Ліхтарі CONVOY C8 S2+ S3 M1 акумулятори, зарядні, драйвери


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 10.01.2015 16:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 10555
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Я ось тут собі подумав d.lus, я бачу таке:
1) поперечні рейлінги на авто(в тебе ж хетчбек?)
-як ти збераєшся кріпити ламелі до рейлінгів ? напряму чи ч.з додаткову раму/каркас ?!
2) повздовжні дерев'яні ламелі, одна з яких легко демонтовуєма і на її місце, при потребі, кріпиться фірмове велокріплення.
-Кріпити кріплення велосипеда ч.з. дерево я б не ризикував, все таки б використовував заводську конструкцію, дуже багато ризиків ... якщо б раптом щось не так, тьфу (3 рази).
А тепер питання про 100 Євро :D і як припасувати сучасне "велокріплення" до Олд-скулу:
1) я тут, особливо не напрягаючись, знайшов за 60Є (НОВИЙ!) http://kiev.ko.olx.ua/obyavlenie/velokreplenieverhniy-bagazhnikna-kryshu-thule-freeride-1-vel-IDa1sQ3.html#572b755d80 ... думаю, якщо напрягтись :roll: то можна і за адекватних 400-500 грв купити б/у в тому дизайні який тобі підходить.
2) це чисто психологічний момент і я тебе розумію, сам такий :-P
В тебе ж ровер і так не зовсім олдскульний (чи ні ?!) тому велокріплення запросто можна трактувати як продовження велосипеда, а не автомобіля - це раз. Два - те, що хто сказав, що на контрасті дерево з сучасним алюмінієм буде погано дивитись ?! А три - (це я вже находу прогнав :smile: ) можна "закамуфлювати" кріплення ... в колір кузова, в колір дерева (плівка чи покраска).
розвиваєм тему далі ...

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.01.2015 17:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 10555
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Vovan_G5 писал(а):
Я на Гольфе 5 ездил с поперечинами Туле 7 лет. Все живое, но машина погнила из-за слегка отвернутых уплотнителей дверей, погнила в неестественных местах и вокруг одного из креплений на крыше. Поперечины ни разу не снимал. Так что осторожнее с багажниками, даже самые фирменные преподносят сюрпризы, ну или тазики надо раз в 5 лет на новые менять :)

Нє ну 7 років не знімати :D я думаю, що тут "Дас Авто" не причому... кріплення на 5-му 100% не розраховані на "весь термін", в 3-іх гольфах все по інакшому, там вроді є місця кріпленнь в даху... мені так здається.

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.01.2015 22:38 
Аватара пользователя

Сообщения: 1808
Город: Харьков, Алексеевка
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:23.02.2008
То крепление, что вы нашли всю жизнь стоило 60 евро, только называлось по другому раньше. У меня такое. За 7 лет только заклепки расшатались, одну заменил на болт.
И третий, эх ностальгия....

_________________
Ремонт велосипедов
Cannondale Flash 3
Giant Anthem 3.5"
Univega HT-510


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.01.2015 22:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 10555
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Vovan_G5 писал(а):
То крепление, что вы нашли всю жизнь стоило 60 евро, только называлось по другому раньше. У меня такое. За 7 лет только заклепки расшатались, одну заменил на болт.
И третий, эх ностальгия....

О, так може це хороша рекомендація для кріплення :smile: , тут Гольф згнив ))), а кріплення ... тільки закльопки розхитались.
Про ностальджі нічого не скажу, в мене 5-ий :smile:

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 02:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Ого скільки відповідей :)
Дякую, друзі, за участь. Спробую всім по черзі.

Denchik, так, уважно вивчав такі. Купа нюансів, що мене особисто у них не влаштовує, та про це вище я вже писав.
Із останнього - лєпший друг на Астру Кабріо придбав таке. Перше перевезння двох байків - подряпані обидва байки та Астра :)

Бегущая Черепаха
Цитата:
Не проста справа поєднати - надійність,естетику,стиль і вкластися в бюджет :D
Все таки я б робив (як би мав рейленги :facepalm: :D ):
1) незалежний дерев'яний естетІк :yes:
2) і купив би фірмове велокріплення (Thule або MontBlanc) чому фірмове ?... так як х.з., що завтра нового придумають по ПДР. В багатьох країнах Європи дозволяється встановлювати тільки оригінальні багажники і фаркопи. А Thule і MontBlanc я думаю ні для кого не секрет, роблять для "оригіналу"

Так отож :)
І при тому із мінімальними рухами у подальшому. Щоб встановлення байку не супроводжувалося годиною на зняття одного багажника, монтажем іншого тощо.

Цитата:
Купити велокріплення родом з 90-их, мені здається, набагато простіше ніж з 2000-них, у Львові б/у велокріплення я думаю можна купити ... і 100Є я б також не давав !!!
Тим паче, ти це все хочеш поєднати з деревом і т.д. значить можна шукати і не комплектний (головне,щоб було те, що ти хочеш використати) вже дешевше.

От ХЗ, хіба може у Польщі пошукати. Хоча, враховуючи вартість пересилки... Ну то таке, треба дививтися.

Цитата:
пс: я в тємі

;)

Vovan_G5
Бегущая Черепаха правий, у Г3 є штатні місця для кріплення поперечин - вони заховані під водостоками даху.
Єдине - трохи вигинається сталевий кракас водостоків, але то виправляється руками.

Цитата:
ну или тазики надо раз в 5 лет на новые менять

Моїй за 20 днів - 21 рік, із них у мене - з 2004 :)

Бегущая Черепаха
Цитата:
Я ось тут собі подумав d.lus, я бачу таке:
1) поперечні рейлінги на авто(в тебе ж хетчбек?)
-як ти збераєшся кріпити ламелі до рейлінгів ? напряму чи ч.з додаткову раму/каркас ?!

Так, хетч. Поперечки - квадратні Тюлє, в наявності.
Кріпити "дерево" до поперечок: чотири точки кріплення, болти М8 з обох боків (зпереду та ззаду) поперечки, металева 2-3мм пластина із гайками знизу, що притискається до поперечки.

Цитата:
2) повздовжні дерев'яні ламелі, одна з яких легко демонтовуєма і на її місце, при потребі, кріпиться фірмове велокріплення.
-Кріпити кріплення велосипеда ч.з. дерево я б не ризикував, все таки б використовував заводську конструкцію, дуже багато ризиків ... якщо б раптом щось не так, тьфу (3 рази).

Про демонтуєму ламель - Дякую за чудовий варіант. Треба продумати як то реалізувати та нове креслення адаптувати під то. Єдине що, може у когось є велокріплення за штангу - поміряти його ширину?

Цитата:
А тепер питання про 100 Євро :D і як припасувати сучасне "велокріплення" до Олд-скулу:
1) я тут, особливо не напрягаючись, знайшов за 60Є (НОВИЙ!)

Freeride - так, у наявності ~ 1400 грн у КИєві. Дивився на нього неодноразово.
Та той же Menabo Iron, маючи допуск TUV, коштує 680грн

Цитата:
2) це чисто психологічний момент і я тебе розумію, сам такий :-P
В тебе ж ровер і так не зовсім олдскульний (чи ні ?!) тому велокріплення запросто можна трактувати як продовження велосипеда, а не автомобіля - це раз.

Ну, да, тут ти правий. Ровер якось зовсім не олдскульний. та ще й алюмнієвого кольору.
Якось так :)
Вложение:
DSC_0756s.jpg
DSC_0756s.jpg [ 268.22 КБ | Просмотров: 228 ]


Цитата:
Два - те, що хто сказав, що на контрасті дерево з сучасним алюмінієм буде погано дивитись ?! А три - (це я вже находу прогнав :smile: ) можна "закамуфлювати" кріплення ... в колір кузова, в колір дерева (плівка чи покраска).
розвиваєм тему далі ...

Нормальний гон, теж про то думав :lol:

Vovan_G5
Цитата:
За 7 лет только заклепки расшатались, одну заменил на болт.
И третий, эх ностальгия....

О! І як відгуки в цілому? Нарікання, коментарі?
Особливо цікавить надійність на швидкості (десь до 140, принаймні; швидше я лишень до мами на дачу їжджу) та при активному маневруванні.
Бо жорстка підвіска, київська манера їзди... :)

Бегущая Черепаха
Цитата:
Про ностальджі нічого не скажу, в мене 5-ий

Хіхі. П'яті мені добре знайомі - Г5 друга чи не весь перелазив (встановлення оригінальних допів по електриці).

Завтра планую забрати з гаражу поперечки точно виміряти їх положення на даху.
Днями ще у Леруа Мерлєн завітати (у Епіцентрі вже був) подивись що там є з дошок і, якщо часу й сил буде, почати пиляти дерево.

Дуже сподіваюсь, що хтось скаже ширину Тюлєвського кріплення аби розрахувати можливість його встановлення замість одного з повздовжніх лемелів.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 02:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 10555
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Зверни увагу в "Епіцентрі" (100% є на "меблях") на букові ламелі (то така фігня, що під матраси ліжка ставиться) біля 10 грв/шт - краще по якості не знайдеш ! + мінімум столярних робіт.
Єдиний ньюанс вони трошки вигнуті (ну, щоб ліжко пружинило) :D якщо ж прикрутити їх "вверх ногами" то повинно бути - гуд !
http://bkmwood.com/ru/lameli - так для наглядності.
Що стосується б/у багажника з 90-их, то я їх 100% бачив в нас на барахолці в бариг, що продають вєлікі з Європи. Про ціну не питав... при нагоді спитаю :yes: , але х.з. коли я туди попаду.
ПС:Будеш робити відписуй в цій темі, будь-ласка, в мене спортивний інтерес. :D

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 03:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Бегущая Черепаха
Цитата:
Зверни увагу в "Епіцентрі" (100% є на "меблях") на букові ламелі

Дякую за варіант, я дивився власне дошки у відділі "деревина".
Хоча оті ламелі можуть бути закороткі, мені здається. Мені хоча б 130см довжини хотілося б (від центру заднього колеса ровера до вісі переднього (у вилці) - 113см + сантиметрів 20 запасу.)
Та ще й вигнуті... Ну таке, тре подивитися вживу.
А ще промислово-будівельний ринок "Юність".

Цитата:
Що стосується б/у багажника з 90-их, то я їх 100% бачив в нас на барахолці в бариг, що продають вєлікі з Європи. Про ціну не питав... при нагоді спитаю :yes: , але х.з. коли я туди попаду.

Ухти. Якщо випадково трапиться там побувати, дізнайся, будь ласка :roll:
Бо в Києві я навіть не знаю де ото можна шукати.

Цитата:
ПС:Будеш робити відписуй в цій темі, будь-ласка, в мене спортивний інтерес.

Обов'язково. Сподіваюсь почати вже наступного тижня якщо все буде добре. Може із невеличким фотозвітом.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 03:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 10555
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
d.lus писал(а):
Цитата:
Що стосується б/у багажника з 90-их, то я їх 100% бачив в нас на барахолці в бариг, що продають вєлікі з Європи. Про ціну не питав... при нагоді спитаю :yes: , але х.з. коли я туди попаду.

Ухти. Якщо випадково трапиться там побувати, дізнайся, будь ласка :roll:
Бо в Києві я навіть не знаю де ото можна шукати.

:yes:
Цитата:
Обов'язково. Сподіваюсь почати вже наступного тижня якщо все буде добре. Може із невеличким фотозвітом.

О клас !!! Було б цікаво.

Ти там писав про швидкість ... я стикався з тим, що виробники пишуть макс.швидкість до 90 км (Амос) і 130 (Тюле) так, що або ровер, або літати :smile:

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 13:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 5240
Изображения: 0
Город: Рівне
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:08.06.2012
Із швидкістю, тут виробники перестраховуються, більшість виробників боксів, приміром, пишуть макс. швидкість 90 км/год, але це нікому не заважає 150 іздити.
Просто якщо щось трапляється, фірма уникає відповідальності. Але щось підказує, що ровер на великих швидкостях гудіти буде добряче.

_________________
Фенікс - поставший з попелу
ЧорнийПтах
Шоколад


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 15:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 10555
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Евгений76 писал(а):
Із швидкістю, тут виробники перестраховуються, більшість виробників боксів, приміром, пишуть макс. швидкість 90 км/год, але це нікому не заважає 150 іздити.
Просто якщо щось трапляється, фірма уникає відповідальності. Але щось підказує, що ровер на великих швидкостях гудіти буде добряче.

:yes:
Жень та я думаю, кожен шофер (якщо не дурак :-P ) то сам вибере оптимальний ліміт швидкості ... виключно за відчуттями.
_____________________
d.lus, якщо б я сьогодні туди не попав, то напевно не попав би ніколи :
КарочЄ - кріплення б\у, "ноу-нейм" , але є наклейка сертифікації TUV :smile: , замків і іншої "протівоугонки" не має, не має також ремнів кріплення коліс до штанги багажника.
За те все просять 350 грв ...


Вложения:
баг 1.jpg
баг 1.jpg [ 248.86 КБ | Просмотров: 187 ]
баг 2.jpg
баг 2.jpg [ 199.84 КБ | Просмотров: 187 ]
баг 3.jpg
баг 3.jpg [ 224.8 КБ | Просмотров: 187 ]
баг 4.jpg
баг 4.jpg [ 329.94 КБ | Просмотров: 187 ]


_________________
ИзображениеBeerBike&Co
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 21:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 1808
Город: Харьков, Алексеевка
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:23.02.2008
А колеса чем фиксировать?
Меня вот в тулевском нравятся крепления колес - 7 лет в любую погоду и вполне живы.
Фсе, WV гавно,Г5 гавно - погнил, да и вообще это очень неудобно велики на крышу ставить, особенно если делать это часто, надо машину побольше покупать

_________________
Ремонт велосипедов
Cannondale Flash 3
Giant Anthem 3.5"
Univega HT-510


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 22:13 
Аватара пользователя

Сообщения: 10555
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Vovan_G5 писал(а):
Фсе, WV гавно,Г5 гавно - погнил, да и вообще это очень неудобно велики на крышу ставить ...

:D ... бодун ?!

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.01.2015 23:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 1808
Город: Харьков, Алексеевка
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:23.02.2008
Нет, просто на Caddy на 35тыс коробка полетела, так что WV гавно, хоть на кади и удобно велики возить.

_________________
Ремонт велосипедов
Cannondale Flash 3
Giant Anthem 3.5"
Univega HT-510


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.01.2015 03:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 611
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.10.2012
Бегущая Черепаха писал(а):
О клас !!! Було б цікаво.

Щойно знайду деревину, що мене влаштує :)
Поперечки дістав, виміряв розміри. На кухні (а де ж ще? :D ) розібрав, провів їм ТО - за декілька років бездії у підвалі трошки поіржавіли всередині.
Вложение:
thule_disassembled.jpg
thule_disassembled.jpg [ 126.07 КБ | Просмотров: 165 ]


Бегущая Черепаха писал(а):
Ти там писав про швидкість ... я стикався з тим, що виробники пишуть макс.швидкість до 90 км (Амос) і 130 (Тюле) так, що або ровер, або літати


Евгений76 писал(а):
Із швидкістю, тут виробники перестраховуються, більшість виробників боксів, приміром, пишуть макс. швидкість 90 км/год, але це нікому не заважає 150 іздити.
Просто якщо щось трапляється, фірма уникає відповідальності. Але щось підказує, що ровер на великих швидкостях гудіти буде добряче.


Офіційні обмеження я бачив, так. Цікавив реальний досвід просто знати на що вони здатні.

Друг із ноунейм-боксом на Тюлє-поперчках їздив 180. Все норм, окрім витрати пального :)
Власне, я й до Львова без нічого на даху їздив не більше 140. Якось не хотілося швидше, хоча дорога дозволяє спокійно тримати і 180-200.

Бегущая Черепаха, дуже дякую за увагу та фото.
Щось мені здається, 350грн - то є трошки занадто за б/в. Хоч і начебто німецької Atera... Воно-то німецьке, але ж скільки йому років. Ще покумекаю.

21см ширини - оце дійсно дуже цінно! Дякую!

Vovan_G5, колеса фіксувати текстильними стрічками із "тріщотками".
Одну таку Тюлівську сьогодні відкопав в гаражі. "Тріщотки" можна купити у госп.магазині.

Цитата:
Фсе, WV гавно,Г5 гавно - погнил

Дак, всі нові на 5-7 років розраховані.
Бус - шикарна річ.

Це що ви з Каддіком робили, що вбили на ньому КПП за 35 тисяч? Навіть перші (найпроблемніші) DSG вдвічі (як мінімум) більше жили до заміни мехатроніка.
А вбити механіку - ну я ХЗ, хіба масло з неї злити та поїхати у тур Європою.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.01.2015 09:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 1808
Город: Харьков, Алексеевка
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:23.02.2008
ничего не делали, коробка ручка, просто ездили, причем без груза. Просто когда сталкиваешся с проблемой - находишь кучу подобных примеров, а когда нет - так все как бы и безоблачно.
штука уе б\у коробка, свою разобрал - развалился подшипник главного вала со стороны 5-й передачи, другое дело, что мы доездились до клина, но с другой стороны я не мог предположить такое на 35тыс.

_________________
Ремонт велосипедов
Cannondale Flash 3
Giant Anthem 3.5"
Univega HT-510


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.124s | 33 Queries | GZIP : On | Load : 0.57 ]
Reputation System ©'