Куртка для сноуборду ONeill District Jacket Mens Оригінал


Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 17.10.2016 23:19 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Приїхали мені сьогодні Michelin Country dry2
Изображение


Покришки позиціонуються як двонаправлені. Тобто задня має встановлюватись ялинкою "назад".
<<<< зад - сідло - перед >>>>

Теорію такого рішення я розумію: менший опір та краще гальмування на передньому колесі та більша "гребучість" (за рахунок опору) на задньому.
Однак, практика... Передивишись трохи фоток про-райдерів (в жодному разі себе до них і близько не причисляю, але вважаю, що вони розуміються у практиці більше, ніж виробники-маркетологи шин), до єдиного висновку не дійшов. Хтось катає двонаправлені покришки в одному напрямку, хтось в різних.
В теорії при в одному напрямку має краще котити, але гірше гребсти по сипучці.

Власне, який ефект буде від встановлення задньої покришки "по стрілочках" (<<<< зад - сідло - перед >>>>) та в одному напрямку (>>>> зад - сідло - перед >>>>)?
Візьмемо за ореол катання тверде покриття/ твердий ґрунт 50/50. Піски та багнюку не люблю.

Дякую :)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 17.10.2016 23:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 5188
Город: Україна
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
d.lus писал(а):
Власне, який ефект буде від встановлення задньої покришки "по стрілочках" (<<<< зад - сідло - перед >>>>) та в одному напрямку (>>>> зад - сідло - перед >>>>)?
Візьмемо за ореол катання тверде покриття/ твердий ґрунт 50/50. Піски та багнюку не люблю.

Так спробуйте. Встановіть так, потім сяк, та й придивіться, як воно. Якщо вже прорайдери ставлять по-різному, чого ви хочете від людей з форуму?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.10.2016 08:38 

Сообщения: 74
Город: Кировоград
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:02.05.2015
якщо, в одному напрямку (>>>> зад - сідло - перед >>>>) накат кращий на асфальті та укатаних грунтах, ну і качати по максимуму, якщо всеж більше грунти і все інше, тоді є сенс ставити по заводській рекомендації (сам катав на них гарні покришки :yes: )


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.10.2016 09:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 119
Город: Днепропетровск
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:07.08.2012
Ставь так, как рекомендует прлизводитель. Если поставить наоборот, то на накате это почти не скажется, а на грунтах почувствуется ощутимо, особенно на торчках. И давление качай в пределах как написано на покрышке и будет тебе счастье!))


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.10.2016 09:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
andr писал(а):
Якщо вже прорайдери ставлять по-різному, чого ви хочете від людей з форуму?

Одна справа просто бачити, що роблять по різному, а інша - розуміти чому так роблять.
Чого? Мабуть, практичного досвіду та практичних вражень від "так" та "сяк" :)
Я то покручу - спробую :)

GF_men писал(а):
якщо, в одному напрямку (>>>> зад - сідло - перед >>>>) накат кращий на асфальті та укатаних грунтах, ну і качати по максимуму, якщо всеж більше грунти і все інше, тоді є сенс ставити по заводській рекомендації (сам катав на них гарні покришки :yes: )

Дякую. А були власні експерименти з напрямком саме на них? :roll:

Звісно, м'якіші та "все інше" трапляється - куди ж без нього, але переважна більшість - асфальт та твердий ґрунт.

kosmovizor писал(а):
Ставь так, как рекомендует прлизводитель. Если поставить наоборот, то на накате это почти не скажется, а на грунтах почувствуется ощутимо, особенно на торчках. И давление качай в пределах как написано на покрышке и будет тебе счастье!))

З тиском - то ясно.
Дякую. В принципі, сходиться з теорією.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 18.10.2016 09:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 320
Город: Николаев
Пол: Муж
Зарегистрирован:12.06.2014
Кажется мне это надутый пшик,.

Если это не чемпионат мира, а вы не олимпийский чемпион, не почувствует вы никакой разницы ;)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.10.2016 11:41 

Сообщения: 74
Город: Кировоград
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:02.05.2015
GF_men писал(а):
якщо, в одному напрямку (>>>> зад - сідло - перед >>>>) накат кращий на асфальті та укатаних грунтах, ну і качати по максимуму, якщо всеж більше грунти і все інше, тоді є сенс ставити по заводській рекомендації (сам катав на них гарні покришки :yes: )

Дякую. А були власні експерименти з напрямком саме на них? :roll:

Звісно, м'якіші та "все інше" трапляється - куди ж без нього, але переважна більшість - асфальт та твердий ґрунт.

так саме на них, і зараз одна моя велоподружка катає на них і інших не хоче :smile: , коли поставив їх згідно рекомендації виробника вона сразу відчула що їй щось не так, ганяє вона добре не кожен чоловік витримає її темп, але спробуйте самі і вирішіть для себе як краще :yes:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.10.2016 12:25 

Сообщения: 975
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:13.11.2012
были у меня эксперименты с покрами с подобным рисунком.
Разницы наката или изменения эффективности хода не уловил. Теоретически они вроде и должны быть. Практически на моем уровне не понятно.
Есть разница в сцеплении в проблемных ситуациях. Камни, корни, слякоть, сыпучи грунт. По разному ведут себя. Но опять же до точного понимания дела не дошло.
Надоело бортироваться. Да и как то разница тоже была на уровне "можно быстро привыкнуть"
Поставил по производителю и убедил себя что так и есть лучше.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.10.2016 21:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 5188
Город: Україна
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
andr писал(а):
Якщо вже прорайдери ставлять по-різному, чого ви хочете від людей з форуму?
d.lus писал(а):
Одна справа просто бачити, що роблять по різному, а інша - розуміти чому так роблять.
Тому що там важлива секунда виграшу в двогодинній гонці поперек ярів. Гальмують перед поворотами дуже різко, в останній момент, і це все на сипкій землі та каменюках. На підйомах розвивають більше 500 Вт. На фініші - інколи 1000.
Коли траса гонки дуже горбиста, сипка чи сира, перед гонкою ставлять гуму "гребучим макаром". Коли траса більш-менш суха й тверда - навпаки.
І настрій буває різний. Якби, скажімо, я приїхав на таку гонку втомлений від перельоту - поставив би так, щоб краще гребло, не буксувало на крутих підйомах і не вимагало там зайвої уваги, себто концентрації.
У марафонах, де гонка триває десь десять годин, підйоми й спуски в середньому простіші, ніж у двогодинній гонці. Значить, там можна менше зважати на гребучість і більше - на швидкість по рівному.
До того ж серед гонщиків повно людей, котрим до лампочки такі дрібниці, як напрямок рисунку. Можуть поставити отак, бо на вигляд подобається. Деякі, можливо, взагалі не помічають, куди крутиться той рисунок.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.10.2016 00:45 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
GF_men, дякую.
Sergey Reshetnyak, дякую.

andr, ну це в теорії підтверджує теорію :)
Але щось я не думаю, що коли важлива секунда, не помічають напрямок протектору.

Сьогодні потестив "неправильно" встановлену - в одному напрямку.
По асфальту - легенько розганяється. А от твердий ґрунт, присипаний "колючками" хвойних викликав дивні враження - їде, не буксує, але суб'єктивно наче важче, ніж зубастий Maxxis Advantage. Дивно.
Чи то просто в поясницю надуло і було вже некомфортно.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.10.2016 01:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 5188
Город: Україна
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
d.lus писал(а):
Але щось я не думаю, що коли важлива секунда, не помічають напрямок протектору.
Одне іншому не заважає. Кажучи про важливу секунду, я говорив перш за все про режим їзди у гонці. Він украй шарпаний і зовсім не властивий величезній більшості з нас. Щоб спортсменський взірець (приміром, орієнтація покришок) був для когось актуальним і корисним, цьому комусь треба кататися в гоночному ритмі по гоночній трасі хоча б пару годин на тиждень.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.10.2016 23:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 1268
Изображения: 14
Город: Київ, Коростень
Пол: Муж
Возраст: 48
Зарегистрирован:11.09.2011
Есть такое понятие - аквапланирование. Например, когда автомобиль на скорости налетает на лужу, покрышки должны с помощью промежутков меж шипов успеть "откачать" воду, чтобы колеса не теряли контакт с дорожным покрытием. Если покрышка изношена или рисунок слишком паркетный, а ГЛАВНОЕ - если покрыха одета задом-наперед, то вода не успеет уйти из-под колеса, начнется это самое аквапланирование и наша машина "заскользит" по воде по не предсказуемой траектории.
Велосипед на воде будет чувствовать себя увереннее, а вот в грязи, на неправильно установленной покрышке, которая будет не выталкивать из-под себя грязь, а грести под себя, тогда колеса начнут "ездить" не только прямолинейно.
Да и накат наверняка ухудшится, хоть и незначительно. Покрышку надо устанавливать, как на колесных тракторах: чтобы ёлочка наезжала на дорогу сначала макушками.

_________________
Поки один раз відміряєш, інші сім разів відріжуть!
Мої ровери:
ММВЗ "STORK" з планетаркою Shimano Nexus 8R36
ММВЗ "Буслик" з планетаркою SRAM S7
ХВЗ "Едельвейс" з планетаркою Shimano SG-3C41


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 22.10.2016 13:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
BOOTSMANN писал(а):
Есть такое понятие - аквапланирование.

Ну це все зрозуміло :)

BOOTSMANN писал(а):
Велосипед на воде будет чувствовать себя увереннее, а вот в грязи, на неправильно установленной покрышке, которая будет не выталкивать из-под себя грязь, а грести под себя, тогда колеса начнут "ездить" не только прямолинейно.

В тому, гадаю, й суть задумки, що для кращого зацепу на +- м'якому покритті, покришка чіпляється за нього, заганяючи "пісок" (умовно) під себе й відштовхуючись від нього, а не виганяючи назовні і, таким чином, зариваючись далі.

BOOTSMANN писал(а):
Покрышку надо устанавливать, как на колесных тракторах: чтобы ёлочка наезжала на дорогу сначала макушками.

Виробник пропонує назад ставити "навпаки". Не просто ж так :)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.10.2016 15:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 969
Город: Львів
Пол: Не указан
Зарегистрирован:23.10.2009
Для початку варто було уяснити один факт . Задню покришку крутить обід-втулка , зусилля прикладається до протектора і він відштовхується від грунта .Себто , при їзді грунт буде розгортатися в сторони , при гальмуванні протектор буде забиватися (коли ставити щоб вершина ялинки була спереду , як рекомендує виробник) . Передня покришка гальмує так само , але обертається інакше , зусилля передається від грунту на неї . При протилежній установці (відносно задньої) вона не забивається при гальмуванні , що добре , і не мала би забиватися при їзді . Але є один момент . Для де-яких покришок (з яскраво вираженою ялинкою) опір кочення в різних напрямках обертання різний (на твердому грунті так точно) .


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.10.2016 23:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
romm писал(а):
Себто , при їзді грунт буде розгортатися в сторони , при гальмуванні протектор буде забиватися (коли ставити щоб вершина ялинки була спереду , як рекомендує виробник) .

Виробник рекомендує як раз навпаки - аби спереду була "спідничка" ялинки.
Поки стоїть на обох однаково - вершиною вперед. У нас сухо, тільки "голки" хвойних лежать :)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.104s | 32 Queries | GZIP : On | Load : 0.49 ]
Reputation System ©'