Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 25.10.2016 20:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 2015
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 32
Зарегистрирован:01.03.2015
d.lus писал(а):
tifo писал(а):
Вилочне мастило це звиайна гідравлічна рідина - головною її властивістю є антипінні присадки. А морці пох на вспінювання, їй антизадирні, антипригарні, очисні присадки важливі.

Ну не пох їй :)
Бо у системі є тиск. Та й колінвалом масло в піддоні добряче бультихає. І протипіні присадки застосовуються як в моторці, так і в трансмісійних маслах.

Навіщо ти доколупався? Головною властивістю гідравлічної рідини є мінімальне вспінювання. Головною властивістю моторки - дибела плівка. А ще вона працює при температурі біля 100 градусів, а її низькотемпературні характеристики взагалі на десятому місці.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 25.10.2016 21:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 1216
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:01.10.2012
tifo писал(а):
Навіщо ти доколупався? Головною властивістю гідравлічної рідини є мінімальне вспінювання. Головною властивістю моторки - дибела плівка. А ще вона працює при температурі біля 100 градусів, а її низькотемпературні характеристики взагалі на десятому місці.

Бо я з маслами пов'язаний )))
А витримувати великий тиск, мати стабільну в'язкість незалежно від тиску - це вже другорядні властивості гідравлічних рідин?
Здрастє вам! Про яку ще "дибелу плівку" можна говорити на маслах, скажімо, 0w16 чи 0w5 із наднизьким HTHS < 2.3мПа*с?
Окрім змащення у моторки ще є протизносні, протиокислювальні, дисперсійні, антиугарні, протипінні...
Робоча температура - так, десь коло 100*. Та це не означає, що низькотемпературні властивості на десятому місці. Бо це - легкість запуску та мінімальний опір при роботі на холодну. А це - екологія.

Для чого в штанах по 6мл масла? Мабуть, скажений тиск витримувати. Чи бультихає його там більше, аніж в піддоні. Ага :)

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 26.10.2016 09:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 147
Город: Чугуниев
Пол: Не указан
Зарегистрирован:16.12.2010
d.lus, don't feed the troll :)

_________________
Я почему раньше такой злой был? Потому что у меня велосипеда не было. А с велосипедом я теперь ваще сотона!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 26.10.2016 19:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 1216
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:01.10.2012
Шайтаныч писал(а):
d.lus, don't feed the troll :)

Nah ))
Та може хтось з цього щось корисне для себе почерпне.

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 26.10.2016 20:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 2015
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 32
Зарегистрирован:01.03.2015
Да лейте моторку в демфер чо, только другим не советуйте этот бред.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 26.10.2016 21:36 
Аватара пользователя

Сообщения: 1216
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:01.10.2012
tifo писал(а):
Да лейте моторку в демфер чо, только другим не советуйте этот бред.

Ти читав взагалі написане вище?
Судячи з цього допису - ні.

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 27.10.2016 08:08 

Сообщения: 2083
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:15.04.2010
d.lus писал(а):
Цитата:
АТФ только один из видов таких жидкостей, я пользовался ещё Febi 06162 (по-моему такой номер), по спецификации подходит к фольксвагеновским ГУРам, поэтому фольксвагеновской и обозвал.

[режим зануди]"Фольксвагенівська" рідина для ГУР - це не АТФ. Від слова "абсолютно". Так, це гідравлічна рідина, але за своїми властивостями вона абсолютно "не АТФ"[/режим зануди]

Знаю)) Просто сильно упростил для совсем незнакомого с жидкостями ТСа)
Цитата:
АТФ начинает заметно "вязнуть" при температурах ниже 0

d.lus писал(а):
То така "АТФ" була.
Сучасне масло для АКПП має мати незмінні характеристики у дуже широкому діапазоні температур. Від цього залежить адекватність роботи гідроблока і АКПП в цілому.

В'язкість, сП при -40*
Dexron II: 50000
Dexron III: 20000
Mercon SP: 7500
В'язкість моторки 5w40 при -30*: 5000-6000.

Согласен, но практика использования АТФки в велосипеде показала, что при температурах ниже 0 прокачанные АТФом (Mannol Dexron III - возможно, просто такой "качественный" АТФ) тормоза становятся ватными, на фебишной жиже такого не замечал. Ещё замечал, что ободная магура на АТФ ватная при любых температурах (ватная - в смысле очень медленно возращаются поршни на место и ручка нажимается как-то туговато и с непонятной модуляцией).
В общем, вязковата АТФ для некоторой велосипедной гидравлики, для некоторых демпферов в том числе.

_________________
Веломастерская,Харьков,м.Студенческая
http://www.velomaster.ho.ua
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 27.10.2016 08:15 

Сообщения: 2083
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:15.04.2010
tifo писал(а):
Да лейте моторку в демфер чо, только другим не советуйте этот бред.

И где ты увидел моторку в демпфер? Цитату в студию!

_________________
Веломастерская,Харьков,м.Студенческая
http://www.velomaster.ho.ua
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 27.10.2016 19:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 1216
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:01.10.2012
1eonid писал(а):
Знаю)) Просто сильно упростил для совсем незнакомого с жидкостями ТСа)

Ок, гаразд :D
Але я б із нею був обережним - вона дещо специфічна, хоча за характеристиками (в'язкість, пурпойнт, індекс в'язкості) шикарна.

1eonid писал(а):
Согласен, но практика использования АТФки в велосипеде показала, что при температурах ниже 0 прокачанные АТФом (Mannol Dexron III - возможно, просто такой "качественный" АТФ) тормоза становятся ватными, на фебишной жиже такого не замечал. Ещё замечал, что ободная магура на АТФ ватная при любых температурах (ватная - в смысле очень медленно возращаются поршни на место и ручка нажимается как-то туговато и с непонятной модуляцией).
В общем, вязковата АТФ для некоторой велосипедной гидравлики, для некоторых демпферов в том числе.

Із застосуванням АТФ на ровері у мене досвіду немає. Теж від слова "абсолютно" :) Все можливо.
Єдине що Dexron III - досить старенька специфікація (1993 рік), а Маннол у мене якось ніколи довіри не викликав.
Я якби й експериментував із "АТФ-кою", то брав би щось із сучасних специфікацій: Toyota WS, Hyundai SP-3, Mercon SP. Але купляти заради цього навіть півлітри АТФ-ки якось не дуже бюджетно. Хіба що "стоїть в гаражі".
Літр вилочного Ipone 5w коштує як літр найпростішої (той самий Дексрон 3) АТФ-ки плюс-мінус бренда. Ну а в гальма ж LHM+ широкодоступний і коштує адекватно (на відміну від Шиманівського)

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.10.2016 08:07 

Сообщения: 2083
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:15.04.2010
d.lus писал(а):

1eonid писал(а):
Согласен, но практика использования АТФки в велосипеде показала, что при температурах ниже 0 прокачанные АТФом (Mannol Dexron III - возможно, просто такой "качественный" АТФ) тормоза становятся ватными, на фебишной жиже такого не замечал. Ещё замечал, что ободная магура на АТФ ватная при любых температурах (ватная - в смысле очень медленно возращаются поршни на место и ручка нажимается как-то туговато и с непонятной модуляцией).
В общем, вязковата АТФ для некоторой велосипедной гидравлики, для некоторых демпферов в том числе.

Із застосуванням АТФ на ровері у мене досвіду немає. Теж від слова "абсолютно" :) Все можливо.
Єдине що Dexron III - досить старенька специфікація (1993 рік), а Маннол у мене якось ніколи довіри не викликав.
Я якби й експериментував із "АТФ-кою", то брав би щось із сучасних специфікацій: Toyota WS, Hyundai SP-3, Mercon SP. Але купляти заради цього навіть півлітри АТФ-ки якось не дуже бюджетно. Хіба що "стоїть в гаражі".
Літр вилочного Ipone 5w коштує як літр найпростішої (той самий Дексрон 3) АТФ-ки плюс-мінус бренда. Ну а в гальма ж LHM+ широкодоступний і коштує адекватно (на відміну від Шиманівського)

Сравнивал по характеристкам Dexron III и Dexron IV, а также Dexron Jaco - разницы не заметил, похоже вся дексровновская линейка чутка устаревшая))
И АТФ в почти 2 раза дешевле вилочного получается) Я в последний раз за 150 манноловскую покупал. Если, конечно, брать шелл, тотал и им подобные там конечно цена поближе к вилочному маслу получится. Хотя в любом случае АТФ либо LHM+ использую не из-за цены, а из соображений универсальности - и в демпфер, и в тормоза идёт.

_________________
Веломастерская,Харьков,м.Студенческая
http://www.velomaster.ho.ua
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.10.2016 20:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 1216
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:01.10.2012
1eonid писал(а):
Сравнивал по характеристкам Dexron III и Dexron IV, а также Dexron Jaco - разницы не заметил, похоже вся дексровновская линейка чутка устаревшая))
И АТФ в почти 2 раза дешевле вилочного получается) Я в последний раз за 150 манноловскую покупал. Если, конечно, брать шелл, тотал и им подобные там конечно цена поближе к вилочному маслу получится. Хотя в любом случае АТФ либо LHM+ использую не из-за цены, а из соображений универсальности - и в демпфер, и в тормоза идёт.

Dexron IV - де ти його відкопав?
Чи мова про Dexron VI? "Шостий" - він 2005 року. Вже більш-менш свіжий. Дивно, має нормально себе поводити у адекватні морози.
Ну да, я "АТФ" Арал та Лікві порівнював із вилочним Іпон :)

Мені якось не по собі 500+ грн за літр рожевого масла віддавати коли літр Тоталівського LHM+ гривень 150-200 коштує.

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.11.2016 16:10 

Сообщения: 2083
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:15.04.2010
d.lus писал(а):
1eonid писал(а):
Сравнивал по характеристкам Dexron III и Dexron IV, а также Dexron Jaco - разницы не заметил, похоже вся дексровновская линейка чутка устаревшая))
И АТФ в почти 2 раза дешевле вилочного получается) Я в последний раз за 150 манноловскую покупал. Если, конечно, брать шелл, тотал и им подобные там конечно цена поближе к вилочному маслу получится. Хотя в любом случае АТФ либо LHM+ использую не из-за цены, а из соображений универсальности - и в демпфер, и в тормоза идёт.

Dexron IV - де ти його відкопав?
Чи мова про Dexron VI? "Шостий" - він 2005 року. Вже більш-менш свіжий. Дивно, має нормально себе поводити у адекватні морози.
Ну да, я "АТФ" Арал та Лікві порівнював із вилочним Іпон :)

Мені якось не по собі 500+ грн за літр рожевого масла віддавати коли літр Тоталівського LHM+ гривень 150-200 коштує.

Очепятка, конечно, Dexron VI))

_________________
Веломастерская,Харьков,м.Студенческая
http://www.velomaster.ho.ua
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Шайтаныч


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.145s | 27 Queries | GZIP : On | Load : 0.25 ]
Reputation System ©'