Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 15.11.2019 13:21 

Сообщения: 281
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 52
Зарегистрирован:20.10.2012
Теоретично так, але є межа. Наприклад, конусний шток вилки важчий за аналогічний неконусний.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 15.11.2019 13:24 

Сообщения: 281
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 52
Зарегистрирован:20.10.2012
andr писал(а):
До ваги приблизно у 150 грамів 31,8-мм алюмінієві рулі набагато міцніші за 25,4-мм з такою ж вагою. І лише коли вони стануть ще легшими - позначиться мала товщина стінки в зоні виноса. Доведеться суворо дозувати затяг. Для алюмінієвих рулів це якось не надто звично, тому й не знайти 31,8-мм кермо з вагою в 150 г.


Так, зрозуміло.


Последний раз редактировалось Elk 2 15.11.2019 13:32, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 15.11.2019 13:28 
Аватара пользователя

Сообщения: 7559
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
31,8-міліметрові рулі справді в середньому набагато міцніші за тонкі. З появою цього оверсайзу з'явилась небачена річ: легкі моделі завширшки більше 650 мм (зараз є легкі моделі й 720-мм ширини). Для керма товщиною в 25-26 мм це майже нереально. Точніше, зробити можна, та воно важитиме десь 300 г, себто буде аж ніяк не легке.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 15.11.2019 13:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 7559
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Elk 2 писал(а):
Думка про те, що дуже легкі та дешеві китайські карбонові рулі 31.8 мають вірогідність до ламання вищу ніж інші хибна?

Китайський карбон настільки різноманітний, що я б ніяких узагальнень не робив. Там десятки заводів з сотнями моделей. Треба дивитися на конкретного виробника й знати його вироби.
Поняття "китайський карбон" - це як поняття "їжа з українського магазину". Де-не-де воно їстівне й корисне, а подекуди дуже шкідливе для здоров'я.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 15.11.2019 13:39 

Сообщения: 281
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 52
Зарегистрирован:20.10.2012
В продовження теми труб...
Колись на початку 2000-х була мода на товсті алюмінієві труби рами за рахунок зменшення товщини стінок. Називали їх навіть пивними бляшанками, пальцем можна було прогнути. Надалі відмовилися від цього. Зараз в моді тонкі пера...а раніше за "жирні" пера багато ладні були віддати.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 15.11.2019 13:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 7559
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Elk 2 писал(а):
В продовження теми труб...
Колись на початку 2000-х була мода на товсті алюмінієві труби рами за рахунок зменшення товщини стінок. Називали їх навіть пивними бляшанками, пальцем можна було прогнути. Надалі відмовилися від цього.

Від цього відмовилися з іншої причини: у всіх (а не в поодиноких) виробників з'явився карбон. Алюмінієві рами перестали робити легкими, щоб покупець не заплутався мід двома рамами однієї фірми з різних матеріалів, але з однаковою вагою.
viewtopic.php?f=19&t=43947&p=597236#p597236


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 15.11.2019 17:42 

Сообщения: 281
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 52
Зарегистрирован:20.10.2012
Чому відмовилися від товстих задніх пер, замінивши тонкими?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 15.11.2019 17:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 7559
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Elk 2 писал(а):
Чому відмовилися від товстих задніх пер, замінивши тонкими?

Як на мене, це занадто сильне узагальнення. Не думаю, що за останні 15 років тут щось принципово змінилося.
Чи, може, ви говорите про нижні пера, а не про верхні? Або ж просто покажіть на якихось фото, що ви маєте на увазі.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 15.11.2019 19:08 

Сообщения: 281
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 52
Зарегистрирован:20.10.2012
Так, нижні пера робились товстими й короткими для жорсткості заднього трикутника, на цьому наголошувалося як великий плюс. Тепер ніхто не пригадає цього, роблять тонкі для гасіння вібрацій...тобто крутять як дишло...може я чогось не розумію)


Последний раз редактировалось Elk 2 15.11.2019 19:10, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеСообщение было удалено | 15.11.2019 19:10.
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 16.11.2019 11:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 7559
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Elk 2 писал(а):
Так, нижні пера робились товстими й короткими для жорсткості заднього трикутника, на цьому наголошувалося як великий плюс.

У 99,9% виробників до появи найнерів нижні пера мали 425 мм, у 0,09% - 420 мм і лише у 0,01% вони були коротшими. Ця ж довжина (425 мм) - і у теперішніх 26" рам. Починаючи з 2003 року нижні пера в середньому подовшали, бо у найнера таки колесо більше в діаметрі на 63 мм, тому зробити короткі пера технологічно важко.
Пера завдовжки 409 та 413 мм були біля 2000 року лише у двох виробників (Klein, Gary Fisher). Причому обидві фірми дуже швидко побачили, що з такими короткими перами їхні байки дуже погано поводяться на крутих кантрійних підйомах, бо перекидаються назад. Тому після 2000 року вони повернулися до 425 мм. Для перевірки дивіться тогочасні каталоги.



Elk 2 писал(а):
Тепер ніхто не пригадає цього, роблять тонкі для гасіння вібрацій...тобто крутять як дишло...може я чогось не розумію)

Діаметр нижніх пер абсолютно ніяк не впливає на віброгасіння. Кажу як той, хто допомагав робити рами Гарбарукові (спершу магнієві, потім карбонові). Ви скажете, що Cannondale пише своє чарівне слово "Save" саме на нижніх перах. Відповім, що на верхніх перах це слово було б не так видно, бо вони набагато тонші.
За віброгасіння відповідають верхні пера, а не нижні.

Враження про теперішні тонкі нижні пера - через те, що зараз майже усі рами стали 27,5" та 29". У них більші колеса, і на їх тлі пера здаються тоншими.
У дійсно легких рам початку 2000-х нижні пера навряд чи можна назвати товстими, бо там усе-таки економлять вагу. Приклад: найлегша в історії 26" алюмінієва кантрійна рама Scott Team Issue 2002-2004 років, дуже успішна в гонках. Біля 1150 г у середніх розмірах, пера завдовжки 425 мм та аж ніяк не товсті.
Изображение

А у тих 26" рам, що не претендують на видатну легкість, нижні пера можуть бути справді товстими. Будь ласка: Scott Expert Racing 2001 року, нижні пера теж 425 мм, вага біля 1700 г.
Изображение

Тільки для ходових властивостей 26" рам товсті нижні пера не грають особливої ролі.
А от для найнерів, між іншим, товщина нижніх пер набагато важливіша, ніж для 26", та це ми зовсім заїхали вбік.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 16.11.2019 11:39 

Сообщения: 281
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 52
Зарегистрирован:20.10.2012
О, моя вилка!)) (на фото)
Не вбачаєте ви дисонансу - не роблять нижні пера товстими, бо економлять вагу, добре. А чому тоді руль роблять товстим, щоб зменшити вагу?
Андре, нижні теж якоюсь мірою гасять, при жорстких нижніх в вертикальному напрямку м"які верхні не працюватимуть або майже не працюватимуть...
P.S.дякую за вичерпну відповідь та цікавість до теми.

Я слідкую за каталогами десь з 96-го року і бачу, як щось просувають, потім забувають, знову просувають і т.д. "Жирні" задні пера в середині 2000-х були для гонщиків шиком, я ще дивувався з цього параметру


Последний раз редактировалось Elk 2 16.11.2019 11:54, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 16.11.2019 11:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 7559
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Elk 2 писал(а):
Нижні теж якоюсь мірою гасять, при жорстких нижніх в вертикальному напрямку м"які верхні не працюватимуть або майже не працюватимуть.

Якщо на наймасивнішій рамі прибрати верхні пера та їздити тільки з нижніми, ті будуть пружинити й гнутися по вертикалі сантиметрів на три. Найтовстіші нижні пера самі по собі не дають майже ніякої жорсткості у вертикальному напрямку. Тому роль нижніх пер (які б завтовшки вони не були) у віброгасінні дорівнює майже нулеві.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 16.11.2019 11:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 7559
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Elk 2 писал(а):
Не вбачаєте ви дисонансу - не роблять нижні пера товстими, бо економлять вагу, добре. А чому тоді руль роблять товстим, щоб зменшити вагу?

Якщо руль 25,4 мм завтовшки наближається за шириною до 700 мм, ви будете змушені сильно потовщити йому стінки, і він перестане бути легшим за 31,8-мм кермо. Про це я вже казав.
Зараз кантрійні рулі якраз і мають біля 700 мм ширини. В епоху 540-580-мм ширини був виправданий діаметр 25,4 мм. Зараз - ні.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: выбор руля
СообщениеДобавлено: 16.11.2019 12:00 

Сообщения: 281
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 52
Зарегистрирован:20.10.2012
Цитата:
Кажу як той, хто допомагав робити рами Гарбарукові (спершу магнієві, потім карбонові).


Пам"ятаю, архімед тоді тестував у нас магнієву раму, враження в нього були суб"єктивно сильно позитивні


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.206s | 30 Queries | GZIP : On | Load : 2.44 ]
Reputation System ©'