ХарківТурист тепер у Телеграмі, долучайся!

| велосипед Scott |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 30.11.2018 18:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 11242
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Cho. вмiе.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 01.12.2018 01:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
@noxin писал(а):
Неквапливо шукаю mavic 517, 26 дюймів, 28 отворів.

А поки що придбав на заміну змученому мавіку ободи ritchey grider.

Чи дуже принципово шукати саме X517? Вони важать і по 400 г, і по 410 - чомусь думаю, це всього грамів на двадцять менше, ніж у ваших Ritchey. Якщо можна, скажіть, скільки насправді тягнуть ці Ritchey.
А 28 дірок - це тому, що втулки вже є?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 02.12.2018 10:43 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
andr писал(а):
Чи дуже принципово


Не так принципово щоб прямо зараз тягнути з американського єбею з посередником і отримати ітогову ціну овер 100 баксів, але для феншую було би добре.
Є вілсет specialized s-works на mavic 517 і задній втулці dt240, а передня втулка на осі 9 мм якась кастомна спешівська (можливо також від dt). 24/28 спиць. І задній обід вже втомився.

ritchey girder важать приблизно по 530 грам. Виготовлені вони зі сплаву 6061, який менш міцний за Maxtal. Маю надію, що за рахунок додаткового металу, вони не поступаються за міцністю mavic 517


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 02.12.2018 13:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 11242
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
максталь от мавика чисто выдумка, причем хрупкая в следующие года

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 02.12.2018 14:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
З власного досвіду судячи (у мене було десь п'ять ободів X517 та один X717), не назвав би ці ободи істотно міцнішими за інші в категорії "до 430 г". Скажімо, мої Mavic X221 (було дві штуки по 422 та 424 г) показали себе абсолютно ніде не слабшими за 517, незважаючи на те, що зроблені зі сплаву 6106. Ми зараз про це ще побалакаємо.
Між іншим, X517 вужчі, ніж написано: там не 17 мм внутрішньої ширини, а 16,5. Сам наміряв на кількох зразках. Такої історії не було з жодним іншим ободом, в тому числі з X221.
Про всяк випадок: коли 517-й обод у лінійці Mavic замінили моделлю X717, у мене з'явився й 717-й. Мій екземпляр важив 428 г проти 400-410-грамових 517-х.

З цим їхнім сплавом Maxtal - та ж історія, що з Zicral, з якого алюмінієві спиці Mavic. Це просто алегоричні назви всім відомих сплавів, щоб виглядати таємничіше та здорожчити продукт. У випадку з Maxtal - скоріш за все, там сплав 6106 з якимсь зміцнюючим термопроцесом. Mavic сам себе викриває, регулярно порівнюючи Maxtal саме з 6106. Чого вони з доброго дива згадують лише 6106, а не 6061 чи 7005, з яких в основному роблять ободи?
А Zicral - це 7075 (легко гуглиться). Він незварюваний, тому з нього й робили спиці, а не ободи, бо Mavic вважає, що стик обода має бути обов'язково зварним.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеСообщение было удалено | 02.12.2018 15:17.
Причина: Пардон
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 02.12.2018 20:19 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
andr писал(а):
У випадку з Maxtal - скоріш за все, там сплав 6106 з якимсь зміцнюючим термопроцесом.


Можливо, тут якраз випадок коли “One accurate measurement is worth a thousand expert opinions”.
А от виміряти якраз і немає чим - останній раз спектрометр я вмикав 18 років тому.

З інтернетів склалася у мене думка , що ободи з Maxtal більше за інші піддаються корозії.
І це при тому, що всі вони анодовані для захисту від корозії. Таке характерно для домішок міді - погіршується корозійна стійкість, збільшується міцність.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 03.12.2018 00:14 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Мова про те, що, можливо, вам не так вже й треба шукати саме X517. Вони дуже дорогі, зовсім вузькі, не набагато й легші за тодішні аналоги, а ще можливі оті коники з корозією та тріщинами, про які всі щось чули.
З іншого боку, тріщини - на мою думку, скорше від занадто натягнутих спиць, ніж від дефективного сплаву. А корозія - ймовірно, від якихось прикрих домішок у певних партіях X517. Принаймні, в мене вони за стільки років не кородували зовсім.
Отож коли б я щось таке шукав, купив би X517 лише коли справді дешево.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 03.12.2018 19:45 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
andr писал(а):
не так вже й треба


Тут вся тема більше про забаганки, ніж потреби :D

Четвертий велосипед не така вже життєва необхідність, тим більше що всі вони в мене приблизно однакові


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 17.12.2018 17:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
Така от чудова нова манетка sram 9.0 на 8 швидкостей знайшлася в закромах.
Потроху встаканюється трансмісія
Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 18.12.2018 13:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
О, так це ж майже вічні штуки, їх неможливо поламати. Das ist gut. А назад тоді що? Через великий хід тросу на один клац крім срамівських 8-шв. перемикачів сюди найкраще підійдуть шиманівські 10-шв. МТБ-перемикачі, (хоч це й дивно). Навіть ліпше, ніж срамівські 9-швидкісні.
http://blog.artscyclery.com/science-beh ... patibility

Ось загальна "витрата" тросу за весь діапазон шифтера.

Sram-9. 4 х 8 = 32.
Sram-8. 4,3 х 7 = 30,1.
Shimano-10. 3,4 х 9 = 30,6.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 18.12.2018 16:31 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
andr писал(а):
Навіть ліпше, ніж срамівські 9-швидкісні.


Наскільки я знаю, в SRAM ESP не було поділу задніх перемикачів на 8 і 9 швидкостей.

Я обираю перемикачі та манетки за коефіцієнтом передавання (ratio), тобто відношенням ходу троса та переміщення заднього перемикача.

Для SRAM ESP це 1,1, тому підходять крім SRAM ESP, SRAM (X-Actuation) і гірське шимано на 11 швидкостей.

Для гірського шимано на 10 ratio становить 1,2, тому для більш чіткого перемикання зі срамівськими манетками там потрібна проставка (хоча працює якось і так, настроїти можна від середини)
Изображение

Швидше за все обмежусь SRAM ESP


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 27.12.2018 18:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
Потрапив до рук такий цікавий регульований винос tranz x

Изображение
Изображение

Вага 300 г.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 18.04.2019 22:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
avid arch supreme

Певно, найкращі ві в світі

Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Велосипеди мрії 90-х
СообщениеДобавлено: 03.05.2019 23:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
@noxin писал(а):
Є вілсет specialized s-works на mavic 517 і задній втулці dt240


Був. Колесо йде на заслужений відпочинок
Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.140s | 31 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'