Ліхтарі CONVOY C8 S2+ S3 M1 акумулятори, зарядні, драйвери


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Вопрос по каретке
СообщениеДобавлено: 06.01.2014 18:24 

Сообщения: 467
Город: Бандерштадт
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:12.11.2012
Lancer777 писал(а):
может кто-то разбирал уже, подскажите, какая длина вала каретки на велосипеде Сannondale trail6 2011?

Я хочу использовать только большую звезду на системе и попробовать поставить каретку покороче, к примеру, 107 или 110 мм.


длина вала каретки 122,5 мм.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Вопрос по каретке
СообщениеДобавлено: 06.01.2014 21:38 
Аватара пользователя

Сообщения: 221
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
formazon писал(а):
Ну, тот-же Octalink и холлоутеч без 2 повыносливее и полегче чем квадрат. Лучше, конечно Hollowtech 2. Хотя-бы Deore для начала.

Був Деор, ну система наче норм, але 51-ша каретка пішла спати після сезону. Ну все звичайно як має бути - болото, часте миття ровера, але все ж. Наразі взяв 70-ту, хлопці порадили, от сьогодні катнув, атмосферно так, певне розберу з цікавості, яка доля підшипників, заодно і нормального мастила наб'ю.

До речі, коли після смерті каретки запитався на місцевих форумах що б порадили для природного середовища мого Маленького Бегемотика,
PlusOdyn писал(а):
Маю я 590-ту шиманіську систему, була там каретка, але біда із нею - вода+ грунт всередині, шатуни не крутилися. Траплялося що і води по втулки, а на Маленькому Бегемотику майже кожен виїзд не асфальтом закінчувалася відмиванням, це додатково ситуацію ускладнило.

Микола от радить квадрат, мов невбієнна, але оскільки я часом маю настрій із бордюрів не з'їжджати, думаю шатуни мінятиму постійно. Крім того, це знову ж таки додаткові гроші на перехід.
Наразі труба в якості осі мені до душі припала, тому щось холловтеч-лайк цікавить. А на перспективу можна й інших виробників.

Зараз вирішення бачу в купівлі нової SM-BB51, захищені підшипники до старої пошукаю, але все ж.

то один наче толковий (ну я не знаю його особисто) катальщик радить:
_p@nika_ писал(а):
ВВ-51 погоди не зроблять, навіть ВВ-70... мені на сезон ледве вистачає...
якщо хочеш надійну - то візьми під квадрат якісну, типу шимано 56 і вище, а якщо хочеш легшу - то окталінк з пустотілими шатунами і каретку типу BB-ES51

Але ж інша сторона умовно невбієнних картриджних кареток - після "стрибання" треба нові шатуни, ну квадрат точно (авторитетні для мене в тому люди так стверджують, сам не використовував і не горю бажанням), окталінк хз, у мене із картриджних була на першому ровері ісіс, що схоже, але як на мене краще (конструктив видаєтсья досконалішим), я правда тоді майже не перестрибував перешкоди (банніки, інше шатунонавантажене), але все ж, то і після ~3,5 к, жодних питань до шатунів, хіба сам картридж дещо вібрує при крученні - ну це норм, плавав.
Чи я таки помиляюся?

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.090s | 19 Queries | GZIP : On | Load : 0.39 ]
Reputation System ©'