| велосипед VNC |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 11.01.2019 17:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 1740
Город: Львів
Пол: Не указан
Зарегистрирован:23.10.2009
Oleg_72 писал(а):
Покищо не рівняв ні яйця, ні бокове відхилення, ні зонт. Думаю спочатку натягнути кілограм так до 70 по тензометру, а потім корегувати та підтягувати. Переживаю стосовно цього процессу. Якби ж був хто, що міг би підказати та по рукам дати :) для набуття досвіду.

Я роблю просто , збираю колесо і шприхи натягую всі на три обороти . Потім протягую всі ще раз на три , і так поки вони не будуть хоч трохи натягнуті . Далі приблизно роблю вісімку-яйце , парасолю (зонт) . Далі знову протягую всі шприхи на одинакову кількість оборотів .Далі знов вісімка-яйце . І так поки не буде нормальна натяжка шприх . Така процедура не викликає проблем .


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.01.2019 00:57 

Сообщения: 39
Город: Poltava
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:08.11.2018
Вечір добрий! Знову про наступний крок.
Нарешті у мого велосипеда з'явились колеса.... але не все було так просто.
Вложение:
IMG_20190112_1720004.jpg
IMG_20190112_1720004.jpg [ 267.77 КБ | Просмотров: 4155 ]

В веломагазині придбав спицевий ключ. Вибирав із трьох можливих. Вибрав не самий дешевий, з позитивними відгуками (лівий на фото). При навантаженні більше 80 кг ключ почав зрізати грані ніпеля. Я в ступорі. Досвіду немає, розумію, що недотягую шпиці, а тягнути без пошкодження не можу....... позвав сусіда. Той приніс свій ключ (правий на фото). Цей ключ крутив ніпеля без проблем. Задне колесо натянуте та майже вирівняне за майже 3 години.
Вложение:
IMG_20190112_1722484.jpg
IMG_20190112_1722484.jpg [ 248.22 КБ | Просмотров: 4155 ]

Але далі крутити якось побоявся. Не був впевнений в силі натягу. Порадили майстра - поїхав. Назвем його майстер "В" (людина - явний фанат велосправи). Так ось, майстер подивився заднє колесо, трохи підрівняв та сказав - "майже добре". Переднє колесо трохи підтягнув та віддав. Вартість роботи - 100 грн., Затрачено часу близько 30хв. Майстер робив роботу якось без інтузіазму но впевнено.
Дома ввечері перепровірив роботу..... Заднє колесо натягнуто нормально, але відхилення зонту близько 4 мм. Переднє колесо майже ненатянуто (60-70кг.) Ну як так можна робити? Не в грошах справа.... або роби нормально, або закривайся. Взяв ключ та почав впевнено крутити. Потрохи, коло за колом та майже за годину досяг успіху. Не так то це й складно виявилось. Кинув зібране заднє колесо на вагу - 2100гр.
Камера з ніпелем преста качається від ресівера стандартним пістолетом через перехідник (преста-шредер - 45грн.) Дав 6 атм. Покришка виглядає гарно. Але як на мене трохи жосткувато буде - досвід покаже. Реальна ширина покришки 1,65 дюйма виявилась 42мм., при паспортних 44мм. Не втримався - сів у сідло..... сподобалось :)
Наступний крок - підшукую ротори, 10шв. кассету та пару ціпків. А поки є можливість погратись з віськами. Зроблю 2 комплекти. Дещо полегшу уже виточені сталеві та зроблю комплект з алюмінію. А там досвід покаже.
Є комплекти роторів з різним діаметром, наприклад 160/180мм. Я розумію, що більший ротор має більшу потужність. На яке колесо ставиться більший ротор і чому? Як по мені, то на заднє. Мені більш звично користуватись заднім гальмом. Колись давно перелітав через руль.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.01.2019 01:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 8283
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Oleg_72 писал(а):
Є комплекти роторів з різним діаметром, наприклад 160/180мм. Я розумію, що більший ротор має більшу потужність. На яке колесо ставиться більший ротор і чому? Як по мені, то на заднє.

Ні, на переднє. Заднє колесо при гальмуванні розвантажується, а це значить, що воно перестає сповільнювати байк. Себто гальмівний шлях довшає, якщо слабко задіяне переднє гальмо.
Коли гальмує досвідчений дядько, заднє колесо майже відривається від землі. Не обов'язково гальмувати саме так, це лише ілюструє, чому переднє гальмо ефективніше. Особливо яскраво це показують мотоцикли. У гонщиків GP спереду два гігантських ротори, а ззаду - лише один маленький.
Изображение



Oleg_72 писал(а):
Мені більш звично користуватись заднім гальмом. Колись давно перелітав через руль.

Гальмуйте двома колесами. Постарайтеся зв'язати в голові кожну гальмівну ручку з конкретним гальмом, а не гальмувати так, як у авто (натиснув, воно десь загальмувало, ну й добре). Бажано відчути, скільки ще є запасу сили в кожному гальмі, скільки лишилося до юзу. Цьому не надто важко навчитися: просто більше їздьте й частіше гальмуйте.
Робіть це завжди одним пальцем. Перевчіться, якщо у вас не так. Тоді ви точніше дозуватимете зусилля, а рештою пальців добре триматиметеся за кермо. Це винятково корисно, коли дорога нерівна.
Перед кожним гальмуванням бажано поставити шатуни горизонтально й швидко зсунутись назад, за сідло. Така штука вбереже вас від польотів через руль та скоротить гальмівний шлях. Через кількасот спроб у вас з'явится новий неоціненний рефлекс, і вже не доведеться думати про те, щоб так соватися.

Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 13.01.2019 03:24 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Oleg_72 писал(а):
Є комплекти роторів з різним діаметром, наприклад 160/180мм. Я розумію, що більший ротор має більшу потужність. На яке колесо ставиться більший ротор і чому? Як по мені, то на заднє.

А ще існують отакі комплекти гальм
Вложение:
mt trail sport.jpg
mt trail sport.jpg [ 65.31 КБ | Просмотров: 4138 ]


Oleg_72 писал(а):
Мені більш звично користуватись заднім гальмом. Колись давно перелітав через руль.

Воно ж не гальмує ніфіга :shock:
Двома гальмувати одночасно, дозуючи зусилля окремо на кожному колесі. З часом прийдуть рефлекси як саме натискати праву та ліву ручки.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.01.2019 15:48 

Сообщения: 39
Город: Poltava
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:08.11.2018
Дякую за корисні поради. Буду вчитися. Усе прийде з досвідом, только не хотілося потом щось переробляти.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.01.2019 18:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 8283
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Найдієвішим у цій галузі є метод тупих повторів. Не варто дуже зосереджуватися, не варто надто старатися - треба просто проробити те, чому вчишся, разів з тисячу (звісно, не за одне катання). Тоді набутий умовний рефлекс запрацює й не вимагатиме свідомих зусиль.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 13.01.2019 23:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Oleg_72 писал(а):
Дякую за корисні поради. Буду вчитися. Усе прийде з досвідом, только не хотілося потом щось переробляти.

Суто ІМХО: ставити два однакові ротори і вчитися гальмувати двома гальмами одночасно.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.01.2019 23:36 

Сообщения: 39
Город: Poltava
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:08.11.2018
Поки відсутні чергові запчастини, трохи "попрацював" над віськами.
Просвердлено наскрізний отвір 5мм. - пройде шпилька ексцентрика.
З торців нарізано внутрішню різьбу М6. - можливо щось колись прийдеться закріпити (багажник, захист перемикача.....).
Максимально зменшено вагу (укорочено різьбові частини, зроблено проточки по діаметру).
Важило 320 гр. Зараз:
Вложение:
IMG_20190116_2043523.jpg
IMG_20190116_2043523.jpg [ 222.08 КБ | Просмотров: 3993 ]

Вважаю, що робити алюмінієвий варіант наразі не потрібно.
Трохи познущався над гайками - зробив рухому юбку.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.01.2019 13:24 

Сообщения: 39
Город: Poltava
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:08.11.2018
Надійшли чергові запчастини та є чергове питання.
Маю ротори Avid G3 CS 185/160. На заднє колесо ставлю 160 - питань не виникає.
Передня вилка з стандартом РМ.
Вложение:
avid-185.jpg
avid-185.jpg [ 47.52 КБ | Просмотров: 3958 ]

Потрібен адаптер. В найближчих магазинах не знайшов. Але маю можливість виготовити його самостійно.
Розмір "А" - виміряю по отворам кріплення на вилці, а от розміри "В" та "С" може хтось підкаже?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.01.2019 15:14 
Аватара пользователя

Сообщения: 8283
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Як точно називається модель вилки? Це потрібно, щоб однозначно встановити, на який ротор там кріплення: на 140-мм чи на 160-мм. Далі в нас таке:

Изображение



Дивимося в табличці, як маркують потрібний вам перехідник. Якщо у вас вилка під 160 мм, то для 185-мм ротору вам потрібен перехідник 25 S.
Під табличкою намальовано товщину деяких перехідників. Коли у вас каліпер Avid модифікації CPS, вам треба як перехідник використати дві шайби товщиною 20,5 та 15 мм. Коли каліпер Avid Standard - тоді дві шайби 17,5 та 10 мм. Форму шайб там видно: вони з виїмкою під звичайні півсферичні проставки для гальм.
Ось різниця між Avid CPS та Avid Standard:

Изображение



Avid Standard, мабуть, відповідає стандартним каліперам інших фірм (поки що не знайшов прямого твердження, що воно так, однак схоже на те). Це на той випадок, якщо гальма будуть не Avid.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 20.01.2019 18:58 

Сообщения: 39
Город: Poltava
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:08.11.2018
Дякую, andr! Твоя відповідь, як завжди змістовна та конкретна. Буду керуватись цією табличкою.

А поки є час - поставив передню зірку 36Т NW та касету 11-34. Підкажіть, вірно я визначив довжину ціпка?
Фото на великій та на малій зірці:
Вложение:
IMG_20190120_16261931.jpg
IMG_20190120_16261931.jpg [ 341.04 КБ | Просмотров: 3911 ]
Вложение:
IMG_20190120_16274581.jpg
IMG_20190120_16274581.jpg [ 281.59 КБ | Просмотров: 3911 ]
(КМС Х10 114зв.) Чи можна трохи вкоротити?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.01.2019 19:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Oleg_72 писал(а):
Підкажіть, вірно я визначив довжину ціпка?
Чи можна трохи вкоротити?

Як на мене, то задовгий.

У мене отак.
У дружини +- так само (положення лапки на 11 зірці касети на її ровері можна побачити на задньому фоні).
Вложение:
IMG_20190120_180108.jpg
IMG_20190120_180108.jpg [ 165.74 КБ | Просмотров: 3908 ]

Вложение:
IMG_20190120_180127.jpg
IMG_20190120_180127.jpg [ 177.95 КБ | Просмотров: 3908 ]

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.01.2019 16:29 

Сообщения: 2102
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:15.04.2010
Oleg_72 писал(а):
Дякую, andr! Твоя відповідь, як завжди змістовна та конкретна. Буду керуватись цією табличкою.

А поки є час - поставив передню зірку 36Т NW та касету 11-34. Підкажіть, вірно я визначив довжину ціпка?
Фото на великій та на малій зірці:
Вложение:
IMG_20190120_16261931.jpg
Вложение:
IMG_20190120_16274581.jpg
(КМС Х10 114зв.) Чи можна трохи вкоротити?

Я бы убрал два, а то и все четыре звена.

_________________
______________________________________________________________
Шея - это вынос мозга.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.01.2019 18:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 8283
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
І я так думаю. Тільки там не ціпок, а цепок, або ж цеп, або ж ланцюг.
Ціпок - це зовсім інше.

Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 21.01.2019 19:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 384
Изображения: 35
Город: Україна
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:30.12.2018
Лапка перемикача повинна бути перпендикулярна землі,при цьому ланцюг повинен знаходитись на середині касети.
Але це все приблизно.

_________________
Bike:1)fairdale weekender ,2)двухподвес


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.188s | 31 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'