Convoy s2+2,8А 390грн -"Первый Фонарик"-ВСЕ ГОРОДА УКРАИНЫ!


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, Bce
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 28.01.2011 10:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 77
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:04.02.2010
Через проблеми з форумом пропав мій один пост, але там і так не було нічого важливого :smile:
Продовжую розказувати історію хвороби ...
Уплотнив ділянку біля ніпеля подвійним шаром гуми від старої камери, щоб виключити протирання камери до ободу
На всякий випадок почистив і обезжирив :) обід, щоб виключити ковзання покришки на ободі через залишки бруду і т.д.
Наніс ручкою відмітку на ободі і покришці, щоб побачити можливе зміщення між ними
Проїхав десь біля 3 км і глянув на відмітку
Изображение
і відповідно ніпель повернувся так, що було тяжко відкрутити зовнішню гайку (щось радикал глючить і не можу додати ще одне фото)
Стрілкою показано напрям руху колеса і напрям зміщення покришки відносно ободу .... чому вони співпадають ? Я зовсім не фізик, але мені здається, що покришка через "тертя" об дорогу повинна була б зміщуватись у напрямі, який протележний руху колеса.
Для чистоти експерименту зовсім не користувався передніми гальмами.
Виходить, що через заводські допуски в мене обід має відхилення у сторону меншого, а покришка навпаки - у сторону більшої. Відповідно через таке поєднання відбувається зміщення.
Хоча якщо чесно не помітив нещільного прилягання ... бортується звичайно легше (при бажанні румами без лопаток), ніж Максіс Овердрайв, який у мене був до того, але тим не менше у поворотах і т.д. покришка добре тримається. Якби не проблеми з тими камерами, то навіть і не звернув увагу на колесо ...
п.с. обід стоковий бергамонтівський татоо bgm19, внутрішня ширина ~18.5-19.0 мм, зовнішня ~ 24.0 мм


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.01.2011 22:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 1740
Город: Луцьк
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:16.05.2008
Varvar
Все правильно. Під час гальмування обруч блокується, а покришка від терття з грунтом намагається продовжувати рухатись і відповідно при малому тиску в камері - прокручується за напрямком руху.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 28.01.2011 23:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 77
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:04.02.2010
Yaryk писал(а):
Varvar
Все правильно. Під час гальмування обруч блокується, а покришка від терття з грунтом намагається продовжувати рухатись і відповідно при малому тиску в камері - прокручується за напрямком руху.

Так, згоден ... тільки
Varvar писал(а):
Для чистоти експерименту зовсім не користувався передніми гальмами.

Якщо чесно то і задніми не користувався, бо їздив дуже повільно (до 15 км/год) .... в очікуванні чергового пшшшшшш :(
Ну і тиск був на межі ...точну цифру не скажу, але покришка майже не прогиналася, коли я під час їзди "лягав" на руль

Видно просто невдале поєднання обруч-покришка. Певно буду міняти обруч, він і так вже трохи стертий вібрейками, але тисячу-другу ще б проїхав.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.01.2011 10:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 1740
Город: Луцьк
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:16.05.2008
Varvar, покришка може просунутись відносно обода навіть від звичайного заїжджання на бровку.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 03.02.2011 23:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 77
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:04.02.2010
Вирішив трохи поколхозити, щоб вирішити свою проблему.
Зняв з обруча стоковий слизький напівпластмасовий фліпер.
Намотав 3 шари тканинної ізоленти - 1 шар по центру і по одному ближче до краю ... так щоб десь був 1-2 мм виступ за межі обода.
Поставив камеру максіс валтервейт 26", перед тим уплотнив ділянку біля ніпеля подвійним шаром гуми від старої камери. 26" камеру поставив, бо маю лише одну 29" - вирішив її залишити на запаску, щоб було легше/швидше поміняти на морозі , якщо ситуація з відривом ніпеля повториться.
Сьогодні зробив обкатку - 10 км, з них ~ 6 км з відкрученою гайкою на ніпелі - політ нормальний покришка не прокручується, ніпель не перекошується. Сподіваюсь в суботу вийде довше поїздити і остаточно впевнитись у надійності такого варіанту.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.01.2012 02:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 86
Изображения: 1
Город: Лисичанск
Пол: Муж
Зарегистрирован:26.08.2011
Камера Kenda 700*35 c ниппелем преста. Качал как обычно мининасосом придерживая за спицы, но таки неприятно зашипело и колесо на глазах спустило. Маленький разрыв возле ниппеля (мм 4)

Что нужно:
Клей Red Sun
Заплатка оранжевая 1 шт.
Болт на 5 кажется (чуть меньше диаметра ниппеля)


Болтом пробил посередине латки отверстие, зашкурил камеру вокруг ниппеля, протер спиртом,мазнул клеем и насадил латку. Вуаля). А сперва решил что ничем ей уже не помочь...

Вложение:
IMG_3152.jpg
IMG_3152.jpg [ 125.36 КБ | Просмотров: 341 ]

_________________
Лисичанский вело форум http://eastbikers.co.nf


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, Bce


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.096s | 24 Queries | GZIP : On | Load : 0.47 ]
Reputation System ©'