ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова
https://xt.ht/phpbb/

Контактні педалі з легким кліп-аутом
https://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=19&t=491684
Страница 1 из 2

Автор:  iOS [ 04.08.2020 22:17 ]
Заголовок сообщения:  Контактні педалі з легким кліп-аутом

Усім привіт! Хочу пересадити знайомих на контактні педалі. Сам використовую Shimano SPD мультіреліз шипи і Shimano XT PD-T8000.
Можливо є щось, що вихльоскується легче, ніж вони? Crankbrothers? Look? Time?

Читав багато різної інфи і думки не зформував. Також десь проскакували меседжі, що Look робить педалі з певним люфтом, тому-що так безпечніше для суглобів.

Поділітсья інфою плз.

Автор:  Aleksei Dmytren [ 04.08.2020 23:15 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

куда уж легче, чем на минималках в спд?

Автор:  PlusOdyn [ 05.08.2020 00:24 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

Зношені SPD і зношені шипи - вищібаються навіть затягнуті на всі гроші, особливо на світлофорах, коли зелене ввімкнулося. :facepalm:
З люфтом навпаки гірше - повертаєш стопу, а воно ще не вищібнулося. На світлофорі ж, але коли до зеленого недотрекстендиш.
Треба щоб тримало сильно, але вищібалося при незначному повороті стопи чи покиданні кабіни. SPD наче справляються.

Автор:  tifo [ 05.08.2020 01:25 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

Aleksei Dmytren писал(а):
куда уж легче, чем на минималках в спд?

Шиманівські ж Click'R - педалі для нубасів, міської їзди та трекінгу, як вони їх позиціонують. Фактично той же спд замок, але пружина значно слабша, кут повороту ноги зменшений.

Я катаю на pd-t400 та pd-t700. Не тягну, тож слабкість замка мені не заважає. А от їх рамки дуже допомагають бо катаю в м'якому зручному взутті, в якому на "звичайних" контактах тупо давить ногу з-за малої площі опори.

Кому тягнути не треба та вагою не париться - раджу.

Автор:  kosmovizor [ 05.08.2020 08:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

У кренков усилие на выстегивание в 2 раза меньше чем у шиманы.

Автор:  iOS [ 05.08.2020 08:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

tifo
Дякую за Click'R! Піду гляну! Цікаво чи у моїх Т8000 така система. Після переходу з 520 різниці не помітив.

Aleksei Dmytren
Людина панічно боїться контактів. Ще і я страху піддав - впав 2 рази у неї на очах :evil: , але приходить час катати бревети і я не думаю, що вона сильно буде тягнути ногу - але хочаб спробує контакти і буде з правильним положенням щодо педалі.

kosmovizor
А вони його якось заявляють? Бо я знайти не можу. Знаходив Нм, але не для всіх.

А мені, здається, просто хочеться новенького - ось і думаю спробувати Кранкс або Тайм.

Автор:  Elk 2 [ 05.08.2020 08:54 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

У кренків бронзовий шип - краще ковзає при вистібуванні. І встібування відбувається легше.

Автор:  tifo [ 05.08.2020 09:15 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

iOS писал(а):
tifo
Дякую за Click'R! Піду гляну! Цікаво чи у моїх Т8000 така система. Після переходу з 520 різниці не помітив.

У 8000 звичайний спд замок. Замок тих, що я написав, так і зветься - Click'R, та це на них написано, а не спд.


Насправді я шукав собі подвійні педалі, дивився в тому числі на 8000. Але навіть в 8000, які явно трекінгово/туристичні, та ж сама проблема, як і у всіх інших - мала опора для ноги біля замка, рамка з його сторони занижена та опори не дає. Ну і відповідно вони давлять при використання взуття з м'якою підошвою.
Взяв тоді ці 400 з наміром зняти замок з однієї сторони та отримати напівконтакти з нормальною площадкою. Але якось спочатку лінився, а потім вже і так ніби норм).

Автор:  PlusOdyn [ 06.08.2020 02:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

tifo писал(а):
Насправді я шукав собі подвійні педалі, дивився в тому числі на 8000. Але навіть в 8000, які явно трекінгово/туристичні, та ж сама проблема, як і у всіх інших - мала опора для ноги біля замка, рамка з його сторони занижена та опори не дає. Ну і відповідно вони давлять при використання взуття з м'якою підошвою.
Взяв тоді ці 400 з наміром зняти замок з однієї сторони та отримати напівконтакти з нормальною площадкою. Але якось спочатку лінився, а потім вже і так ніби норм).

Оце також взяв спочатку пів-контакти, звикати. В нагоді було перший час, коли намагався на роботу їздити в цивільних мештах. Потім стали зайвим хламом, бо після контактів на топталки пересідати надзвичайно неприємно, а а при вщібанні треба ногу постійно вперед чи назад - не пригадаю вже - ставити, що не дуже зручно.

Автор:  d.lus [ 07.08.2020 09:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

tifo писал(а):
Але навіть в 8000, які явно трекінгово/туристичні, та ж сама проблема, як і у всіх інших - мала опора для ноги біля замка, рамка з його сторони занижена та опори не дає. Ну і відповідно вони давлять при використання взуття з м'якою підошвою.

Буває веловзуття з на стільки м'якою підошвою?
Маю ES600 з взуттям CT500, що позиціонується як "Road/City Touring" та має жорсткість підошви "2" (куди ще м'якіше?) і нічого ніде не давить...

Автор:  kosmovizor [ 07.08.2020 10:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

iOS писал(а):
tifo
kosmovizor
А вони його якось заявляють? Бо я знайти не можу. Знаходив Нм, але не для всіх.

А мені, здається, просто хочеться новенького - ось і думаю спробувати Кранкс або Тайм.

Да, в спецификациях пишут так же как и шимана. У кренков если не ошибаюсь 3 н*м, а у шиманы от 6 н*м

Автор:  tifo [ 07.08.2020 10:55 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

PlusOdyn писал(а):
tifo писал(а):
Оце також взяв спочатку пів-контакти, звикати. В нагоді було перший час, коли намагався на роботу їздити в цивільних мештах. Потім стали зайвим хламом, бо після контактів на топталки пересідати надзвичайно неприємно, а а при вщібанні треба ногу постійно вперед чи назад - не пригадаю вже - ставити, що не дуже зручно.

При нормальних підшипниках напівконтактна педаль завжди стає вертикально замком назад, для цього в них один бік важчий. І встібання проходить абсолютно так само, як і на звичайних - бо замок посередині підошви й носком автоматично педаль ставиться в горизонталь при підводі ноги. Рух ноги абсолютно незмінний що в звичайних контактах, що в напівконтактах. Я їздив в них одночасно та ніякої різниці не відчував.

А платформа потрібна не лише для того, щоб їздити в звичайному взутті. Іноді буває, що на контактах небезпечно - нахил вбік з канавою після дощу, слизько, сипучка, а якщо ще й це в поході на навантаженому велі... Сенс є і я час від часу стикаюсь з тим, що вистібаюсь та проїзджаю стоячи на п'ятках.

Є м'яке взуття контактне, яке не жорсткіше за звичайні кросівки, а шип взагалі не заважає ходити - це я про те, що для казуальної їзди не обо'язково платформи, а можна просто купити "казуальне контактне взуття". Є навіть кеди та класичні жіночі босоніжки.
В мене отакі. Абсолютно пласка м'яка підошва, біле це піна, на підошві шар жорсткої чорної гуми - все як на звичайних кросівках.
Изображение

Автор:  tifo [ 07.08.2020 11:16 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

d.lus писал(а):
tifo писал(а):
Але навіть в 8000, які явно трекінгово/туристичні, та ж сама проблема, як і у всіх інших - мала опора для ноги біля замка, рамка з його сторони занижена та опори не дає. Ну і відповідно вони давлять при використання взуття з м'якою підошвою.

Буває веловзуття з на стільки м'якою підошвою?
Маю ES600 з взуттям CT500, що позиціонується як "Road/City Touring" та має жорсткість підошви "2" (куди ще м'якіше?) і нічого ніде не давить...


Я на них так і не поїдив. Але подивився фоток, зпіймав чувачка на вулиці з ними та пороздивлявся.
Опорні площадки замка вищі за платформу - тож стоїть нога на тих площадках.
По нормальному рамка трохи вище повинна бути адже підошва вигнута трохи вгору.

Изображение

Автор:  d.lus [ 07.08.2020 11:27 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

tifo писал(а):
Опорні площадки замка вищі за платформу - тож стоїть нога на тих площадках.
По нормальному рамка трохи вище повинна бути адже підошва вигнута трохи вгору.

Порівняй з ES600

Вложение:
es600.jpeg
es600.jpeg [ 8 КБ | Просмотров: 1514 ]

Автор:  PlusOdyn [ 07.08.2020 12:18 ]
Заголовок сообщения:  Re: Контактні педалі з легким кліп-аутом

tifo писал(а):
При нормальних підшипниках напівконтактна педаль завжди стає вертикально замком назад, для цього в них один бік важчий. І встібання проходить абсолютно так само, як і на звичайних - бо замок посередині підошви й носком автоматично педаль ставиться в горизонталь при підводі ноги. Рух ноги абсолютно незмінний що в звичайних контактах, що в напівконтактах. Я їздив в них одночасно та ніякої різниці не відчував.

Значить вщібаєшся рухом вперед, нагадали. Звичайні контакти зрівноважені і тому не змінюють свого положення відносно шатуна при обертанні шатуна, відповідно завчений рух при вщібанні після зупинки, якщо вищібнув одну ногу - наступив практично вертикально ділянкою шипа/трохи ближче досередини, педаль обертається на своїй осі автоматично забезпечуючи найбільш стабільне із можливого положення відносно підошви, при наступних обертах дещо змістив стопу назад, зачепився переднім краєш шипа за замок і вщібнувся наступним "наступом" стопи (однокореневе комбо))) на педаль.
При наприклад старті зі світлофора, якщо нога звикла вдасне до контактного руху, а взуття саме зараз - звичайне - постійно наступаєш на замок, після чого перекручуєш ногою педальна безконтактні сторону.

Коли у тебе один велосипед (часом бувають такі життєві ситуації), навряд чи будеш перекручувати педалі для тої чи іншої поїздки, а десь в лісі чи горах ота неконтактна платорма зазвичай якраз потрапляє під ногу, на ділянках де з тих чи інших причин вищібаєшся (і проїжджаєш із контактною педаллю у впадині між п'яткою і шипом, чи просто зробив крок через колоду, або переступив на інший бік рівчака, щоб втримати рівновагу), особливо якщо на підошві багато мокрого грунту - ситуації схожі на те, що Ви описали нижче.
tifo писал(а):
А платформа потрібна не лише для того, щоб їздити в звичайному взутті. Іноді буває, що на контактах небезпечно - нахил вбік з канавою після дощу, слизько, сипучка, а якщо ще й це в поході на навантаженому велі... Сенс є і я час від часу стикаюсь з тим, що вистібаюсь та проїзджаю стоячи на п'ятках.


tifo писал(а):
Є м'яке взуття контактне, яке не жорсткіше за звичайні кросівки, а шип взагалі не заважає ходити - це я про те, що для казуальної їзди не обо'язково платформи, а можна просто купити "казуальне контактне взуття". Є навіть кеди та класичні жіночі босоніжки.
В мене отакі. Абсолютно пласка м'яка підошва, біле це піна, на підошві шар жорсткої чорної гуми - все як на звичайних кросівках.
Изображение


Хз, у мене все що казуальніше за тухля нижче - дозволяє вживати велотуфлі (також Pearl Izumi, була колись серія X-Alp але наразі треба тарабанити іздалека, і то якщо не діє обмеження запроваджені андонами із Paul Longe, який возить лище унилі моделі і чорного кольору), але на липучки-храповики, в яких цілком зручно ходити. Шнурівки на контактному взутті із мого досвіду - зло. Тому у звик залишати взуття цивільне там де воно стає в нагоді, за потреби беру в собою, або їду в такі місця іншим транспортом.
Изображение

Як висновок: напів-контактна педаль - гібрид, який є не цілком зручним у повністю контактному (ногу потрібно заводити ззаду), чи безконтактному (ловити педаль підводячи ногу спереду) використанні. Тому рішення компромісне, а значить варте уникання (якщо життєві обставини не складися аж так погано).

Страница 1 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/