Ищем заядлого туриста на контентщика в интернет-магазин


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 10.01.2015 15:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 10851
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:13.03.2013
Я ось тут собі подумав d.lus, я бачу таке:
1) поперечні рейлінги на авто(в тебе ж хетчбек?)
-як ти збераєшся кріпити ламелі до рейлінгів ? напряму чи ч.з додаткову раму/каркас ?!
2) повздовжні дерев'яні ламелі, одна з яких легко демонтовуєма і на її місце, при потребі, кріпиться фірмове велокріплення.
-Кріпити кріплення велосипеда ч.з. дерево я б не ризикував, все таки б використовував заводську конструкцію, дуже багато ризиків ... якщо б раптом щось не так, тьфу (3 рази).
А тепер питання про 100 Євро :D і як припасувати сучасне "велокріплення" до Олд-скулу:
1) я тут, особливо не напрягаючись, знайшов за 60Є (НОВИЙ!) http://kiev.ko.olx.ua/obyavlenie/velokreplenieverhniy-bagazhnikna-kryshu-thule-freeride-1-vel-IDa1sQ3.html#572b755d80 ... думаю, якщо напрягтись :roll: то можна і за адекватних 400-500 грв купити б/у в тому дизайні який тобі підходить.
2) це чисто психологічний момент і я тебе розумію, сам такий :-P
В тебе ж ровер і так не зовсім олдскульний (чи ні ?!) тому велокріплення запросто можна трактувати як продовження велосипеда, а не автомобіля - це раз. Два - те, що хто сказав, що на контрасті дерево з сучасним алюмінієм буде погано дивитись ?! А три - (це я вже находу прогнав :smile: ) можна "закамуфлювати" кріплення ... в колір кузова, в колір дерева (плівка чи покраска).
розвиваєм тему далі ...

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.01.2015 16:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 10851
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:13.03.2013
Vovan_G5 писал(а):
Я на Гольфе 5 ездил с поперечинами Туле 7 лет. Все живое, но машина погнила из-за слегка отвернутых уплотнителей дверей, погнила в неестественных местах и вокруг одного из креплений на крыше. Поперечины ни разу не снимал. Так что осторожнее с багажниками, даже самые фирменные преподносят сюрпризы, ну или тазики надо раз в 5 лет на новые менять :)

Нє ну 7 років не знімати :D я думаю, що тут "Дас Авто" не причому... кріплення на 5-му 100% не розраховані на "весь термін", в 3-іх гольфах все по інакшому, там вроді є місця кріпленнь в даху... мені так здається.

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.01.2015 21:38 
Аватара пользователя

Сообщения: 2074
Город: Харьков, Алексеевка
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:23.02.2008
То крепление, что вы нашли всю жизнь стоило 60 евро, только называлось по другому раньше. У меня такое. За 7 лет только заклепки расшатались, одну заменил на болт.
И третий, эх ностальгия....

_________________
Ремонт велосипедов
Имеется ключик для разборки dt swiss 240s (Installation Tool Hugi 240S)
Cannondale Flash 3
Giant Anthem 3.5"
Cultima дорожник на планетарке Inter7 и роллерах.
Univega HT-510


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.01.2015 21:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 10851
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:13.03.2013
Vovan_G5 писал(а):
То крепление, что вы нашли всю жизнь стоило 60 евро, только называлось по другому раньше. У меня такое. За 7 лет только заклепки расшатались, одну заменил на болт.
И третий, эх ностальгия....

О, так може це хороша рекомендація для кріплення :smile: , тут Гольф згнив ))), а кріплення ... тільки закльопки розхитались.
Про ностальджі нічого не скажу, в мене 5-ий :smile:

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 01:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 1042
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:01.10.2012
Ого скільки відповідей :)
Дякую, друзі, за участь. Спробую всім по черзі.

Denchik, так, уважно вивчав такі. Купа нюансів, що мене особисто у них не влаштовує, та про це вище я вже писав.
Із останнього - лєпший друг на Астру Кабріо придбав таке. Перше перевезння двох байків - подряпані обидва байки та Астра :)

Бегущая Черепаха
Цитата:
Не проста справа поєднати - надійність,естетику,стиль і вкластися в бюджет :D
Все таки я б робив (як би мав рейленги :facepalm: :D ):
1) незалежний дерев'яний естетІк :yes:
2) і купив би фірмове велокріплення (Thule або MontBlanc) чому фірмове ?... так як х.з., що завтра нового придумають по ПДР. В багатьох країнах Європи дозволяється встановлювати тільки оригінальні багажники і фаркопи. А Thule і MontBlanc я думаю ні для кого не секрет, роблять для "оригіналу"

Так отож :)
І при тому із мінімальними рухами у подальшому. Щоб встановлення байку не супроводжувалося годиною на зняття одного багажника, монтажем іншого тощо.

Цитата:
Купити велокріплення родом з 90-их, мені здається, набагато простіше ніж з 2000-них, у Львові б/у велокріплення я думаю можна купити ... і 100Є я б також не давав !!!
Тим паче, ти це все хочеш поєднати з деревом і т.д. значить можна шукати і не комплектний (головне,щоб було те, що ти хочеш використати) вже дешевше.

От ХЗ, хіба може у Польщі пошукати. Хоча, враховуючи вартість пересилки... Ну то таке, треба дививтися.

Цитата:
пс: я в тємі

;)

Vovan_G5
Бегущая Черепаха правий, у Г3 є штатні місця для кріплення поперечин - вони заховані під водостоками даху.
Єдине - трохи вигинається сталевий кракас водостоків, але то виправляється руками.

Цитата:
ну или тазики надо раз в 5 лет на новые менять

Моїй за 20 днів - 21 рік, із них у мене - з 2004 :)

Бегущая Черепаха
Цитата:
Я ось тут собі подумав d.lus, я бачу таке:
1) поперечні рейлінги на авто(в тебе ж хетчбек?)
-як ти збераєшся кріпити ламелі до рейлінгів ? напряму чи ч.з додаткову раму/каркас ?!

Так, хетч. Поперечки - квадратні Тюлє, в наявності.
Кріпити "дерево" до поперечок: чотири точки кріплення, болти М8 з обох боків (зпереду та ззаду) поперечки, металева 2-3мм пластина із гайками знизу, що притискається до поперечки.

Цитата:
2) повздовжні дерев'яні ламелі, одна з яких легко демонтовуєма і на її місце, при потребі, кріпиться фірмове велокріплення.
-Кріпити кріплення велосипеда ч.з. дерево я б не ризикував, все таки б використовував заводську конструкцію, дуже багато ризиків ... якщо б раптом щось не так, тьфу (3 рази).

Про демонтуєму ламель - Дякую за чудовий варіант. Треба продумати як то реалізувати та нове креслення адаптувати під то. Єдине що, може у когось є велокріплення за штангу - поміряти його ширину?

Цитата:
А тепер питання про 100 Євро :D і як припасувати сучасне "велокріплення" до Олд-скулу:
1) я тут, особливо не напрягаючись, знайшов за 60Є (НОВИЙ!)

Freeride - так, у наявності ~ 1400 грн у КИєві. Дивився на нього неодноразово.
Та той же Menabo Iron, маючи допуск TUV, коштує 680грн

Цитата:
2) це чисто психологічний момент і я тебе розумію, сам такий :-P
В тебе ж ровер і так не зовсім олдскульний (чи ні ?!) тому велокріплення запросто можна трактувати як продовження велосипеда, а не автомобіля - це раз.

Ну, да, тут ти правий. Ровер якось зовсім не олдскульний. та ще й алюмнієвого кольору.
Якось так :)
Вложение:
DSC_0756s.jpg
DSC_0756s.jpg [ 268.22 КБ | Просмотров: 269 ]


Цитата:
Два - те, що хто сказав, що на контрасті дерево з сучасним алюмінієм буде погано дивитись ?! А три - (це я вже находу прогнав :smile: ) можна "закамуфлювати" кріплення ... в колір кузова, в колір дерева (плівка чи покраска).
розвиваєм тему далі ...

Нормальний гон, теж про то думав :lol:

Vovan_G5
Цитата:
За 7 лет только заклепки расшатались, одну заменил на болт.
И третий, эх ностальгия....

О! І як відгуки в цілому? Нарікання, коментарі?
Особливо цікавить надійність на швидкості (десь до 140, принаймні; швидше я лишень до мами на дачу їжджу) та при активному маневруванні.
Бо жорстка підвіска, київська манера їзди... :)

Бегущая Черепаха
Цитата:
Про ностальджі нічого не скажу, в мене 5-ий

Хіхі. П'яті мені добре знайомі - Г5 друга чи не весь перелазив (встановлення оригінальних допів по електриці).

Завтра планую забрати з гаражу поперечки точно виміряти їх положення на даху.
Днями ще у Леруа Мерлєн завітати (у Епіцентрі вже був) подивись що там є з дошок і, якщо часу й сил буде, почати пиляти дерево.

Дуже сподіваюсь, що хтось скаже ширину Тюлєвського кріплення аби розрахувати можливість його встановлення замість одного з повздовжніх лемелів.

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 01:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 10851
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:13.03.2013
Зверни увагу в "Епіцентрі" (100% є на "меблях") на букові ламелі (то така фігня, що під матраси ліжка ставиться) біля 10 грв/шт - краще по якості не знайдеш ! + мінімум столярних робіт.
Єдиний ньюанс вони трошки вигнуті (ну, щоб ліжко пружинило) :D якщо ж прикрутити їх "вверх ногами" то повинно бути - гуд !
http://bkmwood.com/ru/lameli - так для наглядності.
Що стосується б/у багажника з 90-их, то я їх 100% бачив в нас на барахолці в бариг, що продають вєлікі з Європи. Про ціну не питав... при нагоді спитаю :yes: , але х.з. коли я туди попаду.
ПС:Будеш робити відписуй в цій темі, будь-ласка, в мене спортивний інтерес. :D

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 02:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 1042
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:01.10.2012
Бегущая Черепаха
Цитата:
Зверни увагу в "Епіцентрі" (100% є на "меблях") на букові ламелі

Дякую за варіант, я дивився власне дошки у відділі "деревина".
Хоча оті ламелі можуть бути закороткі, мені здається. Мені хоча б 130см довжини хотілося б (від центру заднього колеса ровера до вісі переднього (у вилці) - 113см + сантиметрів 20 запасу.)
Та ще й вигнуті... Ну таке, тре подивитися вживу.
А ще промислово-будівельний ринок "Юність".

Цитата:
Що стосується б/у багажника з 90-их, то я їх 100% бачив в нас на барахолці в бариг, що продають вєлікі з Європи. Про ціну не питав... при нагоді спитаю :yes: , але х.з. коли я туди попаду.

Ухти. Якщо випадково трапиться там побувати, дізнайся, будь ласка :roll:
Бо в Києві я навіть не знаю де ото можна шукати.

Цитата:
ПС:Будеш робити відписуй в цій темі, будь-ласка, в мене спортивний інтерес.

Обов'язково. Сподіваюсь почати вже наступного тижня якщо все буде добре. Може із невеличким фотозвітом.

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 02:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 10851
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:13.03.2013
d.lus писал(а):
Цитата:
Що стосується б/у багажника з 90-их, то я їх 100% бачив в нас на барахолці в бариг, що продають вєлікі з Європи. Про ціну не питав... при нагоді спитаю :yes: , але х.з. коли я туди попаду.

Ухти. Якщо випадково трапиться там побувати, дізнайся, будь ласка :roll:
Бо в Києві я навіть не знаю де ото можна шукати.

:yes:
Цитата:
Обов'язково. Сподіваюсь почати вже наступного тижня якщо все буде добре. Може із невеличким фотозвітом.

О клас !!! Було б цікаво.

Ти там писав про швидкість ... я стикався з тим, що виробники пишуть макс.швидкість до 90 км (Амос) і 130 (Тюле) так, що або ровер, або літати :smile:

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 12:03 

Сообщения: 5829
Изображения: 0
Город: Рівне
Пол: Муж
Зарегистрирован:08.06.2012
Із швидкістю, тут виробники перестраховуються, більшість виробників боксів, приміром, пишуть макс. швидкість 90 км/год, але це нікому не заважає 150 іздити.
Просто якщо щось трапляється, фірма уникає відповідальності. Але щось підказує, що ровер на великих швидкостях гудіти буде добряче.

_________________
Дякуємо цьому дому, підемо до другого :)
Шукайте мене тут
Моя вєло хата


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 14:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 10851
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:13.03.2013
Евгений76 писал(а):
Із швидкістю, тут виробники перестраховуються, більшість виробників боксів, приміром, пишуть макс. швидкість 90 км/год, але це нікому не заважає 150 іздити.
Просто якщо щось трапляється, фірма уникає відповідальності. Але щось підказує, що ровер на великих швидкостях гудіти буде добряче.

:yes:
Жень та я думаю, кожен шофер (якщо не дурак :-P ) то сам вибере оптимальний ліміт швидкості ... виключно за відчуттями.
_____________________
d.lus, якщо б я сьогодні туди не попав, то напевно не попав би ніколи :
КарочЄ - кріплення б\у, "ноу-нейм" , але є наклейка сертифікації TUV :smile: , замків і іншої "протівоугонки" не має, не має також ремнів кріплення коліс до штанги багажника.
За те все просять 350 грв ...


Вложения:
баг 1.jpg
баг 1.jpg [ 248.86 КБ | Просмотров: 228 ]
баг 2.jpg
баг 2.jpg [ 199.84 КБ | Просмотров: 228 ]
баг 3.jpg
баг 3.jpg [ 224.8 КБ | Просмотров: 228 ]
баг 4.jpg
баг 4.jpg [ 329.94 КБ | Просмотров: 228 ]


_________________
ИзображениеBeerBike&Co
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 20:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 2074
Город: Харьков, Алексеевка
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:23.02.2008
А колеса чем фиксировать?
Меня вот в тулевском нравятся крепления колес - 7 лет в любую погоду и вполне живы.
Фсе, WV гавно,Г5 гавно - погнил, да и вообще это очень неудобно велики на крышу ставить, особенно если делать это часто, надо машину побольше покупать

_________________
Ремонт велосипедов
Имеется ключик для разборки dt swiss 240s (Installation Tool Hugi 240S)
Cannondale Flash 3
Giant Anthem 3.5"
Cultima дорожник на планетарке Inter7 и роллерах.
Univega HT-510


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 21:13 
Аватара пользователя

Сообщения: 10851
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:13.03.2013
Vovan_G5 писал(а):
Фсе, WV гавно,Г5 гавно - погнил, да и вообще это очень неудобно велики на крышу ставить ...

:D ... бодун ?!

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 22:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 2074
Город: Харьков, Алексеевка
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:23.02.2008
Нет, просто на Caddy на 35тыс коробка полетела, так что WV гавно, хоть на кади и удобно велики возить.

_________________
Ремонт велосипедов
Имеется ключик для разборки dt swiss 240s (Installation Tool Hugi 240S)
Cannondale Flash 3
Giant Anthem 3.5"
Cultima дорожник на планетарке Inter7 и роллерах.
Univega HT-510


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.01.2015 02:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 1042
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:01.10.2012
Бегущая Черепаха писал(а):
О клас !!! Було б цікаво.

Щойно знайду деревину, що мене влаштує :)
Поперечки дістав, виміряв розміри. На кухні (а де ж ще? :D ) розібрав, провів їм ТО - за декілька років бездії у підвалі трошки поіржавіли всередині.
Вложение:
thule_disassembled.jpg
thule_disassembled.jpg [ 126.07 КБ | Просмотров: 206 ]


Бегущая Черепаха писал(а):
Ти там писав про швидкість ... я стикався з тим, що виробники пишуть макс.швидкість до 90 км (Амос) і 130 (Тюле) так, що або ровер, або літати


Евгений76 писал(а):
Із швидкістю, тут виробники перестраховуються, більшість виробників боксів, приміром, пишуть макс. швидкість 90 км/год, але це нікому не заважає 150 іздити.
Просто якщо щось трапляється, фірма уникає відповідальності. Але щось підказує, що ровер на великих швидкостях гудіти буде добряче.


Офіційні обмеження я бачив, так. Цікавив реальний досвід просто знати на що вони здатні.

Друг із ноунейм-боксом на Тюлє-поперчках їздив 180. Все норм, окрім витрати пального :)
Власне, я й до Львова без нічого на даху їздив не більше 140. Якось не хотілося швидше, хоча дорога дозволяє спокійно тримати і 180-200.

Бегущая Черепаха, дуже дякую за увагу та фото.
Щось мені здається, 350грн - то є трошки занадто за б/в. Хоч і начебто німецької Atera... Воно-то німецьке, але ж скільки йому років. Ще покумекаю.

21см ширини - оце дійсно дуже цінно! Дякую!

Vovan_G5, колеса фіксувати текстильними стрічками із "тріщотками".
Одну таку Тюлівську сьогодні відкопав в гаражі. "Тріщотки" можна купити у госп.магазині.

Цитата:
Фсе, WV гавно,Г5 гавно - погнил

Дак, всі нові на 5-7 років розраховані.
Бус - шикарна річ.

Це що ви з Каддіком робили, що вбили на ньому КПП за 35 тисяч? Навіть перші (найпроблемніші) DSG вдвічі (як мінімум) більше жили до заміни мехатроніка.
А вбити механіку - ну я ХЗ, хіба масло з неї злити та поїхати у тур Європою.

_________________
Продам б/в 520-ті Шимани


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.01.2015 08:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 2074
Город: Харьков, Алексеевка
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:23.02.2008
ничего не делали, коробка ручка, просто ездили, причем без груза. Просто когда сталкиваешся с проблемой - находишь кучу подобных примеров, а когда нет - так все как бы и безоблачно.
штука уе б\у коробка, свою разобрал - развалился подшипник главного вала со стороны 5-й передачи, другое дело, что мы доездились до клина, но с другой стороны я не мог предположить такое на 35тыс.

_________________
Ремонт велосипедов
Имеется ключик для разборки dt swiss 240s (Installation Tool Hugi 240S)
Cannondale Flash 3
Giant Anthem 3.5"
Cultima дорожник на планетарке Inter7 и роллерах.
Univega HT-510


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Anatol, d.lus


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.158s | 34 Queries | GZIP : On | Load : 0.96 ]
Reputation System ©'