Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Питання по гарантії
СообщениеДобавлено: 14.10.2020 10:01 

Сообщения: 2
Город: Кропивницкий
Пол: Муж
Возраст: 24
Зарегистрирован:13.07.2020
Доброго дня. У березні придбав собі в інтернет магазині дешевенький найнер Kinetic Crystal 29, чисто щоб на роботу кататись. Спочатку все було добре, і на роботу їздив, і навіть пару разів в покатушки на 100+ км. Потихеньку почав апгрейдити комплектуючі: поставив одну зірку спереду та тормоза гідравлічні. Але у серпні я помітив тріщину біля шва, що з'єднує верхнє перо та підсідільну трубу. Відразу написав про це виробнику, там запевнили, що це брак і раму замінять. Сказали висилати велосипед новою поштою, але на свою голову я викинув оригінальну коробку... Довго шукав їй заміну, але у себе в місті так і не знайшов. Запакував як зміг в картон, написав виробнику, що готовий відправляти, але тут мені сказали, що та рама, яку мені хотіли дати на заміну, виявилася з браком. І тепер треба чекати до листопада-грудня поки приїде нова рама... Чекати стільки бажання немає, та й наскільки я знаю на гарантійне обслуговування дається лише місяць. Тому хотів би почути поради як поводити себе в такій ситуації. Чи варто намагатись відправити їм велосипед як найскоріше, щоб вони його прийняли на гарантійне обслуговування? Дякую за увагу.


Вложения:
віаі.JPG
віаі.JPG [ 27.58 КБ | Просмотров: 155 ]

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Питання по гарантії
СообщениеДобавлено: 14.10.2020 13:01 

Сообщения: 758
Изображения: 6
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:16.12.2010
ИМХО у вас ровно 2 варианта: поремонтировать самому (на форуме толпа мастеров, которые вам карбоном заклеят этот узел и будет прочнее, чем было раньше) или подождать два месяца. Быстрее маловероятно, что получится, если Про Байсикл Групп говорит, что рам нет, то так оно и есть. Появятся, когда линейка 21 года заедет на склады. Будете торопить -- получите только обратный эффект. В нашей стране на сервис не стоит рассчитывать, формально вам могут отказать из-за отсутствия родной упаковки, хотя маловероятно что ребята из ПБР будут так залупаться, если, конечно, вы их за два месяца не доведете до белого каления.
З.Ы. если не собираетесь продавать вел, то лучше отремонтировать карбоном. Рамы у кинетика откровенная гавнина, на которую гарантию вот только в этом году продлили до 3 лет, а до этого был 1. Поэтому поменянная по гарантии рама маловероятно, что будет лучше качества, чем у вас.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Питання по гарантії
СообщениеДобавлено: 14.10.2020 13:47 

Сообщения: 2
Город: Кропивницкий
Пол: Муж
Возраст: 24
Зарегистрирован:13.07.2020
Gost
Дякую за відповідь. Ремонтувати самому не хотілось би, думаю після заміни рами продати велосипед... Спочатку обіцяли заміну на раму вищого рівня, а саме cyclone slx, навіть фото скинули. Але потім написали, що у неї типу брак і треба чекати на іншу. Ну я погодився без суперечок, хоч і не дуже зрадів від такої перспективи. Виникла навіть думка чи не обманули вони мене з браком, щоб не віддавати кращу раму. Головний мій страх, щоб всі ці домовленості у вайбері вони там не "забули", оскільки велосипед знаходиться у мене, і офіційно ніяких забов'язань по ремонту вони не брали :sad:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Питання по гарантії
СообщениеДобавлено: 14.10.2020 14:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 6217
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:29.08.2009
vaolexxx писал(а):
Gost
Дякую за відповідь. Ремонтувати самому не хотілось би, думаю після заміни рами продати велосипед... Спочатку обіцяли заміну на раму вищого рівня, а саме cyclone slx, навіть фото скинули. Але потім написали, що у неї типу брак і треба чекати на іншу. Ну я погодився без суперечок, хоч і не дуже зрадів від такої перспективи. Виникла навіть думка чи не обманули вони мене з браком, щоб не віддавати кращу раму. Головний мій страх, щоб всі ці домовленості у вайбері вони там не "забули", оскільки велосипед знаходиться у мене, і офіційно ніяких забов'язань по ремонту вони не брали :sad:


Спитайте ФІО та посаду з ким саме ви розмовляли й домовлялись (це дасть хоч якусь інформацію), збережіть та роздрукуйте чат Вайбера з цією інформацією та обіцянками, запитайте чи не могли б вони все це написати офіційно (електронной поштою з адреси фірми, наприклад).

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2021
Veliki - туристическое снаряжение. forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.221s | 19 Queries | GZIP : On | Load : 3.07 ]
Reputation System ©'