| велосипед купить кропивницкий |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 01.06.2012 22:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 2582
Город: Велоклюбь "Veloon"
Пол: Не указан
Возраст: 46
Зарегистрирован:26.08.2008
02.06.2012 (Суббота)

Маршрут: Из дому на стадион "Динамо" -> Найти здание Велотрека -> найти в нём магазин "ВелоДом" -> Поставить подпись под петицией.
Сбор: 12:50 Старт с 02.06.12
Старт: 13:00

Время финиша: 19:00
Место финиша: Финиш 14.06.12
Километраж: кто откуда
Асфальт/грунт: кто как
Темп: комфортный
Брать с собой: друзей
Связь: 0500403560 - Жэка
Приезжай и поставь подпись под петицией велосипедистов к:
Президенту України
Януковичу В.Ф.
Копія: Прем’єр-міністру України
Азарову М.Я.
Копія: Голові Верховної Ради України
Литвину В.М.

Текст петиции ниже.


Регистрация
Зарегистрировано: 1
Участники:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.06.2012 22:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 2582
Город: Велоклюбь "Veloon"
Пол: Не указан
Возраст: 46
Зарегистрирован:26.08.2008
Звернення громадян щодо розвитку велотранспорту в Україні
У всіх країнах Європи велосипедний транспорт посідає важливе місце у транспортній мережі, а у багатьох країнах розвиток велоруху є пріоритетним поміж інших видів транспорту. Причиною такої уваги європейських політиків та громадськості є те, що розвиток велотранспорту вирішує багато транспортних, екологічних та економічних проблем, а також проблем зі станом здоров'ям нації.
Популяризація велосипеда як повсякденного транспортного засобу несе за собою наступні переваги для суспільства:
1. Велотранспорт вирішує транспортні проблеми у містах. Близько третини подорожей містом здійснюються на відстані до 3 км, отже, їх можна здійснити велосипедом і розвантажити дороги і громадський транспорт. Велосипедисти використовують менше простору дороги порівняно із приватним автомобілем, і у 15 разів менше місця для паркування.
2. Велосипед - екологічна альтернатива автотранспорту. Велосипеди не забруднюють повітря, не виробляють парникових газів та майже не створюють шуму.
3. Чим більше велосипедних поїздок здійснюють люди - тим вища безпека дорожнього руху. За даними Світової організації здоровя, ДТП – друга основна причина смертності молодих людей у країнах, що розвиваються, адже чим вища швидкість при ДТП - тим імовірніші смертельні наслідки у разі аварій. Тому велосипед є більш безпечним і сприяє підвищенню безпеки руху загалом.
4. Міста з розвиненим велорухом стають більш приємними для проживання та туризму. Зручна велосипедна інфраструктура сприяє зменшенню використання приватних автомобілів, а отже, менше машин їздить по вулицях, менше машин паркується на тротуарах та газонах. Зелені зони та площі повертаються людям для відпочинку та зустрічей, а це робить місто більш привабливим і для туристів.
5. Велосипедні поїздки допомагають людям підтримувати хороше здоров'я.
6. Велосипед - цивілізаційний вибір багатьох громадян Європи та Америки, його розвиток є пріоритетом у розвитку міст та громад.


Наразі вигоди, які несе розвиток велосипедного транспорту, усвідомлені громадськістю та рядом місцевих адміністрацій. Так, у Києві, Львові, Вінниці, Чернігові, Євпаторії та інших містах розвиток велотранспорту та будівництво велоінфраструктури внесені до стратегічних планів цих міст. Проте на шляху цих планів існує перешкода, яку місцеві влади усунути не в змозі.
Ця перешкода – недосконалість існуючої нормативної бази у галузі велосипедного транспорту: Державних будівельних норм, Державних стандартів України, Правил дорожнього руху та інших. Ці документи у частинах, що стосуються велосипедного руху, були написані десятиріччя тому і з тих пір не переглядалися. Тому численні заходи у галузі безпеки велотранспорту, які добре зарекомендували себе у світовій практиці, не можуть бути втілені в Україні. Натомість зберігаються і відстоюються дискримінаційні вимоги до використання велосипеда, що стримує розвиток велотранспорту.
Одним із прикладів, але далеко не єдиним, є те, що Державні будівельні норми передбачають тільки один тип велосипедної інфраструктури – велодоріжку, через що на більшості українських вулиць неможливо облаштувати проїзд велосипедистів. Правила дорожнього руху фактично криміналізують велосипедиста, змушуючи його рухатися тільки велодоріжкою, навіть якщо нею неможливо проїхати (як часто стається, якщо вона спроектована згідно з ДБН); тож якщо велосипедист обирає об’їхати перешкоди по дорозі, він змушений порушувати ПДР. Згідно з ПДР, велодоріжками мають рухатися також і мопеди, які розвивають значно вищу швидкість, ніж велосипедист, тому ПДР фактично створюють додаткові небезпеки для велосипедистів.
Наявна нормативна база стримує розвиток велотранспорту, і, як наслідок, призводить до гальмування розвитку усієї транспортної мережі та повторення транспортних помилок Європи 60-х років.

У зв'язку із цим ми, громадяни України, платники податків, вимагаємо:
1. Розробити за участі експертів, представників громадськості, лідерів об’єднань велосипедистів, та на відповідному рівні затвердити державну програму розвитку велосипедного транспорту, якою передбачити пріоритет розвитку велотранспортної мережі у складі транспортної мережі міст та України та популяризацію велотранспорту, а також поетапний план заходів, спрямованих на втілення цієї програми до 2025 року.
2. Переглянути Державні будівельні норми, Державні стандарти України, Санітарні норми та правила та інші документи, з метою створити умови для якнайшвидшого розвитку безпечної та комфортної велоінфраструктури у містах та всій Україні. До роботи над переглядом мають бути обов'язково включені експерти, у тому числі іноземні, та представники громадськості.
3. Переглянути Правила дорожнього руху, з метою встановити недискримінаційні, відповідні досвіду європейських країн норми для руху велосипедистів. До цієї роботи мають бути обов'язково залучені експерти, у тому числі іноземні, та представники громадськості.
4. Повідомити за адресою, вказаною у цьому листі, про вжиті заходи протягом терміну, встановленому законодавством України, та якомога швидше розпочати роботу у цьому напрямку, до якої обов’язково залучити громадськість.

_________________
Уже 19 лет мне кажется, что я умею летать.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.06.2012 22:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 2582
Город: Велоклюбь "Veloon"
Пол: Не указан
Возраст: 46
Зарегистрирован:26.08.2008
Осталось мало времени!
Финиш 14.06.12

_________________
Уже 19 лет мне кажется, что я умею летать.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 06.06.2012 11:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 1285
Город: Харьков
Пол: Жен
Зарегистрирован:23.09.2011
поддерживаю! Правда, подпись я еще на Велодне поставила =)

_________________
Марина, 050 68 57 908.

Слідопити. Клуб мандрівників і любителів природи

Дика природа і польова біологія на ХТ


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 06.06.2012 12:07 
Аватара пользователя

Сообщения: 957
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:10.10.2011
петиция правильная в общем, но есть много вопросов по самому тексту:
1. Правила, как таковые, одинаковые и у нас и в странах ЕС и Америки, в том числе и для велосипедистов. Более того, там они гораздо строже, и именно в виде наказаний велосипедистам за нарушения ПДД. Поэтому этот пункт желательно уточнить.
Jeka_1 писал(а):
3. Переглянути Правила дорожнього руху, з метою встановити недискримінаційні, відповідні досвіду європейських країн норми для руху велосипедистів.

Лично я категорически за законное штрафование велосипедистов-нарушителей, пешеходов-нарушителей и автомобилистов-нарушителей на равных основаниях. Как это предусмотрено законодательно. Именно штрафование, т.к. только система наказаний способна привить желание соблюдать правила, что и показала история Европы и США. Чтобы и было как в Европе и США. Но хотят ли этого составители петиции и это ли они имеют в виду? В свою очередь "недискримінаційні норми європейських країн для руху велосипедистів" касаются не законов и норм (как раз они там очень строгие и дискриминирующие в украинском понимании) а велосипедной инфраструктуры. Соответственно и это требование в петиции должно быть более конкретное и четкое.

2. А этот пункт наши власти просто таки обожают.
Jeka_1 писал(а):
До цієї роботи мають бути обов'язково залучені експерти, у тому числі іноземні, та представники громадськості.

"Иностранных экспертов" власти наприглашали столько, что хоть пруд пруди. Только эффекта не видно от этого. Кто должен выбирать экспертов? Какие цели им будут ставиться? (сейчас цели такие - кивать головой, делать умное лицо и рассказывать о прогрессе и эффективности работы властей. Живой пример - иностранный эксперт ФФУ П.Л. Колина). Это всё нужно указывать заранее, иначе это просто сотрясание воздуха.

Требования (а в петиции всё составлено именно в формате требований) должны быть конкретными. Не просто "хотим недискриминирующего законодательства" а хотим изменений в пункте таком-то закона такого-то и т.д. Хотим велодорожки там-то и там-то. Также, дабы снизить вероятность "ответного посыла" нужно указывать не просто "что мы налогоплательщики" а откуда планируются или возможно (предположительно, по мнению составителей петиции) выделение средств на эти мероприятия.

Имейте в виде, что неконкретные и нечеткие требования приводят к неконкретным ответам и получению абсолютно нежелательных результатов.

_________________
Tempora mutantur, et nos mutamur in illis


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.06.2012 21:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 1285
Город: Харьков
Пол: Жен
Зарегистрирован:23.09.2011
Zvonimir писал(а):
петиция правильная в общем, но есть много вопросов по самому тексту:
1. Правила, как таковые, одинаковые и у нас и в странах ЕС и Америки, в том числе и для велосипедистов. Более того, там они гораздо строже, и именно в виде наказаний велосипедистам за нарушения ПДД. Поэтому этот пункт желательно уточнить.
Jeka_1 писал(а):
3. Переглянути Правила дорожнього руху, з метою встановити недискримінаційні, відповідні досвіду європейських країн норми для руху велосипедистів.

Лично я категорически за законное штрафование велосипедистов-нарушителей, пешеходов-нарушителей и автомобилистов-нарушителей на равных основаниях. Как это предусмотрено законодательно. Именно штрафование, т.к. только система наказаний способна привить желание соблюдать правила, что и показала история Европы и США. Чтобы и было как в Европе и США. Но хотят ли этого составители петиции и это ли они имеют в виду? В свою очередь "недискримінаційні норми європейських країн для руху велосипедистів" касаются не законов и норм (как раз они там очень строгие и дискриминирующие в украинском понимании) а велосипедной инфраструктуры. Соответственно и это требование в петиции должно быть более конкретное и четкое.

2. А этот пункт наши власти просто таки обожают.
Jeka_1 писал(а):
До цієї роботи мають бути обов'язково залучені експерти, у тому числі іноземні, та представники громадськості.

"Иностранных экспертов" власти наприглашали столько, что хоть пруд пруди. Только эффекта не видно от этого. Кто должен выбирать экспертов? Какие цели им будут ставиться? (сейчас цели такие - кивать головой, делать умное лицо и рассказывать о прогрессе и эффективности работы властей. Живой пример - иностранный эксперт ФФУ П.Л. Колина). Это всё нужно указывать заранее, иначе это просто сотрясание воздуха.

Требования (а в петиции всё составлено именно в формате требований) должны быть конкретными. Не просто "хотим недискриминирующего законодательства" а хотим изменений в пункте таком-то закона такого-то и т.д. Хотим велодорожки там-то и там-то. Также, дабы снизить вероятность "ответного посыла" нужно указывать не просто "что мы налогоплательщики" а откуда планируются или возможно (предположительно, по мнению составителей петиции) выделение средств на эти мероприятия.

Имейте в виде, что неконкретные и нечеткие требования приводят к неконкретным ответам и получению абсолютно нежелательных результатов.


Есть объективные замечания, которые можно учесть в будущем. Я тоже за конкретику. Но петиция была составлена до 26 мая и 15 июня заканчивается сбор подписей. Так что правки не уместны.

Jeka_1 писал(а):
Звернення громадян щодо розвитку велотранспорту в Україні
1. Розробити за участі експертів, представників громадськості, лідерів об’єднань велосипедистів, та на відповідному рівні затвердити державну програму розвитку велосипедного транспорту, якою передбачити пріоритет розвитку велотранспортної мережі у складі транспортної мережі міст та України та популяризацію велотранспорту, а також поетапний план заходів, спрямованих на втілення цієї програми до 2025 року.


Экспертов будут определять по рекомендации лидеров объединений велосипедистов.
Обсуждение программы развития велодвижения будет происходить также на Харьков Туристе.

_________________
Марина, 050 68 57 908.

Слідопити. Клуб мандрівників і любителів природи

Дика природа і польова біологія на ХТ


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.184s | 23 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'