Convoy s2+2,8А 390грн -"Первый Фонарик"-ВСЕ ГОРОДА УКРАИНЫ!


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14, Bce  След.

Чи портібен сучасний бюджетний КК двопідвіс для міста
так 35%  35%  [ 31 ]
ні 65%  65%  [ 58 ]
Всего голосов : 89
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 13:11 
Аватара пользователя

Сообщения: 847
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:14.10.2010
цей варіант зовсім не в тему, бо це як на мене - це байк для турінгу, але(!) як би я був президентом країни, я б завалив такими байками всю державу, бо для села і міста це самий добрий байк

_________________
TREK 8000 Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 13:28 
Аватара пользователя

Сообщения: 1346
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
Volod писал(а):
цей варіант зовсім не в тему, бо це як на мене - це байк для турінгу, але(!) як би я був президентом країни, я б завалив такими байками всю державу, бо для села і міста це самий добрий байк

Нащо ж ви так з державою? :)
Оті газові амортизатори без обслуговування через кілька років розгерметизуються та навипередки полетять до смітника.

Наші китайські товариші давно вже пізнали душу щирого українця та завалили села та міста добрими байками
ИзображениеИзображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 13:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 847
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:14.10.2010
От дивіться хлопці - нормальний працюючий бюджет:
Велосипед Kellys 14 Viper 50 Titanium 19,5" 7497грн/16,5=454$
виймаємо з нього роздрібну ціну рами 1930грн/16,5=117$
отримаємо 337 долларів
добавляємо раму +450(!)
та амортизатор задній аморт SR Suntour RAIDON 115$ - роздріб http://www.velobazar.com/catalog/utility/shocks/2444
маємо роздріб 902$
покращуємо конструкцію на 98$
Маємо 1000$

Та йеті єго мать - невже це неможливо і нікому не потрібно?

_________________
TREK 8000 Custom


Последний раз редактировалось Volod 10.12.2014 13:40, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 13:37 

Сообщения: 65
Город: Dnyepropetrovsk
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:19.09.2014
Pridebks писал(а):
Але в 2015 році таки вирішили запустити в своєму модельному ряді двопідвіс. Все що нам вдалось видавити - 1634$.

А де можна побачити ваш модельний ряд 2015 року? На сайты двопідвісу не побачив.

Volod у своєму останньому розрахунку ти забув про вартість заднього амортизатора.

_________________
Why is downhill better then golf? Because for downhill you gotta have TWO balls!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 13:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 847
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:14.10.2010
2 aidaho
та не пхайте то вже це ... :D , мені аж пагана становиться
той байк що представлено дійсно працює і має багажник, амортизатор можна і дешевший але більш надійний я не спорю
але...хлопці, та це ж не в тему!

_________________
TREK 8000 Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 13:39 
Аватара пользователя

Сообщения: 1223
Изображения: 6
Город: Алексеевка
Пол: Муж
Зарегистрирован:22.06.2009
Такое чувство что одни спортсмены у нас на велосипедах ездят и экстрималы, которым жизнь не мила при срабатывании подвески и потере драгоценных джоулей!
Вы забываете про людей, которые хотят комфортно добираться из точки А в точку Б, почему такому человеку на купить подвес с небольшими ходами чтобы не поднимать жопу на каждой ямке на асфальте?

_________________
Изображение
Cube AMS 120 29er'12 Custom
Specialized Hardrock Sport Disc Ti 29er'10


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 13:42 
Аватара пользователя

Сообщения: 847
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:14.10.2010
Цитата:
Volod у своєму останньому розрахунку ти забув про вартість заднього амортизатора.

ото я такий конструкор - вибачаюсь! :smile:

_________________
TREK 8000 Custom


Последний раз редактировалось Volod 10.12.2014 13:50, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 13:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 1346
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
Volod писал(а):
2 aidaho
та не пхайте то вже це ... :D , мені аж пагана становиться
той байк що представлено дійсно працює і має багажник, амортизатор можна і дешевший але більш надійний я не спорю
але...хлопці, та це ж не в тему!

Так я ж справді вважаю, що вони вирішують задачу "їхати м'яко", без жартів.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 13:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 847
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:14.10.2010
Та я не сперечаюсь шо м'ягко, для дупи, але інші вади...
Коротше це друга тема

_________________
TREK 8000 Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 14:09 
Аватара пользователя

Сообщения: 61
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:02.03.2007
Готов ашанить по городу.)не жалея ни одну деталь на бюджетном КК :D


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 14:24 
Аватара пользователя

Сообщения: 806
Изображения: 0
Город: Харьков, Салтовка
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:18.08.2011
Over писал(а):
жизнь не мила при срабатывании подвески и потере драгоценных джоулей!

Я всего лишь обратил внимание на эти места в стартпосте
Volod писал(а):
намагаюсь їхати з максимально високою швидкісттю, бо це мені в кайф
Volod писал(а):
не АШАН-Байк

...и подумал, что в данном треде эффективность имеет значение. Но даже если не имеет, подвеска — это не для комфорта. Комфорт достигается соответствующей посадкой, размером колёс, правильным выбором покрышек и давления в них, седлом. И — да, придётся пожертвовать скоростью.

Подвеска либо улучшает сцепление с дорогой (чем повышает управляемость, безопасность, иногда опосредованно и скорость), либо производит впечатление на пацанов во дворе.

_________________
Лёгкие и компактные крылья-болотники


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 15:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 847
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:14.10.2010
Цитата:
...и подумал, что в данном треде эффективность имеет значение. Но даже если не имеет, подвеска — это не для комфорта. Комфорт достигается соответствующей посадкой, размером колёс, правильным выбором покрышек и давления в них, седлом. И — да, придётся пожертвовать скоростью.

Подвеска либо улучшает сцепление с дорогой (чем повышает управляемость, безопасность, иногда опосредованно и скорость), либо производит впечатление на пацанов во дворе.


Скажу чесно, як на кострі, - двохпідвіса в мене не було, і ніколи їх не розробляв. Але в кругах де я спілкуюсь, ходять упорні слухи про таке:
на ідеально прямих дорогах чим жорсткіша підвіска, тим швидше байк/автомобіль/самокат, а тому шоссер бистріше.
Якщо брати хєрові дороги що нагадують якісттю кросскантійні трасси, і розглядаємо МТБ байк, то чомусь "останні чемпіонати миру вигравались на Спеш Епік" я читав на якомусь форумі. Ходять слухи шо він ніфіга не хардтейл, а от же - двопідвіс і швидше і комфортніше хардтейла при певних умовах. Я вважаю, що при наших дорогах + паркові доріжки такі умови є.
Звісно я не рівняю МТБ і шоссер, я рівняю двопідвіс і хардтейл МТБ КК направленності.

_________________
TREK 8000 Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 15:39 
Аватара пользователя

Сообщения: 1346
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
Volod писал(а):
Скажу чесно, як на кострі, - двохпідвіса в мене не було, і ніколи їх не розробляв. Але в кругах де я спілкуюсь, ходять упорні слухи про таке:
на ідеально прямих дорогах чим жорсткіша підвіска, тим швидше байк/автомобіль/самокат, а тому шоссер бистріше.
Якщо брати хєрові дороги що нагадують якісттю кросскантійні трасси, і розглядаємо МТБ байк, то чомусь "останні чемпіонати миру вигравались на Спеш Епік" я читав на якомусь форумі. Ходять слухи шо він ніфіга не хардтейл, а от же - двопідвіс і швидше і комфортніше хардтейла при певних умовах. Я вважаю, що при наших дорогах + паркові доріжки такі умови є.
Звісно я не рівняю МТБ і шоссер, я рівняю двопідвіс і хардтейл МТБ КК направленності.

Змішались в купу коні, люди..

Викладіть список важливих для вас особисто характеристик міського велосипеда у порядку їх старшинства.
Бо про що мова йде, досі не зрозуміло.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 15:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 847
Изображения: 1
Город: Запоріжжя
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:14.10.2010
Все описано в перших постах:
Працюючий двопідвіс з КК геометрією вагою до 14,5-15,5 кг с ходами коліс 100мм за 1000$ і менше. Розрахунок надійності - як для фітнесу.

_________________
TREK 8000 Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 10.12.2014 16:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 1346
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
Volod писал(а):
Працюючий двопідвіс

От знову те магічне заклинання.
Працююча підвіска, то підвіска яка успішно зберігає достатньо зчеплення з дорогою при обраному стилі катання. Пневматичну підвіску за багатогрошей можна налаштувати на максимальну плюшевість, скинувши тиск та закрутивши відскок. Стане вона від того працюючою?
Ні. Проб'ється як не на першій то на другій цеглі, а дроп може взагалі знищити амортизатор. Зчеплення на грунтовому расколбасі теж не буде.

Я вам те й намагаюся сказати, що на асфальті з ~двохдюймовую гумою у вас і так надмір зчеплення, а завдання пом'якшити життя сідницям пружинпідвіс вже виконує. Він і є тим самим працюючим асфальто-двопідвісом.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.099s | 34 Queries | GZIP : On | Load : 0.7 ]
Reputation System ©'