ХарківТурист тепер у Телеграмі, долучайся!

| велосипеди Polygon |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Еволюція Команча
СообщениеДобавлено: 14.05.2016 01:09 

Сообщения: 5
Город: львів
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:11.07.2011
Доброго дня, давно не завозили команчів на ХТ).
Отже, почалось все в далекому 2008 році. Захотів я придбати собі ровера, бюджету було приблизно 2000 гривень, придивлявся я і на кейлісси і на треки, але за 2кілогривні з "бренду" можна було придбати тільки велосипед з тріщоткою і на турнеї, вибір впав на команч, а саме:

Изображение
comanche tomahawk fs disc(оріентовно 2006-2008 року, хто знае точно підкажіть)

стоковий стан(копіпаст з інтернетів)

Рама : 22" Алюминий 7005 усиленная, гидроформированая нижняя труба с изменением сечения
Вилка : SUNTOUR SF XCM, ход 100mm, регулируемая
Передняя втулка : JOY TECH D041DSE Alloy 14G*36H
Задняя втулка : JOY TECH D142DSE Alloy 14G*36H
Обод : WEINMAN DP-2000, CNC двустенный 14G*36H
Покрышка : KENDA K-879 26x1.95
Спицы : сталь
Переключатели : Shimano ST-EF50
Передняя перекидка : Shimano FD-C051
Задняя перекидка : Shimano ACERA RD-M340
Шатун : SUNTOUR XCC-CW-T208 PBG, 175mm(48 зубів велика зірка)
Касета : SRAM PG-830 кассета,32-11T
Количество передач : 24
Тормоза : PROMAX DSК320 DISC, ROTOR 160mm
Тормозные ручки : Shimano ST-F50
Картридж : VP BC 73
Рулевая колонка : VP-A71
Вынос руля : Comanche Alloy, 28,6 mm, EXT 105mm
Руль : Comanche MTB-AL-153TP Alloy, 28,6 mm, 640mm
Педали : VP-992S
Седло : Comanche VL-3028
Подсидельная труба : Comanche SP-232 Alloy, 30,2mm
Вес велосипеда : 14,5

Зміни за 8 років(приблизно 30,000км):
Рама : та сама) і заміняти незбирають, 22 розмір на перший погляд завелика, азе мені цілком підходить, вага рами приблизно 2,12 кг

Вилка : стокова вилка... померла при першому поході вихідного дня в дощ по карпатам, -пісок, вода, гори між ногами і штанами появився значний люфт, була замінена на Б/У Manitou R7 2006, ход 80mm, регулируемая Lockout ось такого вигляду
Изображение

Куплена за недуже великі гроші, з некоректно працюючим локаутом, за час експлуатації, до неї ніхто ліз, ніхто з місцевих майстрів не хтів до неї лізти, замінена цього року на карбокитай з назвою JAVA.
Чому ригід, по перше це фінансове питання, я не готовий за Б/У армовилку платити +-250 американських грошей, по друге армовилка дійсно необхідна десь на 5% дороги, по трете, відсутнє ТО
про эксплуатацію... так дійсно тепер, трохи дивлюсь на дорогу і об'їжджаю ями, і ще один нюанс, - некомфортно їздити помалу на дорозі типу бруківка), при швидкості 10-15 км рама з вилкою резонує, але якщо збільшити швиткісь відбуваеться зворотній процес) і вони поглинають вібрацїї одна одної.

Колеса : стокові колеса були замінені десь через 3 роки на якісь новатеки на промах(Novatec DH41SB 32H,Novatec D042SB-SS 36H)+мавік 317, замінилися без ідейно, просто підвернулися(обмін з доплатою).
ще через роки три сталось квадратне задне колесо(влітання в люк на швиткості +45), обід був замінений на Mach1 Neo Disc, чому саме цей, 317тих небуло тоді на ринку, а в нео був той самий шприхорозмір що й мавіках, при заміні обода мені щей продали втулку DEORE XT FH-M756-L(32 сп.).у новатеці був люфт невеликий.
вже цього року була замінена передня втулка(для феншую) на DEORE XT HB-M756

Покрышка : після стокових ставив базарові сліки, хватило на 500км, потім стояли Michelin - COUNTRY ALL TERRAIN 26x1.95, ставились безідейно, як зносились почав задумуватись а чьо такое... задня була поміняна на Michelin - COUNTRY GRAVEL 26x1.95.
потім перейшов на Schwalbe Hurricane, мабуть найкраща гума для асвальтів і твердих грунтів.
При заміні армо вилка на ригід, було вирішено скомпенсувати це трохи гумою, і тепер в мене стоїть Schwalbe Smart Sam Performance Dual Compound 26 x 2,25 630гр.

Переключатели : Пройшов час і я перейшов на темну сторону(SRAM)), манетки були змінені на SRAM - X.5 TRIGGER безіндекаторні

Передняя перекидка : була змінена на SRAM - X.7, причина зміни стокови неприємно люфтіли.

Задняя перекидка : задні перекидки мінялись на sram 7.0 срібний а потім чорний 7.0(7.0 то моделі з минулого тисячоліття) срібний 2002 року чорний 1999, ролики мінялись, все працює як має бути,
зі: чорний підходить по феншую)
Изображение
Изображение


Шатун : стоковий поміняв на SRAM S600 (42-32-22) під квадрат, 42 зірки деколи мало, маю бажання поставити 44, і взагалі поміняти шатуни...

Касета : касет поміняв штук 4 напевно може й більше, 8ми швиткісні були SRAMівські а на 9 була Shimano - CS-HG50 9-зв. 11-34T а зараз стоїть CS-HG 61 11-28.
Спочатку мені здавалось чим більша велика зірка в касеті тим круче), але з часом прийшов дзен, 22-34 при каденсі 90 це швиткість пішехода, можливо і гінцям-спортсменам треба взаді 34 зубці, мені ні .

Тормоза : коли вмер задній каліпер поміняв його на ВВ5, потім поміняв перед на ВВ7, і коли трісла пружина в в ВВ5 поміняв його також на ВВ7. Є думки перейти на гідравліку...

Тормозные ручки : при переході на SRAM були замінені на AVID - FR5 V-BR

Картридж : навіть незнаю який, мінявся по потребі(3шт)

Рулевая колонка : це остання деталь яка була замінена(рідна лишилась тільки рама) на китайську з назвою AEST
Изображение


Вынос руля, Руль : Xtreme Scandium WCR Руль: 25.4mm, 580mm, 120г, Вынос: 25.4mm, 100mm, 124г, причина заміни, хотів прямий і не такий чугунний,(стоковий руль важив десь грам 350) і винос хтів більш горизонтальніший.

Грипсы: китайський Propalm

Рожки: PRO 110 ММ

Педали : спочатку поміняв на "полуконтакти" Exustar - PM94, алюм. ось Cr-Mo, (нерекомендую їх) потім замінив їх на педаль подібного типу невідомого виробника)

Подсидельная труба : ох ж ця труба, це єдине що мені недовподобі в рамі команча, це посадочний розмір 30,2... в стоковому підсиділі роздовбалося місце кріпленя сідла це по перше, а по друге вона норовила с часом опускатись якбі незатискав її, було придбано на 30,4 але як виявилось з схожим дефектом(88 клей порішав), що за труба невідомо, може хтось впізнае виробника? специфічне кріплення
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение



Седло : стоїть ретро сідло Selle Italia з титановими рейками, було обміняне на стоковий диван с команча)
ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

наскільки я зрозумів 97 року випуску...

отже кінцева комплектація

Рама : 22" Алюминий 7005 усиленная, гидроформированая нижняя труба с изменением сечения
Вилка : JAVA chainacarbon 745 гр.
Передняя втулка : DEORE XT HB-M756
Задняя втулка : DEORE XT FH-M756
Обод : Mavic XM317 + Mach1 Neo Disc
Покрышка : Smart Sam Performance Dual Compound 26 x 2,25
Спицы : чорні)
Переключатели : SRAM - X.5 TRIGGER
Передняя перекидка : SRAM - X.7низ Dual p 31.8/3
Задняя перекидка : SRAM 7.0 1999 року
Шатун : SRAM S600 (42-32-22) під квадрат
Касета : CS-HG 61 11-28
Цепь : Shimano ХТ CN-HG93
Тормоза : Avid Bb7
Тормозные ручки : AVID - FR5 V-BR
Картридж : VP BC 73
Рулевая колонка : AEST
Вынос руля : Xtreme Scandium WCR 25.4mm, 100mm, 124г
Руль : Xtreme Scandium WCR Руль: 25.4mm, 580mm, 120г
Грипсы: Propalm
Рожки: PRO 110 ММ
Педали : полуконтакти...
Седло : Selle Italia titan retro)
Подсидельная труба : 30.4 мм невідомого виробника
Вес велосипеда : 11,8

ну і кілька фото в хронологічній послідовності

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

ИзображениеИзображение

і та, пеньок мене бісить яле я неготовий ще його позбутися


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Еволюція Команча
СообщениеДобавлено: 22.06.2016 19:28 
Аватара пользователя

Сообщения: 2
Город: Житомир
Пол: Муж
Зарегистрирован:18.09.2014
А какие вилки тут?
Не сильно завалился перед?
Тоже планирую ригидную поставить просто


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.185s | 17 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'