На землі розмічається квадрат, сторона якого дорівнює 1 м. На його дальній стороні розмічується білою фарбою лінія шириною 10 см, довжиною 1 м, яка є стоп-лінією. Учасник повинен зупинити велосипед так, щоб переднє колесо мало контакт зі стоп-лінією. Фінішем є дотик переднього колеса до стоп-лінії. Допускається дотик землі ногами в межах квадрату після зупинки велосипеду.

3.17.4.4. Штрафи на дистанції „Фігурного водіння”
1) Штраф по 1 балу призначається: за збиття одної фішки, кеглі, стійки або їх об'їзд; кожен заїзд за обмежувальну лінію одним колесом; недоїзд до Стоп-лінії, кожен дотик ногою до землі, в т.ч. при недоїзді до стоп-лінії (поза межами квадрату); помилка при перевішуванні кільця.
За об'їзд якоїсь якоїсть частини фігури учасник отримує штраф за кожну фішку по 1 балу, але не більше 10 балів у сумі.
2) Штраф по 5 балів призначається: за виїзд двома колесами за обмежувальну лінію; за падіння; за переїзд стоп-лінії; за збиття планки фігури Ворота; за втрату кільця; за втрату предмету (п. 3.17.4.3(9).
3) За об'їзд якоїсь фігури учасник отримує штраф 10 балів.

3.17.6. Визначення результатів
3.17.6.1. Результат учасника ..... визначається сумою часу подолання дистанції та штрафного часу, перерахованого з балів, отриманих за технічні помилки.

_________________
Изображение
Пойдём со мной в поход. Ты пожалеешь, но тебе понравится!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 17.04.2016 22:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 65
Город: Kharkov
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:18.11.2012
3.17.3.4. Дистанція «Велокрос»
Велокрос – це дистанція з штучними та природними перешкодами, загальною довжиною не менше 1 км, яка може складатися з одного або декількох кіл.

3.17.3.5. Дистанція «Тріал»
Тріал являє собою дистанцію довжиною 100-200 м з природними та штучними перешкодами (крутий схил; яр; піщані; заболочені та інші важкопрохідні дільниці; струмки; калюжі; стовбури дерев, що лежать, тощо) по вузькому коридору (до 1,5м), утвореному природними і штучними обмеженнями (стрічки між деревами або стійками тощо).

3.17.4.2. Перешкоди на дистанціях велокрос і тріал
Зміст перешкод на дистанціях велокрос і тріал полягає у подоланні їх, як і всієї дистанції, на велосипеді. Перешкоди мають коротку довжину (від 2 до 5 м). Перелік перешкод:
- вузький проїзд шириною до 1 м;
- крутий поворот під кутом 90°-120°;
- проїзд по канаві (перетин канави);
- переїзд через вал; - проїзд лабіринтом;
- крутий підйом; - крутий спуск;
- розворот у зворотній напрямок на обмеженій площі;
- проїзд по кам'яному завалу;
- переїзд через водяну перешкоду, рівчак або яр;
- заїзд на перешкоду типу «висока бровка» або «колода»;
- переїзд через закріплені колоди;
- заїзд або з'їзд з перешкоди типу «сходи».
Штрафується кожен дотик ногою землі (по 1 балу), виїзд за обмеження і падіння учасника (велосипеду) – по 3 бала.

_________________
Изображение
Пойдём со мной в поход. Ты пожалеешь, но тебе понравится!


Последний раз редактировалось Genya_K 17.04.2016 22:14, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 17.04.2016 22:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 65
Город: Kharkov
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:18.11.2012
3.17.3.2. Дистанція «Велоралі»
1. Велоралі полягає у проходженні дистанції по легенді та за графіком, в якому обумовлені час руху або швидкість між контрольними пунктами (КП), та у виконанні чи подоланні додаткових етапів (ДЕ). Дистанція може складатися з одного або кількох кіл. Перелік ДЕ розміщенний в п. 3.17.4.1.
2. Всі контрольні пункти чітко позначаються табличкою з відповідним номером і назвою.
3. За годину до часу свого старту команда отримує контрольну картку з маршрутною схемою.
Картка – основний документ велоралі, підтверджує проходження дистанції та етапів командою. До неї заносяться відомості про час проходження дистанції та етапів. Проходженням КП вважається момент подання контрольної картки у руки судді учасником команди. Весь склад команди повинен знаходитися в зоні збору. За самовільне внесення учасниками записів та виправлення, а також втрату картки, команда отримує час останньої команди плюс штраф 10 хвилин.
Маршрутна схема являє собою нитку маршруту, на якій вказуються місця знаходження КП, їх орієнтири, відстань між ними, дані про ДЕ, перерви в русі та інші відомості про маршрут. Маршрутна схема видається у вигляді легенди – короткого пояснювального тексту у вигляді таблиці, умовних знаків (топографічних) і стрілок, які визначають напрямок руху.
4. Вантаж на дистанції «Велоралі» може розподілятися між учасниками команди довільно. На усіх інших дистанціях вантаж, у відповідності до табл. 1, кожний учасник транспортує індивідуально на багажниках свого велосипеда.
5. Загальний результат на дистанції «Велоралі» визначається сумою часу перебування на деяких етапах та штрафами, переведеними у часовий вимір (п. 3.17.6.4)

3.17.4.1. Додаткові етапи на дистанції «Велоралі»
1) Правила дорожнього руху.
Завдання виконується всіма учасниками окремо. Кожний витягає картку з питаннями по дорожнім ситуаціям і дає відповідь.
Штрафується (по 3 бали) кожна невірна відповідь, підказка іншим учасником. Час усіх відповідей йде за рахунок часу між контрольними пунктами.
2) Надання першої долікарняної допомоги
Орієнтовний перелік травм:
1. Кровотечі. 2. Проникаюче поранення грудної клітини. 3. Проникаюче поранення черевної порожнини. 4. Травма черепа. 5. Перелом ключиці. 6. Перелом ребер. 7. Пошкодження хребта. 8. Перелом тазу. 9. Перелом плеча. 10. Перелом передпліччя. 11. Перелом стегна. 12. Перелом гомілки. 13. Перелом щиколотки. 14. Розтягнення і розрив зв'язок. 15. Вивихи. 16. Термічні опіки. 17. Переохолодження. 18. Тепловий, сонячний удар. 19. Ураження блискавкою. 20. Утоплення. 21. Гірська хвороба. 22. Гостра серцево-судинна недостатність, непритомність. 23. Зупинка серця та дихання. 24. Шок. 25. Харчові отруєння. 26. Простудні захворювання (запалення легенів). 27. Укуси комах, плазунів, звірів.
Завдання виконується всіма учасниками окремо. Кожний витягає картку з назвою умовної травми і дає відповідь.
Штрафується (по 3 бали) кожна невірна відповідь, підказка іншим учасником. Час перебування на етапі – аналогічно п.3.17.4.1.(1).
3) Кріплення та перевезення вантажу.
Завдання проводяться безпосередньо на старті дистанції велоралі після п. 3.17.4.1(1) та п. 3.17.4.1(2) в рахунок часу між контрольними пунктами. Після сигналу «Старт» учасники підносять вантаж до велосипедів, що знаходяться на відстані 8-10 м у напрямку подальшого руху, закріплюють його на задніх багажниках та транспортують до фінішу. Можлива перевірка ваги на будь-якому КП дистанції. Штрафується втрата вантажу (2 бали за кожний неповний кілограм).
4) Встановлення намету.
Етап виконується на час (у секундах). Намет суддівський. Змагання полягають в розбиранні та складанні в чохол попередньо встановленого намету і деталей кріплення, а потім – встановленні намету до повної готовності. Неякісна установка намету виправляється командою за рахунок свого часу.
5) Розпалювання вогнища.
Метою змагання є доведення до кипіння певної кількості води в суддівській посуді на вогнищі, розпаленому дровами. Фінішем є мить стабільного кипіння води. Приладдя для вогнища і дрова – суддівські. Кількість сірників не обмежується. Використання горючих рідин, вибухо-небезпечних і горючих речовин не допускається. Завдання виконується з врахуванням часу від старту до фінішу в секундах. Штрафується використання при розпалюванні одночасно більше 1-го сірника (по 1 балу за кожний додатковий сірник).
6) Визначення азимуту.
Виконується по черзі кожним учасником. Компас суддівський. Штрафується (по 1 балу) відхилення на кожні ± 3 град. від істинного (дійсного) значення азимуту на вказаний суддею орієнтир. Час перебування на етапі – аналогічно п. 3.17.4.1(1).
7) Ремонт велосипеда.
Ремонт полягає у виправленні умовної поломки на вказаному суддею велосипеді. Всім командам призначається однаковий вид ремонту. Ремонт виконується інструментом команди. Перелік поломок: вісь переднього колеса, вісь педалі, вал каретки, спиця або ніпель, шатун, болт руля, гальмівна колодка, заміна камери колеса. Завдання виконується на час. Неповноцінність ремонту визначає суддя за рахунок часу команди. Фіксується час, витрачений командою на ремонт до остаточного виправлення дефектів (у секундах). Штраф аналогічно п. 3.17.4.1(4).
8 ) Рух по бездоріжжю на велосипеді.
Дільниця довжиною не більше 100 м і шириною 1,5-2 м прокладається по бездоріжжю з природними перешкодами (пісок, болото, рови, брід, круті повороти тощо). Дистанція долається по черзі кожним учасником окремо. Штрафується кожен дотик ногою землі (по 1 балу), виїзд за обмеження і падіння учасника (велосипеду) – по 3 бала. Час перебування на етапі – аналогічно п. 3.17.4.1(1).
9) Рух за графіком.
Графік руху задається швидкістю або часом (оптимальний час). Команда штрафується (по 2 бали) за кожну неповну хвилину запізнення на кожному етапі контролю. Випередження графіку не штрафується і не заохочується.
10) Швидкісна дільниця.
Етап (довжина до 2 км) проводиться на дорозі з твердим покриттям або ґрунтовій дорозі, без перетину з автошляхами. Час перебування на етапі враховується у сек.
11) Підйом вгору на велосипеді.
Довжина етапу – до 200 м, крутизна підйому – не більше 15 град (27%). Дистанція долається на велосипеді по черзі окремо кожним учасником. Штраф аналогічно пункту 3.17.4.1(8).
12) Спуск по схилу на велосипеді.
Довжина етапу до 100 м, крутизна схилу – не більше 20 град (36.5%). На ґрунтовому схилі прокладається дистанція спуску з 3-5 поворотами під кутом до 90°. Місця поворотів позначаються не менш як двома прапорцями і обмежувальними лініями шириною до 2 м. Дистанція долається по черзі окремо кожним учасником. Штраф і час виконання – аналогічно пункту 3.17.4.1(8).
13) Піщана дільниця.
Дільниця з піщаним покриттям з довжиною від 10 до 50 м (через 10 м, в залежності від класу дистанції). Штраф і час виконання – аналогічно пункту 3.17.4.1(8).
14) Колія.
Використовується дільниця шляху, що має колію глибиною 0,5-0,6 м, довжиною до 10 м та шириною до 0,6 м. Колія може бути наповнена водою та бути непрямою. Штраф і час виконання – аналогічно пункту 3.17.4.1(8).
15) Рух за азимутом.
Етап влаштовується між двома дорогами або стежками, що розташовані на відстані 200-500 м. На дорозі, що веде до фінішу, через 5-10 м встановлюються пронумеровані таблички. На старті етапу команді вказується азимут на один з орієнтирів. При виході на фінішну дорогу капітан записує в контрольну картку номер таблички, на яку вийшла команда. Штрафується відхилення від справжнього напрямку (по 1-му балу за кожний градус). Виправлення в контрольних картках штрафується у 10 балів.
16) Орієнтування.
Етап полягає у визначенні свого місцезнаходження. На старті команда отримує спортивну карту з нанесеним місцем старту. На маркованій трасі вказуються контрольні пункти, знаходження яких треба відмітити на карті проколюванням голкою або відміткою кольоровим олівцем. Етап проходиться на час як рух за графіком (див.п. 3.17.4.1(9). Крім відхилення від графіку штрафується відхилення відмітки КП на кожний 1мм зверх 2 мм – 3 бали, але не більше 10 балів, відсутність кожної відмітки – по 10 балів.
17) Подолання броду на велосипеді.
Використовується ділянка струмка або річки шириною до 2 м, глибиною до 0,3 м, швидкість течії до 1 м/сек. Штраф і час виконання аналогічно пункту 3.17.4.1(8).
18) В'язання вузлів.
Кожен учасник по черзі витягує картку з назвою одного з 7 вузлів і зав'язує вузол на суддівській вірьовці. Фіксується час у секундах, витрачений командою. Перелік вузлів: прямий, брамшкотовий, академічний, провідник (одним кінцем), подвійний провідник, булінь, удавка. Зразки вузлів повинні бути у судді для порівняння. Штраф за невірно зав'язаний вузол – 3 бали.
19) Переправа через річку (яр) по колоді.
Довжина заздалегідь укладеної колоди – 5-8 м, діаметр – 25-30 см. Місце під колодою повинно бути очищено і звільнено від сторонніх предметів. Вірьовки застосовуються суддівські. Перешкода долається учасниками по черзі. Вантаж та велосипеди транспортуються по перилах окремо. Учасники переправляються по черзі з застосуванням страховки допоміжною вірьовкою. Фіксується час долання етапу. Штрафи: неправильна страховка, супроводження – 3 бала; тимчасова відсутність страховки, супроводження – 5 балів; використання опори за обмеженням – 5 балів; зрив з зависанням на суддівській страховці – 5 балів; втрата основної мотузки або контрольного вантажу – 5 балів; залишене спорядження після закінчення етапу – 10 балів.

_________________
Изображение
Пойдём со мной в поход. Ты пожалеешь, но тебе понравится!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Yahoo [Bot]


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.086s | 21 Queries | GZIP : On | Load : 0.79 ]
Reputation System ©'