Ліхтарі CONVOY C8 S2+ S3 M1 акумулятори, зарядні, драйвери


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, Bce
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: ПОСІПАКА.
СообщениеДобавлено: 30.01.2016 23:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 2433
Изображения: 100
Город: м.Бурштин, Івано-Франківської
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:22.01.2011
Красиво, особливо другий варант. Боюсь для моїх кустарних умов не підійдуть. Я схиляюсь до думки що зроблю раму просто роз'ємною на дві частини.

_________________
Старт-шосе "Сталевий олень"
Старт-шосе Моя яскрава "Україна"
Старт-шосе "Скорпіон"


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ПОСІПАКА.
СообщениеДобавлено: 30.01.2016 23:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 2433
Изображения: 100
Город: м.Бурштин, Івано-Франківської
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:22.01.2011
Ось це крутезно, Посіпака буде легким наче пушинка :lol:


Вложения:
index2332.jpeg
index2332.jpeg [ 5.44 КБ | Просмотров: 192 ]


_________________
Старт-шосе "Сталевий олень"
Старт-шосе Моя яскрава "Україна"
Старт-шосе "Скорпіон"
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ПОСІПАКА.
СообщениеДобавлено: 31.01.2016 01:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 10558
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
step писал(а):
Красиво, особливо другий варант. Боюсь для моїх кустарних умов не підійдуть. Я схиляюсь до думки що зроблю раму просто роз'ємною на дві частини.

В цьому є раціональне зерно :yes: 1) конструкція буде більш надійна, а ніж шарнірна 2) часу витратиться, а ж раптом на 3 хв більше 3) Я ще НІКОЛИ не бачив (вживу) складену Десну чи Евріку :D
step писал(а):
Ось це крутезно, Посіпака буде легким наче пушинка :lol:

Пффффф ... в рази легшим :yes:
Степан може буде цікаво, конфігуратор від Bromton https://www.brompton.com/Buy/Build-your-Brompton

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: ПОСІПАКА.
СообщениеДобавлено: 31.01.2016 08:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 2433
Изображения: 100
Город: м.Бурштин, Івано-Франківської
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:22.01.2011
Бегущая Черепаха писал(а):
step писал(а):
...Я схиляюсь до думки що зроблю раму просто роз'ємною на дві частини.

В цьому є раціональне зерно :yes: 1) конструкція буде більш надійна, а ніж шарнірна 2) часу витратиться, а ж раптом на 3 хв більше 3) Я ще НІКОЛИ не бачив (вживу) складену Десну чи Евріку :D

О! Чудово! Добре що думки солідарні, з'явилась впевненість в тому що саме так і робитиму :yes:
Бегущая Черепаха писал(а):
Степан може буде цікаво, конфігуратор від Bromton https://www.brompton.com/Buy/Build-your-Brompton

А знаєш... в тому метелику шось таки є... але ні :no: баран догори дриґом і виглядає краще, і зручніший та компактніший. А щоб трохи згладити незвичне для ока положення барана, в середині нього можна якусь торбочку джинсову почепити :smile:

_________________
Старт-шосе "Сталевий олень"
Старт-шосе Моя яскрава "Україна"
Старт-шосе "Скорпіон"


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ПОСІПАКА.
СообщениеДобавлено: 31.01.2016 12:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 10558
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
step писал(а):
А знаєш... в тому метелику шось таки є... але ні :no: баран догори дриґом і виглядає краще, і зручніший та компактніший. А щоб трохи згладити незвичне для ока положення барана, в середині нього можна якусь торбочку джинсову почепити :smile:

Баран догори дригом - 1) травмонебезпечно 2)вкрай неестетично 3) і що саме головне, як на мене на будь-якому іншому велосипеді (заводському) перевернутий баран говорить про якісь особливості експлуатації, специфіку анатомії(швидше фізіології). Одним словом, власник цього агрегата для чогось це зробив ... так йому треба було :pardon:
А ось на Посіпаці, з його майбутніми перекроюваннями рами і т.д. Перевернутий баран буде "вишенькою на торті" в не найкращому розумінні цього звороту. Милий, жовтий роверчик запросто може стати жовто-яскравим представником кунсткамери. Щоб не вийшло так, що ровер над концепцією якого працювали 20 форумних сторінок і декілька годин в фотошопі буде виглядати як чудо з горища, зібране з того, що було... Варто подумати!

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: ПОСІПАКА.
СообщениеДобавлено: 31.01.2016 13:38 
Аватара пользователя

Сообщения: 2433
Изображения: 100
Город: м.Бурштин, Івано-Франківської
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:22.01.2011
Бегущая Черепаха писал(а):
step писал(а):
А знаєш... в тому метелику шось таки є... але ні :no: баран догори дриґом і виглядає краще, і зручніший та компактніший. А щоб трохи згладити незвичне для ока положення барана, в середині нього можна якусь торбочку джинсову почепити :smile:

Баран догори дригом - 1) травмонебезпечно 2)вкрай неестетично 3) і що саме головне, як на мене на будь-якому іншому велосипеді (заводському) перевернутий баран говорить про якісь особливості експлуатації, специфіку анатомії(швидше фізіології). Одним словом, власник цього агрегата для чогось це зробив ... так йому треба було :pardon:
А ось на Посіпаці, з його майбутніми перекроюваннями рами і т.д. Перевернутий баран буде "вишенькою на торті" в не найкращому розумінні цього звороту. Милий, жовтий роверчик запросто може стати жовто-яскравим представником кунсткамери. Щоб не вийшло так, що ровер над концепцією якого працювали 20 форумних сторінок і декілька годин в фотошопі буде виглядати як чудо з горища, зібране з того, що було... Варто подумати!


Коля, певна річ я подумав :smile: ось мої думки по твоїх пунктах.

1) Гальма ще передня сильно небезпена, можна пику до бетону обдерти :D Ееее....це все сильно надумано, про небезпечність. Чим він може бути небезпечнішим за руль-вуса? За твій ВВ чи за мій "Скорпіон"? Чи за ось цей руль? http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/pq9b_amsterdam_bicycle_lock.jpg З іншого боку я одразу згадав дитинство і акуратний синьо-червоний кругляк від руля під своїми ребрами, але ж баран на "Спутніку" стояв традиційно!!! Давай цю ахінею про безпеку лишим в спокої, бо в іншому випадку на ровер взагалі травмонебезпечно сідати :yes:
2) Поняття естетики не є таким однозначним, тому що воно, не зважаючи на існування однойменної науки, замішане на особистому сприйнятті кожного окремо індивіда на певному етапі свого життя :pardon: А на даному етапі мого сприйняття милим роверчиком "Посіпака" є саме з цим рулем, я не бачу цього в інших типах рулів. Метелик вертикально? :bad: Глибокий дитячий? Надто дитячий для "Посіпаки". Палка? міг би бути, та маю сумніви щодо достатньої висоти виноса.
3) І що саме головне... :D як на мене, перевернутий баран говорить не тільки про особливості експлуатації, але й про специфіку анатомії(швидше фізіології) самого "Посіпаки" :-P

І ти ж розумієш, що 20-ть сторінок, а тим більше роботу в фотошопі, при барані догори дриґом, ніяк не перекреслити зміною типу руля :smile:
Карочє... я, керуючись своїм теперішнім естетичним сприйняттям :cool: а також деякими технічними особливостями проекту, не бачу достойної альтернативи, тому баран догори дриґом+"Посіпака" форева Изображение

_________________
Старт-шосе "Сталевий олень"
Старт-шосе Моя яскрава "Україна"
Старт-шосе "Скорпіон"


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: ПОСІПАКА.
СообщениеДобавлено: 31.01.2016 16:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 10558
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
step писал(а):
Коля, певна річ я подумав :smile: ось мої думки по твоїх пунктах.

1) Гальма ще передня сильно небезпена, можна пику до бетону обдерти :D Це все сильно надумано про небезпечність. Чим він може бути небезпечнішим за руль-вуса? За твій ВВ чи за мій "Скорпіон"? Чи за ось цей руль? http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/pq9b_amsterdam_bicycle_lock.jpg З іншого боку я одразу згадав дитинство і акуратний синьо-червоний кругляк від руля під своїми ребрами, але ж баран на "Спутніку" стояв традиційно!!! Давай цю ахінею про безпеку лишим в спокої, бо в іншому випадку на ровер взагалі травмонебезпечно сідати :yes:
2) Поняття естетики не є таким однозначним, тому що воно, не зважаючи на існування однойменної науки, замішане на особистому сприйнятті кожного окремо індивідума на певному етапі свого життя :pardon: А на даному етапі мого сприйняття милим роверчиком "Посіпака" є саме з цим рулем, я не бачу цього в інших типах рулів. Метелик вертикально? :bad: Глибокий дитячий? Надто дитячий для "Посіпаки". Палка? міг би бути, та маю сумніви щодо достатньої висоти виноса.
3) І що саме головне... :D як на мене, перевернутий баран говорить не тільки про особливості експлуатації, але й про специфіку анатомії(швидше фізіології) самого "Посіпаки" :-P

І ти ж розумієш, що 20-ть сторінок, а тим більше роботу в фотошопі, при барані догори дриґом, ніяк не перекреслити зміною типу руля :smile:
Карочє... я, керуючись своїм теперішнім естетичним сприйняттям :cool: а також деякими технічними особливостями проекту, не бачу достойної альтернативи, тому баран догори дриґом форева Изображение

:yes: :D але ...
Ладно по 1-му пункту дійсно можливо ти правий, це моє особисте горе, що дивлячись на так поставлений баран в мене "бігають мурахи" між ребрами. А можливо в тому і криється весь секрет не безпеки, що в Спутнику кермо влазе ПІД ребра, а в перевернутому вигляді в акурат в 4-те-5-те МІЖ ребер'я :D Дай Боже, щоб це залишилось для нас зАгадкою.
Ладно дійсно, з не безпечною безпекою зав'язали :yes: Бо як почнемо про тріснуті підсиділи говорити, то я тиждень на ровЕри дивитися не зможу.
Так поняття естетики, дійсно не є таким однозначним, аби тільки це поняття, в твоєму виконанні, не переросло в нікому не потрібну манію, будь-якою ціною довести це як аксіому. :wink: Я сказав СВОЮ думку - ти її почув :yes: Більшого я в це вкладати не хотів. Степан ти "живеш" цим проектом, тобі однозначно видніше, я ж лише коментую те, що бачу/відчуваю.
В будь-якому випадку рішення приймати тобі :yes: , та й зрештою кермо не є незворотнім конструктивним рішенням, його завжди можна замінити на альтернативне, на будь-якому етапі життя, кожного окремого індивідума

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: ПОСІПАКА.
СообщениеДобавлено: 31.01.2016 16:42 
Аватара пользователя

Сообщения: 2433
Изображения: 100
Город: м.Бурштин, Івано-Франківської
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:22.01.2011
Бегущая Черепаха писал(а):
Так поняття естетики, дійсно не є таким однозначним, аби тільки це поняття, в твоєму виконанні, не переросло в нікому не потрібну манію, будь-якою ціною довести це як аксіому.

Та боронь боже Коля шо б я пропагував всюди рулі перевертати :smile: Я ж тільки:
step писал(а):
керуючись своїм теперішнім естетичним сприйняттям, а також деякими технічними особливостями проекту, не бачу достойної альтернативи

саме для "Посіпіки"
Бегущая Черепаха писал(а):
...та й зрештою кермо не є незворотнім конструктивним рішенням, його завжди можна замінити на альтернативне, на будь-якому етапі життя, кожного окремого індивідума

Ти правий в абсолюті :yes:
Бегущая Черепаха писал(а):
...Степан ти "живеш" цим проектом, тобі однозначно видніше, я ж лише коментую те, що бачу/відчуваю.
...

І я за це вдячний тобі безмежно, глянь, вже 16-ть сторінок накрутили :good: :D

_________________
Старт-шосе "Сталевий олень"
Старт-шосе Моя яскрава "Україна"
Старт-шосе "Скорпіон"


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, Bce


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: kisa


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.108s | 27 Queries | GZIP : On | Load : 0.38 ]
Reputation System ©'