Convoy s2+2,8А 390грн -"Первый Фонарик"-ВСЕ ГОРОДА УКРАИНЫ!


Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 25.07.2014 16:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 146
Город: Ужгород
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:31.08.2011
Після відносно невдалої спроби з велосипедом АИСТ 1987 року на колесах 20 дюймів (viewtopic.php?f=31&t=77297) - хотів шось нашаманити, але розмір рами під рост 191 см всетаки замалий - виріс я з нього...і отложив в сторону в гаражі.. Общем продали мені добрі знайомі за копійки (хотіли подарувати, але я настояв) наступний сабж
ММВЗ АІСТ 1993 рік випуску
ростовка 56 см (малувато айбо зато почти нашару)
в такому виді він мені дістався:
Изображение
потім я вирішив поставити пружинне сідло і високу рульову трубу - винос і він сав таким:
Изображение
потім я іще добавив фару і динамку (совдеп):
Изображение
Изображение

тобто зараз не оригінальні:
1. підсиділ - сняв з АІСТА 20 бо той походу щас отдихає без діла, чуть кривий но зараз я його розвернув на 180 хай рівняється назад
2. сідло - шкуряне імовірно від мого АІСТА 87 року лише непонятно чому каркас крашений в синій колір (оригінал був хром) - батя шось намутив
3. рульова труба (кетай галімий ледва запхав - забив навіки сцуко колхозник я), хотів сняти з АІСТА 20 но не зміг виняти. Общем така історія.

1. Якщо хто знає по діаметрам цих трубок шо рульова 25.0 а не 25.4??? Шибко туго йшла.... де взяти 25.0 якщо так?

2. Якщо втикнути Nexus 3 апхілити буде реально чи краще сразу брати 7-8 ку? (профіль апхіла прикріплений)

3. Які тормоза поставити (враховуючи крашені обода то ніякі да??)
Проблема в тому, що на дачу ні заїхати ні зїхати не можу - вверх нема передачі для апхілу, а вниз втулка димить на середині спуску уже....прийшлося її откривати і заново літол на подшипники ставити бо к херам всьо вигоріло.

4. Підкажіть также як краще перекрасити обода і крила і чим.

5. І іще яку дорожну резину (максимум) по розміру можна поставити, ато дороги убиті в хлам і скоро вряд шо поміняється (плюс вага 93 кг страшно за байк інколи), по болотам таким аж не їжжу.
p.s. мтб для гор є, но на мтб картошку і прочі хозтовари возить фігово, неудобно і ваще на цьому байку прикольніше їздити із-за 100% вертикальної посадки - релакс повний.

Більш повна тема для цікавих тут на Ужгородському сайті: http://velo.uzhgorod.ua/viewtopic.php?p=3937#p3937


Вложения:
uphill.jpg
uphill.jpg [ 149.41 КБ | Просмотров: 789 ]


_________________
Велофорум Ужгорода
Велофорум Чернівців
ПРОДАМ ЗАПЧАСТИНИ


Последний раз редактировалось Master General 25.07.2014 17:49, всего редактировалось 2 раз(а).
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 25.07.2014 16:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 272
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:19.12.2011
гип-гип ура юзерам высоких рулей!

_________________
rocky mountain fusion 29, а также кони выходного дня: eska/ аист/спартак АМЗ


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 25.07.2014 17:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 146
Город: Ужгород
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:31.08.2011
так у мене є і з невисоким ))) https://www.youtube.com/watch?feature=p ... gateE_jQEc
але любов до релаксу перемагає

_________________
Велофорум Ужгорода
Велофорум Чернівців
ПРОДАМ ЗАПЧАСТИНИ


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 25.07.2014 19:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 397
Изображения: 69
Город: Одесса
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:23.01.2013
ну ты экстремал :shock: на одном тормозе, с горы, а вдруг цепь слетит, или втулка тормозная поломаеться. нельзя так.
при расчете 2; 1.8 наверно можно в ту горку залезать.
покрышки шире 42-45 мм брать не стоит для дороги, даже плохой.
можно заменить обод на алю и приварить пивот под вибрейк, или заменить вилку на современную с вибрейком.

_________________
Государство - это просто, как велосипед: сверху руль, внизу цепи...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 25.07.2014 20:41 
Аватара пользователя

Сообщения: 202
Изображения: 16
Город: сумы
Пол: Муж
Возраст: 30
Зарегистрирован:17.10.2009
viewtopic.php?f=113&t=174268

Можно найти раму и под свой рост, а эта мала :sad:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 25.07.2014 21:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 1268
Изображения: 14
Город: Київ, Коростень
Пол: Муж
Возраст: 48
Зарегистрирован:11.09.2011
Якщо ставити Нексус 3, то доведеться також замінити передню зірку.
Справа у тому, що у планетарки-трійки різниці між передачами занадто великі і зробивши 2-гу швидкість постійною, отримаємо 3-ю дуже тугою! Тому раджу розрахувати зірки так, щоб на 3-й швидкості відношення передач було 2,4 - 2,6 (тобто як на звичайному дорожнику), а дві попередні - понижуючі.
Про педалі на клинках: пристойна вага наче натякає, що навантаження на шатуни буде чимале, тому раджу знайти спосіб замінити клинки на квадрат.
Переднє гальмо дуже потрібне! Можна спробувати знайти кліщі від дорожнього велосипеда, можна приварити, або приколгоспити на хомути півоти для ві-брейків. Приклад дивись на моїх фото під аватарою.
І надалі бережніше поводься з трубками, що не залазять, бо висмикнути їх звідти буде важче, ніх запхати, а за вєліком то треба слідкувати...

_________________
Поки один раз відміряєш, інші сім разів відріжуть!
Мої ровери:
ММВЗ "STORK" з планетаркою Shimano Nexus 8R36
ММВЗ "Буслик" з планетаркою SRAM S7
ХВЗ "Едельвейс" з планетаркою Shimano SG-3C41


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 25.07.2014 23:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 17144
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:07.10.2010
О, хорош паровоз :D Недавно колупал примерно такой ММВЗ, только 94 г. На удивление, качество всех деталей понравилось, но мой был убит отсутствием продажной подготовки и сервиса - даже минимального. Т.е. его купили, с магазина поездили на всём разрегулированном, ушатали и бросили. Тем не менее, удалось полностью его восстановить практически без замен деталей - теперь на сто лет :D
Надеюсь, Ваш эксплуатировался грамотнее, детали тоже качественные изначально, так что сносу ему не булет.

Рулевая? Там официально советский диаметр 22,0 мм, а буржуйский 22,2 мм (7/8 "). Обычно всё ко всему подходит из-за допусков и никто не то что не парится, а даже не знают этого. Но иногда допуски того и того набегают друг на друга, и получапется, как у Вас - приходится вынос 22,2 мм пихать в вилку 22,0.. Если я правильно понял, о чём Вы :D

Некоторые форумчане (и я в их числе) с удовольствием используют на дорожниках резину CST viewtopic.php?f=31&t=179133&start=90#p1222363

Тормоз передний нужен Вам очень и очень. Мы тут по городам умничаем, что переднего тормоза не хватает, а с такими спусками, как у Вас - обязательно.

Дейчтвительно, или ви-ьряки с заменой обода (и вилки, если варить пивоты не получится), или подобрать с б/у европейца барабанный передний тормоз.

Наверное, очень неплохо помудрить и сделать дисковый вот как здесь: viewtopic.php?f=31&t=116223

_________________
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде. Играющий тренер.
Мой гараж
Хороший крокодиловод - враг прогресса и экономики.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 26.07.2014 09:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 146
Город: Ужгород
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:31.08.2011
В мого та ж історія покатали з магазина і кинули. Вроді неушатаний але підшипники розрегульовані були в педалях і в задній втулці і в передній. Хром в сараї покрився ржавчинками, загальна якість вела звісно 5, метал правильний, а хром він і на 21-й Волзі ржавіє з роками без догляду тож...
Дякую за просвітлення про діаметри я штангенциркулем ще не розжився...
Дуже всім дякую за відовіді! Буду доводити ...

На МТБ у мене передаточне 22-36 при діаметрі колеса 74 см є 1.4 м /оборот педалей
тут, щоб такого добитися при діаметрі колеса 71 см треба думати що робити у Nexus 8 перша передача 0.527; Передаточне ланцюга зараз 46-19, а максимальна зірка на нексус вроді 23 зуби. Тобто якщо залишити спереду 46 а ззаді постаивити 23 то 46-23 = 2.0; На першій передачі буде 1.054 передача. Що при діаметрі колеса 71 см буде 2.35 м /оборот педалей. Звідси випливає, що заїхати буде не дуже можливо. Тому треба зменшувати передню зірку на 1.4/2.35*46= 27 зубів. То треба буде довго такі малі передні зірки дорожні шукати та і чи витримає планетарка такий обертовий момент. Ну і фіг з ним з тим підйомом, коліна гробити, можна і затолкати, швидкість всеодно не більша якщо їхати.
А от з врожаєм вниз толкати не подобається (втікає) і гальма типу Coaster (без передніх додаткових) не підходять точно, у всякому разі у варіанті втулки яка йшла на радянські велосипеди. Мало того, що димить, так воно ще і працює на межі своїх можливостей, це точно. А якщо з ободів зняти фарбу то вони будуть швидко ржавіти мабуть... кліщі дорожні б/в бачив на базарі, але вони були без колодок тому не спокусився поки на них.
А от купити комплект роллерних чи барабанних гальм на перед б/у як думаєте не буде потім з ними проблем? Адже нові купити ч-з інет можна тільки з китаю і за дорого (до 1000 грн), а з-ч неясно які там потім треба буде в процесі. Плюс треба втулку динамо Shimanо під роллер брати (ще гривен 600) - затратно виходить дуже як на мене.

_________________
Велофорум Ужгорода
Велофорум Чернівців
ПРОДАМ ЗАПЧАСТИНИ


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 21.08.2014 11:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 146
Город: Ужгород
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:31.08.2011
педалі опять розкрутилися і начали люфтити, подумую про їх заміну на щось інше, з більшим виносом в сторони - ноги самі злазять на край цих педальок. В гаражі лежать топталки чорні, буду приміряти. Сідло ретро мене порядком вже дістало, не дуже воно щось підходить по анатомії. Буду ставити еврідей типу такого, не хвеншуй по виду, але якщо надо хвеншуй то можна бистро назад "шкуру" або рідне накинути :)
Изображение

Втулка "торпедо" опять начала видавати якісь циклічні звуки при крутінні педалей, якщо тормознути і опять крутити трохи пропадає, вроді не насилував її на підйомах і спусках взагалі. Трохи нервую на стартах - ото після того як затормозив і став всігда педалі в "мертвій" зоні, туплю через це.

В голові крутитяться Нексуси, але криза в державі не дозволяє зробити якісь рішучі кроки вперед з цього приводу, падіння курсу сприяє віддаленню цих планів.

_________________
Велофорум Ужгорода
Велофорум Чернівців
ПРОДАМ ЗАПЧАСТИНИ


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 21.08.2014 12:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 17144
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:07.10.2010
Седло пойдёт. Педали посмотрите такие: http://img22.slando.ua/images_slandocom ... -sport.jpg Тяжёлые, ардис, но неплохие. Только ж ардис - новые сразу перебрать и перемазать нужно :D
Втулка может выделываться из-за выгорания смазки при Ваших диких спусках.

_________________
Мастер спорта по езде за хлебушком на велосипеде. Играющий тренер.
Мой гараж
Хороший крокодиловод - враг прогресса и экономики.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 21.08.2014 16:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 146
Город: Ужгород
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:31.08.2011
Я після того спуска втулку перемазав і більше на спуску вниз не їхав - а толкав вниз :) Треба провірити може кудась той літол випарився опять.

_________________
Велофорум Ужгорода
Велофорум Чернівців
ПРОДАМ ЗАПЧАСТИНИ


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 21.08.2014 18:43 
Аватара пользователя

Сообщения: 1268
Изображения: 14
Город: Київ, Коростень
Пол: Муж
Возраст: 48
Зарегистрирован:11.09.2011
Педалі "Ардіс" не треба купувати: у мене такі у перший виїзд почали хрускати і просто розвалюватися.
На моєму Буслику свтановлені педалі, як ось тут: viewtopic.php?f=31&t=210862&start=15
з нових викинув по одній кулькі з кожного підшипника, бо спочатку важко крутилися і не піддавалися регулюванню, але зараз сезон від"їздили спокійно.

_________________
Поки один раз відміряєш, інші сім разів відріжуть!
Мої ровери:
ММВЗ "STORK" з планетаркою Shimano Nexus 8R36
ММВЗ "Буслик" з планетаркою SRAM S7
ХВЗ "Едельвейс" з планетаркою Shimano SG-3C41


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 21.08.2014 19:07 
Аватара пользователя

Сообщения: 146
Город: Ужгород
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:31.08.2011
дякую за поради, я так зрозумів різьба на педалях ідентична з сучасними МТБ?

_________________
Велофорум Ужгорода
Велофорум Чернівців
ПРОДАМ ЗАПЧАСТИНИ


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 21.08.2014 19:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 1268
Изображения: 14
Город: Київ, Коростень
Пол: Муж
Возраст: 48
Зарегистрирован:11.09.2011
Master General писал(а):
дякую за поради, я так зрозумів різьба на педалях ідентична з сучасними МТБ?


На "Ардісах" різьба наша, а от на дешевих "гірниках" буржуйська. Тому якщо вирішиш встановити буржуйські, придбай ріжкового ключа на 15 і крути з мастилом сміливіше, бо буде іти тугенько.

_________________
Поки один раз відміряєш, інші сім разів відріжуть!
Мої ровери:
ММВЗ "STORK" з планетаркою Shimano Nexus 8R36
ММВЗ "Буслик" з планетаркою SRAM S7
ХВЗ "Едельвейс" з планетаркою Shimano SG-3C41


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ММВЗ Аіст 1993 дорожник
СообщениеДобавлено: 22.08.2014 08:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 146
Город: Ужгород
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:31.08.2011
дякую, ключ є, але от чи буду таке робити не знаю. спочатку спробую знову відрегулювати люфт у рідних.

_________________
Велофорум Ужгорода
Велофорум Чернівців
ПРОДАМ ЗАПЧАСТИНИ


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Александр Карпенко, kisa, stPiligrim


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.108s | 37 Queries | GZIP : On | Load : 0.32 ]
Reputation System ©'