Куртка для сноуборду ONeill District Jacket Mens Оригінал


Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 15.08.2015 16:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 85
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:17.04.2007
Нарешті виконав свою давню обіцянку: відновив до фабричного вигляду свій другий вел, багатошвидкісний дорожник "Водан-Україну-Турист" 2006р.в.
Етапи відновлення були доволі трудоємкими, довелось розібрати все до гвинтика, т.як викрадачі змінили його до невпізнаваності: зламаний механізм лівого грипшифта, недбало зафарбована рама у чорний колір, побиті обода коліс з еліпсами і вісімками, відсутність пластм. захисту зірок і катафотів, сідло ще радянських часів..
Отже все розібрав і зачистив раму та щитки дротяною щіткою на шліфмашині і вручну наждаком. В основному зачищати довелось ділянки які значно піддались корозії, в ін. місцях заводська фарба трималась дуже міцно то я там зачистив просто до матовості. Витер оброблену поверхню сольвентом і замазав алкідним грунтом ГФ-021. Можливо краще було задуть таким грунтом з балона бо після кісточки прийшлось довго зачищать рельєф (в кінці нажд.Р-600,Р-800). Знову витираємо зачищену грунтовку сольвентом і готуємось фарбувати. Для цього вирішив застосувати нітро-алкідну аерозольну емаль з ефектом металік Hobby Lack 400мл, дуже сподобався їхній синій металік кольором. Вирішено було придбати 2 таких балона металіка + 1 звичайний білий для щитків. Задув я все балонами, фарба дуже швидко витрачається і на перший погляд було все пофарбовано але наступного дня виявив деякі ледве помітні пробіли - з’явилася потреба підфарбувати ці ділянки, тому прийшлось купувати ще третій балон. Висновок - фарбувати треба у добре освітленому приміщенні без тіней. Отже дофарбування завершено, результатом вцілому задоволений. Обклеїв раму і вилку фабричними наклейками.
Потім взявся за трансмісію: деталі всі обмив у бензині, заднє колесо вирішив розібрати і перенабрати заново, замінюючи негодні спиці, переднє вдалось якось виправити спицями без перенабору. Конуси втулок шліфонув нульовкою від борозни, замінив шарики підшипників. Каретка теж мала борозни від зношення в чашках (мінського типу під квадрат), підшипників з сепаратором на 10шариків в продажу нема тому поставив просто на шариках.

З деталей було куплено:
комплект грипшифтів початкового рівня
пластмасові педалі Comfort
пару тросиків, пітора десятка спиць, сідло Winner
набір катафотів, захист на зірки

Зібрав усе до купи, налаштував і :roadbike:
Детальні фото стального коня дивіться у профільній групі Вк ХВЗ Водан або з довшою історією http://photo.online.ua/ukr/diawest/albums/3/

Изображение
Изображение

_________________
Rock Machine Crossride 500


Последний раз редактировалось GDR 30.07.2016 13:58, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.08.2015 09:24 
Аватара пользователя

Сообщения: 1268
Изображения: 14
Город: Київ, Коростень
Пол: Муж
Возраст: 48
Зарегистрирован:11.09.2011
Мабуть, було помилкою встановлювати дешеву трансмісію та педалі: в туристичному велосипеді усе повинно мати запас міцності.
Якщо ж плануються далекі відстані і груз, то взагалі над вєліком іще працювати і працювати...

_________________
Поки один раз відміряєш, інші сім разів відріжуть!
Мої ровери:
ММВЗ "STORK" з планетаркою Shimano Nexus 8R36
ММВЗ "Буслик" з планетаркою SRAM S7
ХВЗ "Едельвейс" з планетаркою Shimano SG-3C41


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 17.08.2015 15:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 85
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:17.04.2007
BOOTSMANN :) Це велосипед для міської і заміської (на 20-30км) зони, для поїздок у магазин за багажем покупок і т.п. Для великих відстаней у мене RockMachine Crossride 500, а це така собі робоча "Україна" з бонусом.

_________________
Rock Machine Crossride 500


Последний раз редактировалось GDR 30.07.2016 20:23, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.07.2016 14:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 85
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:17.04.2007
У зв’язку з поганим гальмуванням під час руху, планується колісний апгрейд. Спочатку думав придбати самі обода Avanti Lite DH-25 і зібрати колеса на звичайних стальних втулках які перебрав минулого року. Але передня втулка лише на 32 спиці, тому доведеться мабуть придбати зібрані готові колеса. Що краще на думку загалу: сталь Avanti SF-A30F /SF-A30R на промах чи алюміній Quando (шарики) на 25грн. дорожчі? Які особливості експлуатації та догляду перших?

_________________
Rock Machine Crossride 500


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.07.2016 16:39 
Аватара пользователя

Сообщения: 654
Город: Донбасс,Артёмовск
Пол: Муж
Возраст: 58
Зарегистрирован:30.05.2012
Плохо тормозят не колёса, а говняные ручки и ещё более говняные рычаги тормозов, надо просто нажать и посмотреть, как их Кондратий во все стороны ломает. Я поступил после первой поездки с ними так:снял всё это чудо после первой поездки вышел на пустырь за гаражами, закрыл глаза и закинул как смог далеко.Купил человеческое БУ и как-то сразу стало тормозить.

_________________
Не важно, что руки из ж..пы, главное-золотые!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.07.2016 20:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 85
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:17.04.2007
Основна проблема в стальних колесах які не призначені для вібрейків і швидко стирають колодки. Також ці обода з 2007р. переживали удари від ін. велосипедів і мають міні-умятини бортів, постійно з’являються вісімки навіть при спокійному русі дорогою. Словом "беріть лопати в руки, бо вже треба щось робити!" :yes:

_________________
Rock Machine Crossride 500


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.07.2016 09:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 940
Изображения: 41
Город: Полтавская обл
Пол: Муж
Возраст: 26
Зарегистрирован:10.02.2015
Ободи ободи - Кіса прийди! :lol:

_________________
"То, что нас не убивает, делает нас сильнее".
Моя крококарьера))
<<Niner>>
everyday bike


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 31.07.2016 12:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 17154
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:07.10.2010
:D
Я про велы такого класса тему создал viewtopic.php?f=31&t=331355

Про колёса коротко: готовые вилсеты - говно без исключений. Кроме очень дорогих гоночных :D
Выкиньте спицы, купите марки Флагман или SLE. Они такие дешёвые, но не лопаются и не тянутся.
Правильно соберите колёса - вникнуть в тонкости можно здесь viewtopic.php?f=31&t=185604#p1316498 Шайбочки не забудьте.
Эти меры избавят от восьмёрок.

Обода под Ваши тормоза стОит поскать такие, как на типа ХВЗ Украине современной стоят (можно в ашанах и дешёвых веломагазинах посмотреть) - алюминиевые одинарные с посадочной шириной 25 мм. Проще достать с шириной 20 мм, но на такие, по-хорошему, шины толще 35 мм лучше не ставить.

По стальным ободам ободные тормоза работают плохо. Немного выручают специальные тормозные колодки, но их у нас не продают. Про остальные компоненты тормоза Вам уже сказали.

Я б изтакого вела сделал пародию (из-за рамы) на нормальную украину, без этих передачечных соплей - с торпедо. Тогда спереди можно и дохловатый тормоз оставить, а обода стальные. Или вообще дисковый тормоз вперёд устроить.

Не вздумайте ставить двойные обода - велосипед перестанет ехать. http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtop ... 5#p1277873

Втулки.. достаньте советские. На Салюте и Туристе они на 36 дырок. Правильно приведёте ихх в порядок http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtop ... 5#p1243347 - всё остальное переживут.

А вообще, переезхжайте со своей темой в крокодиловодство :wink:

_________________
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде. Играющий тренер.
Мой гараж
Хороший крокодиловод - враг прогресса и экономики.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 31.07.2016 23:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 85
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:17.04.2007
kisa писал(а):
Я про велы такого класса тему создал viewtopic.php?f=31&t=331355
:good: Особливо сподобалось про кареточний вузол Водана, у мене теж із ним головняк - ресурс ходу мінімальний через неякісні м’які матеріали але потрібне норм. рішення на квадрат. Невже готового такого не існує на світі? Може все-таки вдруге зважитись на проми після першої невдалої спроби? Хто знає квадратний вал із хорошими 203? Крім того я так і не зрозумів чого найменша ведуча зірка 28 на кареточному валу стала занадто близько до рами (поза зоною досяжності роботи переднього переклюка)? :unknown: . Вал вправо зрушити було вже неможливо, викрутив до крайньої правої можливої точки. На великі підйоми я ним не виїжджаю - тому так і їжджу на двох 38/48T.

kisa писал(а):
Я б изтакого вела сделал пародию (из-за рамы) на нормальную украину, без этих передачечных соплей - с торпедо. Тогда спереди можно и дохловатый тормоз оставить, а обода стальные. Или вообще дисковый тормоз вперёд устроить.
:no: :no: :no: І який у цьому сенс? Естетична цінність моделі Турист разом з передачами для мене важливіше :yes: Інакше для чого я старався минулим літом, маючи в гаражі ХВЗ Україну 97р.в., який стоїть роками без руху?.. :twisted:

kisa писал(а):
Не вздумайте ставить двойные обода - велосипед перестанет ехать.
А хіба коректно порівнювать ваш Турист із міцною звареною стальною важкою рамою Водана? Бачив позитивні відгуки такої заміни на туристі старого зразка і на Водані - нового. Можливо причина в мірі накачування камер чи розмірах покришок? Думаю переставить звичайні дорожні 622-47, 28"-1,75

kisa писал(а):
Втулки.. достаньте советские. На Салюте и Туристе они на 36 дырок. Правильно приведёте ихх в порядок http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtop ... 5#p1243347 - всё остальное переживут.
Нема бажання вінтажними роботами займатись :pardon:
Більше цікавить чи мають переваги стальні втулки на промах над алю Квандами?

kisa писал(а):
А вообще, переезхжайте со своей темой в крокодиловодство
Якщо чесно, не дуже розумію ентузіастів які займаються відновленням морально і фізично застарілого, естетично непривабливого велобрухту :pardon: :facepalm: :mrgreen:


Вложения:
hlam.jpg
hlam.jpg [ 37.26 КБ | Просмотров: 340 ]
hlam1.jpg
hlam1.jpg [ 38.35 КБ | Просмотров: 338 ]


_________________
Rock Machine Crossride 500


Последний раз редактировалось GDR 01.08.2016 09:28, всего редактировалось 1 раз.
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.08.2016 09:05 

Сообщения: 1431
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 27
Зарегистрирован:15.04.2010
GDR писал(а):
У зв’язку з поганим гальмуванням під час руху, планується колісний апгрейд. Спочатку думав придбати самі обода Avanti Lite DH-25 і зібрати колеса на звичайних стальних втулках які перебрав минулого року. Але передня втулка лише на 32 спиці, тому доведеться мабуть придбати зібрані готові колеса. Що краще на думку загалу: сталь Avanti SF-A30F /SF-A30R на промах чи алюміній Quando (шарики) на 25грн. дорожчі? Які особливості експлуатації та догляду перших?

Берите на промах, не пожалеете. Но не на стальных втулках, а на алюминиевых на промах. Стальные втулки ходят так себе, есть проблемы с качеством и точностью изготовления. Алюминиевые же катятся хорошо и ходят долго, а в случае чего копеечный подшипник меняется за 15 мин. Ухода такие втулки не требуют.

_________________
Веломастерская,Харьков,м.Студенческая
http://www.velomaster.ho.ua
http://www.kharkovforum.com/showthread. ... st35472744
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.08.2016 09:11 

Сообщения: 1431
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 27
Зарегистрирован:15.04.2010
kisa писал(а):
:D
Не вздумайте ставить двойные обода - велосипед перестанет ехать. http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtop ... 5#p1277873

Очень вас уважаю как крокодиловода со стажем, но тут совсем никак не соглашусь - кучу советских велов перевел на двойной алюминиевый обод. И они едут, да ещё как едут. Причины перехода:
1) На старых ободах не тормозит почти никак
2) Старые обода - пластилиновое г.... Если сам на таких ездишь и сам себе ровняешь колеса - ещё терпимо. Если ровнять колесо не умеешь - можно задолбаться кататься по мастерским.
Как раз таки колеса на промах с двойным алюободом Аванти - оптимальный вариант постройки крокодила, сочетание цена/качество просто обалденное.

А вот переспицевать такие колеса очень желательно, тут сложно не согласиться, собраны они похабно.

_________________
Веломастерская,Харьков,м.Студенческая
http://www.velomaster.ho.ua
http://www.kharkovforum.com/showthread. ... st35472744
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.08.2016 10:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 85
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:17.04.2007
1eonid писал(а):
GDR писал(а):
У зв’язку з поганим гальмуванням під час руху, планується колісний апгрейд. Спочатку думав придбати самі обода Avanti Lite DH-25 і зібрати колеса на звичайних стальних втулках які перебрав минулого року. Але передня втулка лише на 32 спиці, тому доведеться мабуть придбати зібрані готові колеса. Що краще на думку загалу: сталь Avanti SF-A30F /SF-A30R на промах чи алюміній Quando (шарики) на 25грн. дорожчі? Які особливості експлуатації та догляду перших?

Берите на промах, не пожалеете. Но не на стальных втулках, а на алюминиевых на промах. Стальные втулки ходят так себе, есть проблемы с качеством и точностью изготовления. Алюминиевые же катятся хорошо и ходят долго, а в случае чего копеечный подшипник меняется за 15 мин. Ухода такие втулки не требуют.

Але вони коштують від 550грн., що не відповідає загальній концепції. Покажіть оптимальніший ціновий варіант,якщо такий є.

_________________
Rock Machine Crossride 500


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.08.2016 12:58 

Сообщения: 1431
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 27
Зарегистрирован:15.04.2010
GDR писал(а):
1eonid писал(а):
GDR писал(а):
У зв’язку з поганим гальмуванням під час руху, планується колісний апгрейд. Спочатку думав придбати самі обода Avanti Lite DH-25 і зібрати колеса на звичайних стальних втулках які перебрав минулого року. Але передня втулка лише на 32 спиці, тому доведеться мабуть придбати зібрані готові колеса. Що краще на думку загалу: сталь Avanti SF-A30F /SF-A30R на промах чи алюміній Quando (шарики) на 25грн. дорожчі? Які особливості експлуатації та догляду перших?

Берите на промах, не пожалеете. Но не на стальных втулках, а на алюминиевых на промах. Стальные втулки ходят так себе, есть проблемы с качеством и точностью изготовления. Алюминиевые же катятся хорошо и ходят долго, а в случае чего копеечный подшипник меняется за 15 мин. Ухода такие втулки не требуют.

Але вони коштують від 550грн., що не відповідає загальній концепції. Покажіть оптимальніший ціновий варіант,якщо такий є.

У нас на барабашова пару таких колес можно за 650-700 грн купить. С одной стороны для концепта мегабюджетного вела дороговато, с другой - совсем экономить на колесах тоже не совсем логично, плохие колеса создадут больше проблем чем дешевые звезды или переключатели.
Как альтернатива - есть ещё двойные алюобода Kinetic (по-моему так называются) ценой в 170-180 грн, причём как под 32, так и под 36 спиц. Насколько я понял втулки у вас есть, т.е. можно купить обода, спицы по 60 грн за 100 штук (Флагман, о котором писал Киса) и собрать колеса.

_________________
Веломастерская,Харьков,м.Студенческая
http://www.velomaster.ho.ua
http://www.kharkovforum.com/showthread. ... st35472744
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.08.2016 18:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 85
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:17.04.2007
Продавець у нашому веломагазині нахвалював дешеві алюм. втулки Shunfeng на промах по 130-140грн., мабуть нехай і збирає на них колесо. Крутив їх у руках - сподобались. :yes:
Хотів уточнити, дорожня покришка 622-47 / 28"-1,75 точно добре себе почуватиме в DH-25? Бо по таблиці підбору не зовсім стріляє..


Вложения:
DH-25.jpg
DH-25.jpg [ 22.88 КБ | Просмотров: 291 ]


_________________
Rock Machine Crossride 500
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.08.2016 19:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 940
Изображения: 41
Город: Полтавская обл
Пол: Муж
Возраст: 26
Зарегистрирован:10.02.2015
GDR
Не ідеально, але нічого страшного в цьому немає. В мене 55 мм покришка на 20 мм ободі почуває себе більш ніж нормально.

_________________
"То, что нас не убивает, делает нас сильнее".
Моя крококарьера))
<<Niner>>
everyday bike


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Google Adsense [Bot], Yahoo [Bot]


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.125s | 37 Queries | GZIP : On | Load : 0.89 ]
Reputation System ©'