| рюкзак |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, 4, 5 ... 14, Bce  След.

Чи портібен сучасний бюджетний КК двопідвіс для міста
так 34%  34%  [ 31 ]
ні 66%  66%  [ 59 ]
Всего голосов : 90
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 14:31 
Аватара пользователя

Сообщения: 1074
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:14.10.2010
Я звичайна людина і ціль цієї теми просто з'ясувати "а нє дурак лі я?" і чи не забагато хочу для людей і себе.
Ітак, перший мій нормальний МТБ КК велосипед я купив в 2009році і з тих пір трошки попоїздив. Не скажу що намотав мільйон та щось там таки є і як на мене, достатньо щоб підняти це питання для простого, безконфлікного обговорення.

А мова піде ось про що. Вперше виїхавши з магазину я зїхав з тротуару на проїзжу частину, зрозуміло, через бровку заввишки сантиметрів двадцять. Новенький Сантур замортизував перепад і ця м'якість запам'яталась мені мабудь на все життя. Відчуття мені це дуже сподобалось і я зрозумів, що амортизація це велика сила.

Десь за два сезони я нагнав велоформу, отримав якийсь досвід та ознайомися з ринком запчастин. Атож апгрейди, шмагрейди привели мене до того, що зараз я маю десь одинадцятикілограмовий КК хардтейл з Фоксом, ХТ-обвісом і т.д. Живу я в Запоріжжі, і 99% свого часу катаю або по асфальту, або по грунтовим стежкам нашого степу. Як і практично любий чоловік намагаюсь їхати з максимально високою швидкісттю, бо це мені в кайф.

Пару років назад, на одній з покатушок я сів на байк того ж классу що і моя перша машина 2009 року (14,5кг без бардачків, фонарів, дудок і т.д) і зрозумів, що десяти-одинадцяти кілограмовий байк це байк зовсім не для спортсменів. Це байк для простої людини, котра просто хоче отримувати задоволення від катання, не гроблячи при цьому своіх колін, хребта та рук. Та цього замало.

Практично кожного дня влітку я їду на своєму 11-ти кілограмовому байку по НАШИМ асфальтним дорогам і мрію про двопідвіс. 26-35 км/год по нашому асфальту і з рюкзака вилітають насоси, вилітає фляга з фляготримача, седло залізає в зад по самі легені.

Та я не хочу даунхіл, трейл, ендуро, гравіті-куявіті двопідвіс. Я хочу простий кросс-кантрійний двопідвіс для наших асфальтних доріг - спереді вилка 80-100мм, позаду думаю достатньо тако ж ходу. Хочу щоб зайшовши в магазин, мені показали цей велосипед вагою, хай буде 13-15 кг, показали каталог в якому буде написано Кросс Кантрі, а не "це майже теж саме, тільки, якщо подивитись через дірку у дупі" бо це буде не теж саме.

І от я вже майже два роки без фанатизму, але з цікавісттю слідкую за Українським ринком і не бачу нічого в бюджетному сегменті. Так я розумію - спочатку двопідвіси появилися в агресивних гірських дисціплінах, бо це було питання їх розвитку і безпеки. Так я розумію, що дадцять років тому це стоїло бісових грошей. Але товариство, час не стоїть на місті - технологіі розробки, матеріалів старіють і дешевіють, а досвід накопичується. Вибачте, був час коли алюміній коштував дорожче за золото, та сьгодні це не так.

Сказати, що "треба не КК двопідвіс розробляти, а краще дороги ремонтувати", то вибачте, чомусь автомобілебудівники випускають машини "адаптовані для країн СНД", а велосипедні марки цього не роблять.

А тому в мене питання:
1 Чи дійсно, на сьогодні, нашій країні портібен сучасний бюджетний (ні не АШАН-Байк) КК двопідвіс (ні не для гор, для міста)
2 Чи можливо сьогодні створити достойний бюджетний КК двопідвіс?

_________________
TREK 8000 Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 14:55 
Аватара пользователя

Сообщения: 68
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:05.10.2012
1. Для міста та шоссе достатньо гарного шоссера. Двопідвіс у місті на сліках - це маячня!
2. Що в ваших словах означає бюджетний? Яка ціна для вас бюджетна?

Ми також довго вагались чи потрібно нашій компаніі лізти в цю нішу. Але в 2015 році таки вирішили запустити в своєму модельному ряді двопідвіс. Все що нам вдалось видавити - 1634$. Це зовсім не бюджетно, але дешевше це буде не підвіс, а дійсно Ашан...

_________________
Изображение
Всем Прайд, посоны! (с)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 14:59 

Сообщения: 561
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:03.04.2012
у бергамонта есть, у келлиса

_________________
покупаю любые титановые рамы и вилки, вареные переваренные, а так же запчасти. дорого за налич...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 15:11 
Аватара пользователя

Сообщения: 1074
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:14.10.2010
Згоден, що двопідвіс на сліках це маячня, і шоссер в місті, де яма на ямі це також маячня. Я мав на увазі Кросс Канрі двопідвіс - тобто двопідвіс по нашому асфальту - з ямами, напливами, камнями і т.д. А також для ізди по парковим і степовим дорогам.

Ціна. Тут дійсно питання. Бо в 2009 році мій абсолютно нормальний не ашан хардтейл коштував 350$. Чомусь зараз це коштує 500. Тому хай буде це 1000$.
І яку що за двопідвіс ви створювали? Адже ніша КК двопідвісів, як на мене зовсім не зайнята.

_________________
TREK 8000 Custom


Последний раз редактировалось Volod 09.12.2014 15:14, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 15:13 
Аватара пользователя

Сообщения: 68
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:05.10.2012
Volod писал(а):
Згоден, що двопідвіс на сліках це маячня, і шоссер в місті, де яма на ямі це також маячня. Я мав на увазі Кросс Канрі двопідвіс - тобто двопідвіс по нашому асфальту - з ямами, напливами, камнями і т.д. А також для ізди по парковим і степовим дорогам.

Ціна. Тут дійсно питання. Бо в 2009 році мій абсолютно нормальний не ашан хардтейл коштував 350$. Чомусь зараз це коштує 500. Тому хай буде це 1000$.


На вашу думку, яка комплектація має бути за 1000 зелених?

_________________
Изображение
Всем Прайд, посоны! (с)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 15:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 1074
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:14.10.2010
Рама звичайно алюміній, колеса двохстінні, обвіс Асера-алівіо, вилка Сантур ХСТ, або Рейдон, в задніх амортизаторах я нажаль профан.

_________________
TREK 8000 Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 15:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 68
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:05.10.2012
Volod писал(а):
Рама звичайно алюміній, колеса двохстінні, обвіс Асера-алівіо, вилка Сантур ХСТ, або Рейдон, в задніх амортизаторах я нажаль профан.


З такими комплектуючими воно буде важити як Атлант ;)

А якщо серйозно - нормальна батована алю рама, де всі лінки на промах, яка важить менше 2,5кг, геометрію і хід якої дійсно прораховано - коштує десь від 300 баксів (це на заводі який їх виготовляє). Але її потрібно пофарбувати та нанести дизайн. Зібрати та доставити до нашої країни це також коштує немало. Але в 1000 долларів можна втиснути, якщо виготовнику затягнути пасок ;).

Річ в тому, що навіть нормальна двопідвісна рама з усіма її наворотами, не буде так працювати на XCT, Raidon і т.п. Мінімум має бути повітря спереду і ззаду. Але навіть якщо ззаду буде повітря - не факт що воно працюватиме правильно (я зараз говорю про амортизатори X-Fusion, SrSuntour, RST та ініші, бо лише їх можна встановити за таку ціну).

_________________
Изображение
Всем Прайд, посоны! (с)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 15:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 1074
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:14.10.2010
В мене був хардтейл Команч Томагавк 14,5кг. Рама важила в нього в 19 ростовці 2000 чи 2100 грам, так шо 2,5кг двопідвісна рама це 15-15,5кг, в комлектаціі з вилкою пружинною ХСТ вагою десь 2,5-2,8кг. Прицьому якщо Рейдон, то це на пам'ять 1800грамів. Нажаль яка якість Сантуру зараз не знаю, бо пружинно-масляний Рейдон 2010 року під вагою 64 моїх кілограми працював вері-вел! Якщо ж ми віртуально будуємо хоч і бюджетний, але байк для міста, то думаю і заднього амортизатора классу Raidon буде за глаза. До речі чомусь робота пружинно-масляних вилок мені побобається більше ніж повітряно-масляних.

Тоб-то байк для фітнесу. Для місто-пак-стежки. Двопідвіс. Але робочий двопідвіс можливо створити за 1000 зелених так щоб його рентабельно було випускати?

І ще - 1634 доллари за двопідвіс, це яка комлектація?

_________________
TREK 8000 Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 15:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 68
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:05.10.2012
Volod писал(а):
В мене був хардтейл Команч Томагавк 14,5кг. Рама важила в нього в 19 ростовці 2000 чи 2100 грам, так шо 2,5кг двопідвісна рама це 15-15,5кг, в комлектаціі з вилкою пружинною ХСТ вагою десь 2,5-2,8кг.


Не забувайте про задній амморт + 300-350 грамів

Volod писал(а):
Але робочий двопідвіс можливо створити за 1000 зелених так щоб його рентабельно було випускати?

нажаль ні

Краще гарний хардтейл придбати

_________________
Изображение
Всем Прайд, посоны! (с)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 16:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 1074
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:14.10.2010
Цитата:
Краще гарний хардтейл придбати

Ні не краще - бо в сраку дуже б'є

Хотілосяб всеж побачити комплектацію вашого двопідвісу за 1634 долари, його теоретичну вагу, та назву дисципліни для якої він прораховувався.

_________________
TREK 8000 Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 16:31 

Сообщения: 118
Город: м.Івано-Франківськ
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:07.04.2009
якщо хочеться бюджетний двохпідвіс і щоб він не важив 15кг - то чому б не розглядати б/в варіант?

бо новий двохпідвіс на асері-алівіо з вилкою типу сантур ХСМ з гальмами тектро (ціна нового і буде біля 1000$) - повна маячня. не буде воно приносити задоволення. а б/в за ці гроші буде цілком пристойний.

і чому б просто не поміняти саму раму на двохпідвісну? можна взяти б/в старіших років б/в з нормальним амортом за 200-300$, які працюють нічим не гірше.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 16:50 

Сообщения: 1345
Изображения: 0
Город: Макеевка
Пол: Не указан
Зарегистрирован:28.11.2010
- не ашан подвесы до 1000$ есть в драйвспорте.
- кк подвес это не городской велосипед, это велосипед для тренировок и участия в соревнованиях в дисциплине кросс-кантри.
- для городской езды, во всех её проявлениях, существует огромное количество вариантов велосипеда.
- утверждение что шоссер в городе это бред - это бред. каждый сам для себя решает на чем ему удобно катать. лично для меня шоссейник - основной велосипед, без всех остальных я обойдусь без проблем, без шоссейника будет грустно.
- если кому-то удобен в городе именно кк подвес, то пусть выбирает и катает. однако я бы не стал утверждать что "стране" т.е местному массовому среднестатистическому покупателю нужен кк подвес в качестве городского велосипеда, по нескольким причинам.
- считаю что вопрос переносимости плохих дорог с точки зрения комфорта перемещения по ним на велосипеде лежит в плоскости личного восприятия и выбора.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 17:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 1074
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:14.10.2010
Мова зараз не йде про б/у. Взагалі-то я зара не збираюсь купувати собі нового байка. Але я прийшов до висновку, що для наших доріг, для швидкого, та комфортного манеру їзди мені потрібен байк по сучасним визначенням найбільше підхдячий до КК двопідвісу. Я вважаю, що він потрібен не тільки мені, і кількіть таких людей на планеті Земля взагалі, та на теренах бувшого Совка окремо велика. Але нажаль два-три роки неспішного мониторингу показують, що найбільш поширені в Україні марки а) зовсім не випускають КК-підвіси б) якщо випускають, то тільки в топ-сегменті для спортсменів.
А отже постали ряд питаннь
1) або щось не так зі мною, і такого плану двопідвіс зовсім не потрібен
2) зі мною все в порядку, але на даноу етапі розвитку цивілізаціі не можливо створити велосипед з вимогами, що я озвучив, за ціну шо я озвучив.

Що до ХСМ, гаразд хай буде XCR з магнієвими штанями

_________________
TREK 8000 Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.12.2014 17:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 1074
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:14.10.2010
Цитата:
- не ашан подвесы до 1000$ есть в драйвспорте.

згоден, що с того що я бачив в інтернеті марки драйспорту найбільш підходили до вимог що я озвучив
Цитата:
- кк подвес это не городской велосипед, это велосипед для тренировок и участия в соревнованиях в дисциплине кросс-кантри.

можно сказати і так, а можна піти і далі - всі, хто іздять на МТБ (гірських) байках в місті неадекватні люди, та я так не вважаю...
Цитата:
- для городской езды, во всех её проявлениях, существует огромное количество вариантов велосипеда.

згоден, але чомусь двопідвісів серед них, скажімо так - малувато.
Цитата:
- утверждение что шоссер в городе это бред - это бред.

згоден повністтю, хоча по Вашим положенням шоссер, це велосипед що розроблено для змагань по шоссе
Цитата:
каждый сам для себя решает на чем ему удобно катать
.
практично згоден з тією різницею, що наш вибір обмежено тільки байками що випускаються.
Цитата:
лично для меня шоссейник - основной велосипед, без всех остальных я обойдусь без проблем, без шоссейника будет грустно
.
Ну то ж Ви його маєте, а я наприклад не маю, бо цього виду байків чомусь не випускають.
Цитата:
- если кому-то удобен в городе именно кк подвес, то пусть выбирает и катает.

а з чого вибирати? зі спеш Епік, і байків драйв спорту? - хотілося б вибір побільше трохи.
однако я бы не стал утверждать что "стране" т.е местному массовому среднестатистическому покупателю нужен кк подвес в качестве городского велосипеда, по нескольким причинам.
Цитата:
- считаю что вопрос переносимости плохих дорог с точки зрения комфорта перемещения по ним на велосипеде лежит в плоскости личного восприятия и выбора.

згоден повністтю, але нажаль наші "особисті сприйняття" задовольняються в більшості випадків обмеженою кількісттю ассортименту, атож як на мене, я б кортів його трохи розширити.

_________________
TREK 8000 Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеСообщение было удалено | 09.12.2014 17:35.
Причина: дабл
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, 4, 5 ... 14, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.130s | 34 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'