| дитячі велосипеди купити |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 439, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 12:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 2610
Изображения: 100
Город: м.Бурштин, Івано-Франківської
Пол: Муж
Возраст: 58
Зарегистрирован:22.01.2011
kisa писал(а):
:lol: Любители ашанов гневно заклеймили своих дешёвых собратьев, выразили глубокое сожаление, что не все ещё понимают необходимость покупки дорогих ашанов. Затем демократично поклялись друг другу во взаимном уважении к своим недешёвым :-P :-P :-P
:crazy:
:ROFL:


Бегущая Черепаха писал(а):
Чесно спеціально не вишукував, перше що гугл видав сайт з однойменною назвою Dutch Bike в переліку продукції обираю саму відому (для нас) марку Gazelle першою мені вискакує оце - http://www.mydutchbike.com/bicycles/gazelle-omafiets-and-opafiets/ Gazelle Omafiets ціна - 899-1500Є наскільки я правильно зрозумів залежить від комплектації.
Так ось, навіть мінімальних 899Є коштує на твою думку алкобайк який не шкода кинути ?!
Чи багато МТВ, що в нас продаються, переходять за межу в 900Є ?!


:lol:

Та кажи вже: дяаааадьку Стеепаанее, прообааачтеее нааас засранців :D

_________________
Старт-шосе "Сталевий олень"
Старт-шосе Моя яскрава "Україна"
Старт-шосе "Скорпіон"


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 13:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 10825
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:13.03.2013
step писал(а):
Обирають, просто якщо не хотіти бачити то й не побачиш :smile:
Хвальоними тут, як ми бачимо, є інші велосипеди (і мають право :smile: ), а мтб мушу захищати від обс... :smile:
В контексті того мого повідомлення немає значення який зміст у Dutch Bike вкладаєш ти Миколо, вибач :pardon:
Значення має те, який зміст вклав я, і цього не можна було не зрозуміти :yes: У більшості велосипедів з того фото велостоянки стан алкобайка по європейських мірках. А тих, котрі вже набирають ознак наших алкобайків, топлять тисячами в міських каналах. Крім того величезне значення має традиція і пропозиція для традицій. Dutch Bike це традиційний тип міських велосипедів всіляких Голандій з Даніями ітп і тільки там. Мені розписувати про наші велотрадиції і велопропозиції? Думаю що не треба.
А по великому рахунку і у нас нема такого засилля мтб на вулицях міст як ми собі науявляли, щоб піднімати таку паніку, бо самих велосипедів в Україні не так вже й багато. Але досить велика частка це базарні дорожники, іноді ардіси на 26" ґумі, ашани (сподіваюсь зрозуміло який зміст я вкладаю у це слово) тільки у дітей, ну і б\в, ті що повитягували при чистці каналів в Європі або крадені там же, ну і старі, ремонтовані зваркою України з Мінськами. А, і ще є одна "Табуретка", кілька Спутніків з Туристами, "Аміда", "Медея", Бірбайк, "Сталевий олень" і ще кілька з цього форуму, усе :smile:
І ще один момент, який на мою думку також суттєво впливає на вибір велосипеда. На відміну від більшості європейських країн, у нас велосипед переважно використовується як засіб проведення активного дозвілля, а не як транспорт.
Карочє, шах і мат :-P Давайте вже кажіть: дядьку Степане вибачте, ми більше так не будем :D

:D нєєєєєєє дядьку Степане це не кінець партії ... це Ваш цуцванг :D
Можливо в тому і відмінність, що я розглядаю велосипед НЕ як засіб для проведення активного дозвілля :yes: Для мене це просто, ще один додатковий засіб для дозвілля.
Так велике значення має традиція і пропозиція, так ось я своїми словами і велосипедами пропагую "традиції", а тішуся з того, що за останні роки пішла велика кількість "пропозицій" (я маю на увазі львівський велоринок). Кожен Львіський веломагазин в своєму асортименті цього року мав представника сіті сегменту і не одного (40% сіті 60% МТВ) і це не може не тішити, бо це говорить про те, що велосипед набирає популярності, що велосипедом все частіше стануть їздити на роботу,в магазин, на навчання ...
Ми ж своїми роботами, як це можливо голосно не звучить, задаємо тон ! І не хай наш вклад мінімальний, але з ним не можна не рахуватися. Твої "Олені" з "Українами" також сильно вплинули на сучасне крокодиловодство і ти прекрасно це знаєш :wink:
Дикі непорозуміння велопрому я взагалі не розглядаю, ці абортовані плоди кЄтайського виробництва і людської неперебірливості самознищуються часом і іржою. "Водани" і "Ардіси" вимирають швидше ніж до їхніх власників доходить, що це таке, тут я не парюсь...
Як приклад, що я не один в своїх побажаннях 2007 рік Копенгаген
The Copenhagen Cycle Chic Manifesto

Я буду їздити на велосипеді в елегантному вигляді й за будь-яких умов віддам перевагу Стилю над Швидкістю.
Я зобов’язуюсь своїм зовнішнім виглядом сприяти естетизації міського пейзажу.
Я усвідомлюю, що натхненням для інших може служити лише мій зовнішній вигляд, причому так, що ніхто не навісить на мене ярлик «велоактивіста».
Я буду їздити на велосипеді з витонченістю та почуттям власної гідності. Я оберу велосипед, що відображає мою індивідуальність і стиль.
Я, тим не менш, розцінюю свій велосипед як засіб пересування і всього лише доповненням до мого стилю. Дозволити моєму велосипеду затьмарити мене неприпустимо.
Я буду докладати зусиль і стежити, щоб вартість одягу, що на мені, завжди перевищувала вартість велосипеда.
Я забезпечу свій велосипед усіма необхідними аксесуарами у відповідності зі стандартами велокультури і по можливості обзаведуся захистом на ланцюг, підніжкою, захистом на заднє колесо (для спідниці, сукні або плаща), крилами, дзвінком і кошиком.
Я буду дотримуватися правил дорожнього руху.
Я буду утримуватися від покупки будь-яких видів велоодягу.
Єдиним винятком може бути велосипедний шолом, якщо я вирішу повправлятися у свободі власного вибору.

Так дурня :yes: , але щось в цьому раціонального є ?! ОК робимо поправку на "мегаполіс"

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 13:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 2610
Изображения: 100
Город: м.Бурштин, Івано-Франківської
Пол: Муж
Возраст: 58
Зарегистрирован:22.01.2011
CycleChic має аж 20 тис читачів, щось не густо як для 18 млн велосипедів.
Але головна біда в нас бачите у чому? У тому що ви заперечуєте (чит. "агресивно проти") якийсь один з вибору велосипеда, а я за всі які тільки є :pardon:
Тому той маніфест тільки для однієї секти, яка заперечує будь що відмінне, а ось цей маніфест самий правильний:
Велосипедний маніфест, або універсальний набір відповідей для вело-форума.

Як і обіцяв зробив переклад з блогу Surly

Якщо ти вважаєш, що твій велосипед кльово виглядає, то так і є.

Якщо тобі подобається як котить твій ровер, то в тебе класний ровер.

Щоб мати кльовий велосипед, не обов’язково витрачати на нього мільйони доларів. Але якщо ж ти все таки витрачаєш, і знаєш що робиш, то в тебе кльовий велосипед.

Так, ти можеш займатися туризмом на своєму велосипеді.

Так, звісно ж ти можеш приймати участь в гонках на своєму велосипеді.

Так, ти можеш користуватися велосипедом в якості транспорту.

Колеса 26” чи 29”. 650b або 700c чи може 24”, чи навіть 20” — це все чудові колеса, які привезуть тебе туди куди потрібно.

Дискові гальма, вібрейки, кантилевери відмінно виконують функцію зупинки велосипеда, якщо працюють і правильно налаштовані.

Ще не придумали як пофарбувати велосипед так, щоб це подобалось абсолютно всім.

Так, ти завжди зможеш прикріпити багажник на велосипед. Якщо немає кріплень,можна скористатися затискачами.

Сталь – чудовий матеріал для виготовлення велосипедних рам. Так само, як алюміній, карбон чи титан.

Сідло на твоєму велосипеді може бути під будь яким кутом, головне щоб тобі було зручно.

Руль може знаходитися на рівні сідла, вище нього або нижче. Будь-яке положення, якщо воно тебе влаштовує — правильне.

Те що тобі страшно на даунхільній трасі не означає що ти слабак, так само як і небажання робити дропи з трьох метрів.

Китайські рами бувають дуже кльовими. Рами зроблені в США бувають дуже кльовими.

Гей, чуваче з татушками на плечах, тунелями в вухах, редбулом в руці, широкими штанами на ногах і двохпідвісним біг-хітом під ногами — ти крутий!

Гей, ботане в окулярах на «туристі» з багажником, дзеркалами і дзвіночком, ти молодець!

Егегей, бритоногий шлемогей на шосері з мірилом каденсу і колесами за мільйон баксів, так тримати!

Що більше ти їздиш, то менше в тебе болить дупа.

Короткі правильні відповіді на більшість запитань «або-або»:
Brooks, lugged-рама, дискові гальма, сталь, Campagnolo, шолом, зібрати кастом, Rohloff, NJS, карбон, 31.8, контактні педалі, багажник. Та завжди є винятки.

Немає такого велосипеда який зробить все за тебе. Велосипед взагалі нічого не робить, поки на нього не сісти і не поїхати.

Рекумбенти (лежачі велосипеди) також бувають непоганими.

Веломайстерня не намагається тебе обібрати, вони просто також хочуть їсти.

Купувати комплектуючі в інтернеті це кльово, за винятком випадків коли це не відстій.

Деякі люди знають про велосипеди більше за тебе. Решта — менше.

Може велосипедист, якому ти помахав просто тебе тоді не помітив.

Неприємно коли тебе матюкають мудаки-водії. Ще гірше їздити на авто поряд з мудаками-велосипедистами.

Ти зібрав свій ровер сам? Прекрасно! Ти його купив взборі? Кльово!

Wheelie — найкращий трюк на світі. Просто повір на слово.

Що краще, вкручувати сотні кілометрів, чи лупашити з трамплінів в парку? Так.

Так, ти можеш зламати собі ключицю, якщо так їздитимеш.

Зупинятися перед знаком «СТОП» — хороша ідея.

Возити велосипед до трейлу на даху авто — не найкращий варіант, але для більшості людей — єдиний.

Не залежно від того, чи в тебе складний велосипед, є крутий чохол чи платиш в майстерні щоб твій ровер спакували, перевезення велосипеда це завжди великий гемор.

Вм’ятина на рамі — нічого страшного. А може й ні. Сходи в майстерню, покажи професіоналу.

Зафарбовані подряпини зазвичай виглядають ще гірше ніж просто подряпини.

Чистенькі охайні глянцеві велосипеди без бруду й подряпин засмучують мене.

Іржавий велосипед без половини деталей, прикований до стовпа впродовж трьох років також засмучує мене.

Купувати велосипеди в супермаркетах — не найкраще вкладання грошей. Ще їх називають ашанбайками.

Зачепитися ногою за переднє колесо — це ще не кінець світу. От якщо впасти і забитися насмерть, тоді так: кінець.

Деколи велосипед ламається. Іноді ти падаєш. Часом це твоя провина.

Так, можна купити велосипед і без тест-драйву, хоча звісно краще з ним. Але якщо ні, то можна й так.

Станком для правки спиць володіння не зробить веломайстром тебе, юний падаван.

32 спиці, 48 спиць, 24 спиці, 3 спиці? Так, звісно.

Сінглспіди круті. Велосипеди с касетами і перекидками класні. З планетарками і ремінною передачою також кльові.

Columbus, TruTemper, Reynolds, Ishiwata, чи нонейм? Я б проїхався.

Безкамерна гума класна. Камерна також.

Суть «велодня» в тому, що купа зовсім різного народу може одночасно отримувати масу задоволення від велосипедів.

Їздити самому це круто. Можна ще спробувати їздити групою.

Ті хто їздять швидше за тебе — дратують. Але через них ти сам починаєш їхати швидше. Коли ти їдеш швидше, ти також можеш когось дратувати.

Іноді зупинятись навіть приємніше ніж їхати.

Багато людей вклало купу зусиль в те, на чому ти їздиш. Прояви трохи поваги.


ну я ж кажу шах і мат :D

_________________
Старт-шосе "Сталевий олень"
Старт-шосе Моя яскрава "Україна"
Старт-шосе "Скорпіон"


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 13:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 19192
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:07.10.2010
Эммм... кроководство какбы не сброд, а сообщество. С такими же, как и у других сообществ довольно определёнными, отличными от других понятиями, традициями, вкусами.
А это демократический манифест среднего серого велосброда. "Ура-ура! Мы одна серая веломасса! Долой различия между тёмно-серыми и светло-срыми!"

И кроководство - это ГАРАЖ. Фиксерство - ГАРАЖ. Ашанбайкерство - ГАРАЖ.

А ВСТРЕЧАЕМСЯ мы все НА ДОРОГЕ. Вот там я с удовольствием обмениваюсь приветствиями ВСЕГДА и СО ВСЕМИ велосипедистами. И в случае чего даже мои кулаки на стороне велосипедиста любого.

Я в гараже ашанбайкера могу тихо посидеть, посмотреть, полюбопытствовать спросить - чего не ясно. А никак не выступать с речами, насколько я крут, пытаясь затмить хозяев. И расчитываю на такое же поведение ашанбайкера.

А на дороге, вне гаража да, мы братья по разуму. Пусть и двоюродные. Так что манифест этот хорош на общей для всех дороге, а никак не в отдельных гаражах и клубах. В клубах - свои уставы.

_________________
Крокодиловодство 2.0


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 13:38 
Аватара пользователя

Сообщения: 10825
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:13.03.2013
step писал(а):
CycleChic має аж 20 тис читачів, щось не густо як для 18 млн велосипедів.

Копенгаген столиця Данії, а там населення 5,5 млн. :-P CycleChic - жіноча організація :wink: 20 тис. велофеміністок це мало ?! :shock:

Цитата:
Але головна біда в нас бачите у чому? У тому що ви заперечуєте (чит. "агресивно проти") якийсь один з вибору велосипеда, а я за всі які тільки є :pardon:

Біда би була, якщо б я чи будь-хто інший зайшов на гілку МТВ і впарював їм про те, що їх такий омріяний і важко зароблений тип велосипеда фігня повна. А тут ... :pardon: ми трошки з іншого тіста.
Цитата:
а ось цей маніфест самий правильний:
Велосипедний маніфест, або універсальний набір відповідей для вело-форума.

Як і обіцяв зробив переклад з блогу Surly

Якщо ти вважаєш, що твій велосипед кльово виглядає, то так і є.

Якщо тобі подобається як котить твій ровер, то в тебе класний ровер.

Щоб мати кльовий велосипед, не обов’язково витрачати на нього мільйони доларів. Але якщо ж ти все таки витрачаєш, і знаєш що робиш, то в тебе кльовий велосипед.

Так, ти можеш займатися туризмом на своєму велосипеді.

Так, звісно ж ти можеш приймати участь в гонках на своєму велосипеді.

Так, ти можеш користуватися велосипедом в якості транспорту.

Колеса 26” чи 29”. 650b або 700c чи може 24”, чи навіть 20” — це все чудові колеса, які привезуть тебе туди куди потрібно.

Дискові гальма, вібрейки, кантилевери відмінно виконують функцію зупинки велосипеда, якщо працюють і правильно налаштовані.

Ще не придумали як пофарбувати велосипед так, щоб це подобалось абсолютно всім.

Так, ти завжди зможеш прикріпити багажник на велосипед. Якщо немає кріплень,можна скористатися затискачами.

Сталь – чудовий матеріал для виготовлення велосипедних рам. Так само, як алюміній, карбон чи титан.

Сідло на твоєму велосипеді може бути під будь яким кутом, головне щоб тобі було зручно.

Руль може знаходитися на рівні сідла, вище нього або нижче. Будь-яке положення, якщо воно тебе влаштовує — правильне.

Те що тобі страшно на даунхільній трасі не означає що ти слабак, так само як і небажання робити дропи з трьох метрів.

Китайські рами бувають дуже кльовими. Рами зроблені в США бувають дуже кльовими.

Гей, чуваче з татушками на плечах, тунелями в вухах, редбулом в руці, широкими штанами на ногах і двохпідвісним біг-хітом під ногами — ти крутий!

Гей, ботане в окулярах на «туристі» з багажником, дзеркалами і дзвіночком, ти молодець!

Егегей, бритоногий шлемогей на шосері з мірилом каденсу і колесами за мільйон баксів, так тримати!

Що більше ти їздиш, то менше в тебе болить дупа.

Короткі правильні відповіді на більшість запитань «або-або»:
Brooks, lugged-рама, дискові гальма, сталь, Campagnolo, шолом, зібрати кастом, Rohloff, NJS, карбон, 31.8, контактні педалі, багажник. Та завжди є винятки.

Немає такого велосипеда який зробить все за тебе. Велосипед взагалі нічого не робить, поки на нього не сісти і не поїхати.

Рекумбенти (лежачі велосипеди) також бувають непоганими.

Веломайстерня не намагається тебе обібрати, вони просто також хочуть їсти.

Купувати комплектуючі в інтернеті це кльово, за винятком випадків коли це не відстій.

Деякі люди знають про велосипеди більше за тебе. Решта — менше.

Може велосипедист, якому ти помахав просто тебе тоді не помітив.

Неприємно коли тебе матюкають мудаки-водії. Ще гірше їздити на авто поряд з мудаками-велосипедистами.

Ти зібрав свій ровер сам? Прекрасно! Ти його купив взборі? Кльово!

Wheelie — найкращий трюк на світі. Просто повір на слово.

Що краще, вкручувати сотні кілометрів, чи лупашити з трамплінів в парку? Так.

Так, ти можеш зламати собі ключицю, якщо так їздитимеш.

Зупинятися перед знаком «СТОП» — хороша ідея.

Возити велосипед до трейлу на даху авто — не найкращий варіант, але для більшості людей — єдиний.

Не залежно від того, чи в тебе складний велосипед, є крутий чохол чи платиш в майстерні щоб твій ровер спакували, перевезення велосипеда це завжди великий гемор.

Вм’ятина на рамі — нічого страшного. А може й ні. Сходи в майстерню, покажи професіоналу.

Зафарбовані подряпини зазвичай виглядають ще гірше ніж просто подряпини.

Чистенькі охайні глянцеві велосипеди без бруду й подряпин засмучують мене.

Іржавий велосипед без половини деталей, прикований до стовпа впродовж трьох років також засмучує мене.

Купувати велосипеди в супермаркетах — не найкраще вкладання грошей. Ще їх називають ашанбайками.

Зачепитися ногою за переднє колесо — це ще не кінець світу. От якщо впасти і забитися насмерть, тоді так: кінець.

Деколи велосипед ламається. Іноді ти падаєш. Часом це твоя провина.

Так, можна купити велосипед і без тест-драйву, хоча звісно краще з ним. Але якщо ні, то можна й так.

Станком для правки спиць володіння не зробить веломайстром тебе, юний падаван.

32 спиці, 48 спиць, 24 спиці, 3 спиці? Так, звісно.

Сінглспіди круті. Велосипеди с касетами і перекидками класні. З планетарками і ремінною передачою також кльові.

Columbus, TruTemper, Reynolds, Ishiwata, чи нонейм? Я б проїхався.

Безкамерна гума класна. Камерна також.

Суть «велодня» в тому, що купа зовсім різного народу може одночасно отримувати масу задоволення від велосипедів.

Їздити самому це круто. Можна ще спробувати їздити групою.

Ті хто їздять швидше за тебе — дратують. Але через них ти сам починаєш їхати швидше. Коли ти їдеш швидше, ти також можеш когось дратувати.

Іноді зупинятись навіть приємніше ніж їхати.

Багато людей вклало купу зусиль в те, на чому ти їздиш. Прояви трохи поваги.

Изображение
Сам писав ?! :good: :lol: :Bravo:

______________________________________________
Поки писав Костя відповів те саме тільки в профіль, підписуюсь Я "ЗА" !

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 13:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 113
Город: Краматорск
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:18.06.2014
По мотивам ПАБа и известной скороговорки
Те, кто водят ашаны — ашановоды.
Те, кто изучают деятельность ашановодов — ашановодоведы.
Те, кто любят читать тексты ашановодоведов — ашановодоведофилы.
Те, кто не любят ашановодоведофилов — ашановодоведофилофобы.
Те, кто ведет борьбу с ашановодоведофилофобами — антиашановодоведофилофобы.

Извинити :oops:

_________________
Cycling is like church - many attend, but few understand


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 13:42 
Аватара пользователя

Сообщения: 19192
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:07.10.2010
Паша :lol:

_________________
Крокодиловодство 2.0


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 13:57 
Аватара пользователя

Сообщения: 1801
Изображения: 88
Город: Полтава
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:10.02.2015
Ви, мабуть, якось по іншому трактуєте поняття крокодил. Крокодил це не обов'язково хвз чи класика. Чим Хенковий N21БИС не крокодил?

_________________
Душевный кастом на крутом оборудовании!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Соображения экономии тормозов...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 14:07 
Аватара пользователя

Сообщения: 2610
Изображения: 100
Город: м.Бурштин, Івано-Франківської
Пол: Муж
Возраст: 58
Зарегистрирован:22.01.2011
А я думаю що кроководство, це все у велокультурі в цілому до чого можна прикласти голову і руки, а гараж у кожно свій. Вважаю саме це є традицією, бо в іншому випадку це буде одоробло з якого започаткувався форум кроководів :smile:
Подивіться на тему байкпорн, там є всілякого, і фікси і шосери і бозна шо там ще. Ти ж сам Костя там писав про викладені мною "товсті" ровери "это авторские велосипеды". От про це і було з самого початку. А яка різниця у визначенні "авторського" між зібраними самому "Україною" чи Старт-шосе і скажімо зібраним мною мтб?
Адже тут практично до жодного велосипеда не притулиш визначення "авторського" якщо таким рахувати повністю спаяний-випиляний власноруч велосипед, правда? Ми стягуєм звідки можем заводські комплектуючі, і ліпим з нього те що нам до вподоби, хоч фікс, хоч дорожник чи туринг, а хоч мтб.
Вас здаються жлобами роверисти на роверах з гідравлічними гальмами? Ну а комусь будуть видаватись жлобами ті що з бруксами і обтягнутими шкірою рулями. Це фігово, має бути отак :friends:
Так що маніфест самий правильний для всіх, і тих хто в спідницях і галстуку, і для тих хто в яскравому джерсі та шоломі. :pardon:

_________________
Старт-шосе "Сталевий олень"
Старт-шосе Моя яскрава "Україна"
Старт-шосе "Скорпіон"


Последний раз редактировалось step 30.11.2015 14:15, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 14:13 
Аватара пользователя

Сообщения: 19192
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:07.10.2010
:facepalm: Мы не трактуем понятие "крокодил". Просто традиционно эта самобытная тусня называется крокодиловодство. Уже прилипло.

Хенковый 21БИС вписывается :yes: Хоть и ... на любителя. Там творческая работа, пусть и спорная. А четыре его одинаковых ашана, на которых он два месяца грипсы и педали тасует - нет.

Собраный из деталей ашан, это , конечно, шаг вперёд после Оленя и Яскравоi Украiни :yes: :lol: Полные "наши велосипеды" такого.

Крокодиловодство включает на только авторские велы, но и реставрированные, и просто традиционные самосборные дорожники, и москоу стайл. Как-то само сложилось так, что ашаны из этого ряда выпадают.

_________________
Крокодиловодство 2.0


Последний раз редактировалось kisa 30.11.2015 14:32, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 14:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 2610
Изображения: 100
Город: м.Бурштин, Івано-Франківської
Пол: Муж
Возраст: 58
Зарегистрирован:22.01.2011
Ну так, творча робота це коли втулив шкіряні сідло та обомотку і відпуцував до блиску алюміній, а ще прикрутив залізяку 31-го року, я поняв :sad:
Печально, мдаааа... пора мені чимось іншим зайнятись.

_________________
Старт-шосе "Сталевий олень"
Старт-шосе Моя яскрава "Україна"
Старт-шосе "Скорпіон"


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 14:31 
Аватара пользователя

Сообщения: 10825
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:13.03.2013
Rubovod писал(а):
Ви, мабуть, якось по іншому трактуєте поняття крокодил. Крокодил це не обов'язково хвз чи класика. Чим Хенковий N21БИС не крокодил?

Та ніхто нічого не трактує ! Верніться в цій ж темі 20 сторінок тому назад, вже 100 раз про це говорили, ще почніть звинувачувати в пропаганді реставрації.
Крокодиловодство - це тип мишлення і він, завдяки еволюції трансформувався з "хреносозідатєльства" в творчий процес підкріплений технічними удосконаленнями.
Крокодиловодство 90-их це чистої води "хреносозідатєльство" дикий кітч, нехтування азами інженерного мишлення, породжування веломонстрів. Цьому є логічне пояснення статок людей в 90-их, не дозволяв придбання готового омріяного і модного на той час Comanche. Ось і займались пробачте хєрньою, виправдовуючись утилітарністю агрегата і новомодними стандартами. З часом доступність "Ашана" зробила свій відсів, хто дорвався до МТВ сегменту і плюється в сторону будь-якого іншого велосипеда відмазуючись ямами і квадратами, а хто .... та зрештою кожен робе, що хоче :D - Егегей, бритоногий шлемогей на шосері з мірилом каденсу і колесами за мільйон баксів, так тримати! (с)
Але ось, що мене засмучує так це перехід від сучасного крокодиловодства до ашановодства, я вважаю це регрес, а не прагення нових відчутів :pardon: ІМХО.

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 14:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 19192
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:07.10.2010
Я там дописал
Цитата:
Крокодиловодство включает на только авторские велы, но и реставрированные, и просто традиционные самосборные дорожники, и москоу стайл. Как-то само сложилось так, что ашаны из этого ряда выпадают.

_________________
Крокодиловодство 2.0


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 14:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 19192
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:07.10.2010
Цитата:
перехід від сучасного крокодиловодства до ашановодства, я вважаю це регрес

:yes: Во, не первый день, плавая в этом сраче, с грустью кручу в голове слово "деградация"

_________________
Крокодиловодство 2.0


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: PUB
СообщениеДобавлено: 30.11.2015 14:36 
Аватара пользователя

Сообщения: 178
Город: Полтава
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:24.05.2015
ой-ой-ой :eek:
Як добре, що я не розумію сенс спору Вашого, шановні :lol:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67 ... 439, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.142s | 27 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'