| https://veliki.com.ua/dir_lock.htm |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 22.07.2023 10:31 
Аватара пользователя

Сообщения: 4341
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Mammut2 писал(а):
Купив TRP Spyre бо ціни на гідравліку шось зовсім не подобаються. Поставлю відпишусь як воно порівняно зі стоковими гальмами

звичайні хоч взяв? не С ?

ну й рубашки бери несжимайки джагваерівські. Я на звичайних більше не можу їздити, юзаю лише такі.


Последний раз редактировалось tifo 22.07.2023 11:46, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.07.2023 11:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
Mammut2 писал(а):
Власне ситуація - є гревел, власник гревела і не бажання гревела нормально гальмувати. Ротора 160-160. Маса велосипедиста 100 кг. Стокові гальма - Promax Render, де підводиться лише 1 колодка. Катастрофічно не вистачає гальм, пару раз аж страшно було що в людину-авто влечу.

Власне варіанти вирішення :
1 купити кращі механічні гальма типу TRP Spyre
2 купити групсет Шимано чи Срам на гідравліці
3 купити ротора в круг 180 (виробник каже що більше 160 не треба ставити)

Треба порада з цього питання. І ще послухав би відгуки від власників TRP Spyre або чогось такого з підводкою 2 колодок і гідравліки і наскільки TRP Spyre гірше гідравліки.

Або ставити фуллгідру, або гідромех.

Ставити механіку в 2023 не має жодного сенсу.
viewtopic.php?p=2106289#p2106289
viewtopic.php?p=2117932#p2117932


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.07.2023 11:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
tifo писал(а):
В нижньому атакуючому хваті на компакт барані їздити неможливо. А не компакт - нах для гревела, все ж це не спортивний вел.

В темі, яку я залінкував, є купа відео, де я тільки так і їжджу по грунту: в нижньому хваті компакта :)

phpBB [video]


phpBB [video]


phpBB [video]


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.07.2023 11:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 4341
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
гідромех не має сенсу ставити - бо вона має мінуси як гідри, так механіки.
тим паче китайське лайно

Що до немає сенсу механіки, то тобі вже відповіли
1 - ціна. Гідра коштує в декілька разів більше та загалом дорого. 400 баксів на нові гальма з дуалами та 70 на бу спаери на олх це різний порядок цін.
2 - не завжди вона потрібна. НІКОЛИ на туринг не поставлю гідру. 100500 разів мав з нею трабли, які виносили мізки замість отримувати задоволення від відпочинку. Хоча вдома ніколи не мав проблем з гідрою - "везучий" тобто такий


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.07.2023 12:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
tifo писал(а):
...

"Китайське лайно" гальмує так, що краще фанатам BB7 його ніколи не торкатися: фарш нових відчуттів не провернути взад.
По надійності поки що питань нема. Якщо дуже страшно, можна з собою возити додатковий каліпер: він легкий та дешевий :)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.07.2023 12:22 

Сообщения: 36
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.08.2020
tifo писал(а):
звичайні хоч взяв? не С ?

ну й рубашки бери несжимайки джагваерівські. Я на звичайних більше не можу їздити, юзаю лише такі.


приїдуть скажу :D . так, рубашки також треба міняти


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.07.2023 12:24 

Сообщения: 36
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.08.2020
aidaho писал(а):
Або ставити фуллгідру, або гідромех.

Ставити механіку в 2023 не має жодного сенсу.
https://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?p=2106289#p2106289
https://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?p=2117932#p2117932


гідравліка це брати групсет GRX або SRAM. воно буде краще але дурне по ціні. я дивився 27 000-30 000 б у групсети. нові тільки дуали 12-15


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.07.2023 17:47 

Сообщения: 1566
Город: Istanbul
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:24.07.2012
tifo писал(а):
гідромех не має сенсу ставити - бо вона має мінуси як гідри, так механіки.
тим паче китайське лайно

Що до немає сенсу механіки, то тобі вже відповіли
1 - ціна. Гідра коштує в декілька разів більше та загалом дорого. 400 баксів на нові гальма з дуалами та 70 на бу спаери на олх це різний порядок цін.
2 - не завжди вона потрібна. НІКОЛИ на туринг не поставлю гідру. 100500 разів мав з нею трабли, які виносили мізки замість отримувати задоволення від відпочинку. Хоча вдома ніколи не мав проблем з гідрою - "везучий" тобто такий


Хоч я Руслана Веріна й почав зневажати за його позицію щодо війни на початку 22 року, але він на гідрі проїхав Південну Америку з однією єдиною проблемою, і та результат недбалості того, хто ТО робив на початку подорожі.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.07.2023 19:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 4341
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
ну а в мене в кожному поході то гідра тече, то вилка, то взагалі здувалась вилка та все йшло по п%%ді, хоча вдома такого НІКОЛИ не було. От така вдача. З відсутністю гідри та пневматики в поході я тупо відчуваю себе краще та їдеться значно краще.
Покатушечний мтб на гідрі та повітряній вилці звичайно бо це безсумнівно краще та зручніше.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.07.2023 22:02 

Сообщения: 1566
Город: Istanbul
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:24.07.2012
tifo писал(а):
ну а в мене в кожному поході то гідра тече, то вилка, то взагалі здувалась вилка та все йшло по п%%ді, хоча вдома такого НІКОЛИ не було. От така вдача. З відсутністю гідри та пневматики в поході я тупо відчуваю себе краще та їдеться значно краще.
Покатушечний мтб на гідрі та повітряній вилці звичайно бо це безсумнівно краще та зручніше.


Особисто для мене, таке ставлення до гідравліки виглядає як забобон, що має коріння в двохтисячних роках, коли це була велика розкош і пересічні райдери заспокоювали себе такими мантрами. А ще раніше прихильники обідних гальмів називали ненадійним лайном дискові галmма взагалі =)

В мене теж гідра з 4700го групсету вже 4000 пройшла без жодної втраченої краплі та без жодних втручань крім заміни колодок.
А якби не травмувався, було б і 10 тисяч, або більше.

Проте, мушу визнати, механіка, особливо простенька на гревелі - це муки та страждання. Я в колеги брав посидіти Marin Gestalt X бюджетний, натиснув гальма та одразу повернув той ровер власнику, бо це жесть, яку тупорилу модуляцію гальмів той ровер мав.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.07.2023 23:39 
Аватара пользователя

Сообщения: 4341
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
до чого тут ставлення, якщо я пишу, що конкретно в мене текли гальма в походах? що здувалась реба та фетті, ссала маслом фетті. Вдома цього ніколи не було, а в походах я страждав дофіга разів.

В мене спаери, рубашки незжимайки, по модуляції та відчуттям як гідра. Тиснути важель треба сильніше за гідру, навіть холостий хід тугенький бо пружина на тих спаерах дибела.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 25.07.2023 15:32 

Сообщения: 1566
Город: Istanbul
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:24.07.2012
tifo писал(а):
до чого тут ставлення, якщо я пишу, що конкретно в мене текли гальма в походах? що здувалась реба та фетті, ссала маслом фетті. Вдома цього ніколи не було, а в походах я страждав дофіга разів.

В мене спаери, рубашки незжимайки, по модуляції та відчуттям як гідра. Тиснути важель треба сильніше за гідру, навіть холостий хід тугенький бо пружина на тих спаерах дибела.


То вам знак з неба, що не варто далеко від дивана відходити :D :D :D


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 25.07.2023 17:12 

Сообщения: 36
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.08.2020
Такс, приїхали TRP Spyre С. Чорні. Поставлю скажу наскільки краще.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.07.2023 11:02 

Сообщения: 36
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.08.2020
Покатався я на TRP Spyre С 50 км. Гальмування стало краще. Це ще не гідравліка але сильно краще того що було в стоці. Якщо поміняти тросики рубашки на нормальні некомпресійні думаю буде ще 10-15%. Так що в принципі TRP Spyre С рекомендую тим хто не хоче платити за гідравліку. Всім дякую за допомогу


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 31.07.2023 11:29 

Сообщения: 1566
Город: Istanbul
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:24.07.2012
Mammut2 писал(а):
Покатався я на TRP Spyre С 50 км. Гальмування стало краще. Це ще не гідравліка але сильно краще того що було в стоці. Якщо поміняти тросики рубашки на нормальні некомпресійні думаю буде ще 10-15%. Так що в принципі TRP Spyre С рекомендую тим хто не хоче платити за гідравліку. Всім дякую за допомогу


Не дадуть вам рубашки стільки, бо вони не додають модуляцію, а просто трошки полегшують рух тросиків.
Це вже починається самообман


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.173s | 29 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'