Ищем контент-менеджера в велосипедный интернет-магазин


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 25.10.2016 20:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 1689
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 31
Зарегистрирован:01.03.2015
d.lus писал(а):
tifo писал(а):
Вилочне мастило це звиайна гідравлічна рідина - головною її властивістю є антипінні присадки. А морці пох на вспінювання, їй антизадирні, антипригарні, очисні присадки важливі.

Ну не пох їй :)
Бо у системі є тиск. Та й колінвалом масло в піддоні добряче бультихає. І протипіні присадки застосовуються як в моторці, так і в трансмісійних маслах.

Навіщо ти доколупався? Головною властивістю гідравлічної рідини є мінімальне вспінювання. Головною властивістю моторки - дибела плівка. А ще вона працює при температурі біля 100 градусів, а її низькотемпературні характеристики взагалі на десятому місці.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 25.10.2016 21:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 876
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:01.10.2012
tifo писал(а):
Навіщо ти доколупався? Головною властивістю гідравлічної рідини є мінімальне вспінювання. Головною властивістю моторки - дибела плівка. А ще вона працює при температурі біля 100 градусів, а її низькотемпературні характеристики взагалі на десятому місці.

Бо я з маслами пов'язаний )))
А витримувати великий тиск, мати стабільну в'язкість незалежно від тиску - це вже другорядні властивості гідравлічних рідин?
Здрастє вам! Про яку ще "дибелу плівку" можна говорити на маслах, скажімо, 0w16 чи 0w5 із наднизьким HTHS < 2.3мПа*с?
Окрім змащення у моторки ще є протизносні, протиокислювальні, дисперсійні, антиугарні, протипінні...
Робоча температура - так, десь коло 100*. Та це не означає, що низькотемпературні властивості на десятому місці. Бо це - легкість запуску та мінімальний опір при роботі на холодну. А це - екологія.

Для чого в штанах по 6мл масла? Мабуть, скажений тиск витримувати. Чи бультихає його там більше, аніж в піддоні. Ага :)

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 26.10.2016 09:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 118
Город: Чугуниев
Пол: Не указан
Зарегистрирован:16.12.2010
d.lus, don't feed the troll :)

_________________
Я почему раньше такой злой был? Потому что у меня велосипеда не было. А с велосипедом я теперь ваще сотона!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 26.10.2016 19:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 876
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:01.10.2012
Шайтаныч писал(а):
d.lus, don't feed the troll :)

Nah ))
Та може хтось з цього щось корисне для себе почерпне.

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 26.10.2016 20:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 1689
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 31
Зарегистрирован:01.03.2015
Да лейте моторку в демфер чо, только другим не советуйте этот бред.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 26.10.2016 21:36 
Аватара пользователя

Сообщения: 876
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:01.10.2012
tifo писал(а):
Да лейте моторку в демфер чо, только другим не советуйте этот бред.

Ти читав взагалі написане вище?
Судячи з цього допису - ні.

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 27.10.2016 08:08 

Сообщения: 1936
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:15.04.2010
d.lus писал(а):
Цитата:
АТФ только один из видов таких жидкостей, я пользовался ещё Febi 06162 (по-моему такой номер), по спецификации подходит к фольксвагеновским ГУРам, поэтому фольксвагеновской и обозвал.

[режим зануди]"Фольксвагенівська" рідина для ГУР - це не АТФ. Від слова "абсолютно". Так, це гідравлічна рідина, але за своїми властивостями вона абсолютно "не АТФ"[/режим зануди]

Знаю)) Просто сильно упростил для совсем незнакомого с жидкостями ТСа)
Цитата:
АТФ начинает заметно "вязнуть" при температурах ниже 0

d.lus писал(а):
То така "АТФ" була.
Сучасне масло для АКПП має мати незмінні характеристики у дуже широкому діапазоні температур. Від цього залежить адекватність роботи гідроблока і АКПП в цілому.

В'язкість, сП при -40*
Dexron II: 50000
Dexron III: 20000
Mercon SP: 7500
В'язкість моторки 5w40 при -30*: 5000-6000.

Согласен, но практика использования АТФки в велосипеде показала, что при температурах ниже 0 прокачанные АТФом (Mannol Dexron III - возможно, просто такой "качественный" АТФ) тормоза становятся ватными, на фебишной жиже такого не замечал. Ещё замечал, что ободная магура на АТФ ватная при любых температурах (ватная - в смысле очень медленно возращаются поршни на место и ручка нажимается как-то туговато и с непонятной модуляцией).
В общем, вязковата АТФ для некоторой велосипедной гидравлики, для некоторых демпферов в том числе.

_________________
Веломастерская,Харьков,м.Студенческая
http://www.velomaster.ho.ua
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 27.10.2016 08:15 

Сообщения: 1936
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:15.04.2010
tifo писал(а):
Да лейте моторку в демфер чо, только другим не советуйте этот бред.

И где ты увидел моторку в демпфер? Цитату в студию!

_________________
Веломастерская,Харьков,м.Студенческая
http://www.velomaster.ho.ua
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 27.10.2016 19:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 876
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:01.10.2012
1eonid писал(а):
Знаю)) Просто сильно упростил для совсем незнакомого с жидкостями ТСа)

Ок, гаразд :D
Але я б із нею був обережним - вона дещо специфічна, хоча за характеристиками (в'язкість, пурпойнт, індекс в'язкості) шикарна.

1eonid писал(а):
Согласен, но практика использования АТФки в велосипеде показала, что при температурах ниже 0 прокачанные АТФом (Mannol Dexron III - возможно, просто такой "качественный" АТФ) тормоза становятся ватными, на фебишной жиже такого не замечал. Ещё замечал, что ободная магура на АТФ ватная при любых температурах (ватная - в смысле очень медленно возращаются поршни на место и ручка нажимается как-то туговато и с непонятной модуляцией).
В общем, вязковата АТФ для некоторой велосипедной гидравлики, для некоторых демпферов в том числе.

Із застосуванням АТФ на ровері у мене досвіду немає. Теж від слова "абсолютно" :) Все можливо.
Єдине що Dexron III - досить старенька специфікація (1993 рік), а Маннол у мене якось ніколи довіри не викликав.
Я якби й експериментував із "АТФ-кою", то брав би щось із сучасних специфікацій: Toyota WS, Hyundai SP-3, Mercon SP. Але купляти заради цього навіть півлітри АТФ-ки якось не дуже бюджетно. Хіба що "стоїть в гаражі".
Літр вилочного Ipone 5w коштує як літр найпростішої (той самий Дексрон 3) АТФ-ки плюс-мінус бренда. Ну а в гальма ж LHM+ широкодоступний і коштує адекватно (на відміну від Шиманівського)

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.10.2016 08:07 

Сообщения: 1936
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:15.04.2010
d.lus писал(а):

1eonid писал(а):
Согласен, но практика использования АТФки в велосипеде показала, что при температурах ниже 0 прокачанные АТФом (Mannol Dexron III - возможно, просто такой "качественный" АТФ) тормоза становятся ватными, на фебишной жиже такого не замечал. Ещё замечал, что ободная магура на АТФ ватная при любых температурах (ватная - в смысле очень медленно возращаются поршни на место и ручка нажимается как-то туговато и с непонятной модуляцией).
В общем, вязковата АТФ для некоторой велосипедной гидравлики, для некоторых демпферов в том числе.

Із застосуванням АТФ на ровері у мене досвіду немає. Теж від слова "абсолютно" :) Все можливо.
Єдине що Dexron III - досить старенька специфікація (1993 рік), а Маннол у мене якось ніколи довіри не викликав.
Я якби й експериментував із "АТФ-кою", то брав би щось із сучасних специфікацій: Toyota WS, Hyundai SP-3, Mercon SP. Але купляти заради цього навіть півлітри АТФ-ки якось не дуже бюджетно. Хіба що "стоїть в гаражі".
Літр вилочного Ipone 5w коштує як літр найпростішої (той самий Дексрон 3) АТФ-ки плюс-мінус бренда. Ну а в гальма ж LHM+ широкодоступний і коштує адекватно (на відміну від Шиманівського)

Сравнивал по характеристкам Dexron III и Dexron IV, а также Dexron Jaco - разницы не заметил, похоже вся дексровновская линейка чутка устаревшая))
И АТФ в почти 2 раза дешевле вилочного получается) Я в последний раз за 150 манноловскую покупал. Если, конечно, брать шелл, тотал и им подобные там конечно цена поближе к вилочному маслу получится. Хотя в любом случае АТФ либо LHM+ использую не из-за цены, а из соображений универсальности - и в демпфер, и в тормоза идёт.

_________________
Веломастерская,Харьков,м.Студенческая
http://www.velomaster.ho.ua
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.10.2016 20:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 876
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:01.10.2012
1eonid писал(а):
Сравнивал по характеристкам Dexron III и Dexron IV, а также Dexron Jaco - разницы не заметил, похоже вся дексровновская линейка чутка устаревшая))
И АТФ в почти 2 раза дешевле вилочного получается) Я в последний раз за 150 манноловскую покупал. Если, конечно, брать шелл, тотал и им подобные там конечно цена поближе к вилочному маслу получится. Хотя в любом случае АТФ либо LHM+ использую не из-за цены, а из соображений универсальности - и в демпфер, и в тормоза идёт.

Dexron IV - де ти його відкопав?
Чи мова про Dexron VI? "Шостий" - він 2005 року. Вже більш-менш свіжий. Дивно, має нормально себе поводити у адекватні морози.
Ну да, я "АТФ" Арал та Лікві порівнював із вилочним Іпон :)

Мені якось не по собі 500+ грн за літр рожевого масла віддавати коли літр Тоталівського LHM+ гривень 150-200 коштує.

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 01.11.2016 16:10 

Сообщения: 1936
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:15.04.2010
d.lus писал(а):
1eonid писал(а):
Сравнивал по характеристкам Dexron III и Dexron IV, а также Dexron Jaco - разницы не заметил, похоже вся дексровновская линейка чутка устаревшая))
И АТФ в почти 2 раза дешевле вилочного получается) Я в последний раз за 150 манноловскую покупал. Если, конечно, брать шелл, тотал и им подобные там конечно цена поближе к вилочному маслу получится. Хотя в любом случае АТФ либо LHM+ использую не из-за цены, а из соображений универсальности - и в демпфер, и в тормоза идёт.

Dexron IV - де ти його відкопав?
Чи мова про Dexron VI? "Шостий" - він 2005 року. Вже більш-менш свіжий. Дивно, має нормально себе поводити у адекватні морози.
Ну да, я "АТФ" Арал та Лікві порівнював із вилочним Іпон :)

Мені якось не по собі 500+ грн за літр рожевого масла віддавати коли літр Тоталівського LHM+ гривень 150-200 коштує.

Очепятка, конечно, Dexron VI))

_________________
Веломастерская,Харьков,м.Студенческая
http://www.velomaster.ho.ua
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.135s | 27 Queries | GZIP : On | Load : 1.93 ]
Reputation System ©'