Ліхтарі CONVOY C8 S2+ S3 M1 акумулятори, зарядні, драйвери


Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Гідравліка Clarks S1/SX
СообщениеДобавлено: 08.12.2010 20:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 40
Город: Вінниця
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:05.05.2010
Вирішив зібрати собі новий вел. Черга дійшла до вибору дискових гідравлічних гальм. Зацікавився Кларксами, оскільки вони і привабливі на вигляд і привабливі з точки зору вартості. Відгуки про них читав лише на мтбр та байкрадар. Поки не особливо довіряю відгукам буржуїв. Цікаво чи є серед наших райдерів ті, хто юзав кларкси S1/SX.
Цікаво почути відгуки - теоретичні і практичні.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Гідравліка Clarks S1/SX
СообщениеДобавлено: 07.01.2011 00:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 40
Город: Вінниця
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:05.05.2010
Не дочекавшись жодних думок, вирішив усе ж прикупити собі Clarks SX.
Ставити буду аж з початку сезону. Поки тільки вийняв з коробки - роздивився, пойорзав.

(фото клікабельні до більшого розміру)
З вигляду коробочка нівроку.
Изображение

Тут ми маємо велику картонку, до якої прикручено всі основні частини - каліпер, ручка, адаптер, шланг, зі зворотної сторони - ротор (меганелайтовий).
Изображение
Изображение

На дні коробки - мануалка, запасні колодки, болти кріплення комплект для укорочення шланга.
Изображение

Колодки точно такі самі, як і у Магура Марта
Изображение

Болти кріплення адаптера до рами та ротора до втулки - зірка шерифа
Изображение

Зтискач шланга з вигляду із не дуже якісного металу. Ще не впевнений - або надто м'який, або надто крихкий.
Изображение

Естетичні моменти: пофарбування не дуже, думаю, воно буде легко обсипатись. Біля циліндрів купа залишків фарби
Изображение
Изображение


Изображение
Изображение

Не знаю, який ДОТ британці туди залили, але ход тугий. Колодки не повертаються на своє місце - або пружина заслабка, або ДОТ загустий. Думаю, варто буде прокачати систему якимсь автомобільним ДОТом.
Изображение

На ручці є якісь настройки. До них не ліз. Певно то настройка холостого ходу.
Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Гідравліка Clarks S1/SX
СообщениеДобавлено: 07.01.2011 05:27 

Сообщения: 216
Город: Рівне
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:04.03.2010
Главное чтоб колодки всегда были в наличии или иметь несколько комплектов запасных... чтоб не сидеть без велосипеда, пока они из за бугра приедут ;)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Гідравліка Clarks S1/SX
СообщениеДобавлено: 07.01.2011 10:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 199
Город: Харьков:601м/р-Жуки
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:20.07.2009
Заказывали только одну сторону? Если есть задний- то какова длинна гидролиний? Ждем дальнейших отчетов.

_________________
specialized rockhopper 23"


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Гідравліка Clarks S1/SX
СообщениеДобавлено: 08.01.2011 01:11 
Аватара пользователя

Сообщения: 40
Город: Вінниця
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:05.05.2010
Merck писал(а):
Главное чтоб колодки всегда были в наличии или иметь несколько комплектов запасных... чтоб не сидеть без велосипеда, пока они из за бугра приедут ;)


Колодок у комплекті 2 пари.. до того ж вони металізовані.. дуже металізовані... має вистачити на довго.. ну а взагалі - на байкшопі бачив такі у продажу.

Zhelezjaka писал(а):
Заказывали только одну сторону? Если есть задний- то какова длинна гидролиний? Ждем дальнейших отчетов.


Замовив на зад і на перед. Довжина - 1500 мм


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Гідравліка Clarks S1/SX
СообщениеДобавлено: 08.01.2011 10:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 199
Город: Харьков:601м/р-Жуки
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:20.07.2009
Lyovka
Спасибо, ждем тестов.

_________________
specialized rockhopper 23"


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Гідравліка Clarks S1/SX
СообщениеДобавлено: 13.05.2011 21:28 
Аватара пользователя

Сообщения: 40
Город: Вінниця
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:05.05.2010
Ставив сьогодні гальма.
головний нюанс - укорочення шлангу.
Оскільки шланг тре було трохи укоротити, то в пригоді стався комплект вкорочення, який йшов разом з гальмами. Комплект для укорочення шлангу (фіттінг) виявився халтурним. Після виконання обрізання, прокачки гальм, виявилось, шо фіттінг протікає.
Спочатку не викупив, в чому проблема. Спробував якнайсильніше затиснути ключем. Не допомогло. Викрутив - почав розбиратись, в чому проблема, порівнювати базовий фіттінг, який спочатку був закручений із додаттковим. Виявилось, внутрішній конус фіттінга більше виступав від базового, і коли його закручувати, то він десь впирався всередині ручки. Тому я просто його підпиляв на 1-1,5 мм. Закрутив - пісня.

Стосовно прокачки. Все просто. Шприца на 20 кубиків вистачає. Купив у аптеці шприц та апарат для переливання крові (чи крапельниця), звідки висмикнув шланг.
Клапан для прокачки на каліпері протікає під час прокачки, тому важливо добре то все діло обмотати серветками, щоб ротор не обляпати, або взагалі - викрутити каліпер на час прокачки.

Нюансів більше жодних не помічено.

До речі, гальма п'ють тільки дот3/4.

Пізніше зроблю певні ілюстрації.
Обкатка - пізніше.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Гідравліка Clarks S1/SX
СообщениеДобавлено: 13.07.2011 19:39 
Аватара пользователя

Сообщения: 40
Город: Вінниця
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:05.05.2010
Обкатка. Катаю вже більше двох місяців. Тепер можу зробити певні висновки у роботі.

Багато хто казав, що 185-ті ротори будуть тарабанити.. Нічого подібного. Тарабанить тільки передній і тільки під час сильної розкачки у сторони. Терпимо.

Гальмівні ручки - симпатично виглядають. Трішки незвичні після Авідівських. Хід легкий. Працюю двома (інколи трьома) пальцями. Дратує, що тарабанять важелі. Планую поставити гумові прокладки. У лівому важелі постійно скручується болт регулювання відстані важеля. За одну покатушку дуже скручується - постійно доводиться підкручувати назад. Вигадав помастити різьбу лаком для нігтів.

Гальмування. Спочатку здавалось, що гальма - стоп-крани. Потім чи то після притирання колодок чи то розроблення системи у цілому гальма стали більш чутливими і навіть з'явились натяки на нормальну модуляцію.

Білі каліпери біля колодок постійно вкриваються пилом від стирання колодок. Важко доступитись, щоб мити. Трохи псується естетика.

У цілому поки усім задоволений.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.092s | 25 Queries | GZIP : On | Load : 1.21 ]
Reputation System ©'