День 15Проїхали 62 км. Ночівля за селом Тюп[gpsies]weurvdqtyokxbylw[/gpsies]
Спустились до альптабору швидко, за 2 години. По дорозі нас траплялось багато іноземців. Доїхали в Каракол, там на останні гроші купили їжі і пляшку уайт-спіриту для пальника. Бо як виявилось пляшка, в якій був бензин, протерлась і весь бенз розсмоктався по рюкзаку. До цих пір смердять всі речі, які там були.
З самого початку ми думали їхати навколо озера, але багато велотуристів нас відмовили це робити. Потім ми думали покататись десь в межах Каракола останні 5 днів, відпочити, а потім поїхати маршруткою в Бішкек, а звідти в Алмати. Цей варіант відпав через наше небажання їздити в маршрутці, тратити на це купу грошей і матрасити навколо Каракола 5 днів. Тому було вирішено їхати в Алмати своїм ходом. Часу багато. На крайняк зловим таксі.
На базарі до нас підійшли якісь торгаші, почали розпитувати хто, звідки. Сказали їхати в Алмати через Тюп. Бо спочатку я вбив маршрут в навігаторі до кордону і він повів мене трохи іншою дорогою, напряму. Поїхали в Тюп.
1
Дорога гарна, широка, погода теж супер. За селом стали на стоянку біля річки.
День 16-17Проїхали 136 км. Трек за два дні. Перша ночівля недалеко від Тюпу, десь кілометрів 30. Наступна вже в Казахстані десь біля дороги[gpsies]utsjpncvcbcxnmgr[/gpsies]
Сьогодні проїхали зовсім мало. В обід почався сильний дощ і зустрічний вітер. Вирішили поставити намет на обід, щоб там вкритись від погоди. Поки обідали, вітер не стих, час від часу йшов дощ. Тут стали на ночівлю. Маю сказати, що дорога тут почалась досить цікава, точніше пейзажі. Гори зелені, вкриті деревами, трафік майже нульовий.
2. Китаєць Сан, їде в Європу
Наступного дня доїхали до кордону. Трафік на кордоні, як на пункті пропуску з Кодими в Придністро"я - нульовий. Тут нас перевірили і ми погнали далі. Через 10 кілометрів почався асфальт. Зразу відчувається різниця з Киргизстаном - будинки нормальні, як в нас, дороги нормальні, все якось цивілізованіше. Водії не сигналять, як дурні.
В селі Каракара купили харчів.
Дороги йдуть через широченні степи.
3
Далеко видніються гори. Дуже цікаво. Почався невеликий підйом.
4
Піднялись в невеличкі гори такі і тут спуск!
5
Кілометрів 15-20 суцільний асфальтований спуск!
6
7
Потім пейзаж кардинально змінився - суцільна рівнина, посередині блищить дорога, інколи появляються села, як оазиси. Навколо пусто.
8
На стоянку стали недалеко від дороги в канаві, щоб нас менше було видно з дороги і не дув можлививй вітер.
9
10
Поки що Казахстан нам дуже подобається, раді, як слони, що поїхали на велах в Алмати.
День 18Проїхали 107 км.[gpsies]dutjxrgilhtclhpn[/gpsies]
Дорога повністю по асфальту, нічого цікавого. Під кінець дня спустились на висоту 800м, почалась зелень. Стали біля дороги і пробили на колючках колеса - я в двох місцях, Паля в одному. Заклеїли, проїхали 200 м, і в мене якогось дива взірвалась камера. Дивлюсь, стирчить кусок камери з-під покришки. Поставив запасну камеру. На вулканізації заклеїли за 200 тенге. На базарчику купили хліба, самси, тан - місцевий напій, газований кефір типу, дуже смачний. По дорозі набрали води ( в Казахстані трохи напряжно з водою за межами населених пунктів) і поїхали. За Шелек будують нову дорогу, всі сунуться помалу в об"їзд,ми з ними. Тут бачимо, що дорога вже майже готова, вирішили не дихати пилюкою і виїхали на новенький бетон. Їдемо самі по цій дорозі, в нас відкрилось друге дихання, насолоджуємось рівненьким асфальтом. Вже темно, але вирішили не втрачати такої можливості і проїхати якнайбільше, бо можливо завтра буде якийсь ремонт і треба буде сунути на стару дорогу. Всі робочі нас пропускають, ніхто не забороняє. Роботи ведуться цілодобово. Стали недалеко від цієї дороги на ночівлю.
День 19Проїхали 82 км. Ночівля перед Алмати.[gpsies]rrjwymtnbyjabzcd[/gpsies]
Вранці виїжджаємо на новеньку дорогу, не знаємо скільки вона ще буде тягтися.
11
12
На карті видно, що вона йде паралельно старій за 200-300 метрів.
В обід побачили справа якусь трубу, яка тирчить з землі і з неї тече вода, здорова така труба. Накволо труби озеро. Мабуть джерело. Стали попити, заодно і помились.
По новій дорозі проїхали сьогодні кілометрів 30, далі бетону не було, звернули на стару трасу. Тут теж класний асфальт, але страшний трафік. По дорозі купили диню, тут же її з"їли. Ще одну нам дали в подарунок. І четвертинку кавуна.
Не доїжджаючи до Алмати 20-30 км стали на стоянку в полі.
13
Купили свіжого хліба, прямо з печі.
14
15
Зразу його з"їли, такий смачний. Купили ще один.
Завтра останній день, поїдемо в аеропорт, виліт аж післязавтра в 5 ранку, чим будемо займатись до цього часу - побачимо.
День 20Проїхали 69 км. Аеропорт[gpsies]ikzmjmqyxndvmmof[/gpsies]
Останній день. До Алмати лишилось 20 км. Заїжджаємо, їдемо в центр. Тут поміняли ще 20 доларів, купили поїсти. Вирішили трохи покататись по центру, поїхали на Медео. Якби я знав, що туди так далеко добиратись, я б сів на автобус або не їхав взагалі. Добирались ми туди дуже довго. Так втомились, що не доїхавши пару кілометрів, стали біля річки, з"їли диню, яку нам вчора подарували і поїхали вниз. Але той підйом був вартий спуску. Асфальт ідеальний, котитись дуже кльово. Поки ми піднімались, мимо нас пролетіло з десяток велосипедистів, дуже популярне місце серед велолюбителів.
Ще трохи поїздили по місту, поїли різних кебабів і самси, поїхали в аеропорт. На цьому наша подорож закінчилась