ХарківТурист тепер у Телеграмі, долучайся!

| седло для велосипеда |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 20.11.2018 22:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 447
Город: Кропивницький
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:12.10.2015
Посадка на шосері це таке... поки знайдеш свою, зміниш 2 барана і на кожному по три рази спробуєш змістити дуали і положення барана у виносі. Гальма - скоріше справа звички, я робив стопі і на шосе з кліщами і на мтб з ві, це таке... Коли дуали ідеально стоять, особисто мені вистачає зусилля шальмувати на затяжних спусках у хваті за них. Внизу я користуюсь ними тільки на одному спуску де треба через арку пропускати по знаку тих, хто їде під гору в неї.

Про активацію "третього ока" ви правильно сказали. Спочатку після палки з дзеркалом мені особисто було стрьомно і некомфортно крутити головою настільки часто, але потім звички (після ~400-500км) прийшли нові, і заспокоївся. А потім дзеркало розбилося і зняв, але досі за ним сумую. Точніше тепер хочу на шолом його, шоб можна було на будь-якому велосипеді з ним бути. Мій друг, який їздить на барані по місту теж так казав, то було страшно, з дзеркалом вже нормально.

Відірвати дуали - ну це треба постаратись, ви бачили як гонщики впираються в них і тягають кермо за них?

Єдине з чим на 100% згоден - оце:
Цитата:
але безліч людей, що нікуди не дивляться та несамовитих дітей також вимагають різких маневрів та гальмувань.
. Отам справді біда. Втім, баран таки якось не для парку, прогнозовано. І в тій ситуації ширини мало.

_________________
2015' 4670-16' 4490 -17' 5445 -18' 5524 19' 7250 2020' 7601 км 2021' 3442км
Scott CX Comp '2012
Bianchi Celeste Puro 2002 8.42kg
Scott Araphahoe '1996


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 10:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Alonso Forgotten писал(а):
Посадка на шосері це таке... поки знайдеш свою, зміниш 2 барана і на кожному по три рази спробуєш змістити дуали і положення барана у виносі. Гальма - скоріше справа звички, я робив стопі і на шосе з кліщами і на мтб з ві, це таке... Коли дуали ідеально стоять, особисто мені вистачає зусилля шальмувати на затяжних спусках у хваті за них. Внизу я користуюсь ними тільки на одному спуску де треба через арку пропускати по знаку тих, хто їде під гору в неї.

Це зрозуміло і я розумію, що багато в чому - справа звички.
Стоппі, як і блокування колеса - це, знов таки, зовсім не показник гальм, як на мене. Швидше питання власних відчуттів і, знов таки, звичок. Цілком припускаю, що за певний час звикнув би до роботи і обідних шосейних, і механічних дисків (власне, саме вони і розглядалися собі на впадок барану).

Alonso Forgotten писал(а):
Про активацію "третього ока" ви правильно сказали. Спочатку після палки з дзеркалом мені особисто було стрьомно і некомфортно крутити головою настільки часто, але потім звички (після ~400-500км) прийшли нові, і заспокоївся. А потім дзеркало розбилося і зняв, але досі за ним сумую. Точніше тепер хочу на шолом його, шоб можна було на будь-якому велосипеді з ним бути. Мій друг, який їздить на барані по місту теж так казав, то було страшно, з дзеркалом вже нормально.

Я їжджу без дзеркал, але 14+ років щоденного досвіду за кермом Києвом трохи дають розуміння та відчуття того, що відбувається на дорозі, особливо з точки зору водія автомобіля.

Alonso Forgotten писал(а):
Відірвати дуали - ну це треба постаратись, ви бачили як гонщики впираються в них і тягають кермо за них?

Бачив, звісно. Але відчуття (саме внутрішні відчуття) від смикання за пластик, що тримається на барані невеличким металевим хомутом, були саме такі: воно ж відірветься нафіг зараз. Приблизно як за гальмівну ручку на палці смикати, хоча вона й цільно-алюмінієва.
Ну і, все ж таки, висмикувати колесо за палку легше та якось... впевненіше.

Alonso Forgotten писал(а):
Отам справді біда. Втім, баран таки якось не для парку, прогнозовано. І в тій ситуації ширини мало.

Абсолютно прогнозовано, але я намагався приміряти його на себе: чи то в другий офіс / на склад зганяти 30-35км в один бік (і отут баран був би найдоречнішим), чи то з малечею в парк виїхати погружляти, чи просто в задоволення коло крутнути літнім вечором.

Хоча, при всому цьому, я абсолютно не виключаю того, що до весни мене знову накриє і таки виділю кілька тисяч гривень не тестовий сетап саме для себе (сам баран, гальмівні ручки та механічні каліпери; манетка, на щастя, розрахована на товщину керма до 32мм).
Принаймні, вже з роузмінням "що й куди".

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 11:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 11242
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Цитата:
блокування колеса - це, знов таки, зовсім не показник гальм
звiсно нi. Это показатель того, что усилие тормозной системы превышает силу сцепления с дорогой, то есть тормозов достаточно.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 12:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Aleksei Dmytren писал(а):
Цитата:
блокування колеса - це, знов таки, зовсім не показник гальм
звiсно нi. Это показатель того, что усилие тормозной системы превышает силу сцепления с дорогой, то есть тормозов достаточно.

Не згоден категорично.
Перевищує в якийсь момент - коли колеса блокуються. Але це не говорить про ефективність нормального (з обертанням коліс) гальмування, про модуляцію, зусилля на важелі гальм (ручці), стійкість до перегріву тощо.
Неможна вимірювати достатність гальм за спроможністю заблокувати колесо.

Мені простіше навести автомобільний приклад: 239мм передні гальмівні диски абсолютно спроможні заблокувати колеса, але при гальмуванні без блокування, гальмівний шлях того самого автомобіля буде значно довшим, аніж з 288мм гальмівними дисками. Я вже не кажу про перегрів та модуляцію.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 12:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 11242
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
d.lus
Это противоречит законам физики.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 13:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Aleksei Dmytren писал(а):
d.lus
Это противоречит законам физики.

Я не вдаюсь в теорію, я практик :)
Такі зміни в гальмах пройшов на своєму автомобілі: 239-256-280-288 (і зараз були б 312, якби це не вимагало заміни двох комплектів дисків на 16" та гуми на надто низькопрофільну), всі на недешевій гумі одного розміру.
Кожні з них можуть без проблем заблокувати колеса. Але ефективність гальмування та модуляція (можливість дозування, особливо на грані блокування) непорівнювана.

На попередньому байку у мене стояли ті ж гальма, що й зараз з цими ж колодками, але зі 180мм роторами, зараз - 160мм.
Колеса блокуються без проблем (але навіщо?), та ефективність гальмування відчутно менша, ніж була зі 180мм на важчому велосипеді.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 13:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 11242
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
d.lus
без замены суппортов? вы просто растянули линию усилия на педали. это психологически. Вы же согласны, что единственное мерило эффктивности тормозов - это замер тормозного пути? Комфорт, звук, модуляция, перегрев после пятикратного торможения со 140 в пол - не относятся к чистой эффективности.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 13:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Aleksei Dmytren писал(а):
d.lus
без замены суппортов? вы просто растянули линию усилия на педали. это психологически. Вы же согласны, что единственное мерило эффктивности тормозов - это замер тормозного пути? Комфорт, звук, модуляция, перегрев после пятикратного торможения со 140 в пол - не относятся к чистой эффективности.

239 - одні супорти
256, 280 - другі (ефект покращення присутній)
288 - треті
Це суб'єктивно підтверджено не тільки мною і на різних автомобілях.

Збільшення плеча прикладання сили (діаметр роторів) не може не впливати на ефективність прикладання сили. Однак, кожен з цих сетапів здатен заблокувати колеса.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 13:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 11242
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
просто то же усилие на педали приводит к быстрейшей остановке - вся математика. Ведь если тормоз может заблокировать колесо, значит максимальная его эффективность будет при 95% требуемого для этого усилия (почему не 99%: вдруг песчинка попадет под шину). а раз любое устройство: гидра, механика, кантилевер или роллер способны заблокировать, то и выжать 95% - тоже. второй вопрос насколько точно можно контролировать этот момент. но это же вопрос к рукам/голове.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 13:31 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Aleksei Dmytren, не исключено, что там дело в разном характере микровибраций, возникающих от трения колодок по ротору, и в разном влиянии этих микровибраций на сцепление резины с дорогой. А заметить это можно только измерив тормозной путь. Такие явные и грубые признаки, как блокировка или ощущения на ручке, о микровибрациях не скажут ничего.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 13:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 11242
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Собственно уже накарябал эту мысль выше. только линейка, только секундомер со стартом от педали.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 19:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 447
Город: Кропивницький
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:12.10.2015
d.lus

Стоппі і блокування колеса - це трошки різні речі, як на мене. Заблокувати - ну піде в юз, і шо з того. Стоппі - це вміння гальмувати настільки сильно і швидко, щоб заблокувати саме на оті 90% скажімо і максимально швидко зупинитись. Модуляція зусиль скоріше за все не порівнювана з гідрою (досвід в мене з гідрою мінімальний), але достатня для максимально ефективного гальмування. То справа звички. Хоча спереду стандартні некатріджні колодки для мене це просто сажа, особливо шимановська. З дво-три-компонентними модуляція кльова, як на мене, і їх перегріти якраз-таки важко, принаймні мене і від аварій рятувало, і якщо треба то 60>15 зробити на спуску теж доводилось щоб пішохода не збити, і стресу від гальм на дуалах в мене не було з самого початку. Але як тільки колесо десь починає виробляти мікро 8 - так, слабне, але ледь відчутно, рівно настільки щоб задуматись про ключ для шприх у кишені з собою :D

Плюс до всього, на шосері трошки по-іншому між осями розподілена вага тіла, тому і ефект від гальмування в різних хватах різний, не так як в мтб.

Зберете для себе тестове, і відповісте потім самі собі на більшість запитань через пару тисяч, бо ніхто інший не розкаже на 100%. Ви хочете поставити баран на геть інший байк, який геть не шосер за природою наскільки я пам'ятаю. Тому, тут тільки спробувати самому. Тож, щасти)

_________________
2015' 4670-16' 4490 -17' 5445 -18' 5524 19' 7250 2020' 7601 км 2021' 3442км
Scott CX Comp '2012
Bianchi Celeste Puro 2002 8.42kg
Scott Araphahoe '1996


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 20:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Alonso Forgotten писал(а):
Зберете для себе тестове, і відповісте потім самі собі на більшість запитань через пару тисяч, бо ніхто інший не розкаже на 100%. Ви хочете поставити баран на геть інший байк, який геть не шосер за природою наскільки я пам'ятаю. Тому, тут тільки спробувати самому. Тож, щасти)

Так, за не дуже довгу поїздку скласти повне об'єктивне враження неможливо (тим-паче, звикнувши до палки). Хіба перші враження.
Є таке. Та Trace - доволі популярний у нас для успішних конвертацій у грейвели, тож шанси на успіх є якщо/коли таки знову приспичить :)
Дякую.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.11.2018 21:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 11242
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Доречі, про гальма. Не виключено, шо ви мали вищу швидкість, ніж на власному лясику.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 22.11.2018 02:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
Кілька років тому ми тут вели епістолярні баталії на тему, чи добре гальмує комбінація МТБшних вібряків та шоссе дуалів.
Я тоді за міні-ві топив.

Так вийшло, що я нещодавно провідав старого коня на мінівібрейках та нестискаємих сорочках.
З незвички мені хребта ледь не склало в потилицю.
Модуляції може і не багато, але за рівнем аварійної деакселерації не бачив аналогів в жодній механічній комбінації "ручка+гальмо".


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.121s | 30 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'