Ищем контент-менеджера в велосипедный интернет-магазин


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 08.01.2018 22:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 1587
Изображения: 0
Город: Львов
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:11.11.2008
andr писал(а):
Зато большинство из переключателей такого типа почему-то никогда не получает люфт от износа.

только так получают. Уж я их в последнее время в руках и на раме подержал.

_________________
мои интересы на форуме


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.01.2018 22:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 6431
Изображения: 14
Город: Україна
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Значит, ухудшились. Мне попадались начала 2000-х и конца 1990-х.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.01.2018 22:55 
Аватара пользователя

Сообщения: 1587
Изображения: 0
Город: Львов
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:11.11.2008
andr
там это всё выглядит так: трос расслаблен, жмём манетку - видно люфт, далее люфта не видно (при следующих щелчках).

Боюсь, что-бы нас не выгнали в отдельную тему ;)

_________________
мои интересы на форуме


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.01.2018 00:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 7188
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:01.05.2015
отдельные темы для каждого болтика - фишка крококо, плагиатить нельзя.

_________________
Мой сарайчик
Синглспид - это не моё.
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 25.03.18


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.01.2018 00:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 541
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
Rost писал(а):
Rost писал(а):
я тоже от своего Deore LX FD-M571 отказался, там засада ещё и в том, что тросик подло торчит вбок.
Максим, вот на этих фото видно, как трос на таком переднем переклюке расположен. Мне такое не нравится.
viewtopic.php?p=1913871#p1913871
Ого... Я не знаю, кому такое понравилось бы :).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.01.2018 02:23 
Аватара пользователя

Сообщения: 541
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
Минулої ночі повернувся з першого в новому році по-справжньому дальнього виїзду. 270 кілометрів, Київ — Бердичів — Вінниця. Велосипед продовжує служити нормально :).
Вложение:
IMG_20180107_150251880_73.jpg
IMG_20180107_150251880_73.jpg [ 1006.58 КБ | Просмотров: 372 ]


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.01.2018 20:37 

Сообщения: 228
Город: Прага
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:26.07.2014
Скільки часу зайняла подорож, і як повертався назад? З захватом перечитав всю тему, багато цікавих рішень на байку! Вся тема розповідає про те як за складних фінансових обставин робити так звані "помірковані витрати", тут мушу покритикувати. Великою помилкою було купувати "сучасний" байк, як можна було купити новий ровер 3х7, а далі в перспективі міняти на ньому все. Здивували мене і плановані апгрейди, тобто вибір втулок на промах, хто Вам в них буде міняти проми, а хіба в насипних не більший ресурс якщо за ними дивитись? А вишенькою на торті була механічна гідравліка, далі слова про ремонтопригодність ,механіків з якими Ви радились, далі самі аналізували, робили висновки та приймали рішення. З таким ставленням до байка і розумних витрат, гроші на нього будуть текти рікою, можливо Вам варто переоцінити свій підхід?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.01.2018 03:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 541
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
kycerjaska писал(а):
Скільки часу зайняла подорож, і як повертався назад?
11 годин з хвилинами перші 173 км до околиць Бердичева, потім кілька годин поспав у готелі, потім п'ять з половиною годин 95 км до Вінниці. В сумі 23 з половиною години (це загальний час, у тому числі десь 12 з половиною годин в русі, шість з половиною годин відпочинку в готелі й чотири з половиною години зупинок з їжею, фотографуванням тощо). Повертався залізницею.
Цитата:
Великою помилкою було купувати "сучасний" байк, як можна було купити новий ровер 3х7, а далі в перспективі міняти на ньому все.
Кажучи "Як можна було купити новий ровер 3х7", яку альтернативу Ви маєте на увазі? Неновий у нормальному стані? Розглядав, але за ті гроші були тільки варіанти з необхідністю ще більших вкладень. Чи новий 3x8? За ті гроші варіантів просто не було. (Не забувайте, що це було півтора роки тому, а не в останні місяці.)
Цитата:
Здивували мене і плановані апгрейди, тобто вибір втулок на промах, хто Вам в них буде міняти проми, а хіба в насипних не більший ресурс якщо за ними дивитись?
Коли виходять своє, міняти буде якийсь з двох моїх механіків. Обидва класні, обидва одні з кращих веломеханіків України (багато хто з присутніх на цьому форумі їх точно знає). Остаточне рішення "Проми чи насип?" приймалося з їхньою безпосередньою участю; вважаю, що вони все ж таки краще, ніж Ви, розуміють, де, як і скільки я їжджу, в якому режимі й коли обслуговую свій велосипед тощо. Ресурс у тих конкретних втулок на промах і втулок на насипних, які розглядалися, в сумі приблизно однаковий, при тому, що відпадає морока з підтягуванням конусів.
Цитата:
А вишенькою на торті була механічна гідравліка, далі слова про ремонтопригодність ,механіків з якими Ви радились, далі самі аналізували, робили висновки та приймали рішення. З таким ставленням до байка і розумних витрат, гроші на нього будуть текти рікою, можливо Вам варто переоцінити свій підхід?
Для початку, можливо, Вам варто уважніше писати? А то коли читаєш "механічна гідравліка", складно зрозуміти, що Ви мали на увазі :). Знов-таки хотілося б почути про альтернативи. Чому відходитиму від вібрейків, я чітко написав вище. Чому не гідравлічні дискові, можу розписати детальніше, якщо недостатньо того, що писав вище про ремонтопридатність, дальньопохідні плани тощо.
Про "гроші рікою". За півтора роки в основні модернізації, які можна хоч з якимись альтернативними варіантами порівнювати (роблю таке уточнення, бо, наприклад, руля-метелика в готовому вигляді не було б у будь-якому варіанті з тих, які можна було на початку розглядати, тому його вартість в будь-якому разі потім додалася б; і нову систему, яка лежить про запас, теж не рахую, бо на будь-якому велосипеді її колись доведеться міняти), вкладено близько 160 євро (це вже включно з перескладанням коліс та іншою роботою механіків). Зараз піде ще близько 150 євро на перехід на дискові гальма (самі гальма + втулки + нові спиці + перескладання коліс + задній адаптер, бо вилка з кріпленням під каліпер, а рама без кріплення). Далі кілька років витрати, якщо не станеться якоїсь великої аварії тощо, будуть виключно поточні (ланцюги, колодки, покришки, касети, тросики...). При цьому десь 40 євро набирається з тих старих компонентів, які вже продано чи ще буде продано. Ну й де "ріка", і який підхід мені переоцінювати?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.01.2018 09:30 

Сообщения: 228
Город: Прага
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:26.07.2014
Максим Козуб писал(а):
Кажучи "Як можна було купити новий ровер 3х7", яку альтернативу Ви маєте на увазі? Неновий у нормальному стані?

Я не знаю як Вам на це запитання відповісти, але альтернатива є завжди, просто не всі їх бачать. Вам вже писали що Ви неодоцінюєте Секонд Хенд, прикладом є прибана Вами 772 перекидка, людина котра хоче зекономити купить Деоре чи алівіо котрі проїдуть рівно стільки а може і більше ХТ. Про ровер що сказати, також вважаю що за такі гроші можна було взяти щось краще і не треба вважати що ровер Ви придбали за 300 умовних одиниць, до тих 300 треба ще додати гроші котрі вкладені в ньго за 2 роки єкслуатації, в результаті ми маємо щось близьке до 600 євро!!! А тепер трохи обміскуйте все і подумайте якій байк можна було придбати за 600 євро з других рук. Ви запитаєте мене чому я додав всі витрачені Вами кошти в одну сумму, все просто: коли купляєте ровер треба одрзу прорахувати що Вас чекає в плані апгрейда чи заміни, великої математики не треба! А от якби ви придбали байк в кращій комплектації, то і апгрейдів би не довелось робити, і чесно скажу: я не уявляю як можна ушатати ровер за 7000 км.

Максим Козуб писал(а):
Для початку, можливо, Вам варто уважніше писати? А то коли читаєш "механічна гідравліка", складно зрозуміти, що Ви мали на увазі :). Знов-таки хотілося б почути про альтернативи. Чому відходитиму від вібрейків, я чітко написав вище. Чому не гідравлічні дискові, можу розписати детальніше, якщо недостатньо того, що писав вище про ремонтопридатність, дальньопохідні плани тощо.

Пять разів перечитав і не зрозумів що Вам не сподобалось, а далі добряче посміявся. Я не можу зрозуміти переваги механіки від гідравліки, гідравліка просто працює, дуже цікаво буде детальніше дізнатись чому саме механіка.
Максим Козуб писал(а):
вони все ж таки краще, ніж Ви, розуміють, де, як і скільки я їжджу, в якому режимі й коли обслуговую свій велосипед тощо

І мені цікаво де Ви їздите, як і в яких умовах, буде цікаво дізнатись щоб хоч приблизно уявляти за яких умов експлуатуєте байк.
Максим Козуб писал(а):
Зараз піде ще близько 150 євро на перехід на дискові гальма (самі гальма + втулки + нові спиці + перескладання коліс + задній адаптер, бо вилка з кріпленням під каліпер, а рама без кріплення).

Як виявляється можна і зараз зустріти героїв нашого часу! Два класних механіка, порадили втулки на промах для дискового гальма на раму котра для того не має кріплення, вони точно професіонали! То тільки мені це рішення здається дивним?

Не сприймайте мої "нотатки на полях" як ворожнечу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.01.2018 11:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 887
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
Максим Козуб писал(а):
Зараз піде ще близько 150 євро на перехід на дискові гальма (самі гальма + втулки + нові спиці + перескладання коліс + задній адаптер, бо вилка з кріпленням під каліпер, а рама без кріплення).


Можливо, краще придбати вже готовий вілсет в барахолках?
Імхо, збирати колеса треба якщо є якесь особливе завдання - або дуже легкі, або дуже міцні, або треба зібрати на якихось конкретних компонентах для проекту.
Задні адаптери китайські так собі, вимагатимуть підстройки гальм регулярно. Можна було б спробувати стару раму продати, купити нову під диск.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.01.2018 11:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 5120
Изображения: 62
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
kycerjaska Цілком згоден щодо варіанта купівлі "б/в з Європи". Бо цей "новий" - по суті теж конструкція з того часу. Але він вже куплений і Максим, в міру сил, отримує від нього задоволення. Далі з накопиченням досвіду, можливо, буде інший.
Щодо промів та гідравліки - цілком не згоден. Якщо проми й працюють стількиж скільки насип (навіть якщо й меньше), в них є одна досить суттєва перевага - проми не потребують постійного "геморою" з обслугованням та регулюванням. "Складність" заміни промів, з декілька перебільшена. Якщо це не якійсь ексклюзивний розмір (як, скажімо, у якогось Fulcrum) - купив нові, тай замінив. Скажу більше, іноді на деякий час допомагає й заміна мастила всередині прома. Для цьго потрібні певні навички, але нічого страшного.
Тепер про гальма. Механіка та гідравліка - мабуть, вічна суперечка :D Але стверджувати, що "гідравліка просто працює" не зовсім правильно (або зовсім неправильно :wink: ). Добра гідравлика (якщо справна й налаштована) працює добре - бюджетна не завжди. Гальма з гальмівною рідиною на основімінеральної оливи не завжди добре веде себе при низьких температурах. ДОТ - агресивна рідина (розїдає фарбу, та таке інше). До того ж, гідравліка час од часу потребує заміну рідини та прокачку. Добра механіка теж працює добре, але якісну обідну механіку зараз треба пошукати, а дискової 2-3 моделі та й усе. Але, якісна механіка працюватиме краще за бюджетну гідравліку й значно простіша для обслуговання власноруч та в польових умовах.

Максим Козуб, не знаю наскільки має сенс така сер'йозна переробка саме цього велосипеда - може більш прийнятим буде продовжувати їздити на цьому, а згодом купити, чи зібрати щось інше?

_________________
FLAT CAT garage Сборка кастомов, техническое обслуживание и ремонт велосипедов.
Консультации по подбору велосипеда. метро"Бот. сад" +380677912271


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 22.01.2018 16:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 541
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
kycerjaska, я вдячний Вам за добре ставлення і абсолютно не сприймав те, що Ви пишете, як ворожнечу. Прошу не сприймати так і мою відповідь. Але мушу сказати, що Ви (не тільки в цій темі :)) іноді пропонуєте якісь рішення, не замислюючись, що та ситуація, яку Ви при цьому подумки бачите, може не відповідати реальності адресата :). Крім того, у Вас іноді мішаються докупи різні речі. Наприклад:
kycerjaska писал(а):
Вам вже писали що Ви неодоцінюєте Секонд Хенд, прикладом є прибана Вами 772 перекидка, людина котра хоче зекономити купить Деоре чи алівіо котрі проїдуть рівно стільки а може і більше ХТ.
Це про секонд-хенд чи про нові перекидки? В будь-якому разі я на той момент вважав, і зараз вважаю, що 43 євро за новий XT (який у мене проходить багато років) — це дуже нормальна ціна, і в цій ситуації я не став би брати ні за 20 євро новий Alivio, ні за 25 євро новий Deore, ні забудь-яку ціну секонд-хенд, а якщо не купив би те, що купив, то просто їздив би ще якийсь час на тому Altus-і, який стояв з заводу.
kycerjaska писал(а):
Про ровер що сказати, також вважаю що за такі гроші можна було взяти щось краще і не треба вважати що ровер Ви придбали за 300 умовних одиниць, до тих 300 треба ще додати гроші котрі вкладені в ньго за 2 роки єкслуатації, в результаті ми маємо щось близьке до 600 євро!!! А тепер трохи обміскуйте все і подумайте якій байк можна було придбати за 600 євро з других рук. Ви запитаєте мене чому я додав всі витрачені Вами кошти в одну сумму, все просто: коли купляєте ровер треба одрзу прорахувати що Вас чекає в плані апгрейда чи заміни, великої математики не треба!
Я все добре рахував. Ви не думаєте про те, що наявність грошей (і вартість тих грошей) "сьогодні" й "колись" — це різні речі. На той момент, коли я велосипед купував, це був не те що максимум, а дещо вище максимума, який я був готовий платити.
Не хотів розводити тут невелосипедні теми, але скажу. Років десять тому, якщо десь у Європі була цікава для мене конференція, я міг порадитися з дружиною п'ять хвилин і витратити кількасот євро на те, щоб на неї з'їздити, і так не раз на рік. Років десять тому ми могли з колегами сказати одне одному: "Може, у тебе буде пара тисяч доларів до наступного місяця, бо зараз можу собі й дружині взяти за дуже гарною ціною квитки в Штати, а якісь свої надходження ще не встиг отримати", і без проблем одне одному такі суми позичали й повертали. Років десять тому, якби я сів на велосипед тоді, я й велосипед купував би інший, по-іншому, і, скоріш за все, за короткий час завів би собі і складаний для міста, і туринг для подорожей, і щось іще.
Натомість улітку 2014-го я пішов на фронт, вбухавши не одну тисячу доларів у все необхідне для себе та ще пари своїх друзів, вилетівши на довгий час з нормального заробляння грошей, маючи на той момент частково проінвестовану квартиру в процесі будівництва й знімаючи квартиру, в якій ми з дружиною жили. В "сухому залишку" з літа 2014 й до демобілізації восени 2015 року я заробив, крім солдатської зарплатні: поранення (досить серйозне), не одну тисячу доларів "довгих" боргів, які повільно віддаю досі, і здатність довго й уважно рахувати, що я можу, чого не можу, що варто робити, чого не варто тощо. І я, повторюся, не маю до Вас ворожнечі, але, щоб вона у мене мимоволі не виникла, будь ласка, не треба мені розповідати, що в певній ситуації мені краще було на щось витратити не 300 євро, а 600, щоб потім не витрачати гроші частинами протягом якогось часу. Я й ті 300 витратив з великими роздумами, і та ціна була ще результатом певної знижки, яку я отримав.
Цитата:
А от якби ви придбали байк в кращій комплектації, то і апгрейдів би не довелось робити, і чесно скажу: я не уявляю як можна ушатати ровер за 7000 км.
"Ушатати" можна різне й різною мірою. Я, наприклад, міняв один з ободів (уже подвійних) після того, як на марафоні "Поліська Січ" мені людина добряче в'їхала в заднє колесо (причому вона була в тому не винна, я просто невчасно зупинився на вузькій стежці й не встиг відскочити з ровером вбік). Та й не тільки "ушатуванням" визначаються заміни компонентів. Я не "ушатав" кермо, але я від самого початку знав, що їздитиму в тому числі й довгі маршрути й мінятиму його на "метелик" чи ще якесь багатопозиційне (і, скоріш за все, не "баран"), бо руки стомлюються у всіх, а у мене ще й проблеми з хребтом і наслідки поранення додають дрібних проблем у цьому плані. Ну от з'явилася можливість взяти "метелик" задешево, то й узяв. Я не "ушатав" гальма, але я проїхав не одну тисячу кілометрів за дві зими, минулу й цю, причому не в Амстердамі, не у Празі й не американськими шосе, а в тому числі й різними варіантами засніжених і мокрих "лайноґрунтів" тощо, і в кінцевому підсумку вирішив, що на заробляння на нові гальма витрачу менше часу й нервів, ніж на обслуговування вібрейків. А, наприклад, дешева двособачкова задня втулка "ушаталася" (й замінилася по гарантії) за перших кілька місяців експлуатації, з бреветами, "Київською Соткою", регулярними підйомами з активним вкручуванням на київські пагорби типу вул. Теліги тощо, і нічого особливо дивного в тому, що вона "ушаталася", немає ні для мене, ні для всіх, хто її бачив.
kycerjaska писал(а):
Максим Козуб писал(а):
Для початку, можливо, Вам варто уважніше писати? А то коли читаєш "механічна гідравліка", складно зрозуміти, що Ви мали на увазі :). Знов-таки хотілося б почути про альтернативи. Чому відходитиму від вібрейків, я чітко написав вище. Чому не гідравлічні дискові, можу розписати детальніше, якщо недостатньо того, що писав вище про ремонтопридатність, дальньопохідні плани тощо.

Пять разів перечитав і не зрозумів що Вам не сподобалось, а далі добряче посміявся.
А, ну тобто після перечитування все ж таки помітили ;)?
kycerjaska писал(а):
Я не можу зрозуміти переваги механіки від гідравліки, гідравліка просто працює, дуже цікаво буде детальніше дізнатись чому саме механіка.
Так, гідравліка просто працює. Але ті мої друзі, які проїхали, наприклад, http://cycle.dn.ua/docs.php?id_doc=47&doc_type=0, http://cycle.dn.ua/docs.php?id_doc=102&doc_type=0, https://velokyiv.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=166130 тощо, і з якими ми регулярно катаємося й буквально вчора обговорювали плани спільних дальніх походів, гідравліку собі ставити, м'яко кажучи, не рвуться. Просто вона працює, доки працює, але якщо вже десь у 100 км від найближчого населеного пункту в якійсь ситуації у Вас переб'ється гідролінія, а не трос механіки, я погано собі уявляю, що Ви робитимете. Я ж ніби не раз вище згадував про ремонтопридатність у польових умовах.
kycerjaska писал(а):
Як виявляється можна і зараз зустріти героїв нашого часу! Два класних механіка, порадили втулки на промах для дискового гальма на раму котра для того не має кріплення, вони точно професіонали! То тільки мені це рішення здається дивним?
А хто Вам сказав, що вони при цьому дивилися на ту раму? Ви знову вимальовуєте собі в голові якусь картину, що відрізняється від реальної, й робите з тієї уявної картини якісь висновки. Їм було задано (не при візиті з велосипедом, тобто на раму вони при цьому не дивилися) абсолютно конкретне питання: "Є можливість узяти за Х грошей такі-то втулки на промах, або за Y грошей такі-то втулки на насипних підшипниках" (причому ціни X та Y близькі). "Що б порадили ви?". Через цих людей пройшли в різних ситуаціях десятки втулок і тієї, й іншої моделі, а також сотні, якщо не тисячі, інших втулок. При цьому один з них ще й займається жорстким велоспортом (DH тощо) і обслуговує себе та своїх друзів по команді; другий, зокрема, складав колеса (і взагалі є, вже не пам'ятаю скільки років, постійним механіком) для тих моїх друзів, які проїхали Іран, Гімалаї, Камбоджу, Бразилію, Чилі тощо. І порадам і висновкам цих людей (які до того ж по черзі обслуговують у різних ситуаціях мій велосипед уже півтора року) у мене підстав довіряти, перепрошую, не менше, ніж порадам і висновкам навіть дуже досвідченого, кваліфікованого, доброзичливого тощо празького співрозмовника на форумі :).


Последний раз редактировалось Максим Козуб 22.01.2018 17:34, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.01.2018 16:42 
Аватара пользователя

Сообщения: 541
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
@noxin писал(а):
Можливо, краще придбати вже готовий вілсет в барахолках?
Імхо, збирати колеса треба якщо є якесь особливе завдання - або дуже легкі, або дуже міцні, або треба зібрати на якихось конкретних компонентах для проекту.
Задні адаптери китайські так собі, вимагатимуть підстройки гальм регулярно. Можна було б спробувати стару раму продати, купити нову під диск.
Про заміну рами не йдеться однозначно: різниці в ціні буде мінімум десь 1500 грн., я зараз витрачати гроші ще й на це не буду. Щодо коліс — ободи там, як на мої потреби, нормальні (Mach1 240), спиці будуть зі знижкою, перезбере мені (з тензометром) класний механік з великою знижкою за роботу, і нормальний "готовий вілсет в барахолках" дешевше (чи за такі ж гроші краще) не буде. А адаптер буде не китайський; скоріш за все, Ваня Швидко робитиме під мою раму, він такі речі робить за розумні гроші.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.01.2018 17:19 
Аватара пользователя

Сообщения: 541
Изображения: 0
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:29.07.2016
real SIMON писал(а):
kycerjaska Цілком згоден щодо варіанта купівлі "б/в з Європи". Бо цей "новий" - по суті теж конструкція з того часу.
"Б/в з Європи" має хоча б ту проблему, що там часто неможливо ґарантувати, що він не буде краденим. Для когось це не проблема ("Я ж чесно купив, я нічого не знаю"), для мене проблема.
Цитата:
Але він вже куплений і Максим, в міру сил, отримує від нього задоволення. Далі з накопиченням досвіду, можливо, буде інший.
Якщо буде, то не скоро.
Цитата:
Щодо промів та гідравліки - цілком не згоден. Якщо проми й працюють стількиж скільки насип (навіть якщо й меньше), в них є одна досить суттєва перевага - проми не потребують постійного "геморою" з обслугованням та регулюванням.
Так, я про це теж писав.
Цитата:
Добра механіка теж працює добре, але якісну обідну механіку зараз треба пошукати, а дискової 2-3 моделі та й усе. Але, якісна механіка працюватиме краще за бюджетну гідравліку й значно простіша для обслуговання власноруч та в польових умовах.
+100500.
Цитата:
Максим Козуб, не знаю наскільки має сенс така сер'йозна переробка саме цього велосипеда - може більш прийнятим буде продовжувати їздити на цьому, а згодом купити, чи зібрати щось інше?
Я вище у довгому й дещо "офтопічному" коментарі спробував пояснити ситуацію з "Чому не інший велосипед?".


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.01.2018 13:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 5120
Изображения: 62
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
Максим Козуб писал(а):
"Б/в з Європи" має хоча б ту проблему, що там часто неможливо ґарантувати, що він не буде краденим. Для когось це не проблема ("Я ж чесно купив, я нічого не знаю"), для мене проблема.


Чомусь мені здається що інтернет балаканина про крадені вели, м'яко кажучи, не зовсім відповідає дійсності. Ну не можуть бути крадіжки (особливо, коли йдеться про аппарати з 90-х) стіль масовими, щоб фірми, через власні сайти з реальними адресами й телефонами, впродовж багатьох років все це продавали, без жодної реакції з боку потерпілих.

Максим Козуб писал(а):
]Я вище у довгому й дещо "офтопічному" коментарі спробував пояснити ситуацію з "Чому не інший велосипед?".

Я дуже добре все це розумію - мені нічого пряснювати не треба. Кажучи про інший велосипед, мав на увазі довгострокову перспективу. (Щиро бажаю, щоб цей строк був якомога коротшим!)

_________________
FLAT CAT garage Сборка кастомов, техническое обслуживание и ремонт велосипедов.
Консультации по подбору велосипеда. метро"Бот. сад" +380677912271


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.138s | 31 Queries | GZIP : On | Load : 0.7 ]
Reputation System ©'