| Гравийники |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 15.08.2015 16:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 125
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:17.04.2007
Нарешті виконав свою давню обіцянку: відновив до фабричного вигляду свій другий вел, багатошвидкісний дорожник "Водан-Україну-Турист" 2006р.в.
Етапи відновлення були доволі трудоємкими, довелось розібрати все до гвинтика, т.як викрадачі змінили його до невпізнаваності: зламаний механізм лівого грипшифта, недбало зафарбована рама у чорний колір, побиті обода коліс з еліпсами і вісімками, відсутність пластм. захисту зірок і катафотів, сідло ще радянських часів..
Отже все розібрав і зачистив раму та щитки дротяною щіткою на шліфмашині і вручну наждаком. В основному зачищати довелось ділянки які значно піддались корозії, в ін. місцях заводська фарба трималась дуже міцно то я там зачистив просто до матовості. Витер оброблену поверхню сольвентом і замазав алкідним грунтом ГФ-021. Можливо краще було задуть таким грунтом з балона бо після кісточки прийшлось довго зачищать рельєф (в кінці нажд.Р-600,Р-800). Знову витираємо зачищену грунтовку сольвентом і готуємось фарбувати. Для цього вирішив застосувати нітро-алкідну аерозольну емаль з ефектом металік Hobby Lack 400мл, дуже сподобався їхній синій металік кольором. Вирішено було придбати 2 таких балона металіка + 1 звичайний білий для щитків. Задув я все балонами, фарба дуже швидко витрачається і на перший погляд було все пофарбовано але наступного дня виявив деякі ледве помітні пробіли - з’явилася потреба підфарбувати ці ділянки, тому прийшлось купувати ще третій балон. Висновок - фарбувати треба у добре освітленому приміщенні без тіней. Отже дофарбування завершено, результатом вцілому задоволений. Обклеїв раму і вилку фабричними наклейками.
Потім взявся за трансмісію: деталі всі обмив у бензині, заднє колесо вирішив розібрати і перенабрати заново, замінюючи негодні спиці, переднє вдалось якось виправити спицями без перенабору. Конуси втулок шліфонув нульовкою від борозни, замінив шарики підшипників. Каретка теж мала борозни від зношення в чашках (мінського типу під квадрат), підшипників з сепаратором на 10шариків в продажу нема тому поставив просто на шариках.

З деталей було куплено:
комплект грипшифтів початкового рівня
пластмасові педалі Comfort
пару тросиків, пітора десятка спиць, сідло Winner
набір катафотів, захист на зірки

Зібрав усе до купи, налаштував і :roadbike:
Детальні фото стального коня дивіться у профільній групі Вк ХВЗ Водан або з довшою історією http://photo.online.ua/ukr/diawest/albums/3/

Изображение
Изображение

_________________
Rock Machine Crossride 500


Последний раз редактировалось GDR 30.07.2016 13:58, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.08.2015 09:24 
Аватара пользователя

Сообщения: 1387
Изображения: 14
Город: Київ, Коростень
Пол: Муж
Возраст: 55
Зарегистрирован:11.09.2011
Мабуть, було помилкою встановлювати дешеву трансмісію та педалі: в туристичному велосипеді усе повинно мати запас міцності.
Якщо ж плануються далекі відстані і груз, то взагалі над вєліком іще працювати і працювати...

_________________
Поки один раз відміряєш, інші сім разів відріжуть!
Мої ровери:
ММВЗ "STORK" з планетаркою Shimano Nexus 8R36
ММВЗ "Буслик" з планетаркою SRAM S7
ХВЗ "Едельвейс" з планетаркою Shimano SG-3C41


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 17.08.2015 15:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 125
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:17.04.2007
BOOTSMANN :) Це велосипед для міської і заміської (на 20-30км) зони, для поїздок у магазин за багажем покупок і т.п. Для великих відстаней у мене RockMachine Crossride 500, а це така собі робоча "Україна" з бонусом.

_________________
Rock Machine Crossride 500


Последний раз редактировалось GDR 30.07.2016 20:23, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.07.2016 14:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 125
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:17.04.2007
У зв’язку з поганим гальмуванням під час руху, планується колісний апгрейд. Спочатку думав придбати самі обода Avanti Lite DH-25 і зібрати колеса на звичайних стальних втулках які перебрав минулого року. Але передня втулка лише на 32 спиці, тому доведеться мабуть придбати зібрані готові колеса. Що краще на думку загалу: сталь Avanti SF-A30F /SF-A30R на промах чи алюміній Quando (шарики) на 25грн. дорожчі? Які особливості експлуатації та догляду перших?

_________________
Rock Machine Crossride 500


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.07.2016 16:39 
Аватара пользователя

Сообщения: 995
Город: Донбасс,Артёмовск
Пол: Муж
Возраст: 65
Зарегистрирован:30.05.2012
Плохо тормозят не колёса, а говняные ручки и ещё более говняные рычаги тормозов, надо просто нажать и посмотреть, как их Кондратий во все стороны ломает. Я поступил после первой поездки с ними так:снял всё это чудо после первой поездки вышел на пустырь за гаражами, закрыл глаза и закинул как смог далеко.Купил человеческое БУ и как-то сразу стало тормозить.

_________________
Не важно, что руки из ж..пы, главное-золотые!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.07.2016 20:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 125
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:17.04.2007
Основна проблема в стальних колесах які не призначені для вібрейків і швидко стирають колодки. Також ці обода з 2007р. переживали удари від ін. велосипедів і мають міні-умятини бортів, постійно з’являються вісімки навіть при спокійному русі дорогою. Словом "беріть лопати в руки, бо вже треба щось робити!" :yes:

_________________
Rock Machine Crossride 500


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.07.2016 09:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 1803
Изображения: 88
Город: Полтава
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:10.02.2015
Ободи ободи - Кіса прийди! :lol:

_________________
Душевный кастом на крутом оборудовании!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Соображения экономии тормозов...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 31.07.2016 12:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 19192
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:07.10.2010
:D
Я про велы такого класса тему создал viewtopic.php?f=31&t=331355

Про колёса коротко: готовые вилсеты - говно без исключений. Кроме очень дорогих гоночных :D
Выкиньте спицы, купите марки Флагман или SLE. Они такие дешёвые, но не лопаются и не тянутся.
Правильно соберите колёса - вникнуть в тонкости можно здесь viewtopic.php?f=31&t=185604#p1316498 Шайбочки не забудьте.
Эти меры избавят от восьмёрок.

Обода под Ваши тормоза стОит поскать такие, как на типа ХВЗ Украине современной стоят (можно в ашанах и дешёвых веломагазинах посмотреть) - алюминиевые одинарные с посадочной шириной 25 мм. Проще достать с шириной 20 мм, но на такие, по-хорошему, шины толще 35 мм лучше не ставить.

По стальным ободам ободные тормоза работают плохо. Немного выручают специальные тормозные колодки, но их у нас не продают. Про остальные компоненты тормоза Вам уже сказали.

Я б изтакого вела сделал пародию (из-за рамы) на нормальную украину, без этих передачечных соплей - с торпедо. Тогда спереди можно и дохловатый тормоз оставить, а обода стальные. Или вообще дисковый тормоз вперёд устроить.

Не вздумайте ставить двойные обода - велосипед перестанет ехать. http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtop ... 5#p1277873

Втулки.. достаньте советские. На Салюте и Туристе они на 36 дырок. Правильно приведёте ихх в порядок http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtop ... 5#p1243347 - всё остальное переживут.

А вообще, переезхжайте со своей темой в крокодиловодство :wink:

_________________
Крокодиловодство 2.0


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 31.07.2016 23:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 125
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:17.04.2007
kisa писал(а):
Я про велы такого класса тему создал viewtopic.php?f=31&t=331355
:good: Особливо сподобалось про кареточний вузол Водана, у мене теж із ним головняк - ресурс ходу мінімальний через неякісні м’які матеріали але потрібне норм. рішення на квадрат. Невже готового такого не існує на світі? Може все-таки вдруге зважитись на проми після першої невдалої спроби? Хто знає квадратний вал із хорошими 203? Крім того я так і не зрозумів чого найменша ведуча зірка 28 на кареточному валу стала занадто близько до рами (поза зоною досяжності роботи переднього переклюка)? :unknown: . Вал вправо зрушити було вже неможливо, викрутив до крайньої правої можливої точки. На великі підйоми я ним не виїжджаю - тому так і їжджу на двох 38/48T.

kisa писал(а):
Я б изтакого вела сделал пародию (из-за рамы) на нормальную украину, без этих передачечных соплей - с торпедо. Тогда спереди можно и дохловатый тормоз оставить, а обода стальные. Или вообще дисковый тормоз вперёд устроить.
:no: :no: :no: І який у цьому сенс? Естетична цінність моделі Турист разом з передачами для мене важливіше :yes: Інакше для чого я старався минулим літом, маючи в гаражі ХВЗ Україну 97р.в., який стоїть роками без руху?.. :twisted:

kisa писал(а):
Не вздумайте ставить двойные обода - велосипед перестанет ехать.
А хіба коректно порівнювать ваш Турист із міцною звареною стальною важкою рамою Водана? Бачив позитивні відгуки такої заміни на туристі старого зразка і на Водані - нового. Можливо причина в мірі накачування камер чи розмірах покришок? Думаю переставить звичайні дорожні 622-47, 28"-1,75

kisa писал(а):
Втулки.. достаньте советские. На Салюте и Туристе они на 36 дырок. Правильно приведёте ихх в порядок http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtop ... 5#p1243347 - всё остальное переживут.
Нема бажання вінтажними роботами займатись :pardon:
Більше цікавить чи мають переваги стальні втулки на промах над алю Квандами?

kisa писал(а):
А вообще, переезхжайте со своей темой в крокодиловодство
Якщо чесно, не дуже розумію ентузіастів які займаються відновленням морально і фізично застарілого, естетично непривабливого велобрухту :pardon: :facepalm: :mrgreen:


Вложения:
hlam.jpg
hlam.jpg [ 37.26 КБ | Просмотров: 2687 ]
hlam1.jpg
hlam1.jpg [ 38.35 КБ | Просмотров: 2685 ]


_________________
Rock Machine Crossride 500


Последний раз редактировалось GDR 01.08.2016 09:28, всего редактировалось 1 раз.
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.08.2016 09:05 

Сообщения: 2102
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:15.04.2010
GDR писал(а):
У зв’язку з поганим гальмуванням під час руху, планується колісний апгрейд. Спочатку думав придбати самі обода Avanti Lite DH-25 і зібрати колеса на звичайних стальних втулках які перебрав минулого року. Але передня втулка лише на 32 спиці, тому доведеться мабуть придбати зібрані готові колеса. Що краще на думку загалу: сталь Avanti SF-A30F /SF-A30R на промах чи алюміній Quando (шарики) на 25грн. дорожчі? Які особливості експлуатації та догляду перших?

Берите на промах, не пожалеете. Но не на стальных втулках, а на алюминиевых на промах. Стальные втулки ходят так себе, есть проблемы с качеством и точностью изготовления. Алюминиевые же катятся хорошо и ходят долго, а в случае чего копеечный подшипник меняется за 15 мин. Ухода такие втулки не требуют.

_________________
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.08.2016 09:11 

Сообщения: 2102
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:15.04.2010
kisa писал(а):
:D
Не вздумайте ставить двойные обода - велосипед перестанет ехать. http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtop ... 5#p1277873

Очень вас уважаю как крокодиловода со стажем, но тут совсем никак не соглашусь - кучу советских велов перевел на двойной алюминиевый обод. И они едут, да ещё как едут. Причины перехода:
1) На старых ободах не тормозит почти никак
2) Старые обода - пластилиновое г.... Если сам на таких ездишь и сам себе ровняешь колеса - ещё терпимо. Если ровнять колесо не умеешь - можно задолбаться кататься по мастерским.
Как раз таки колеса на промах с двойным алюободом Аванти - оптимальный вариант постройки крокодила, сочетание цена/качество просто обалденное.

А вот переспицевать такие колеса очень желательно, тут сложно не согласиться, собраны они похабно.

_________________
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.08.2016 10:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 125
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:17.04.2007
1eonid писал(а):
GDR писал(а):
У зв’язку з поганим гальмуванням під час руху, планується колісний апгрейд. Спочатку думав придбати самі обода Avanti Lite DH-25 і зібрати колеса на звичайних стальних втулках які перебрав минулого року. Але передня втулка лише на 32 спиці, тому доведеться мабуть придбати зібрані готові колеса. Що краще на думку загалу: сталь Avanti SF-A30F /SF-A30R на промах чи алюміній Quando (шарики) на 25грн. дорожчі? Які особливості експлуатації та догляду перших?

Берите на промах, не пожалеете. Но не на стальных втулках, а на алюминиевых на промах. Стальные втулки ходят так себе, есть проблемы с качеством и точностью изготовления. Алюминиевые же катятся хорошо и ходят долго, а в случае чего копеечный подшипник меняется за 15 мин. Ухода такие втулки не требуют.

Але вони коштують від 550грн., що не відповідає загальній концепції. Покажіть оптимальніший ціновий варіант,якщо такий є.

_________________
Rock Machine Crossride 500


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.08.2016 12:58 

Сообщения: 2102
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:15.04.2010
GDR писал(а):
1eonid писал(а):
GDR писал(а):
У зв’язку з поганим гальмуванням під час руху, планується колісний апгрейд. Спочатку думав придбати самі обода Avanti Lite DH-25 і зібрати колеса на звичайних стальних втулках які перебрав минулого року. Але передня втулка лише на 32 спиці, тому доведеться мабуть придбати зібрані готові колеса. Що краще на думку загалу: сталь Avanti SF-A30F /SF-A30R на промах чи алюміній Quando (шарики) на 25грн. дорожчі? Які особливості експлуатації та догляду перших?

Берите на промах, не пожалеете. Но не на стальных втулках, а на алюминиевых на промах. Стальные втулки ходят так себе, есть проблемы с качеством и точностью изготовления. Алюминиевые же катятся хорошо и ходят долго, а в случае чего копеечный подшипник меняется за 15 мин. Ухода такие втулки не требуют.

Але вони коштують від 550грн., що не відповідає загальній концепції. Покажіть оптимальніший ціновий варіант,якщо такий є.

У нас на барабашова пару таких колес можно за 650-700 грн купить. С одной стороны для концепта мегабюджетного вела дороговато, с другой - совсем экономить на колесах тоже не совсем логично, плохие колеса создадут больше проблем чем дешевые звезды или переключатели.
Как альтернатива - есть ещё двойные алюобода Kinetic (по-моему так называются) ценой в 170-180 грн, причём как под 32, так и под 36 спиц. Насколько я понял втулки у вас есть, т.е. можно купить обода, спицы по 60 грн за 100 штук (Флагман, о котором писал Киса) и собрать колеса.

_________________
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.08.2016 18:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 125
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:17.04.2007
Продавець у нашому веломагазині нахвалював дешеві алюм. втулки Shunfeng на промах по 130-140грн., мабуть нехай і збирає на них колесо. Крутив їх у руках - сподобались. :yes:
Хотів уточнити, дорожня покришка 622-47 / 28"-1,75 точно добре себе почуватиме в DH-25? Бо по таблиці підбору не зовсім стріляє..


Вложения:
DH-25.jpg
DH-25.jpg [ 22.88 КБ | Просмотров: 2638 ]


_________________
Rock Machine Crossride 500
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.08.2016 19:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 1803
Изображения: 88
Город: Полтава
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:10.02.2015
GDR
Не ідеально, але нічого страшного в цьому немає. В мене 55 мм покришка на 20 мм ободі почуває себе більш ніж нормально.

_________________
Душевный кастом на крутом оборудовании!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Соображения экономии тормозов...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.137s | 32 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'