Тушенка, Каши, Паштеты. Напрямую от производителя. ™ Tushe ♉


Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, 4, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Звичайнісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 12:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 8768
Изображения: 0
Город: der kalte Berg
Пол: Не указан
Зарегистрирован:04.03.2012
Взагалі-то я їжджу на брутальному МТБ-ровері. Але, з часом, зрозумів, що то не дуже зручно в деяких випадках. Наприклад, коли мені треба їхати у костюмі з краваткою. Тіло у костюмі з краваткою на МТБ, на мій погляд надто екзотичне. Тому вже давно придивлявся до людей, які їздять на навеличких складаних роверках.
Та якось випадково до мене у власність попав саме такий роверочок. Якийсь хитрий виробник набрався нахабства та оздобив його культовими наліпками "ХВЗ" та "Україна", та й зробив був теє диво на 24" колесах. З тих коліс я й почав вдосконалення, чи то пак, закрокодилювання, того коника. Спочатку були зібрані колеса на справжніх 24" алюмінієвих подвійних ободах. В якості хабів були обрані шимано нексус-3
Изображение
Изображение
та якийсь нонейм на промах
Изображение.
Проїхався я містом на тих задніх ножніх гальмах, та ледь не посивів. Постало питання переднього гальма. Коли я порівняв ціну краба та вилки під вібряки, то вибір був очевидним, тим більше, що дуже непогані гальма в мене були. То ж на ровері з'явилась нова вилка, а головне - передні гальма
Изображение.
Далі більше - хоча стокова система й була органічною щодо дизайну, але, як на мене, дуже не практичною. Тому на ровер перекочувала мтб-шна алівія із 32ю зіркою (та ще й 22гу залишив :D ). Звісно, що й педалі також поставив мтб, усе з моїх старих запасів.
Изображение
Після таких радикальних змін заміна сідла на мтб-шне була, на мій погляд, логічною
Изображение.
Тепер я - щасливий власник сітібайка, чи то поні, чи то крокодильчика.
Изображение

_________________
:roadbike:
треки http://www.gpsies.com/mapThumb.do?username=Doktor66


Последний раз редактировалось IOleg 17.11.2015 08:54, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 12:45 
Аватара пользователя

Сообщения: 16657
Изображения: 3
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:30.09.2003
Оздоблення дiором видає власника мтб :) Сюда бы Бигэпплы и был бы мягкий как двухподвес :) Вилка бмх? Как ставили подседел - видно что там конструкция но не понятно какая.

_________________
Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 13:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 8768
Изображения: 0
Город: der kalte Berg
Пол: Не указан
Зарегистрирован:04.03.2012
Миша писал(а):
Сюда бы Бигэпплы и был бы мягкий как двухподвес :)

Цілком погоджуюся! але навряд чи я знайду 24" яблука, та й не влізе воно позаду (вже у 1.9 проміжки мінімальні)
Миша писал(а):
Как ставили подседел - видно что там конструкция но не понятно какая.

Ось посилання на історію із підсідельним штирем
http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=295282.
Питання вирішилося за допомогою болта з класом міцності 10,9 і дрібним кроком різьби та загартованих шайб. А хомут перед кріпленням підсідела - то контрольний постріл.

_________________
:roadbike:
треки http://www.gpsies.com/mapThumb.do?username=Doktor66


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 13:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 10820
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Мені не подобається, такий тип велосипедів, взагалі :pardon:
Але тут все зроблено "під себе" і це головне :yes: вітаю з сітібайчиком !!!
Планується удосконалення ?!

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 15:14 
Аватара пользователя

Сообщения: 5516
Город: Україна
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
IOleg, у мене колись був такий ланцюг, як у вас. Саме ця модель. Незважаючи на ширину, воно швидко розтягується. В реальному житті найтвердіші й найвитриваліші цепи - не широкі, не 1-швидкісні, не BMX. Найстійкіші (в середньому) - багатошвидкісні.
viewtopic.php?f=23&t=126089&p=1103250&hilit#p1103250
viewtopic.php?f=76&t=19398&p=1120286&#p1120286
viewtopic.php?f=36&t=9298&start=15#p133632
Для утилітарного байка добре придадуться ваші ж старі мультиспідні ланцюги. Коли вони не налазять на товсту задню зірку, її можно трохи стоншити на точилі.

Одношвидкісні цепи - це периферія ринку, тому їх ліплять аби з чого. Твердості нема навіть у найширших та найстрашніших з них - у BMX-ланцюгів. Мабуть, штука в тому, що міські BMX-екстремали їздять недалеко й нешвидко.
І ще про економічність. Якщо ви скористаєтеся парафіном, ресурс ланцюга зросте десь утричі-вп'ятеро. Особливо якщо докинете туди трохи будь-якого непотрібного мастила. Парафінову тему на "ХТ" всі знають.
Нарешті, що більший діаметр зірок, то менша сила, яка розтягує цеп. Його ресурс з великими зірками зростає, так би мовити, непропорційно. У моєму випадку при 42:18 (=2,33) цепи розтягувалися майже в півтора рази повільніше, ніж при 35:15 (=2,33).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 18:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 8768
Изображения: 0
Город: der kalte Berg
Пол: Не указан
Зарегистрирован:04.03.2012
andr писал(а):
IOleg, у мене колись був такий ланцюг, як у вас. Саме ця модель. Незважаючи на ширину, воно швидко розтягується. В реальному житті найтвердіші й найвитриваліші цепи - не широкі, не 1-швидкісні, не BMX. Найстійкіші (в середньому) - багатошвидкісні.

Отакої! Я ж гадав, що, купуючи такий злий ланцюг, купую його майже навіки! А воно виходить, що я дарма витратив кошти... :sad:

andr писал(а):
Для утилітарного байка добре придадуться ваші ж старі мультиспідні ланцюги. Коли вони не налазять на товсту задню зірку, її можно трохи стоншити на точилі.

але ж мої старі ланцюги вже надто розтягнуті, чи не так? А взагалі-то, чи варто перейматися розтягуванням на сінглі? Їздив же я на "Україні" та взагалі не знав нічого про розтягування ланцюга?

andr писал(а):
Найстійкіші (в середньому) - багатошвидкісні.

тобто, купити Х8 буде краще? (доречі, дякую за парафінову ідею, є в мене знайомий "спеціаліст" з парафінення ланцюгів)

Бегущая Черепаха писал(а):
Мені не подобається, такий тип велосипедів, взагалі :pardon:
Але тут все зроблено "під себе" і це головне :yes: вітаю з сітібайчиком !!!
Планується удосконалення ?!

дякую! гадаю, в процесі експлуатації буде видно.

_________________
:roadbike:
треки http://www.gpsies.com/mapThumb.do?username=Doktor66


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 19:19 
Аватара пользователя

Сообщения: 19042
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:07.10.2010
Нормальная такая утилитарная тачка для ближних поездок. Заслуживает внимания подход - применять, что в гараже завалялось. Я как-то так пару недель гонял складной Минск, построеный для друга - напомнило download/file.php?id=246504&mode=view/P1030106.JPG . Недалёкие поездки "в чём был" - самое оно.
Если б мне пришлось кому-то делать подобный, я б сделал дешевле и приятнее в поведнии, применив одинарные обода и убрав этот амоподседел. Собственно, тот Минск на ошибочно выбраных двойных ободах танцевал недолго :twisted: viewtopic.php?f=31&t=160854&start=1350#p1368671

Не знаю, имеет ли смысл тратиться на планетарку для велов такого назначения. На те деньги можно второй построить, с меньшей передачей - для подъёмов :D

Про цепи (и парафин) andr дело говорит. Тем более, у Вас звёзды не сингловые, узкие. Передняя многоскоростная, задняя... Многие задние звёзды на планетарках сделаны тонкими - экономят. Поэтому многоскоростная цепь имеет большой смысл.

_________________
Крокодиловодство 2.0


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 19:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 8768
Изображения: 0
Город: der kalte Berg
Пол: Не указан
Зарегистрирован:04.03.2012
kisa писал(а):
...и убрав этот амоподседел....

Не знаю, имеет ли смысл тратиться на планетарку для велов такого назначения. На те деньги можно второй построить, с меньшей передачей - для подъёмов :D

цей підсідел - вимушена міра, бо рідний був ще менший за діаметром.
Наше місто трохи рельєфне, особливо там, де я живу - (Холодна Гора) та куди їду на роботу - Нагірний район. Тобто мені на роботу треба їхати на одному ровері (для спусків), а тоді пересідати на інший (для підйомів), а назад - таким же чином. :D Тому я порахував, що краще вже витратитися на планетарку, аніж щодня шокувати людей додатковим ровером на спині. :smile:

_________________
:roadbike:
треки http://www.gpsies.com/mapThumb.do?username=Doktor66


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 19:41 
Аватара пользователя

Сообщения: 19042
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:07.10.2010
:lol:

_________________
Крокодиловодство 2.0


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 22:14 
Аватара пользователя

Сообщения: 1312
Изображения: 70
Город: Полтавская обл
Пол: Муж
Возраст: 27
Зарегистрирован:10.02.2015
IOleg писал(а):
kisa писал(а):
...и убрав этот амоподседел....

Не знаю, имеет ли смысл тратиться на планетарку для велов такого назначения. На те деньги можно второй построить, с меньшей передачей - для подъёмов :D

цей підсідел - вимушена міра, бо рідний був ще менший за діаметром.
Наше місто трохи рельєфне, особливо там, де я живу - (Холодна Гора) та куди їду на роботу - Нагірний район. Тобто мені на роботу треба їхати на одному ровері (для спусків), а тоді пересідати на інший (для підйомів), а назад - таким же чином. :D Тому я порахував, що краще вже витратитися на планетарку, аніж щодня шокувати людей додатковим ровером на спині. :smile:
:ROFL:

_________________
"То, что нас не убивает, делает нас сильнее".
Продам
<Niner>
Продаю Stevens


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 22:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 2601
Изображения: 100
Город: м.Бурштин, Івано-Франківської
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:22.01.2011
Гарний роверик, але чомусь мені він здається дитячим на вигляд :pardon:

_________________
Старт-шосе "Сталевий олень"
Старт-шосе Моя яскрава "Україна"
Старт-шосе "Скорпіон"


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 22:57 
Аватара пользователя

Сообщения: 8768
Изображения: 0
Город: der kalte Berg
Пол: Не указан
Зарегистрирован:04.03.2012
step писал(а):
Гарний роверик, але чомусь мені він здається дитячим на вигляд :pardon:

саме так і сказала одна моя знайома, коли його побачила вперше: "Он же детский!" :D

_________________
:roadbike:
треки http://www.gpsies.com/mapThumb.do?username=Doktor66


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 16.11.2015 23:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 10820
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
IOleg писал(а):
andr писал(а):
IOleg, у мене колись був такий ланцюг, як у вас. Саме ця модель. Незважаючи на ширину, воно швидко розтягується. В реальному житті найтвердіші й найвитриваліші цепи - не широкі, не 1-швидкісні, не BMX. Найстійкіші (в середньому) - багатошвидкісні.

Отакої! Я ж гадав, що, купуючи такий злий ланцюг, купую його майже навіки! А воно виходить, що я дарма витратив кошти... :sad:

andr писал(а):
Для утилітарного байка добре придадуться ваші ж старі мультиспідні ланцюги. Коли вони не налазять на товсту задню зірку, її можно трохи стоншити на точилі.

але ж мої старі ланцюги вже надто розтягнуті, чи не так? А взагалі-то, чи варто перейматися розтягуванням на сінглі? Їздив же я на "Україні" та взагалі не знав нічого про розтягування ланцюга?

Також мав досвід розтягнути цю модель ланцюга, за короткий проміжок часу.
От ч.з. це тут часто повторюють новачкам - не спішіть позбавлятись старих(добротних) комплектуючих на користь нового заліза.(ланцюг як приклад, ясно що старий-ржавий не варто використовувати :D )
step писал(а):
Гарний роверик, але чомусь мені він здається дитячим на вигляд :pardon:

:yes: Я також їх ч.з. це не сприймаю.

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 17.11.2015 11:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 1312
Изображения: 70
Город: Полтавская обл
Пол: Муж
Возраст: 27
Зарегистрирован:10.02.2015
ИМХО, до костюма з краваткою краще б пасував класичний дорожний або легкодорожний лісапет))

_________________
"То, что нас не убивает, делает нас сильнее".
Продам
<Niner>
Продаю Stevens


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Звичайісінький дауншифтінг...
СообщениеДобавлено: 17.11.2015 14:46 

Сообщения: 58
Город: Kharkiv
Пол: Муж
Возраст: 29
Зарегистрирован:23.02.2015
вилка прямая наверное на накат повлияла? в оригинале с загибом же была


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, 4, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot]


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.112s | 30 Queries | GZIP : On | Load : 0.92 ]
Reputation System ©'