| VNC велосипеды |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 13.12.2018 22:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 8283
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Є в нас тема про справжню ширину гуми.
viewtopic.php?f=36&t=10838
Те, що фірми можуть потихеньку прибріхувати й писати набагато більші числа, ніж насправді (бувало, що й 9 мм накидали), - не єдиний чинник у цій сфері. Ширина залежить і від тиску (корд пружинить), віку покришки (корд з часом розтягується), ширини обода, а ще - від посадки на обод (якщо низький борт чи hookless rim - гума ширшає), а також од версії моделі (може бути з десяток версій з однаковою каталожною шириною, що відрізняються компаундом, чи плетінням, чи товщиною стінки) та дати випуску (цьогоріч ширина така, а наступного - сяка, причому в позначенні моделі не змінилось ані букви). Ну, й так далі.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 13.12.2018 23:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
andr писал(а):
Є в нас тема про справжню ширину гуми.
viewtopic.php?f=36&t=10838

ой :oops:

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.12.2018 23:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 8283
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Та це ж не біда.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2018 01:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 8283
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Oleg_72, тут вам вже казали всілякі люди, що 26-дюймовий напрям у середньому істотно дешевший за 27,5-дюймовий. Крім того, і вибір серед 26" набагато ширший, і простору між перами більше лишиться. І ще з 26" стандартом можна дієвіше реалізувати якісь зміни у ваших їздових уподобаннях. А вони можуть статися, про це говорить не лише мій досвід.
От, приміром, зберемося ми з полтавцями на таку собі "баггі-трасу", де краще мати якнайширшу й якнайзубатішу гуму.
viewtopic.php?f=2768&t=390188
Скажімо, ви захочете глянути на ту дикість (там справді малолюдні місця, тричі плюну).
https://www.google.com.ua/maps/@49.4932 ... !1e3?hl=en
Изображение

Тоді ми вам у найгіршому разі позичимо зубату й широку 26" гуму, бо її довкола справді повно. А з 27,5" так, мабуть, не вийде з тих причин, котрі я щойно назвав.
Докупити зайву 26" покришку для таких оказій простіше, дешевше й надійніше, ніж у випадку з 27,5". Надійніше, бо у вашу раму широка 27,5-дюймовка може й не влізти. Вийде сюрприз у зовсім не підхожий момент.
А можливо, вам, навпаки, сподобаються шосейні справи, і на додачу до основних шин ви шукатимете вузькі сліки. Так їх теж серед 26" гуми знайти в десятки разів простіше, ніж серед 27,5".
Коротше кажучи, у доводці байка цілком можливий сценарій "їхав до Хоми, а заїхав до куми". І тут 26 дюймів - спідручніший стандарт.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2018 10:26 

Сообщения: 261
Пол: Не указан
Зарегистрирован:07.07.2009
andr писал(а):
Weinmann Taurus 2000 - з внутрішньою шириною 19 мм, працездатна безкамерка не вийде через профіль з занадто похилими поличками, на яких мають лежати бортувальні шнури покришки.


Вийде - ізолон 3 мм та армована скловолокном стрічка й будь який обід стає безкамерним (без танців з ресиверами та вибухами)

https://forums.mtbr.com/fat-bikes/one-f ... 34852.html - тут використовується Горила, але вона недешева, широка (для звичайних колес треба різати), товста та важка, тому я викоритовую ось таку: https://prom.ua/p573403760-skotch-armov ... stang.html


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2018 11:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Evgeniy писал(а):
Вийде - ізолон 3 мм та армована скловолокном стрічка й будь який обід стає безкамерним (без танців з ресиверами та вибухами)

Форму зачепів на боковинах скотч не виправить.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2018 11:45 

Сообщения: 261
Пол: Не указан
Зарегистрирован:07.07.2009
d.lus писал(а):
Форму зачепів на боковинах скотч не виправить.

??? На багатьох безкамерних взагалі ніяких зачепів немає, а вкамерних в усіх є.
Я так робив - колесо накачується ручним насосм без гермета.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2018 13:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Evgeniy писал(а):
d.lus писал(а):
Форму зачепів на боковинах скотч не виправить.

??? На багатьох безкамерних взагалі ніяких зачепів немає, а вкамерних в усіх є.

Що на UST, що на TR для надійної фіксації покришки мають буди зацепи - края бортів обода з "поличкою" по зовнішньому краю.

Evgeniy писал(а):
Я так робив - колесо накачується ручним насосм без гермета.

А це в першу чергу залежить від комбінації конкретного обода з конкретною покришкою.
З власного досвіду:
Maxxis Advantage UST 26х2.1 без ресівера ставати ніяк не хотіла.
Hutshinson Overide 700х35 стає з 10-го качка підлоговим насосом.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2018 13:12 

Сообщения: 261
Пол: Не указан
Зарегистрирован:07.07.2009
В усіх карбонових нема ніяких зачепів і вбагатьох алю зачипи якщо і є, та ледь помітні.
У тому то й сенс, що на камерному обмотанному ізолоном не треба нічого ставити - нема внутрішніх локів.
А в безкамерні можно пальцями в локи загнати - теж качається просто насосом.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2018 13:15 

Сообщения: 39
Город: Poltava
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:08.11.2018
Дякую, вже зробив замовлення:
27.5" Mach1 5.20SL 32 отв. чeрный, FV (Для покрышек 35-62•ETRTO: 584Х21C•Сплав ALLOY 6060 T6•Вес: 510г)
27.5" x 1.65" Schwalbe MARATHON GreenGuard 650x42B (44-584) B/B+RT HS420 EC 67EPI цвет: черный со светоотражающей полосой, вес: 820г


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2018 13:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 8283
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Evgeniy писал(а):
В усіх карбонових нема ніяких зачепів і вбагатьох алю зачипи якщо і є, та ледь помітні.
У тому то й сенс, що на камерному обмотанному ізолоном не треба нічого ставити - нема внутрішніх локів.
А в безкамерні можно пальцями в локи загнати - теж качається просто насосом.

Вам кажуть про те, що "плечі" у поличок на безкамерних ободах горизонтальні. На камерних - похилі. Зачепом тут іменували те, що ви називаєте терміном "внутрішній лок" (на малюнку це позначено як locks tire on rim).

Изображение



Зробити безкамерку на камерному ободі нескладно, проте їздити доведеться на високому тиску (більше 2 атм для 2" гуми й 70-кг дядька). Високий тиск - не злочин, однак є повно людей, які тиск таки знижують.
http://www.cyclingutah.com/racing/mount ... tain-bikes
Там пишуть:
"Stan’s NoTubes offers a simple formula as a starting point for tubeless tire pressure for most XC riders. Divide your weight (in pounds) by 7, add 2 psi for the rear, subtract 1 psi for the front. For a 140 lb rider, that would yield 22 psi rear, 19 psi front".
По-нашому це 1,55 атм ззаду та 1,35 атм спереду для 65-кг людини. Якщо ви у півтора рази важчі, вам треба у півтора рази більший тиск (2,35 ззаду й 2 атм спереду для 100 кг).
Кантрійники на чемпіонатах світу їздять з тиском 1,2-1,8 атм. Так от, за типового "кантрійного" тиску безкамерка на камерному ободі може раптово втратити повітря. Причини зрозумілі з малюнка. Ось про що тут мова. Монтаж безкамерки на камерних ободах сто разів перевіряли й з'ясували: борти покришок притискає до обода тільки високий тиск. За зниженого тиску борт може відійти від обода, і шина втратить герметичність.
На безкамерних ободах гума тримається завдяки формі поличок. Вже сказано, що вони там горизонтальні, а на багатьох моделях - ще й з додатковими фіксуючими виступами по внутрішньому краю поличок (locks tire on rim).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2018 21:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 1803
Изображения: 88
Город: Полтава
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:10.02.2015
Ммм... цікава тема. Також підпишусь.
П.С.: як там "Вело+" поживає?

_________________
Душевный кастом на крутом оборудовании!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Соображения экономии тормозов...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 15.12.2018 12:05 

Сообщения: 261
Пол: Не указан
Зарегистрирован:07.07.2009
:D кажемо одне й те саме, але таке враження наче вже сперечаємося.
1. На БОКОВИНАХ безкамерних ободів зачепи необов’язкові
2. Встановлення безкамерки на камерний обод – сумнівне для МЕНЕ рішення (багато знайомих так роблять, але для мене воно якось стрьомно). Треба спочатку з камерного зробити безкамерний (як раз створити оту поличку) і тоді вже ставити, як – може буте багато способів і варіацій, я навів той, що працює в мене. Поличка для борту у цьому варіанті вища за аналогічну у безкамерного обода, але гнучка.
Автор вирішив не морочитися з переробкою камерного на безкамерний, і це на мій погляд правильно (менше людино-годин).
Переробляти чи ні кожен вирішує сам з різних мотивів, й найперший тут відсутність безкамерних ободів з необхідними характеристиками.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.12.2018 23:20 

Сообщения: 39
Город: Poltava
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:08.11.2018
Минуло пару тижнів. Рух до мети здійснюється, правда не так швидко, як хотілось.
По-перше - прийшли мої обода та покришки.
По-друге - майже закінчив конструювати станок. Залишилось пофарбувати та зібрати ... ну може ще пару декоративних шайбочок нарізати та болтиків підібрати... через пару днів покажу, що вийшло. А поки:
Вложение:
IMG_20181223_1644012.jpg
IMG_20181223_1644012.jpg [ 340.66 КБ | Просмотров: 1197 ]

Тепер потреба у втулках та шпицях. Моніторю втулки.... перед 100х10, зад 135х10, кріплення роторів - 6 болт.
Вибору щось не дуже.... так розумію, або насипні шимано deore, або на промах новатек D041,D042. Що підкажете?
Після замовлення втулок буду вираховувати калькулятором довжину шпиць. Шпиці тоже хочеться якісні.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.12.2018 23:40 

Сообщения: 39
Город: Poltava
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:08.11.2018
Да, и пока пауза.... продумываю тензометр.
Ніколи не бачив його вживу. Трохи не розумію принцип роботи. Я так вважаю, шо чим сильніше натягнута шпиця, тим меньше вона продавлюється на фіксованій ділянці визначеним (фіксованим) навантаженням.
Індикатор часового типу в мене є. Нарізати метал та зібрати ричажну конструкцію - не проблема. Тільки на фото тензометрів я не бачу тієї силової пружини. Якщо я правильно розумію процес, то якої сили повинна бути пружина і де вона схована?
Може хтось може зробити заміри габаритів даного девайса? На якій довжині (сегменті) шпиці, як правило, робиться замір параметру?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.199s | 32 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'