Нарешті відбулася наша перша подорож у Чорногірських Карпатах 28-29 червня на День Конституції. Всі благополучно повернулись до дому і тепер можно написати звіт.
Формат подорожі - фрірайд тріп, це новий погляд на мтб дозвілля, окрім декількох відомих байк парків в Карпатах є безліч цікавих трейлів деякі з яких придатні для їзди на гірському велосипеді у низ
. О крім цікавих трейлів райдерам відкриваються захоплюючи краєвиди карпатських гір та скель. Їзда по таким трейлам де що відрізняється від звичного катання в парках по-перше це довжина трейлу вона може бути до 15 км, по-друге це не розкатаність траси з одного боку це присутність так званих “затичних” місць, з другої це швидкісні траєкторії, сипуха, круті повороти, великих нахил, та головне багато фану!
[img]https://pp.vk.me/c623824/v623824003/3855e/AFjCXGnt6B8.jpg
[/img]
дуже багато фану!
Нас зібралося компанія із семи відчайдушних райдерів-зірви голов, з кожним із них ми познайомимося окремо:
Вова Марчук
Володимир Мир
Андрій Мандибур
Христя Столбова
Андрій Столбовий
Ігор Зеленський
Миколай Мігал
Ці райдери зробили майже не можливе — підкорили Говерлу, Стіг, Жандарм, Близницю і все це за два дня, їм прийшлось здолати сотні метрів підйому на верх гори — адже вершини найвищіх карпатьских гір недоступні автотранспорту, окрім цього вони здолали над затяжні спуски
Отже в перший день подорожі ми зібралися у мальовничому селищі Лозенщина що знаходиться найближче до схилів гори Говерла, нас вже чекав УАЗ “Буханка”, погрузка роверів і підйом на якому заслуговує окремої розповіді. Кузов цієї машини виявився трохи замалим через це нам знадобилося трохи часу що би завантажити вісім байків, їх доводилося знімати інколи два колеса, інколи педалі, але незважаючи на все ми всеж таки погрузилися і розпочали підйом на Говерлу.
Вже під час підйому учасники відчули що наближається щось грандіозне — машина близько години долала шлях крутими підйомами, байки підплигували разом із пасажирами, у салоні від праці двигуна становилось все спекотніше. Незважаючи на потужний двигун навіть ця машина не змогла здолати відстань та вивести нас до полонини через нещодавні дощі, то нас вигрузили біля пасовища яких у цих місцях є велика кількість, звідки ми вже пішки вирушили до верха Говерли.
Наш шлях складався із декількох кілометрів плоскою ґрунтовою дорогою де ми успішно прийняли грязьову ванну, таким чином прийняв необхідний зовнішній вид для епічного підйому та спуску
потім відносно пологий підйом до підніжжя верха Говерли, і в фіналі карапкання між розсипом каміння до самої вершини найвищої точки України.
Говерла зустріла нас досить ясною хоч і вітряною погодою, особливо вітер відчувався у краю обриву. Після нетривалого відпочинку, та фотографування нас чекав потужніший трейл близько 15 км на 1300 м перепад висот.
Перша ділянка це безпосередньо спуск з вершини Говерли складається спочатку із вузенької стежинки вздовж обриву, яка виводить на хребет гори який складається із чисельних кам'яних розсипів, ці розсипи формують безліч цікавий траєкторій, але вивчення цих траєкторій потребує багато часу тому кожен райдер проїхав окремі ділянки, доводилося зупинятися, ловити через рульку, чи переносити байк на паралельну траєкторію.
Але всеж таки ми здолали цю ділянку і попереду нас чекав довгий спуск полониною та кущами ялівцю, спочатку здавалося що найскладніше позаду але це тільки спочатку
після не тривалої їзди по полонині почалися чисельні кам'яні секції а потім ще і кусти ялівцю з крутими поворотами, та камінням
Далі надаю посилання на фото трейлу, але краще один раз відчути ніж сто раз побачити чи почути
З Говерли ми вернулися вже близько десятої години, Петрос цей магнит хмар так і залишився не підкореним, але ми компенсували це чисельними спусками наступного дня.
Наступного дня ми замінили машину спочатку на пасажирський ГАЗ, а потім нарешті бортовий — це найбільш зручне рішення для підйому байків.
В понеділок нам належало 5 спусків із вершин Стіг, Жандарм, Близниця які знаходяться над урочищем Драгобрат. Найепічнішим підйомом та спуском був спуск з вершини гори Велика Близниця. З цієї гори відкриваються дуже захоплюючий краєвид
Але і дістатися сюди не просто піднімаючись з перемички, треба спочатку піднятися на Жандарм — вершину утворену скельними обривами.
Трейл з гори Близниця дуже зручно розташований спускається безпосередньо в урочище Драгобрат по крутому схилу гори Близниця, потім впродовж озер по схилу гори Жандарм, трейл насичений камінням і сипухой, також є дуже богато різкіх повротів на доброму нахилі, є окремі вузенькі стежинки вздовж обриву, трейл плавно переходячи у ґрунтову дорогу вертає нас до місця погрузки у підйомник до наступного старту
Далі робимо кілька швидкісних спусків с перемички і готуємось до останнього спуску з урочища Драгобрат в селище Ясиня. Цей спуск який триває близько 7 км виявився дуже насиченим на каміння та широкі повороти, природна памп секція, словом все на що фантазії вистачить.
Райдери залишились дуже задоволені але не вийшло без недоліків, на жаль ми так захопились спусками що не змогли своєчасно зупинитися та пропустили транспорт який мав повернути декількох райдерів в цивілізацію, та вимушені були шукати бус, що доставило деякі незручності нашим клієнтам, обіцяємо не допускати ці помилки в майбутньому!
В цілому тріп виявився дуже насиченим і цікавим, щиро дякую за участь!
Окрема подяка фотографу Миколаю Мігалу
https://www.facebook.com/xiproduction фотоальбом: посилання
Приєднуйтесь до групи та слідкуйте за подіями:
https://vk.com/biketripua