Convoy s2+2,8А 390грн -"Первый Фонарик"-ВСЕ ГОРОДА УКРАИНЫ!


Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 29.10.2015 12:59 

Сообщения: 44
Изображения: 1
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:28.03.2015
Добрий день.
Все почалось з того, що я переїхав на ПМП з передмістя у місто, зрозумів, що тут буде зручно кататись на велосипеді і витягнув з гаражу свій старий запилений Bottecchia Spider. 26" італійський MTB 90-х років з ригідною вилкою. Велосипед був доставлений в веломайстерню для змазки і настройки. Там виявилось, що це доволі пристойний апарат з Cr-Mo рамою. Була замінена перекидка, руль, поставлені шини Big Apple для компенсації жорсткої вилки. У підсумку було вкладено десь біля 4 тис. грн і на третій день поїздок на роботу велосипед був успішно ...вкрадений...

Изображение

На той час вже з'явилась залежність. Тому почались пошуки. Фактично єдиною і основною вимогою були колеса 28". Все решта впиралось в обмеженість бюджету до 8 тис. грн.
Випадково по оголошенню був знайдений абсолютно новий Pride Comfort за 5500 грн з єдиним недоліком - тріснутим заднім крилом.

Изображение

Після довгих вагань велосипед був куплений і зданий в експлуатацію.

Изображение
Изображение

Я почав читати тематичні форуми про сіті-байки і вертикальну посадку, а також доказував всім, що це єдиноправильно і круто і що пів Європи так їздить. Короткочасні поїздки знайомих закінчувались вау-ефектом від зручності велосипеда і тільки підсилювали мою впевненість. Після кожної прочитаної статті про сіті-байк я ще на 2 см. піднімав руль :)
Але через деякий час я зрозумів, що не можу їздити повільно. А при швидкій їзді виходило, що я завжди їду проти вітру ("бонус" від посадки). Ну і взагалі, я не міг раціонально це пояснити, але "щось було не так". Одним словом - концепція змінилась.
Для початку був придбаний найдешевший руль-райзер і змонтований на велосипед

Изображение
Изображение

Планетарна втулка була розібрана, рідна густа змазка повністю вимита і замінена на рідку трансмісійну Mobil 75w-90. Вийшла практично масляна ванна. Хоч такий тип змазки для даної втулки не передбачний, тим не менше втулка не тече, хід став суттєво легшим, накат значно кращим.
Рідні зірки велосипеда: перід - 42, зад - 20 При такій комбінації 3-я передача планетарки для мене виявилась рідко затребуваною, оскільки зависока. Тому з Німеччини були замовлені 3 зірки на 21,22,23 зуба. Поставив на 22. Тепер крок на третій передачі становить 5,8 метри, а швидкість при каденсі 85 = 30 км/год. Це фактично показники радянських Україн/Мінськів. Перші 2 передачі стали ще більш зручними для під'йомів, проти вітру і.т.д.
Потім, для компенсації надлишкової жорсткості алюмінію і підготовки до зими рідні китайські бежеві шини Innova 622-40 були замінені на Schwalbe Smart Sam 622-42.
Ніби стало краще, але далі "щось не так".
Рідне сідло з самого початку не влаштовувало мене ні екстер'єром ані інтер'єром. Численні регулювання, піднімання-опускання-зміщення закінчились здійсненням мрії. А саме - через bike-components було придбане легендарне Brooks B17 Aged

Изображение

Сідло абсолютно виправдало мої очікування.

Изображение

Тим не менше "щось не так" повністю не зникло.
При обмірі рами виявилось, що не зважаючи на розмір рами 18", ETT цього велосипеда становить близько 600. Такий ETT разом з довгим виносом для мого росту дає надто розтягнуту посадку. Тому найближча перспектива: заміна виноса на якомога коротший, а руля - на щось середнє між "чайкою" і прямим.
Але поки їдуть запчастини несподівано з'явилось тимчасове рішення, яке можливо стане постійним. А саме - я взяв рідний руль і поставив його навиворіт. Результат на фото:

Изображение

Як не дивно, вийшло неочікувано зручно. І я майже наблизився до мрії про руль-баран, який в силу специфіки (переключатель для планетарної втулки) на даний велосипед не стане в принципі.

В планах:
1. Зняти крила.

2. Поставити велокомп'ютер

3. Поставити даний руль

Изображение

через ось-такий адаптер
Изображение
і максимально короткий винос.

4. Контакні педалі. Але на імпортних форумах почитав, що контакти і ножний тормоз не сумісні. Хтось може це підтвердити/спростувати?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 29.10.2015 13:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 5272
Изображения: 0
Город: Рівне
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:08.06.2012
Цікавий підбір помилок і їх подолання.
Міняйте раму на хромолеву, все стане набагато краще.
Важко уявляю, як отримуєте 30 км/год з таким розрахунком. У мене було 46/22 першою передачею перестав користуватись. Поміняв на 46/19 стало набагато краще. Але перша тільки по грунту. Сідло шикарне... тільки знаєте як сам Брукс позиціонує серію Агед? Цікавився питанням, бо зовні сідло подобається.

_________________
Фенікс - поставший з попелу
ЧорнийПтах
Шоколад


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 29.10.2015 13:38 

Сообщения: 44
Изображения: 1
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:28.03.2015
Евгений76 писал(а):
Цікавий підбір помилок і їх подолання.
Міняйте раму на хромолеву, все стане набагато краще.
Важко уявляю, як отримуєте 30 км/год з таким розрахунком. У мене було 46/22 першою передачею перестав користуватись. Поміняв на 46/19 стало набагато краще. Але перша тільки по грунту. Сідло шикарне... тільки знаєте як сам Брукс позиціонує серію Агед? Цікавився питанням, бо зовні сідло подобається.

1. Хромолева рама - це Surly, а відповідно ціна десь біля 500 у.о. Поки-що немає можливості. Але колись однозначно буде.
2. колесо 622-42 - це окружність 2230 мм. Передня зірка42/задня зірка22*3-я передача (1,36). При каденсі 85 виходить 30 км/год.
3. Щодо сідла Aged. Цитата з оф. сайту:
Цитата:
Найпопулярніша модель велосидіння BROOKS, понад 100 років на ринку. Ідеальне сідло з натуральної шкіри для довгих туристичних поїздок та універсального використання.

Завдяки більш м'якій шкірі модифікації серiї AGED не потребують часу на адаптацію під індивідуальну анатомію райдера, сідло комфортне з першого дня використання. Шкіряний верх цих сідел закріплений на сталевому шасі за допомогою стандартних заклепок. Модель BROOKS B17 також доступна у інших модифікаціях: B17 Standard, B17 Imperial, B17 Select, B17 Special, B17 Titanium.

Це сидіння також випускається і у жіночій модифікації BROOKS B17 S AGED.


Англ. сайт:

Цитата:
The B17 and B17 S Aged are the new versions of our flagship models. The B17 has been on the market for over 100 years, being featured in as early as the 1898 catalogue. Comfortable from day 1 thanks to the softer leather, the B17 and B17 S Aged are ideal for sports touring, trekking and atb use.

MADE IN ENGLAND


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 29.10.2015 15:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 5272
Изображения: 0
Город: Рівне
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:08.06.2012
Не тільки сюрлі, є доступніші варіанти. Правда часто не нові.
Просто вони не часто це вказують, але агеди рекомендовано для людей похилого віку з дуже чутливою шкірою, жінок та інших людей чія вага не перевищує 75 кг. Там шкіра м"яка, але зворотній бік - легко витягується.
А по швидкості я так зрозумів, це розрахункова :wink:

_________________
Фенікс - поставший з попелу
ЧорнийПтах
Шоколад


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 29.10.2015 16:04 

Сообщения: 44
Изображения: 1
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:28.03.2015
Евгений76 писал(а):
Просто вони не часто це вказують, але агеди рекомендовано для людей похилого віку з дуже чутливою шкірою, жінок та інших людей чія вага не перевищує 75 кг.

А звідки інформація про таке позиціонування?
Я думаю, що ви помиляєтесь. Оскільки один з варіантів перекладу слова "Aged" є слово "літній", "пожилой" то можливо ваша версія є банальною помилкою перекладу. Насправді тут "aged" мається на увазі у значенні "зістарений". Тобто шкіра даного сідла штучно зістарена перед продажем, відповідно пом'якшена.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 29.10.2015 16:11 
Аватара пользователя

Сообщения: 5272
Изображения: 0
Город: Рівне
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:08.06.2012
:wink: В мене є два сідла від Брукс. Агед на велі дружини. Не дарма шнуровка прерогатива всіх агедів. Там інший тип дубління шкіри, тому і вигляд такий.
В цілому, ви молодець, рухаєтесь, експериментуєте.
Стосовно контактів, не їздив, тим більше з тормозною задньою втулкою. Але якщо поїздки на роботу в маршуті, то порадив для початку спробувати напівтукліпси. Мені сподобалось і підходять для звичайного взуття.

_________________
Фенікс - поставший з попелу
ЧорнийПтах
Шоколад


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 29.10.2015 17:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 10558
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
:yes: Агед значно м'якший будь-якого стандартного В17, він не потребує прикатки, не потребує оброблення Пруфайдом (тільки знизу для захисту від води). Модель для чутливих поп :D
vvvolf, може поки Ви ще не скупили всі можливі запчастини я Вам дам катнутись ? :D
Изображение

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 29.10.2015 22:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 228
Изображения: 10
Пол: Не указан
Зарегистрирован:20.01.2011
Если будете покупать адаптер под а-хэд вынос обратите внимание, что на этом Прайде стоит рулевая 1,1/8 дюйма, чтобы не прошибить с размером


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 30.10.2015 10:23 

Сообщения: 44
Изображения: 1
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:28.03.2015
Glebbio писал(а):
Если будете покупать адаптер под а-хэд вынос обратите внимание, что на этом Прайде стоит рулевая 1,1/8 дюйма, чтобы не прошибить с размером

Дійсно був здивований, що 1,1/8. До того думав, що якщо різьбова вилка, то це тупік, бо 1".


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 30.10.2015 10:25 

Сообщения: 44
Изображения: 1
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:28.03.2015
Бегущая Черепаха писал(а):
може поки Ви ще не скупили всі можливі запчастини я Вам дам катнутись ? :D

Дякую, але ETT не моє :)
Шикарний ровер.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 30.10.2015 11:23 
Аватара пользователя

Сообщения: 5272
Изображения: 0
Город: Рівне
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:08.06.2012
vvvolf я б не відмовлявся, поїздка багато чого прояснить, навіть якщо ЕТТ трохи не таке.

_________________
Фенікс - поставший з попелу
ЧорнийПтах
Шоколад


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 07.11.2015 12:55 

Сообщения: 44
Изображения: 1
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:28.03.2015
Приїхав руль, винос, спідометр.
На цьому поки-що апгрейд закінчимо до кращих часів. В цю раму вкладати більше мабуть не має сенсу.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 05.12.2016 11:09 

Сообщения: 44
Изображения: 1
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:28.03.2015
Тепер дійсно комфорт:
Обжився:
-автомат-коробкою sram automatix (1-а пер. 42/24; 2-а 42/18)
-пневмопідвіскою Schwalbe Big apple 28*2.0

Изображение

Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 05.12.2016 16:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 27
Город: Харьков
Пол: Не указан
Зарегистрирован:28.09.2016
автор откуда у тебя мысли про несовместимость контактов и ножного тормоза?
по логике контакты наоборот подходят для ножного тормоза, так как нога не будет соскальзывать с педали при торможении

а сколько преимуществ дадут контакты в комфорте езды, каденсе, здоровье колен и скорости - никакой крутой брукс и рядом не валялся

еще пара вопросов по велосипеду:
1 какова длинна подседела и вес? есть опасения что с такой геометрией и длинной подседельная труба треснет
2 что с передним тросиком?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Pride comfort. Сіті-байк? Не думаю.
СообщениеДобавлено: 06.12.2016 11:44 

Сообщения: 44
Изображения: 1
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:28.03.2015
Шлем Небесного Грома писал(а):
автор откуда у тебя мысли про несовместимость контактов и ножного тормоза?
по логике контакты наоборот подходят для ножного тормоза, так как нога не будет соскальзывать с педали при торможении

а сколько преимуществ дадут контакты в комфорте езды, каденсе, здоровье колен и скорости - никакой крутой брукс и рядом не валялся

еще пара вопросов по велосипеду:
1 какова длинна подседела и вес? есть опасения что с такой геометрией и длинной подседельная труба треснет
2 что с передним тросиком?

На рахунок контактів - я так розумію - це неможливість прокрут педалей назад для зручного старту (не знаю - на контакатх не катав. За шо купив - за то продав).
Підсиділ - виступає забагато, визнаю, але виходу нема (вага 75 кг.), можливо колись поставлю довшу трубку.
Тросик - на місці.
Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.096s | 32 Queries | GZIP : On | Load : 0.55 ]
Reputation System ©'