Мета написання цього посту-відгук про велосипед.
Мій зріст 183см, вага 75кг. Багато років я їздив на японському "Туристі"-Nishiki Hybrid 302 (1992). Це такий велосипед..."ще той")) При розмірі рами 22" і всіма оригінальними японського виробництва деталями він важив 13кг. Але, було одне "але" мені не вистачало аммортизаційної вилки, були різні ситуації, коли вона була потрібна (це і наїзди на великій швидкості на дефекти асфальту і коріння на дорогах без покриття). Варіант поставити на Нішікі аммортизаційну вилку відпадав, геометрія рами там була шосейна і ETT приблизно 630мм. Тому вирішено було продати Нішікі і купити інший гібрид, але з амовилкою. Варіантів було не багато: Вergamont HELIX 4.3 (6400грн), Autor Stratos (5800грн), Merida Crossway 40-v (4000грн). Всі ці велосипеди мали однакову комплектацію, а низька ціна Меріди була обумовлена старим модельним рядом (2012). Плюнув і купив Меріду.
Merida Crossway 40-v:
Рама 52см
Колеса 28" 16мм, подвійні обода
Вилка RST Neon ML (пружина-еластомер)
Переклюк перед Shimano M191
Переклюк зад Alivio
Шифтери Acera
Система 48-38-28, шатуни Shimano M191 170мм
Касета Shimano CS-HG30-8 11-32T
Гальма Ві-брейки.
Вага (після заміни скатів з камерами і педалів) 12,5кг
В експлуатації велосипед 1 рік і проїхав за цей час 2000км рівно.
З мінусів:
-обода 16мм, це тупість. ІМХО ідеально 19мм.
-скати Кенда 40с слік (уявіть їх на 16 ободі), були зняті одразу і замінені на Schwalbe CX Comp 32.
-шатуни 170мм мені не зрозумілі на рамі 52см, треба 175мм.
-велика зірка системи 48 це зайве, вистачило б 44 (42 для мене мало).
Загальні враження. Велосипед на п"ятірку, свої функції він виконує на відмінно. Це функція переміщення тіла в неекстремальному режимі (екстремальний режим вважаю кроскантрійні траси, їзда в горах по непідготовлених ділянках). Режим використання 90% місто, 10% за містом. В місті я їзжу по дорозі, за містом це поля, ліси, звісно їзжу стежками, інколи навпростець, проблеми виникають в глибокому піску.
Окремо можна згадати вилку (точніше недовилкурагулізмкупирігід), вона своє діло робить, звичайно тріщинки вона не ковтає, але по бруківці їхати приємніше, ніж на рігіді, крім того пом"якшує проїзд дефектів покриття, особливо на швидкості. Заявлений хід в 63мм відпрацьовується повністю, що доводить слід на ногах.
Спочатку ледь не піддався велодрочерству і не почав міняти систему/шатуни/обода/переклюки, але потім опанував себе і вирішив міняти все по мірі зношування. Обслуговування проводжу сам. За весь час пожалкував лише про одне, не купив на почалку літа Marzocchi TXC LO за 550грн, я не знав яка
її ціна, зараз дізнався і шкодую. Докуплені щитки SKS Chromoplastik 28" (бо зимою мокро їздити), переднє і заднє світло, брехунець бездротовий, якщо йому вірити, то середня моя швидкість 19км/год за 2000км пробігу.
Всім дякую!