Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 05.01.2018 23:19 
Аватара пользователя

Сообщения: 634
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
Велосипед я купував на початку серпня 2016 року. До того часу велосипед у мене був тільки в дитинстві, ще з приставними додатковими коліщатками :), після чого за сорок років я на велосипеді їздив буквально кілька разів. Щоправда, потенційним велосипедистом, мабуть, був завжди, бо, наприклад, у 1985-му, відпочиваючи на турбазі в Калінінградській області, на якомусь прокатному синглспіді типу "України" з'їздив за день від Свєтлогорська до Балтійська й назад, а недавно подивився, що це 48 кілометрів в один кінець :).
У 2016-му сів на позичений у знайомої на пару тижнів Comanche, моделі якого вже навіть не згадаю. На тому велосипеді (MTB десь 2007 року на 26-дюймових колесах, з грипшифтами) я буквально за кілька днів їздив через пів-Києва й розумів, що хочу свій велосипед. При цьому збирався їздити і містом у справах (одразу зрозумів, який це чудовий міський транспорт), і на покатеньки, і в походи, коротше кажучи, в різних умовах, а кілька велосипедів не дозволю собі з фінансових міркувань іще довго, тому треба дуже добре подумати й знайти щось максимально універсальне.
Знайомий, який багато їздить, сказав, що мені з моїм зростом варто думати про найнер; я спочатку побоювався, бо читав про нижчу маневреність великих коліс і придивлявся до 27,5-дюймових варіантів. Але, спробувавши проїхатись на його найнері по ґрунту, боятися великих коліс перестав. У кінцевому підсумку зрозумів, що хочу гібрид.
Пару тижнів читав статті й форуми, відстежував ціни на різні моделі. Хотів вкластися у 300 євро, а краще менше. В принципі готовий був купити й неновий велосипед у нормальному стані (досвідчені друзі готові були подивитися й оцінити стан разом зі мною). Але в зазначену ціну вкластися було майже нереально, особливо з урахуванням того, що практично одразу свідомо вирішив: дуже постараюся знайти за прийнятною ціною моделі з касетою, а не різьбовою втулкою з тріскачкою. Адже я знав, що їздитиму багато, ну й вага моя становить під 80 кг. (Як крайній варіант, розглядалася й купівля велосипеда з втулкою під тріскачку з подальшою швидкою заміною.) А влітку 2016 року моделей з втулкою під касету було на мої цінові можливості дуже мало. Серед них був і Author Horizon, який був досить збалансованим і подобався мені зовнішньо, але коштував дорожче. І тут імпортери Author в Україні, дізнавшись про бойове минуле, запропонували мені знижку (я про неї не просив, це була їхня ініціатива!), яка вже дозволяла про щось думати.
Остаточний вибір робив уже на складі, між моделями Author Horizon 2016 й 2014 років (друга була дешевшою). Вони дещо відрізнялися геометрією (новіша модель у тому ж загальному розмірі довша), і прокладка тросів у моделі 2016 року була під верхньою трубою рами, а в моделі 2014 року — над нею. Подивившись на обидві моделі поруч, купив Author Horizon 2016.
Таким він був через місяць після купівлі:
Вложение:
P_20160909_171054_1_p_cropped_95.jpg
P_20160909_171054_1_p_cropped_95.jpg [ 657.31 КБ | Просмотров: 816 ]
(На рамі шестилітровий гідратор, під сідлом замість підсидельної сумочки пристосував якусь аптечку чи чохол від тонометра :).)
А такий він тепер:
Вложение:
IMG_20180105_154514108_cropped_85.jpg
IMG_20180105_154514108_cropped_85.jpg [ 875.46 КБ | Просмотров: 816 ]
Комплектація

Рама: алюмінієвий сплав 6061. Розмір рами: 20". Судячи з усього, каталожна (бачив дуже подібні рами у велосипедів якихось інших марок). Повну геометрію (з таблиці в каталозі Author; сам переміряв не все) наведено під спойлером.
S/T c-t [мм] 508
S/T c-c [мм] 0
T/T h [мм] 600
T/T a [мм] 577
H/T [мм] 170
C/S [мм] 440
W/B [мм] 1091
Угол S/T [°] 73.5
Угол H/T [°] 71.0
F/L [мм] 473
B/B drop [мм] 60
B/B width [мм] 68
F/R [мм] 42
Рама "накатиста". Основних мінусів у неї два: те, що тримач заднього перемикача інтеґрований в раму, а не змінний, і не зовсім вдале розташування бонок, таке, що, наприклад, передній перемикач з верхнім хомутом поставити, не жертвуючи бонками на підсидільній трубі, неможливо (хіба що використовувати якісь проставки).
Вилка: RST Neon T, без блокування, хід 60 мм

Кермова колонка: Prestine, інтегрована, 1 1/8" —> VP-A45AC, напівінтегрована, 1 1/8"
Винос: Zoom
Кермо: MTB-152TP, сталеве, діаметр 25,4 мм, ширина 660 мм, кут 6 градусів, вага 485 г —> "метелик", ширина 590 мм
Гріпси Author (піна) —> гріпси Trek (подарунок мого механіка) —> після зміни керма обмотка Velo VLT-001G
Підсидільний штир: Zoom
Сідло: Author Courier

Каретка: якась від VP, під квадрат —> Shimano BB-UN26 (вал LL123)
Система: Prowheel (48-38-28, шатуни 175 мм) —> Shimano FC-M391 (48-36-26, шатуни 175 мм)
Касета: Shimano CS-HG200-7 (12-32) —> Shimano CS-HG-41-8 (11-32) —> Shimano CS-HG-51-8 (11-32)
Ланцюг: KMC Z51 чи Z72 (не пам'ятаю) —> KMC Z8S —> KMC X8.93 —> KMC X8.93 —> якийсь старий ланцюг, з яким зараз допрацьовує стерта касета —> KMC X8Gold
Передній перемикач: Shimano Tourney FD-TY510 —> Shimano Alivio FD-T4000
Задній перемикач: Shimano Altus RD-M310 —> Shimano Deore XT RD-M772
Ручки перемикання й гальм: моноблоки Shimano ST-EF51-A під 4 пальці —> моноблоки ST-EF65 під 2 пальці
Педалі: Wellgo C172 —> Wellgo M-20 на промпідшипниках

Гальма: ободові ("вібрейки") Tektro 855AL —> ззаду поки ободове ("вібрейк") Tektro 855AL, спереду механічне дискове Avid BB7 —> механічні дискові Avid BB7

Ободи: Jalco (одинарні) —> Mach1 240 (подвійні)
Передня втулка: Quando, точну модель не знаю, під ободові гальма, 32 отвори —> Novatec D041SB на промпідшипниках
Задня втулка: Quando, точну модель не знаю, дві собачки, під ободові гальма, 32 отвори —> аналогічна втулка X17 (зроблена, здається, тією ж Quando) —> Novatec D042SB на промпідшипниках
Покришки: Author Speed Master 700x42c —> Schwalbe Smart Sam 47-622 (29x1.75) —> комбінація Schwalbe Smart Sam 47-622 й Author Speed Master 700x42c —> Schwalbe Land Cruiser Road Tyre 37-622 (28x1.40, 700x35C) більшість часу; Schwalbe Smart Sam 47-622 (29x1.75) для складних ґрунтів тощо

Додаткове обладнання.
Багажник: Topeak Explorer 29er Disc
Фляготримач: Ostand CD-75F (чорний варіант) —> BBB FuelTank XL (BBC-15) —> Ostand CD-75F. Повернув стандартний фляготримач, бо з'явилася 950-мілілітрова Elite MaxiCorsa. Планую на другу пару бонок поставити планку, щоб дірки перемістилися, й поставити одночасно два фляготримачі (розташування бонок таке, що зараз маленький та великий фляготримачі одночасно не влізають)
Підсидільна сумка: Author SuMo A-S3152 (12 літрів). На фото вона заповнена свіжокупленими яблуками :).
Вложение:
IMG_20180105_180516932_cropped_94.jpg
IMG_20180105_180516932_cropped_94.jpg [ 918.88 КБ | Просмотров: 816 ]
Хронологія та інші подробиці модернізації (для тих, кому цікаво)
Найпершими, ще в жовтні 2017 року, замінив пластикові педалі, в яких після трьох місяців активного катання з'явилися тріщини. "Топталками" M-20, купленими за смішною ціною, задоволений, пройшли вже багато тисяч кілометрів.
На початку 2017 р. взяв за акційною ціною касету CS-HG41-8 і перейшов з 7 швидкостей на 8. Поміняв тільки касету й ланцюг, а моноблоки не міняв, переробив правий моноблок (частково сам, частково з допомогою свого механіка) на восьмишвидкісний за відомим з форумів рецептом.
Тоді ж поставив покришки Schwalbe Smart Sam 47-622 (29x1.75), на яких від'їздив до кінця зими, а в теплий час використовував для ґрунтових покатеньок тощо і як основні після псування Author Speed Master.
У травні 2017 р. замінив передній перемикач на FD-T4000. За 15 євро нічого кращого на той момент точно не було :). Рамка набагато жорсткіша, а якість перемикання вища, ніж у Tourney FD-TY510, що стояв з заводу.
Влітку 2017 року замінив кермо. Я регулярно їжджу на досить великі відстані й давно хотів кермо з різними можливими положеннями рук, причому швидко зрозумів, що, враховуючи режим використання (в тому числі майбутні походи тощо), це буде, скоріш за все, не "баран". Приятель, знаючи про мої плани, запропонував спробувати привезений з Німеччини дешевий "метелик", який йому не підійшов і лежав без діла. Я кілька днів поїздив, кермо дуже сподобалося й залишилося у мене. (Приятель його запропонував практично в подарунок.)
Восени 2017 року замінив задній перемикач на Shimano Deore XT RD-M772 з довгою лапкою. На тому, що стояв з заводу, можна було б ще якийсь час поїздити, але він на той момент, пройшовши десь 4000 км, пережив кілька падінь і перемикав уже не дуже чітко. Звичайно, дешеві моноблоки — це дешеві моноблоки, але й сам перемикач уже сильно "грав". Ще на початку 2017 р. приїхав Shimano Deore RD-M591, але він був з верхнім хомутом, тобто down swing. (За ті гроші нічого нормального з нижнім хомутом, тобто top swing, за прийнятними для мене цінами не було.) За попередніми прикидками думав, що влізе, але виявилося, що його хомут все ж таки перекриває бонку на підсидільній трубі рами, а відмовлятися від однієї з двох пар бонок я не хотів, тому довелося його продати. Влітку 2017 р. розглядав варіанти або нових перемикачів класу Alivio, або Deore XT, який був у користуванні; за ціною вони були схожими між собою й дешевшими від того, що в результаті купив. Але коли побачив на Wiggle новий M772 за 43 євро й покришки Schwalbe Land Cruiser, разом з якими виходила безкоштовна доставка, вирішив, що треба брати. Перемикач 9-швидкісний, тому зможу продовжити його використовувати, якщо перейду на "дев'ятерик".
Тоді ж, у вересні 2017 року, поставив покришки Schwalbe Land Cruiser 700x35c (37-622). Вони виявилися навіть універсальнішими, ніж я думав: навіть по мокрому снігу вони пішли досить нормально, відтак продовжую на них їздити, міняти на зиму не став.
Отже, тепер велосипед у тій комплектації, яку наведено на початку теми. За 2017 рік він проїхав близько 7000 кілометрів.
Для тих, кому цікаво, нижче під спойлером опишу й подальші плани щодо компонентів.
Вже замовлено за кордоном за акційною ціною механічні дискові гальма Avid BB7 з роторами G2 діаметром 160 мм. Під них придбано нові втулки на промислових підшипниках: Novatec D041SB (передня) й D042SB (задня).
Чому механічні гальма, а не гідравлічні? Як уже писав, збираюся їздити у довгі походи й подорожі, тому хотілося гальм достатньо надійних, ну й ремонтопридатних у польових умовах, або вже таких, щоб імовірністю відмови можна було знехтувати. Гідравлічні гальма такого класу, щоб на них можна було покластися, коштували б не 82 євро за пару (це вже з доставкою), а набагато більше.
Чому саме ці втулки? Я довго думав сам і радився зі своїми механіками: купити втулки на промпідшипниках, чи все ж таки на насипних. (Крім того, замислювався, чи не встановити втулку з генератором, але швидко зрозумів, що для мене це не настільки потрібна річ.) У тому ціновому діапазоні, який я розглядав, двома основними варіантами (практично без інших реальних) були: на промпідшипниках — зазначені новатеківські; на насипних — Shimano FH-M525A спереду + HB-M525 ззаду. За ціною комплекти були майже однаковими (близько 43 євро новатеківські, близько 40 євро шиманівські). Все ж таки, порадившись, вирішив, що надійність новатеківських достатня, щоб поставити їх та менше морочитися з обслуговуванням, хоча ремонтопридатність "насипу", звичайно, приваблювала.
Вилку, звичайно, хотілося б трохи кращу, але дивитимуся на свої фінансові ресурси, на те, що буде у пропозиціях магазинів, ну й на плани механіка, мого приятеля, який ніби збирався поекспериментувати з удосконаленням моєї вилки.
Касета вже дуже зношена; на ній ланцюг, який розтягнувся вже десь на 1,5 й який свідомо вже не міняю :). Скоро "довбиваю" касету разом з ланцюгом. Разом з гальмами приїде касета CS-HG51-8 (11-32), яка коштувала за акційною ціною близько 11 євро (вже з доставкою), різниця в ціні з молодшими моделями (41-шою та 31-шою) була дуже невелика, тому не було сенсу купувати щось інше. Коли поставлю нову касету, тоді вже й новий ланцюг KMC X8G, що давно лежить у шухляді, запрацює.
За цей рік, гадаю, дослужить своє й система, яка стояла в заводській комплектації. Розуміючи, що нормальних систем під квадрат скоро зовсім не буде, я ще у квітні знайшов і купив з суттєвою знижкою Shimano Acera FC-M391, яка тепер лежить на полиці й чекає, коли настане час її ставити.
Можливо, цього року поставлю комбіновані педалі (один бік платформений, інший контактний), але не впевнений. Враховуючи поїздки в різноманітних умовах, точно не буду ставити чисто контактні.
Можливо, колись поміняю моноблоки на щось інше, але поки що конкретних планів немає.
Враховуючи, що їжджу в різну погоду (в тому числі й на зиму велосезон не закриваю), час від часу придивляюся до різних крил. З переднім ситуація простіша, але хотілося купити одразу комплект, а заднє, скоріш за все, все ж таки доведеться майструвати з пластмаси вручну внаслідок особливостей багажника.

У кінцевому підсумку можу сказати, що, хоч за наявності більших фінансових ресурсів я б, можливо, обирав у тих чи інших ситуаціях якісь інші варіанти компонентів (а можливо, мав би взагалі чотири різних ровери на різні випадки :)), але з урахуванням конкретних можливостей та обмежень я в цілому дуже задоволений тими рішеннями, які приймав і влітку 2016 року при виборі велосипеда, і пізніше, розглядаючи варіанти його вдосконалення. Щоразу витрачаю досить багато часу на читання й аналіз технічних матеріалів та різних обговорень, але це дає можливість обирати розумно. Сподіваюся, що й мій досвід колись комусь допоможе :).


Последний раз редактировалось Максим Козуб 17.03.2018 12:39, всего редактировалось 6 раз(а).

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 06.01.2018 00:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 1783
Изображения: 0
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:11.11.2008
Максим Козуб писал(а):
Основних мінусів у неї два: те, що тримач заднього перемикача інтеґрований в раму, а не змінний, і не зовсім вдале розташування бонок, таке, що, наприклад, передній перемикач з верхнім хомутом поставити, не жертвуючи бонками на підсидільній трубі, неможливо.

ну и что? Раньше так всегда было. Ничего с вашим крюком не случится, не гонщик ведь.

По бонкам вижу засаду, у меня в этом месте на всех рамах ниже.

Author 2000-го года мне нравились, а эти даже не знаю.

Максим Козуб писал(а):
Ще на початку 2017 р. приїхав Shimano Deore RD-M591, але він був з верхнім хомутом, тобто down swing. (За ті гроші нічого нормального з нижнім хомутом, тобто top swing, за прийнятними для мене цінами не було.) За попередніми прикидками думав, що влізе, але виявилося, що його хомут все ж таки перекриває бонку на підсидільній трубі рами, а відмовлятися від однієї з двох пар бонок я не хотів, тому довелося його продати.

я тоже от своего Deore LX FD-M571 отказался, там засада ещё и в том, что тросик подло торчит вбок.

Максим Козуб писал(а):
Перемикач 9-швидкісний, тому зможу продовжити його використовувати, якщо перейду на "дев'ятерик".

это почему? Из-за ширины рамки?

Максим Козуб писал(а):
а моноблоки не міняв, переробив правий моноблок (частково сам, частково з допомогою свого механіка) на восьмишвидкісний за відомим з форумів рецептом.

автор переделки в соседней теме сейчас народ пугает:
viewtopic.php?p=1912945#p1912945

Совет: больше обращайте внимание на барахолку, не всегда оправдано новьё покупать.

_________________
крутой ремонт любых покрышек


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 06.01.2018 01:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 634
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
Rost писал(а):
Ничего с вашим крюком не случится, не гонщик ведь.
Я же и не говорю, что _должно_ что-то случиться :). Но в принципе было бы, конечно, лучше, если бы "петух" был сменным, особенно с учётом того, что езжу я всё-таки больше и разнообразнее, чем обычно ездят на подобных велосипедах, и риск "убраться" тоже, соответственно, несколько выше.
Кстати, хоть я и не гонщик, но одну гонку в год точно езжу и собираюсь и дальше ездить :) ("Киевская Сотка", на которой, собственно, 3 сентября 2017 года и "убрался" довольно серьёзно).
Цитата:
По бонкам вижу засаду, у меня в этом месте на всех рамах ниже.
Ещё ниже? Я на подседельной трубе, наоборот, поднять хочу (планку переходную поставить), чтобы влез второй флягодержатель.
Вот в viewtopic.php?f=19&t=358581#p1808920 человек, наоборот, удивлялся, что у меня бонки типа низко стоят, он привык к более высоким...
Цитата:
я тоже от своего Deore LX FD-M571 отказался, там засада ещё и в том, что тросик подло торчит вбок.
M571 в руках не держал, но вижу, что он только под верхнюю тягу, так что трос там, видимо, заводится как-то не так, как в M591 (последний универсален, т.е. dual pull).
Цитата:
Максим Козуб писал(а):
Перемикач 9-швидкісний, тому зможу продовжити його використовувати, якщо перейду на "дев'ятерик".
это почему? Из-за ширины рамки?
В смысле почему считается, что он 3x9? Ну, видимо, да, по ширине рамки.
Цитата:
Максим Козуб писал(а):
а моноблоки не міняв, переробив правий моноблок (частково сам, частково з допомогою свого механіка) на восьмишвидкісний за відомим з форумів рецептом.
автор переделки в соседней теме сейчас народ пугает:
viewtopic.php?p=1912945#p1912945
Простите, а какое отношение имеет обсуждающаяся там коррозия в вилке к переделке семериковых моноблоков в восьмерик?
Если Вы не в курсе, там просто стоит такая же шестерня, как в восьмериковых, а ход троса на одну передачу отличается очень мало, поэтому можно просто спилить пластиковый упор, ограничивающий вращение шестерни, поточнее настроить положение по средней звезде, и появляется ещё одна передача, которая никак не индицируется. Ну т.е. у меня на том переключателе чёрное поле индикатора на первой передаче, цифра 1 на второй и т.д.
Цитата:
Совет: больше обращайте внимание на барахолку, не всегда оправдано новьё покупать.
Спасибо, я это и сам понимаю (тем более учитывая, что в последние годы живу в режиме достаточно жёсткой экономии). Но я же меняю что-то из компонентов редко, а когда меняю, пока в большинстве случаев оказывалось, что по совокупности факторов лучше поймать новьё по акционной цене, особенно "там". Вот, например, задний переключатель M772 можно было бы купить с рук здесь гривень за 700 бывший в употреблении, и я бы ещё ловил кого-то из знакомых механиков и просил оценить состояние и т.д. Подумал и купил новый за 1200 с копейками. Тормоза с рук вообще брать стремновато, но если уж брать, то недавно кто-то из друзей моего механика продавал BB7 в хорошем состоянии за что-то около 1600 грн. Я подумал и взял на BC, комплект передний+задний со 160-миллиметровыми роторами G2, со всеми болтами и т.д, с доставкой обошёлся около 80 евро, и надеюсь не меньше пяти лет на этих тормозах отъездить. Покрышки Land Cruiser, когда я их покупал, были на Wiggle по 11 евро с копейками при курсе 27,5. И т.д. и т.п.


Последний раз редактировалось Максим Козуб 06.01.2018 02:04, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 06.01.2018 01:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 1783
Изображения: 0
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:11.11.2008
Максим Козуб писал(а):
Простите, а какое отношение имеет обсуждающаяся там коррозия в вилке к переделке семериковых моноблоков в восьмерик?

этот человек и есть тем, кто первым это сделал, и другим показал.

Максим Козуб писал(а):
M571 в руках не держал, но вижу, что он только под верхнюю тягу, так что трос там, видимо, заводится как-то не так, как в M591 (последний универсален, т.е. dual pull).

и под нижнюю есть.
Изображение
Под верхнюю там так же как на вашем трос идёт.
Изображение

_________________
крутой ремонт любых покрышек


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 06.01.2018 02:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 634
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
Rost писал(а):
этот человек и есть тем, кто первым это сделал, и другим показал.
А, понял, спасибо! Я просто вначале подумал, что он там пугает чем-то именно в связи с такой переделкой, и удивился, когда увидел тему про вилки, коррозию магниевых сплавов и т.д. :) А то, что о переделке писал именно MEHANIK из Барнаула, как-то не вспомнил, потому что в ту тему на Веломании не заглядывал давно :).


Последний раз редактировалось Максим Козуб 06.01.2018 02:20, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 06.01.2018 12:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 1783
Изображения: 0
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:11.11.2008
А в чём причина созревания к покупке дисковых тормозов?

_________________
крутой ремонт любых покрышек


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 06.01.2018 12:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 634
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
Rost писал(а):
А в чём причина созревания к покупке дисковых тормозов?
Езжу круглый год, по разным поверхностям, по разному рельефу, собираюсь ездить и дальние походы с приличным грузом. Хочется большей эффективности торможения, меньшей мороки с очисткой и предохранением ободьев (сейчас, зимой, регулярно счищаю с них смесь песка, снега и прочей грязи, кусков колодок и, наверняка, какой-то микростружки с обода), меньшей чувствительности к мелким "восьмёркам"...
Я не молюсь на диски, понимаю, что ездить можно на чём угодно, и, в конце концов, мой друг Андрей Мурашов все свои походы — и гималайский, и камбоджийский, и чилийско-аргентинские, и все остальные — проехал на вибрейках. Если бы у меня стояло что-нибудь типа Avid Single Digit 7, я бы, наверное, ездил на них и дальше :). Но с учётом того, что у меня установлено, и найденной "вкусной" цены на BB7, всё-таки решил тормоза менять.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 06.01.2018 13:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 1783
Изображения: 0
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:11.11.2008
Максим Козуб
нормальный ответ, спасибо.

Манетки на девять менять не собираетесь?

_________________
крутой ремонт любых покрышек


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 06.01.2018 13:42 
Аватара пользователя

Сообщения: 634
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
Rost писал(а):
Максим Козуб
нормальный ответ, спасибо.
Не за что!
"Философское отступление" :). Понимаете, я, конечно, какую-то дурь в своей жизни (не только велосипедной) иногда порол и ещё буду пороть (как, собственно, любой человек), но обычно, смею надеяться, подхожу к каким-то решениям в целом разумно. Дополнительно подталкивает к этому текущая финансовая ситуация, но это далеко не основной фактор. Я знаю, что люди иногда покупают самые дорогие велосипеды и компоненты (в том числе и тормоза), с самыми продвинутыми параметрами, и ездят на них 50 км в месяц по соседнему парку. Это, конечно, их право, их деньги и т.д., но я всю жизнь предпочитаю действовать по-другому: покупать вещи, позволяющие мне достаточно надёжно, безопасно и по возможности в меру комфортно делать то, что нужно или хочется делать сейчас и в каком-то обозримом будущем. Поэтому даже при появлении миллиона долларов в кармане я бы никогда не стал покупать дисковые тормоза просто по принципу "Могу себе позволить, так почему я, как лох, на вибрейках" :).
Я не строю из себя "крутого велосипедиста", продолжаю учиться в том числе и на форуме ХарьковТурист. Но считаю, что, проехав около 10000 км с лета 2016-го, из них 7000 км за 2017 год (а на самом деле за 10 месяцев 2017 года, учитывая два перерыва после травм), поучаствовав в нескольких бреветах, в том числе одном зимнем, проехав "Киевскую Сотку" за 3:49:36 со сломанным на 35-м километре локте, не раз проехав километров 80 в день по грунтам, и т.д. и т.п., я, как мне кажется, получил какой-то _минимальный_ опыт выбора и использования "веложелеза", почему и позволил себе создать эту тему — прекрасно понимая при этом, что "железо" у меня вполне скромное :).
Цитата:
Манетки на девять менять не собираетесь?
Ну, тогда ведь не только манетки, а и кассету. Пока не собираюсь. Если начну регулярно ездить длинные подъёмы с грузом, возможно, захочется иметь первую заднюю звезду на 34, и тогда придётся ставить девятерик: всё-таки 26->34 на HG-31-8(ao) и HG-41-8(ao) — слишком резкий переход :).
С другой стороны, видимо, до конца этого года таки поменяю систему. Сейчас стоит 48-38-28, а новая будет 48-36-26, так что с пониженными передачами ситуация улучшится даже при сохранении восьмискоростной кассеты с теперешним расчётом, что опять-таки отодвигает мысли о переходе на девять скоростей.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 06.01.2018 13:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 634
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
А отаким велосипед був у жовтні без багажника (я знімав його перед "Київською Соткою", потім більше місяця їздив без нього) і з тримачем під півторалітрову пляшку.
Вложение:
IMG_20171017_142818486_cropped_89.jpg
IMG_20171017_142818486_cropped_89.jpg [ 997.6 КБ | Просмотров: 564 ]


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 06.01.2018 18:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 6429
Изображения: 14
Город: Україна
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Частину балачки на прохання автора теми відокремлено.

Хід тросу в 7- та 8-швидкісних трансмісіях Shimano


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.01.2018 22:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 1783
Изображения: 0
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:11.11.2008
Rost писал(а):
я тоже от своего Deore LX FD-M571 отказался, там засада ещё и в том, что тросик подло торчит вбок.


Максим, вот на этих фото видно, как трос на таком переднем переклюке расположен. Мне такое не нравится.
viewtopic.php?p=1913871#p1913871

_________________
крутой ремонт любых покрышек


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.01.2018 22:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 7520
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.05.2015
Угу, полный трэш. Я их видел несколько раз в жизни и это каждый раз вызывало "бррр"

_________________
Мой сарайчик
Синглспид - это не моё.
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 18.06.18


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.01.2018 22:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 1783
Изображения: 0
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:11.11.2008
Aleksei Dmytren, а ещё там лютый перегиб троса на бонке, той, которая на подседельной.

_________________
крутой ремонт любых покрышек


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.01.2018 22:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 6429
Изображения: 14
Город: Україна
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Зато большинство из переключателей такого типа почему-то никогда не люфтит от износа. Не один раз наблюдал и даже не три.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.163s | 34 Queries | GZIP : On | Load : 0.69 ]
Reputation System ©'