| купить санки детские |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 16.11.2016 15:39 
Аватара пользователя

Сообщения: 787
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:15.10.2012
Вітання форумчани!

Прошу зразу вибачення, якщо потрапив не в той розділ куди потрібно. Сумнівався куди саме писати, вирішив що тут буде найкраще. Маю проблему з коректним налаштуванням системи 1х9 на своєму гібриді і потребую поради тих, хто стикався з такою проблемою. Для повного розуміння ситуації опишу весь процес спочатку. Для тих хто не хоче читати мої мемуари, питання по суті проблеми в кінці цього тексту :oops:

Отже ситуація наступна: на початку сезону зібрав велосипеда для їзди по місту та пересічці, щось типу гібриду чи як це модно зараз називати гревелбайк. Збирав сам на базі рами Specialized Sequoia 80тих років. Обвіс перекинув з олдового мтб кошерний Deore XT/LX по кругу. Шатуни стандартні шимано 3х7.

Изображение

Изображение

Трохи поїздивши, зрозумів що обвіс вже своє віджив, бо все працювало дуже важко і не чітко. Були постійно проблеми з налаштуванням задньої та передньої перекидок, які або десь не докидували або просто з тріском злітали з зірок. Найгірше працювала передня перекидка, тому їздив переважно тільки на 36тій зірці. В місцевій веломайстерні мої побоювання підтвердили.
Почав задумуватись над новим обвісом і будовою велосипеда, та гортаючи наші та американські форуми натрапив на тему конвертації 3х... передачного велосипеда в 1х... Копнув глибше і настільки загорівся цією ідеєю, що вирішив на цьому зупинитись. Під спойлером декілька варіантів, які найбільше сподобались і на які орієнтувався перед конвертацією



Більшість на дискових гальмах та "бараном", але так як купляти нову раму під диски в мої плани не входило, вирішив залишитись зі старим фреймсетом і кантеліверами. По зручності пересування містом флет мені здавався зручнішим (маю досвід їзди на барані місто - не подобається), тому змінювати кокпіт теж не планував. Першим що зробив - скинув передню перекидку, ліву манетку та лишні зірки, поставив ширші кросові покришки. Протестив по болотам. Ось що вийшло:

Изображение

Изображение

Для міста взяв напівсліки
Изображение


Та все ж задня перекидка досі перекидала погано, манетка працювала дуже туго. Відчував що скоро все посипиться. До того ж ланцюг на вже добре потертій передній зірці постійно злітав від вібрацій. Кожного разу злізати з велосипеда, щоб поправити ланцюг, в мої плани не входило. Окрім цього семи передач було явно мало якщо їздити важкими маршрутами з підйомами. Почав копати далі. Відкрив для себе зірки з перемінною товщиною зубців (Narrow Wide) які є незамінними для хорошої роботи 1х сетапу та срамівські касети з досить високим спектром передач. Познайомився з зірками Garbaruk.
На даному етапі в мене було два варіанти:
а) Купляти гарбаруківську зірку під стару шиманівську пятилапку за не малі гроші. Шукати касету під сім передач з більшим розрахунком зірок. Міняти манетку на нову
б) Зібрати повністю новий обвіс на більше передач, 1х9 або 1х10 і забути про апгрейди принаймні на наступних два сезони.
Було вирішено йти шляхом повної заміни обвісу. Планував на початку нового сезону 2017 вже мати всі компоненти. Почав поступово шукати деталі, і чудом натрапив на топову систему Truvative XX в комплекті з зіркою нероввайд за просто смішною ціною (пару сотень грн. дорожче за нову гарбаруківську зірку :shock: ) Радів як мала дитина. Порадившись зі знайомими велосипедистами вирішив надалі все збирати на компонентах SRAM. Через місяць купив комплект манетка Sram x7 на 9шв. + задня перекидка Sram x7 на 9 шв. з короткою лапкою. Як пізніше виявилось зірка на шатунах була на 10 швидкостей. Проте це теоретично не мало б бути проблемою.
Ще через декілька тижнів моя шиманівська манетка таки пішла спати :cry: Розлетілась прямо посеред дороги на куски. Як потім виявилось, посадочне місце на якому трималась вся система переключення, банально перетерлась і всі внутрощі розлетілись навкруги. Так як я катаю на велосипеді весь рік без винятків, варіант чекати завершення зими не розглядався. Довелось терміново купляти решту обвісу. Замовив касету SRAM 11x34 9 шв., ланцюг SRAM 9 шв., каретку GXP під срамівську систему, на барахолці дивом натрапив на нові втулки SRAM 9.0 під ободні гальма, які вже декілька років як зняли з виробництва і замінили здешевленими SRAM 300. І пішов процес зборки...

Наразі мій драйвтрейн виглядає наступним чином:

Изображение

Отже маємо наступний сетап:
Система: Truvativ XX дабл з зіркою Narrowwide на 10 швидкостей і 36 зубів.
Каретка: Truvativ GXP 68mm BSA (English)
Задня перекидка: SRAM x7 на 9 шв. з короткою лапкою
Манетка: SRAM x7 на 9 шв.
Касета: SRAM PG-950 / 11-34t (9-Speed)
Ланцюг: SRAM PC-971 (9-Speed)

Суть проблеми.
При першій обкатці велосипеда після зборки, при певних навантаженнях на шатуни, чути дике скрипіння ланцюга в районі передньої зірки. Спочатку грішив на чейнлайн, проте скрегіт чути при переключенні на всі передачі ззаду, від найнижчої до найвищої передачі. Таке враження, що ланцюг просто розточує передню зірку, яка до слова була перед встановленням не нова. Ланцюг і касета нові. Перекидка налаштована добре, проскоків в переключенні не було.Чи може таке бути, що 9 швидкісний ланцюг є не сумісним з 10 швидкісною передньою зіркою? До цього я думав що різниця буде не помітна, так як 9 шв. ланцюг є ширшим ніж 10 шв. зірка і все повинно без проблем працювати, але тепер сумніваюсь. Чи в чому окрім цього може бути проблема? Буду дуже вдячний за поради.

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Последний раз редактировалось Taiwo 16.01.2017 22:43, всего редактировалось 3 раз(а).

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 16.11.2016 15:58 

Сообщения: 2048
Изображения: 0
Город: --
Пол: Не указан
Зарегистрирован:20.03.2016
Бонки я б підтягнув спершу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 16.11.2016 17:38 
Аватара пользователя

Сообщения: 787
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:15.10.2012
:D затягнуті

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 16.11.2016 17:51 

Сообщения: 2048
Изображения: 0
Город: --
Пол: Не указан
Зарегистрирован:20.03.2016
Taiwo, якщо би каретка була Pressfit, то я би подумав на неї:
http://velokyiv.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=163654
Цитата:
Specialized відмовляється від кареток pressfit в новому Enduro.

Каретки pressfit стали нормою на МТБ середнього та високого цінового діапазону. На папері це, здається, має сенс — вони легші, жорсткіші, але в реальності така каретка ніколи не перестає скрипіти. Багато виробників роблять різьбові каретки під систему pressfit, інші повертаються до різьбових BSA, які давно перевірені часом.

Але це не вона :D


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 16.11.2016 17:58 

Сообщения: 2048
Изображения: 0
Город: --
Пол: Не указан
Зарегистрирован:20.03.2016
а передня перекидка ще залишилася? продається?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 16.11.2016 18:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 787
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:15.10.2012
RostiTorth писал(а):
а передня перекидка ще залишилася? продається?

так ще є, навіть дві. одна під раму 28 друга під 31

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 16.11.2016 18:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 8283
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Taiwo писал(а):
Ланцюг і касета нові. Перекидка налаштована добре, проскоків в переключенні не було. Чи може таке бути, що 9 швидкісний ланцюг є не сумісним з 10 швидкісною передньою зіркою?
Коли б таке було, ланцюг погано б злазив в зірки, його нижню вітку задерло б угору і миттю заклинило.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 17.11.2016 01:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 503
Город: Нет, спасибо
Пол: Не указан
Зарегистрирован:16.12.2010
ТС, простите, что влезаю, тема поэтапного переезда на 10х самому весьма близка...
andr, и все прочие-сведущие, проясните ситуацию, пажалста. Есть ли физическая разница между звёздами систем под 9- и 10-рик? Или ориентирование систем и их сменных звёзд под разное кол-во задних есмь происки мракетологов, и любые передние звёзды в пределах одного стандарта посадки абсолютно совместимы с остальными компонентами 10х- трансмиссии, хоть аливио, хоть ХТЯ ?

_________________
Я почему раньше такой злой был? Потому что у меня велосипеда не было. А с велосипедом я теперь ваще сотона!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 17.11.2016 11:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 787
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:15.10.2012
andr писал(а):
Коли б таке було, ланцюг погано б злазив в зірки, його нижню вітку задерло б угору і миттю заклинило.

Я так і думав, що проблема не в цьому. Я так розумію, що всі зірки нерровайд є в такому випадку універсальними як для 8-9ти так і для 10-11ти передач. Різниця лише в тому, наскільки щільно сидить ланцюг на зірці. Чим щільніше, тим менший рух ланцюга на зірці і відповідно менше шансів зльоту ланцюга.

Вчора заїхав в веломайстерню, сказали що для ченлайна на 1х чим вужча зірка (чи товстіший ланцюг) тим краще, бо ланцюг має більше простору для перекосу. А ланцюг скрипить на зірці, бо притирається до неї, так як комплект ще не прикатаний.

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 17.11.2016 11:07 

Сообщения: 2048
Изображения: 0
Город: --
Пол: Не указан
Зарегистрирован:20.03.2016
Taiwo
Чим змазуєш ланцюг?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 17.11.2016 11:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 787
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:15.10.2012
RostiTorth писал(а):
Taiwo
Чим змазуєш ланцюг?

Поки що на заводській їжджу. Пробіг після встановлення комплекту 60 км. Надалі змазуватиму шиманівським маслом

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 17.11.2016 13:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 1338
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:11.02.2012
Taiwo писал(а):
Відкрив для себе зірки з перемінною товщиною зубців (Narrow Wide) які є незамінними для хорошої роботи 1х сетапу та срамівські касети з досить високим спектром передач. Познайомився з зірками Garbaruk.
На даному етапі в мене було два варіанти:
а) Купляти гарбаруківську зірку під стару шиманівську пятилапку за не малі гроші.

Не Narrow Wide єдиним.
В схожій ситуації замовив тут на форумі у Сказочніка зірку під п'ятилапку. Вийшло дешевше за Гарбаруків. Велосипед експлуатується вже 2 сезон, проблем з перемиканням та спаданням ланцюга немає (при тому що задня перекидка - ацера).
Изображение


Последний раз редактировалось @noxin 17.11.2016 13:31, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 17.11.2016 13:23 

Сообщения: 113
Изображения: 0
Город: харьков
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:08.03.2012
Сам месяц назад перешел на 1*10 но я ставил переднюю звезду овал на 36 а сзади 11-36, что хочу сказать у меня тоже скрипит в районе передней звезды, уже и каретку думал менять пока проехал на новой трансмиссии 100 км. В целом очень нравиться особенно овал реально тяги дает.


Последний раз редактировалось corvette 18.11.2016 01:34, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 17.11.2016 13:35 
Аватара пользователя

Сообщения: 787
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:15.10.2012
corvette писал(а):
Сам месяц назад перешел на 1*10 но я ставил переднюю звезду овал на 36 а сзади 11-36, что хочу сказать у меня тоже скрипит в районе передней звезды, уже и каретку думал менять пока проехал на новой трансмиссии 100 км. В целом очень нравиться особенно овал реально тяги дает.
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Так, овал рішає. Товарищ поставив гарбаруківський і дуже задоволений.
Чейнлайн перевіряли? Це перше на що потрібно звертати увагу, особливо коли система дабл. На тріплах з цим менше проблем, якщо ставити сінглову зірку посередині.

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 17.11.2016 13:37 

Сообщения: 113
Изображения: 0
Город: харьков
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:08.03.2012
Чейнлайн идеален, но я езжу на парафине думаю все таки притрется.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.308s | 29 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'