ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова https://xt.ht/phpbb/ |
|
Микротрещина на левом пере снизу Author modus 2005 https://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=19&t=510447 |
Страница 1 из 5 |
Автор: | skoda [ 27.07.2021 00:05 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
Скажите, а из какого металла сделана ваша рама? |
Автор: | Аякс [ 27.07.2021 00:25 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
по шву приваренного мостика имхо - люминь. |
Автор: | tifo [ 27.07.2021 00:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
Заварити то можна. Тільки не на сто, а в того, хто варить саме рами. Але питання чи воно має сенс. Бо виходячи з цього вузла, форми труб - це явно ашан якийсь. Якщо 26, то рам на олх просто ппц нереально валом. Їздити на тріснутій алю рамі точно не треба. |
Автор: | deniszp [ 27.07.2021 10:34 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
Да на олх куча объявлений....ты прикалуешься Ашан..то классические перья у большинства велосипедов...исключения некоторые марки и модели и современные например квадратные или другие перья..это author modus это топовая рама |
Автор: | deniszp [ 27.07.2021 10:34 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
skoda писал(а): Скажите, а из какого металла сделана ваша рама? 6061 |
Автор: | Аякс [ 27.07.2021 11:05 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
tifo писал(а): це явно ашан якийсь. Автор даже видео запилил своего Автора..... https://www.youtube.com/watch?v=5IqhAZbefZE |
Автор: | tifo [ 27.07.2021 11:31 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
deniszp писал(а): это author modus это топовая рама Колись була, дуже давно. І якщо це якийсь паяний трек сінглтрек на модних танге трубах, то це одне, а звичайний люмінь від посереднього виробника - на сьогодні це 100% ашан. Найперше, що видає ашан чи дуже древній вел - кріплення труб до кареточного стакану дуже вузько. Бо тоді всі вони були х3, шатуни квадрат та для зменшення Q-фактору пера робили вужче - щоб зірки влізли. Пізніше каретки стандартизували та стало можливим розсунути пера на каретці задля більшої жорсткості не боячись, що зірки не влізуть. Ну й оті впадини для збільшення зазору. Нормальні виробники, знову таки, так вже 100500 років не роблять - використовують овальні труби, гнуть їх нормально. А всілякі ашан-виробники та ті, що не паряться особливо, всілякі бомж-виробники продовжують клепати як є. |
Автор: | Yamato88 [ 27.07.2021 12:57 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
tifo писал(а): Заварити то можна. Тільки не на сто, а в того, хто варить саме рами. Але питання чи воно має сенс. Бо виходячи з цього вузла, форми труб - це явно ашан якийсь. Якщо 26, то рам на олх просто ппц нереально валом. Їздити на тріснутій алю рамі точно не треба. Согласен на все 100%. Если рама 26, то выбрасывайте не задумываясь. К слову в драйвспорте видел рамы GT под 26-е колесо новые, в пределах 1500 - 1700 грн, точно не помню. В том году собрал жене велосипед на рама Фелт, куплена была тут на ХТ в районе 1700 грн б/у, потом пару месяцев спустя случайно зашел в Драйвспорт и обнаружил там новую GT раму нужного размера, да только поздно ![]() |
Автор: | deniszp [ 27.07.2021 16:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
Аякс писал(а): tifo писал(а): це явно ашан якийсь. Автор даже видео запилил своего Автора..... https://www.youtube.com/watch?v=5IqhAZbefZE Молодец держи печеньку |
Автор: | deniszp [ 27.07.2021 16:38 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
Yamato88 писал(а): tifo писал(а): Заварити то можна. Тільки не на сто, а в того, хто варить саме рами. Але питання чи воно має сенс. Бо виходячи з цього вузла, форми труб - це явно ашан якийсь. Якщо 26, то рам на олх просто ппц нереально валом. Їздити на тріснутій алю рамі точно не треба. Согласен на все 100%. Если рама 26, то выбрасывайте не задумываясь. К слову в драйвспорте видел рамы GT под 26-е колесо новые, в пределах 1500 - 1700 грн, точно не помню. В том году собрал жене велосипед на рама Фелт, куплена была тут на ХТ в районе 1700 грн б/у, потом пару месяцев спустя случайно зашел в Драйвспорт и обнаружил там новую GT раму нужного размера, да только поздно ![]() Та конечно аж два раза... |
Автор: | deniszp [ 27.07.2021 16:40 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
tifo писал(а): deniszp писал(а): это author modus это топовая рама Колись була, дуже давно. І якщо це якийсь паяний трек сінглтрек на модних танге трубах, то це одне, а звичайний люмінь від посереднього виробника - на сьогодні це 100% ашан. Ашан в эпицентре.. все остальное не Ашан ..да и там рамы в Китае делают на заводе просто обвес гомно) Найперше, що видає ашан чи дуже древній вел - кріплення труб до кареточного стакану дуже вузько. Бо тоді всі вони були х3, шатуни квадрат та для зменшення Q-фактору пера робили вужче - щоб зірки влізли. Пізніше каретки стандартизували та стало можливим розсунути пера на каретці задля більшої жорсткості не боячись, що зірки не влізуть. Ну й оті впадини для збільшення зазору. Нормальні виробники, знову таки, так вже 100500 років не роблять - використовують овальні труби, гнуть їх нормально. А всілякі ашан-виробники та ті, що не паряться особливо, всілякі бомж-виробники продовжують клепати як є. |
Автор: | skoda [ 28.07.2021 00:09 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
deniszp писал(а): 6061 Благодарю. Мне очень нравится, когда лопают алюминиевые рамы, и я очень расстраиваюсь, когда трескают рамы из стали. |
Автор: | Uda4nik [ 28.07.2021 05:31 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
skoda писал(а): deniszp писал(а): 6061 Благодарю. Мне очень нравится, когда лопают алюминиевые рамы, и я очень расстраиваюсь, когда трескают рамы из стали. Дают повод смотреть на владельцев алю велосипедов свысока? ![]() |
Автор: | Yamato88 [ 28.07.2021 08:44 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Микротрещина на левом пере снизу |
deniszp писал(а): Yamato88 писал(а): tifo писал(а): Заварити то можна. Тільки не на сто, а в того, хто варить саме рами. Але питання чи воно має сенс. Бо виходячи з цього вузла, форми труб - це явно ашан якийсь. Якщо 26, то рам на олх просто ппц нереально валом. Їздити на тріснутій алю рамі точно не треба. Согласен на все 100%. Если рама 26, то выбрасывайте не задумываясь. К слову в драйвспорте видел рамы GT под 26-е колесо новые, в пределах 1500 - 1700 грн, точно не помню. В том году собрал жене велосипед на рама Фелт, куплена была тут на ХТ в районе 1700 грн б/у, потом пару месяцев спустя случайно зашел в Драйвспорт и обнаружил там новую GT раму нужного размера, да только поздно ![]() Та конечно аж два раза... Дело ваше, но мне дороже здоровье, чем велосипед, которое можно потерять при поломки рамы в самый неудачный момент. |
Страница 1 из 5 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |