Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 28.06.2020 14:42 

Сообщения: 83
Город: Kharkov
Пол: Муж
Зарегистрирован:02.10.2013
Дешевле ЗТР за 1300грн.У нас купить и собрать Колесо.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.06.2020 18:12 

Сообщения: 692
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 53
Зарегистрирован:20.10.2012
Igor1966 писал(а):
Дешевле ЗТР за 1300грн.У нас купить и собрать Колесо.


Если не под вибрейки - то да. Я по подобной причине когда-то перешел на диск...
Уж очень не нравится тормозить в дождь на песке, тем более ободом, который не предназначен для этого...хотя...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.06.2020 18:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 583
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:28.07.2019
Цитата:
Если не под вибрейки - то да. Я по подобной причине когда-то перешел на диск...
Уж очень не нравится тормозить в дождь на песке, тем более ободом, который не предназначен для этого...хотя...

Ну тут все залежить від смаку та звички.

Той самий краб, якого всі хають — доволі непогано працює за умов, у яких вібрейк здає. Просто через те, що він бовтається за ободом, нехай і зі слабкішим хватом. Поставив собі колодки від Tektro 836.12 на 6см зі скосами під дощ — покатавсь у дику зливу парком — то взагалі чудово для підгальмовувань. (все одно звичка на барабан як головний + для заносів — все ж він найнадійніший вид бо живе «у власному мікрокосмосі»)
Изображение
таких колодок є повно з різними розміщеннями, та мене вони зацікавили тим що регулюється кут, на відміну від 40 та 55 для кантилеверів та крабів, але не такі довгі як стандарт 7см для V. Більшість таких «дощових» колодок дивно чомусь зроблені, і мають дрібнорифлені секції на боковинах. Тут же якраз перша секція суцільним клином збивати багно та балансувати з останньою на знос призначена. А ніжний центр вже притискає крізь хоч якось прочищену воду.
Хоча є таки два мінуси — вони занадто м’які та дрібна решітка ламелей все ж до половини зносу.

Тож було б бажання — можна підібрати колодки, і без фанатизму у якісь з трьох складників.
Щодо ободу без доріжок — ну, воно таке, просто без потовщення, і самим колодкам доведеться притертися під вигин ободу. Тож дорогі брати сенсу немає, жорсткі непрактично. А так - чом би й ні?
Нещодавно узагалі бачив індуську реставрацію, де гальма притиралися через важіль на внутрішній діаметр алюмінієвого обода, коло спиць. І там узагалі доріжками не пахло, а гумки як для кантилеверів 4см прямокутники.
Тож усе відносно. :kayak:

_________________
Наркоман на голці, це коли в тебе не топові:
запчастини Shimano, шини Schwalbe і ланцюг від KMC.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.07.2020 11:05 

Сообщения: 83
Город: Kharkov
Пол: Муж
Зарегистрирован:02.10.2013
Дякую.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.07.2020 11:08 

Сообщения: 83
Город: Kharkov
Пол: Муж
Зарегистрирован:02.10.2013
EvGaS писал(а):
Цитата:
Если не под вибрейки - то да. Я по подобной причине когда-то перешел на диск...
Уж очень не нравится тормозить в дождь на песке, тем более ободом, который не предназначен для этого...хотя...

Ну тут все залежить від смаку та звички.

Той самий краб, якого всі хають — доволі непогано працює за умов, у яких вібрейк здає. Просто через те, що він бовтається за ободом, нехай і зі слабкішим хватом. Поставив собі колодки від Tektro 836.12 на 6см зі скосами під дощ — покатавсь у дику зливу парком — то взагалі чудово для підгальмовувань. (все одно звичка на барабан як головний + для заносів — все ж він найнадійніший вид бо живе «у власному мікрокосмосі»)
Изображение
таких колодок є повно з різними розміщеннями, та мене вони зацікавили тим що регулюється кут, на відміну від 40 та 55 для кантилеверів та крабів, але не такі довгі як стандарт 7см для V. Більшість таких «дощових» колодок дивно чомусь зроблені, і мають дрібнорифлені секції на боковинах. Тут же якраз перша секція суцільним клином збивати багно та балансувати з останньою на знос призначена. А ніжний центр вже притискає крізь хоч якось прочищену воду.
Хоча є таки два мінуси — вони занадто м’які та дрібна решітка ламелей все ж до половини зносу.

Тож було б бажання — можна підібрати колодки, і без фанатизму у якісь з трьох складників.
Щодо ободу без доріжок — ну, воно таке, просто без потовщення, і самим колодкам доведеться притертися під вигин ободу. Тож дорогі брати сенсу немає, жорсткі непрактично. А так - чом би й ні?
Нещодавно узагалі бачив індуську реставрацію, де гальма притиралися через важіль на внутрішній діаметр алюмінієвого обода, коло спиць. І там узагалі доріжками не пахло, а гумки як для кантилеверів 4см прямокутники.
Тож усе відносно. :kayak:

жорсткі непрактично. ЧОМУ ? Лопаються швидко ?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.07.2020 12:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 583
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:28.07.2019
Цитата:
жорсткі непрактично. ЧОМУ ? Лопаються швидко ?

Алюміній — не сталь. Злизується замість матеріалу жорстких колодок.

_________________
Наркоман на голці, це коли в тебе не топові:
запчастини Shimano, шини Schwalbe і ланцюг від KMC.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2021
Veliki - туристическое снаряжение. forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.150s | 23 Queries | GZIP : On | Load : 3.49 ]
Reputation System ©'