| veliki.com.ua/dir_spalniki.htm |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Eaglewing
СообщениеДобавлено: 07.03.2021 19:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 141
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.09.2014
Привіт! Вирішив зробити огляд свого творіння- Eaglewing!
До цього мав досвід з хартейлом Kellys Viper, але з часом, там лише рама залишилась, все решта поступово зазнавало змін. Потім в якийсь момент зупинився в плані Upgrade. Матрасив. Захотілося щось нового.
Вилка була Marzocchi MX comp Air 120 повітряна, дуже надійна мінімум уваги в догляді. Не якийсь там rockshox який час від часу сопливить чи ще щось. Покупець придбав її наложеним через Нову Пошту. Звісно предоплату я взяв 200 грн решта наложка. По телефону наче все обговорили, я в оголошенні зазначав що стан ніг ідеальний, хоча рік виробництва 2003 рік Італія. Покупець забрав її я отримав свої гроші. На наступний день він кинув мені фото з двома коцками на ногах. Чесно я їх не бачив і не відчувалися вони в роботі точно. Домовились, що він дасть її на ТО механіку. Через два дні він пише- норма з вилкою. Ну ОК, я був впевнений в її робочому (ідеальному) стані, таких простих зараз не виготовляють або ж цінник космос).
Після продажу рами та вилки, почав активно шукати карбонову раму, впринципі це і була моя мета- спробувати карбон. І першим де я дивився нам всім відомий AliExpress. Є гарні варіанти, глянув ще OLX. Де наткнувся на цю раму за привабливою ціною. Далі прорахунки зробив з митними платежами стане дорожче ніж ця б/в та й строк доставки не маленький. Поки думав, той оголошення з OLX зникло. Через пару днів знову з'явилось те оголошення але й ціна вища вже стояла. Я таки зателефонував продавцеві і запитав про стан рами, причини продажу. Виявляється, вона йому замала, не за розміром бо він тут М, а саме тому що неможливо встановити широкі 27.5 колеса. Ну загальна тенденція до 27.5 після 29 мене не бентежить. А навпаки мабуть- можна за адекватну ціну зібрати норм велосипед. 26- не так катять як 27.5 (29). але мене цілком влаштовують старі стандарти- 26 колеса як і вживані компоненти. Якось раніше їздили 26 потім маркетинг диктує 29 потім відкат неможливий і тепер 27.5 рулять (катять).
Отже, отримав раму, оглянув- все good. так як це було напередодні 11.11 то на день "Мега знижок" на Алі замовив компоненти, а саме ротора, обмотка керма, ніпеля та стрічка на обід, рубашки та троси під гальма, руль, вилка, шифтери дуали, втулки ZTTO DR 190, каліпери BB7 MTN, якір, покришки Chao Yang, проставочні кільця. Решта все придбано в Україні, переважно б/в.
Сідло Selle Italia Trans am з Келлісу залишив, воно подобається моїй 5 точці. Не легке-253 грам, титанові рейки, шкіра, 1989 року виробництва.
І так повернемось до рами, вона як бачите MTB. Може маєте варіанти виробника? Хтось каже bxt хтось Cannondale чи трек чи просто з Алі. Її стан з естетичної точки зору був далеко до ідеального. Тому вирішив перефарбувати. З кольором довго не вагався, обрав чорний матовий. Звісно бруд буде сильно помітно але захотілось саме такий варіант. Шукав в неті як карбонову раму фарбувати. Інформації не так і багато,наткнувся на контору з Києва Написав їм пару питань, їх відповідь - ця інформація платна. Пфффф. Ціна фарбування- 2500-3500 грн. + пересилка. Не дуже й хотілось за такі гроші фарбувати, вирішив зробити самостійно. Рама потребує правильної підготовки перед фарбуванням. Ну і відповідно підбір компонентів для цього- фарба, лак, засоби для зняття старої фарби. моніторив в інтернет і знайшов тему Дениса з фарбування карбонової рами. Прочитав, з'явились питання, писав авторові, він мені дуже детально розповів що до чого, за що йому величезна подяка. Він і надалі консультував мене з деяких питань. На одному сайті зробив замовлення необхідних мені компонентів, а саме емаль для дисків акрилова виробник Motip, лак акриловий того ж виробника. Шлифувальний папір трьох видів-80-150-240, та розчинник 647 (646 також можна) серії тому що у увайтспіріт чи інші не підходять для карбону. На компоненти витратив 350 грн.
Обрав день, покликав на допомогу кума Сашка, який з радістю погодився на таку авантюру) До цього, ані я ані він не фарбували рами. Почали зранку, десь о 8 годині, закінчили пізно вночі. Спочатку слід пройтись 80. І я вам скажу, що це дуже нелегка праця. Так як COVID-19 і далі лютує світом, маски були під рукою. І це єдиний захист нажаль який ми використовували. А слід було й перчатки, тому що телефон потім тиждень не реагує на відбиток, так як він просто зтерся. Майже цілий день ми терли 80. Виробник не зажав фарби та лаку. Тепер знаю кожен вигіб рами) Потім пройшлися 150 і 240 фініш(цими все швидко пройшло). Рама стала гладенька як шкіра немовля)
Наступний етап- фарбування. Пройшлися розчинником 647-м. Підвісили раму за дропаути. Ну як підвісили- кум тримав за мотузку на витягнуті руки, а я взяв балон фарби і далі все в тумані. Десь хвилина і шар фарби ліг. Не ідеально, є пару потьоків. Але мені її не на виставки возити. Тому вирішив не видаляти їх. Чекали 4 години щоб висохла. Потім два шари лаку з витримкою як має бути за інструкцією. До речі, карбонове кермо (райзер) від Келлісу також пофарбував, його дружині встановлю, купив раму люмінієву малого розміру, бо зараз на сіті байку катає, грунтами нелегко і важкий він. Решта компонентів також з Келлісу їй перекину.
Результат мені сподобався- чорний мат. Сусідам правда не дуже- сморід фарби та розчинника... Так, рама не гравійна і не турінгова, а суто MTB Характеристики на скріншоті. Яка вага? Приємна-1026 грам. Були удари кермом по верхній трубі- все норм, а то пишуть що карбон боїться точкового удару.
Перейдемо до вилки яка також карбонова, швидко прийшла з Китаю. Перед покупкою спілкувався з продавцем, виявляється що він є виробник, Отже просив його уважно перевірити щоб не було дефектів- різьба під каліпери, шток цілий, axle to crown 465 mm (у нього три на вибір 425, 465, 485мм, а реба в стокі має 472 мм тому замовляв під 27.5 колеса, щоб не завалити перед), щоб не було написів, а лише чорна матова фарба. ну гарне пакування зроби. А ще мене щось торкнуло- замовити шток конус. Хоча ж сам бачив раму- прямий стакан, молодші моделі йдуть під конус і я пицнув конус. Продавець довго не відправляв. Ну думаю робить під мене. ага-угу. Я її на міст експрес отримав, там думали що я віник з Китаю замовив- форма і вага схожі. Розпакував. Наліпки є. ATC правда як треба. На дропаутах є сколи. Написав йому- wtf? Каже повернемо гроші. Я багато не просив-10$ відкрив диспут. Продавець погодився і Алі повернули кошти. Продавцеві писав з приводу наліпок бо не міг їх зняти, на що він відповів що під наліпками відсутня фарба. Отже необхідно тоді перефарбувати повністю вилку, а тоді такого бажання не було, ну може влітку але це не точно). Шток 300 мм. Пиляв з запасом і напихав кільця, буду поступово скидати, а потім ще підріжу шток. Придбав рульову для конусного штоку в прямій стакан, на промах звісно.
Виніс керма 60 мм люміній Wake. ETT рами -570 мм, мій зріст 176 см.
Давайте про кермо тоді. Яке також карбонове. Дроп бар з вивернутими дропами. Розмір 420/555 мм. Дроп-110 мм, річ-73 мм. Вага 171 г, кут-30° . В мене права кисть має обмежену пронацію (не повністю вивертається), тому з цим кермом зручно виходить.
Обмотка керма- еластична та приємна на дотик/тримання. Мотав сам, не впевнений що правильно)
Шифтери- дуали Sensah 2*10. Популярні наразі китайський шифтери, сумісні з Шимано. Версія під 9 сумісні з старими задніми перемикачями МТБ. А от мої лише з шосейними десятками і довелося придбати задній перемикач tiagra, який чітко працює з дуалами. А спочатку я встановив 9 шв. ХТ задній перемикач, який звісно ж працював некоректно. Потім один механік зазначив, що крок не той, тому й таке перемикання (бувало на дві зірки закидувало). Я ж начитавшись про сумісність роад и МТБ версій, був впевнений, що ХТ має працювати!) Глянув опис шифтерів на Алі і бінго- онлі tiagra. А от 7-8-9 швидкостей шифтери працюють з олдовими 9 задніми перемикачями.
Перемикання здійснюється одним важелем (гальма) як на високі передачі так і низькі. Можна одразу на декілька скинути/закинути. Механізм як Срам дабл тап. Під внутрішню проводку. Ергономічні, приємно тримати, ціна норм. Вага 498 грам з двома тросами перемикання (не обрізаними).
На старті виробництва були недоліки частина механізму з пластику який ламався, виробник цю деталь почав робити з металу і проблема зникла.
Задній перемикач- tiagra 10 GS. До речі продаю задній перемикач 9-шв., довга лапка, SHADOW, SHIMANO XT RD-M772 SGS в ідеальному стані.
Виробник Японія.
Рубашки суцільні. Я трохи з розміром не вгадав, то довелось додати шматок на гальма та задній перемикач, але на перемикання змінив на нову суцільну, коли перемикач міняли.
Так як Келліс з народження був на тріплі, потім дабл і одна зірка на 36 (11*32) у фіналі, то вирішив тут одну зірку встановити, але меншу ніж 36, бо місцями важко крутити, 36*11 я лише з гори міг вмикати (Холодної гори мабуть лише). При виборі системи, знайшов ХТ з зірками дабл -38/24. Така гарна та 38. Надумав встановити так. Встановив передній перемикач e-type LX. Це його рідний. Але затирання ПП та важко крутити ту 38 призвели до того, що зняв дабл і встановив одну 34Т. Погоджуюсь, що дабл більш універсальний. Мо в подальшому повернусь до цього питання але іншими зірками( є ще від гетто даблу 36/24 сталеві). При встановленні даблу, зліва одне кільце, зправа також одне і одне від перемикача ж було. При встановленні однієї зірки, додав кільце зправа 1+2 стало) чейнлайн кривий став. Стакан 73 мм тут, на Келлісі 68 і трохи збився в цих кільцях. Потім зправа два кільця прибрав і залишив одне зліва. Мо ще шайби під бонки/зірка підкладати треба.
Ланцюг KMC X10 новий, накинув на великі зірки+ два півзена та й обрізав.
Касета ХТ 10 шв. 11*32 знайшов б/в в ідеальному стані.
Гальма. Каліпери як і рама МТБ версії. Звісно ж важелем простого дуала МТБ каліпери не протиснути але не випадку з Sensah! Вони мають достатньо ходу щоб зупиняти велосипед. BB7 від Avid прості в налаштуваннях- дві колодки можна підводити, правда притискається лише одна в процесі роботи(інша нерухома). Виникли труднощі з при виставляння зазору між колодками та роторами. Майстер також хвилин 5-7 крутив задній каліпер, мо через те що з Китаю, але вигляд цілком як оригінал, 2019 рік виробництва та й за відгуками - оригінал) Мене на Келлісі обідні гальма авід SD 7 цілком влаштовували, ну тепер буде дискова механіка. Правда ці при попаданні води/бруду пищать, ну то таке.
Ротори спочатку встановив ті лайтові (150 г пара) з Алі. Але щось вони дуже кривуваті і я не зміг їх встановити щоб не чиркало. Псіханув, купив SLX пару. До речі, також кривуваті з коробки.
Колеса. Чому саме білі обода спитайте ви? Наткнувся на розпродаж, обід за гарною ціною. Потім взяв інший. впізнаєте виробника? Так це ztr- crest та alpine. Втулки ztto, китайські з ретчетом 54, копія DT Swiss 350. Майстер що збирав, сказав- цікаві, правда невідомо їх ресурс. З пошуком майстра прикольна історія. Питав я у Деніса, хто може якісно зібрати? Він написав, що йому свого часу збирав Олексій з байк про спорт. Отже, вирішив звернутись до Олексія на Новгородській. через Google знайшов бпс на Новгородській. Далі через Google Maps запропонувало перейти на сайт бпс. відкрився сайт Скотт, у контактах вказано місто Київ ну і електронна пошта. так як це вечір було то вирішив написати на електронку щодо ціни збирання 26 коліс, які спиці краще, що можуть запропонувати з їх наявності. Відповідь- ми не маємо відношення до бпс у Харкові, дзвоніть в нашу майстерню і там підкажуть. Ну ОК думаю я і знову відкрив Гугл, який знає все!) Вбив бпс на Новгородській і там вивалився як контактний номер телефону- на ім'я Олексій. Ну ось же! Пишу у вайбер на той номер. Мав сумніви чи це той Олексій, бо молодий щось дуже. Написав, що треба зібрати 26 колеса та обираю спиці хочу батовані DT Swiss чи Sapim. Відповідь- мач1 2 мм норм спиці, можна зібрати гарні колеса. Тут я знову подумав- це не він! Кидаю фото магазину і фото Олексія вайбер Денисові. Той відповідає магазин той, а Олексій ніт. Ну тоді давай мені саме того номер. Дав, дякую. Написав, Олексій звісно ж занятий, сказав через тиждень привезти. А два Олексія там в двох різних магазинах в одному будинку працюють) А щодо спиць, то DT competition з алю ніпелями буде ОК. То я замовив у Юрка з Одеси комплект спиць та ніпелів (pillar). Ще через тиждень, вілсет готовий.
Стрічка 25 мм ZTTO, на крест норм лягла, на алпайн трохи повозився (він вужче). Ніпеля з Китаю. Вага- 1600 грам.
Покришки- ChaoYang, 26*1.95, 120 tpi, вага 318 грам. Встановленні безкамерно. Герметик Стенс. З переляку влив всі 200 мл в обидві( по 100 в колесо), бо мав досвід з протіканням боковин Конті рейс кінги. А ці тримають добре. Правда був епізод- задне внуль спустило за ніч. Проблема виявилась, що я не дотянув гайку на ніпелі, тобто не повністю виліз ніпель з ободу. Я ще гуми вирізав і підклав для надійності) Катять гарно, як на асфальті так і грунт.
Першиий виїзд дав приємні відчуття. Легкий, спритний та швидкий на розгін. Звісно в бреветах я не беру участі і він не для цього збирався, а для щоденного використання то є саме те що треба. Так гео не та, бонок немає та ще щось. Але мені зайшов. І це головне!
Дуже дякую Денисові (veloshizoid)! Ну і куму за допомогу в фарбуванні.
Почав в листопаді і закінчив наприкінці лютого.
Кинув ще посилання на ютуб для тих кому забагато читати, якість не айс ну яке є )
phpBB [video]

Фото Гугл диск
https://drive.google.com/folderview?id=1--fQpdEmEz_V8PDoxawnW8QQyzbU75XA
Мо хтось вгадає модель рами та загальну вагу?)


Вложения:
IMG_07-03-2021_16-03-13_Google.jpg
IMG_07-03-2021_16-03-13_Google.jpg [ 535.78 КБ | Просмотров: 2531 ]



Последний раз редактировалось zdorov7 09.03.2021 09:52, всего редактировалось 2 раз(а).
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 07.03.2021 22:04 

Сообщения: 1119
Город: Средиземье
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:17.05.2014
Хорошо бы сюда тоже залить фото, а не только по ссылке. Когда то тоже хотел нечто подобное собрать, но вопрос упёрся в лень переброски деталей с велосипедов :)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Eaglewing
СообщениеДобавлено: 07.03.2021 22:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 1198
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
zdorov7 писал(а):
https://youtu.be/EWMRgf6sVlM

https://www.youtube.com/watch?v=EWMRgf6sVlM

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Eaglewing
СообщениеДобавлено: 10.03.2021 01:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
zdorov7 писал(а):
Звісно ж важелем простого дуала МТБ каліпери не протиснути але не випадку з Sensah!

У Sensah, наскільки мені відомо, важель тягне кабель як шіма 11ск, тобто майже МТБ-шне співвідношення.

Цікаво почути про експірієнс з Sensah у нижньому хваті на ґрунтових трясучках.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Eaglewing
СообщениеДобавлено: 10.03.2021 08:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 141
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.09.2014
aidaho писал(а):
zdorov7 писал(а):
Звісно ж важелем простого дуала МТБ каліпери не протиснути але не випадку з Sensah!

У Sensah, наскільки мені відомо, важель тягне кабель як шіма 11ск, тобто майже МТБ-шне співвідношення.

Цікаво почути про експірієнс з Sensah у нижньому хваті на ґрунтових трясучках.

А мені відома ціна на 11 шв. Шимано роад і одразу відпадає бажання ставити, хоча і не зустрічав їх з МТБ каліперами у парі.
А нахіба переходити в нижній на трясучці? На пістолетах цілком зручно. Я сам ще ділетант щодо дроп бару, але не бачив такого тримання в таких умовах. Не ну мо на гонках гравійників таке є, а я таке не дивлюсь і не планую точно.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Eaglewing
СообщениеДобавлено: 10.03.2021 09:02 

Сообщения: 1119
Город: Средиземье
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:17.05.2014
zdorov7 писал(а):
А нахіба переходити в нижній на трясучці?

В нижнем хвате эффективней контролировать тормозной рычаг дуала.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Eaglewing
СообщениеДобавлено: 10.03.2021 09:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 141
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.09.2014
Yamato88 писал(а):
zdorov7 писал(а):
А нахіба переходити в нижній на трясучці?

В нижнем хвате эффективней контролировать тормозной рычаг дуала.

Мабуть так і є. Просто в нижній на прямій і рівній дорозі переходив. А на шифтерах присутнє регулювання положення важеля, тобто можна його ближче до керма підігнати. Правда тоді трос відповідно натягне, значить ідеальні ротора треба щоб не чиркало...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Eaglewing
СообщениеДобавлено: 10.03.2021 12:13 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
zdorov7 писал(а):
А нахіба переходити в нижній на трясучці? На пістолетах цілком зручно. Я сам ще ділетант щодо дроп бару, але не бачив такого тримання в таких умовах. Не ну мо на гонках гравійників таке є, а я таке не дивлюсь і не планую точно.

Я їжджу переважно на дропах, мені нікуди переходити не треба.
Тож завжди цікавить ергономіка того чи іншого шифтера знизу.

Зверху вони всі нормально перемикаються.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Eaglewing
СообщениеДобавлено: 10.03.2021 13:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 141
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.09.2014
aidaho писал(а):
zdorov7 писал(а):
А нахіба переходити в нижній на трясучці? На пістолетах цілком зручно. Я сам ще ділетант щодо дроп бару, але не бачив такого тримання в таких умовах. Не ну мо на гонках гравійників таке є, а я таке не дивлюсь і не планую точно.

Я їжджу переважно на дропах, мені нікуди переходити не треба.
Тож завжди цікавить ергономіка того чи іншого шифтера знизу.

Зверху вони всі нормально перемикаються.

А ну тоді це все суб'єктивно. У кожного довжина пальців різна, як і розмір рами, річ керма... Я чесно і не намагався спробувати перемикання передач в такому положенні. Ну як вище написав, то є регулювання положення важеля, тобто можна зменшити кут нахилу. За ергономікою вони як 105 (тільки рефлені- риски на капюшонах) прийманні такі відгуки читав. Нарікань з приводу неможливості перемикання на дропах не зустрічав.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 10.03.2021 17:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 977
Город: Николаев
Пол: Муж
Возраст: 105
Зарегистрирован:05.07.2018
Якщо ви хочете, щоб вашу заяву прочитали, напишіть її на 1 аркуші. ;)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Eaglewing
СообщениеДобавлено: 16.03.2021 12:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
zdorov7 писал(а):
І так повернемось до рами, вона як бачите MTB. Може маєте варіанти виробника?


Scott Scale... :roll: Вел, на мою думку, виглядає дуже гармонійно. Гума добра - дуже універсальна та легка, мабуть Ден порадив.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Eaglewing
СообщениеДобавлено: 16.03.2021 15:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 141
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.09.2014
real SIMON писал(а):
zdorov7 писал(а):
І так повернемось до рами, вона як бачите MTB. Може маєте варіанти виробника?


Scott Scale... :roll: Вел, на мою думку, виглядає дуже гармонійно. Гума добра - дуже універсальна та легка, мабуть Ден порадив.

congratulations! Scott scale 30, 2008 року виробництва. Так, завдяки Денису і встановив цю гуму, яка чудово катить на асфальті (на сухих грунтах ще не було випробувань, але вологими також гуд). Легка і не сопливить як той контінеталь (Блек чілі топ версія), залив герметик, який місцями по периметру ободу показався і все. Тиск тримає добре. Вага просто суперлайт.
При виборі вилки, шукав саме з таким ATC-470 (як у Fox 32 F100RL, яка є стоком). Карбонова вилка 465 мм, ну сег я не врахував. Та й ще помилково конусну замовив і при встановленні нижньої чашки рульової додалося ще майже 10 мм(. Таким чином, геометрія відрізняється від задуму виробника, але я не дуже відчуваю це (можливо поки що, 130 км проїхав). З часом кермо нижче встановлю. І колесо трохи не по центру вилки стоїть, такий китайкарбовиробник. Ще при відкритті диспуту помітив лояльність продавця щодо кешбеку 10 доларів, таки більшу суму слід було вимагати. Хоча, на Келлісі у мене вилка 120 мм стояла і також не в дефолт (100 мм) виробника, катав же.
І да, перемикання з нижнього хвату норм (навіть з таким кутом нахилу важеля), ну якщо дійсно буде офроад то можливо і буде випадкове перемикання, але я в таких випадках на верхній хват переходжу. Якось переживу, не на змаганнях же катати. До дуалів звик майже миттєво, інтуїтивно прості в експлуатації.
А їхати на карбоні справді класно, не думав що буде так кайфово, приємно здивований і це з ригідкою. Стрімко набирає швидкість і тримати також краще, ну тут мабуть вага вирішує та і колеса легенькі...


Вложения:
IMG_20201205_080431.jpg
IMG_20201205_080431.jpg [ 257.56 КБ | Просмотров: 2337 ]
PXL_20201205_165742894.jpg
PXL_20201205_165742894.jpg [ 265.61 КБ | Просмотров: 2337 ]
IMG_20201206_070505.jpg
IMG_20201206_070505.jpg [ 258.83 КБ | Просмотров: 2337 ]

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Eaglewing
СообщениеДобавлено: 29.08.2021 13:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 141
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.09.2014
Загальне враження- все добре. Поїхав не так багато, але магію карбону відчуваю)
Жорстка вилка це норм, але на шосері мабуть. Так вона значно легше, але комфорт на бездоріжжі чи навіть нерівностями - відсутній. Як ти не спускай тиск у покришках. Вирішив повернутись до повітряної.
Обрав Фокс флоат 32 FIT CTD. Навіть вона вже прийшла, але веломеханік відмовив від придбання- б/у невідомо як обслуговували і краще докласти та нову сантур взяти. Продавцю компенсував доставки і ще +.
Так і зробив. Нова потребує обслуговування- так краще кажуть. Сантур Епіксон, 100 мм ходу легко збільшується до 120-140 без проблем перестановкою на штанзі негативки. Присутне регулювання відскоку та блокування вилки для рівної дороги. Вилка ціна якість - топ Домовилися з механіком, привіз, а він - залишай, буде час переберу і встановлю. Та ні кажу, встановити я і сам можу, мені б переборку глянути як правильно. І я хотів на консистенцній смазці. Тоді краще сам зроби на консистенцній, а вдруге на мастилі- різницю сам помітиш потім. Він прихильник правильно підібраного рідкого мастила.
Сам зробив ТО завдяки відео з ютуб. Нічого складного. Циатін 221Ф + мастило на паралонові кільця та у повітряну камеру. Накачав 75 псі- все ОК.
Виїхав, та кайфонув від того як вона працює- насолода! Єдиний недолік- вага 1690 грам. Раз у тиждень пшикаю ноги бронкс у подальшому думаю силікон взяти.
Гальма. Зламав при затяжці. Взяв трп спаєр. Колодки думаю замінити на шимано B 01 S. Бо ці не дуже. Бб7 позаду краще хватають, а ці трохи ватні).
Сідло. З дроп баром посадка відрізняється від райзеру. Спочатку було все добре, кілометрів 700 проїхав. Мав дискомфорт в районі простати. Вирішив змінити. Так, зараз всі повернуті на Брукс з каучуку. Але традиційний шкіряний все ж таки краще за відгуками велосипедистів, а не блогерів/бариг. Знайшов аналог- Селе Італія епока. У Полтаві. Нове. Ціна приємна на відміну від Брукс. Прикатав швидко- пару поїздок по 1.5 та 2 години в сидлі та вона почала приймати форму моїх кісток. Вага в мене 63, то навіть в зараз воно не сильно продавилось- на ньому вже понад 1000 км. Воно просто топ. Були покатеньки що по 6-7 годин у сідлі два дні підряд- п'ята точка не турбувала взагалі та й нічого не турбувало по суті. Коліно на початку шляху- 40 віддалено нило. Перекусив/походив і все норм.
Єдиний недолік- сідла як і у вилки вага- 620 грам. Попередне 260. За комфорт треба платити).
До шкіряного сідла, краще пасує шкіряна сумка, отже придбав таку. З міста Дружківка, ручна робота людина собі зробила одну і одну на продаж. Багато туди не можна завантажувати- клей, латки, лопатки, замок ланцюг та дрібні речі.
Нарамна сумка- з Алі тут насос високого тиску, запаска, мультитул, ліхтар конвой.
Чипляв і внутрішнорамну і кормушки- на великі відстані. Фото з сумками в пості на - у першому першому повідомленні посилання на Гугл фото.
Велокомп лезайн супер жпс- довго тримає заряд та пише трек точно.
Покришки чаоянг- створені для грунту. Просто божествено на грунтах. Асфальтом труться швидко- задня має лисувату центральну доріжку. Замовив з Алі напівслікові - Іннова шкіра кобри, 370 грам одна ці легші- 330. Звісно безкамерно ставитиму. Герметик- стенс юзаю.
З приводу керма- та дроп баром комфорту більше, так як більше варіантів хвату, а це краще на великі відстані. Можливо на райзер встановити рожки і буде так само краще- не пробував, не знаю точно відповіді. З перемикачами жодних проблем- все чітко. Був трабл з півнем, його вирівняли.
Можливо для мого матрацу дроп бар та таке шкіряне сідло то занадто, але мені подобається)
Поки що так.

Відповідно й збільшилася вага- 10 кг.
На мою думку, треба мати як мінімум два велосипеди- один шосейний для доріг, які доречі зараз ремонтуються, а другий мтб для офроаду і насолоди. Всілякі гревели то не риба не м'ясо- на шосе гірше шосеруа, а на бездоріжжі гірше мтб)
phpBB [video]


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.290s | 29 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'