Convoy s2+2,8А 390грн -"Первый Фонарик"-ВСЕ ГОРОДА УКРАИНЫ!


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Заводной Апельсин
СообщениеДобавлено: 08.07.2015 09:53 

Сообщения: 204
Город: Dnipro
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.01.2008
PlusOdyn писал(а):
О, майже те ж, на що я вирішив переробити свого МБ.
Цікавить така вилка й собі, на зміну карбоновій, щоб можна було сумки вчепити для автономки асфальтової.
Так розумію, що вантажилося на неї 3 кг + відносно вузьке кермо + грунти різні. Як із керуванням? Веде в сторони? Завалюється кудись? Без рук норм їхати по рівному асфальті?
Чи це просто порожні знайдені пляшки?
Якісь проблеми із сумісністю дуалів із гальмами?
З якою метою 180-ка ротор спереду?
"Напідсидільна" сумка то як те що швидше було вчепити, чи багажник ззаду не плануєте?
Також цікаві враженян від керма на відстанях 100+, на різних поверхнях, вверх/вниз і т.п., якщо вкажеите ширину плечей - також корисно буде.

Щодо Brooks B17 - беріть нерров, якщо ширина задниці дозволяє. Бо я собі взяв Б17 звичайне, і за нього ні звіситися, ні вкрутити в низькій посадці нормально(( Ну сенс памперса зникає. :smile:
Хоча все решта шикарно.

Чи не розглядали можливість встановлення додаткових "циклокросових" гальмівних ручок?


Відповім по пунктах.

1. Так, спереду було 2 баклаги по 1,5 л. Веде себе цілком прогнозовано, навіть якщо кількість води в баклагах різна. Дуже корисна річ, коли стаєш на ночівлю, а поряд нема джерела води.
1.1. Кермо насправді найширше з того, що було - 46 см. Плюс нижній хват розведений трохи під кутом 12 град. Тестив байк з напарником по хардкорових пісках і роздовбаній цілині. Звісно, маневрувати у пісках трохи важче, ніж "палкою", краще це виходить у нижньому хваті. Роздовбаний грунт дає собі взнаки, через деякий час починають боліти руки, але що ви чекали від ригіди? М'яка обмотка керма трохи пом'якшує відчуття. :) Без рук їхати норм асфальтом, якщо звичайно є до цього навички. :) Взагалі, кермо найкраще проявляє себе на асфальті, руки відпочивають, верхні хвати-матрасні, нижній - для праці, так би мовити.

2. Так, до дуалів потрібні спеціальні циклокросові гальма. Ці у мене тимчасові, переднє гальмує слабенько, проте заднє чипляє одразу і сильно. Буду брати собі оце https://www.trpbrakes.com/category.php? ... &catid=206

3. 180-ка завжди була спереду, ще з далекого 2008 року, коли починав найнероводити. Адже ж це найнер, та й я - хлопець не з найлегших. :)

4. Напідсидільна сумка бралася ще минулого року, коли у мене був гоночний алю-найнер. Але я зараз еволюціонував до туризму. :) Тому вчора нарешті причепив собі от такі сумки.

Изображение

Изображение

5. Ширина плечей, я би сказав, "атлетична". У мене зріст 185, тягав свого часу штангу, гантелі. :)
Руль, як я казав, краще поводить себе на дорозі, на поганому асфальті, hardpack грунтах. На піску потрібні навички маневрування, згодом як і на "розковбасі".

6. Брукс Б-17 брався ще минулого року, тому маємо, що маємо. :) Це сідло для матрасних поїздок.

7. Наразі не розглядав потребу в циклокросових ручках. А як їх "врізати" в гальмівну систему параллельно з основними гальмами?

_________________
GF ParaCobia


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Заводной Апельсин
СообщениеДобавлено: 08.07.2015 09:54 

Сообщения: 204
Город: Dnipro
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.01.2008
panpupez писал(а):
Теж цікавить як ця вилочка себе веде, придивляюсь до неї


Ну як поводить... Поводить себе як гарна жорстка Хромо-вилка... :)

_________________
GF ParaCobia


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Заводной Апельсин
СообщениеДобавлено: 08.07.2015 10:11 
Аватара пользователя

Сообщения: 30
Город: Львов
Пол: Муж
Возраст: 31
Зарегистрирован:29.06.2014
Цитата:
Поводить себе як гарна
це якраз і хотілось почути, що веде себе гарно а не як кусок чугунія чи алюмінія))
Доречі якісь ектремальні нагрузки давали для неї? ну наприклад спуск в кінці якого доволі швиде тормозіння?
Один раз бачив відзив що вона після такого погнулась, але думаю що це брак попався


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Заводной Апельсин
СообщениеДобавлено: 08.07.2015 10:33 

Сообщения: 204
Город: Dnipro
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.01.2008
panpupez писал(а):
Цитата:
Поводить себе як гарна
це якраз і хотілось почути, що веде себе гарно а не як кусок чугунія чи алюмінія))
Доречі якісь ектремальні нагрузки давали для неї? ну наприклад спуск в кінці якого доволі швиде тормозіння?
Один раз бачив відзив що вона після такого погнулась, але думаю що це брак попався


Але ж це Сальса! :) Поки шаленого екстріму не було, поживемо, подивимось!

_________________
GF ParaCobia


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Заводной Апельсин
СообщениеДобавлено: 08.07.2015 10:54 

Сообщения: 204
Город: Dnipro
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.01.2008
http://www.on-one.co.uk/readers-rides/q/model-29IN безліч ідей стосовно цієї рами.

_________________
GF ParaCobia


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Заводной Апельсин
СообщениеДобавлено: 08.07.2015 12:38 
Аватара пользователя

Сообщения: 221
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Skipper писал(а):
2. Так, до дуалів потрібні спеціальні циклокросові гальма. Ці у мене тимчасові, переднє гальмує слабенько, проте заднє чипляє одразу і сильно. Буду брати собі оце https://www.trpbrakes.com/category.php? ... &catid=206
7. Наразі не розглядав потребу в циклокросових ручках. А як їх "врізати" в гальмівну систему параллельно з основними гальмами?

Також думав про ТРП, але Spyke (тоді ще на варіант таякби трейловий, але все ж буде гідравліка, певне SLX, або XT, то вже буде зовсім інший ровер, ще один), але певне таки буде BB7 Road, у випадку барана. Хіба як від Вас відгуки будуть що перші кращі за ББ в експлуатації. :wink:
Ті ручки ставляться послідовно, але хз як там із гальмівним зусиллям і його дозуванням.

Тобто ширина керма більша, ніж та, яку б брали на шосер?

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Заводной Апельсин
СообщениеДобавлено: 20.07.2015 17:57 

Сообщения: 204
Город: Dnipro
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.01.2008
PlusOdyn писал(а):
Skipper писал(а):

Тобто ширина керма більша, ніж та, яку б брали на шосер?


Думаю, так. На туринг-трошки ширше, для зручності.

_________________
GF ParaCobia


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Заводной Апельсин
СообщениеДобавлено: 21.07.2015 00:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 5288
Изображения: 0
Город: Рівне
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:08.06.2012
Skipper писал(а):
7. Наразі не розглядав потребу в циклокросових ручках. А як їх "врізати" в гальмівну систему параллельно з основними гальмами?


Ставляться в розрив рубашки. При роботі роблять цей розрив більшим, що аналогічно витягуванню тросика.
Зовсім не заважають основним, але роблять їзду комфортніше, не потрібно при гальмуванні тягнутись до слонів.

_________________
Фенікс - поставший з попелу
ЧорнийПтах
Шоколад


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 31.07.2015 20:42 

Сообщения: 204
Город: Dnipro
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.01.2008
Любителям пофапать. :)

Изображение

_________________
GF ParaCobia


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Заводной Апельсин
СообщениеДобавлено: 04.08.2015 16:41 
Аватара пользователя

Сообщения: 221
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Давайте відразу враження.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 12.04.2016 23:47 

Сообщения: 204
Город: Dnipro
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.01.2008
Без подседельной сумки.

Изображение

_________________
GF ParaCobia


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.091s | 27 Queries | GZIP : On | Load : 0.89 ]
Reputation System ©'