Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 29.06.2020 22:34 

Сообщения: 43
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:18.05.2020
EvGaS писал(а):
Цитата:
1 - розмір норм, в мене у 21,5 стали 30мм (1,5’’) без проблем. Можете звужувати до 1,4’’ (1 і 3/8’’)
2 - така ширина тягне на балуни (товста й лиса), чим ширша покришка, тим більш гуми жується і більше спротив
3 - так, велосипеди перетворюються дуже сильно (недолік - вели з «не свого штибу» шинами може виглядати дурнувато)
4 - все залежить від вашої ваги, тиску в шинах і того як переїжджаєте через перепони, дядьку

Можу порадити Rubena/Mitas Shield v81 - накачаєте 5 атм, і будете в шоці від накату
Изображение
https://xvz.com.ua/zapchasti/velorezina ... classic-83
https://www.mitas-cycling.com/en/produc ... shield-v81
...шкода що під 700-ку не випускають звуженої моделі.

Цитата:
Поставил шины 32 мм, по факту 33 мм оказалось при давлении 5 атм. Долго возился, перепутывал камеры, надевал, снимал, тяжело с непривычки. Велосипед стал легче разгоняться, лучше управляться. Средняя скорость на маршруте сегодня 20 км в час.

Для камер з покришками існують спец лопатки щоб не пошкодити. Я просто послуговують накидними ключами десь на 6-8 замість них, бо передні що камера що покришка дуже плотно сідають і просто руками їх не зняти, навіть якщо зігнати до впадини посередині.

Яка гума, якщо не секрет?

upd
Цитата:
Заказал шины и камеры 32мм 622 мм Чао Янг. Попробую, может быстрей получится ездить.

https://velo-zapchasti.com/velozapchast ... 832-622%29
то не вона часом?
Изображение
побачив репнуту іннову - ну-с, там хвалити нічого, якість гуми доволі лайно якщо так боковиною пішла.
Сам Чао Янґ складом теж посередній - під час зливи його зривало в занос з асфальту при доволі легкому гальмуванні з гірки. При чім значно тонша рубена трималася значно ліпш мокрої дороги. Склад гуми Чао Янгу — відплавки наче тягнуться, та все ж головний плюс чого його взяв - антипрокол. Порівняно якості самої гуми рубена значно ліпша (найдешевша з якісних складом) — значно еластичніша і носка. ЧЯ більш як гумова сажа треться. (ну хоч не пластиковий як СКТ)
Може якраз відчутного покращення при переході на вузькі шини і немає через «посередність» складу Чао Янґу. (якщо магази пишуть що його склад добрий, то Рубена тоді узагалі «ілітна Європа»)

Цитата:
Камеры.

Якщо відверто — лайно, та сам на ГРЛ їжджу. ))
Просто доводиться трохи частіш підкачувати колеса порівняно з 100-гривневими камерами.

P.S. Збагріть той посередній Чао Янґ комусь якщо він без антипроколу і ліпш візьміть людську гуму з гарною еластичністю. Отак наши люди завжди — на норм вел знайшли, на норм гуму не знайшли. І мучаться.
*з власного порівняльного досвіду на двох різних покришках
** серйозно — беріть мітас/рубену, топлю за неї, вони найдешевші серед покришок з гарним складом (бюджетний Контіненталь, завод робить його за ліцензією + шини для мотиків і тракторів й с/х техніки; ще ознака — зазвичай магази що продають Швальбе і її теж у продажу мають) Реально, через рік користування Чао Янг тої ж вартості у гривнях значно сіріший за Рубену/Мітас. За враженнями склад каучукової гуми у нього десь 30% (стандарт якісного китаю як Кєнда і тощо, в неякісного і 10 може бути і він репає як Іннова чи пластифікується як моя СКТ), тоді як у Мітасу/Рубени 50% десь.

Добрий вечiр. Гуму сфоткав.
Изображение
фото хостинг украина

Изображение
Набирал весь ответ по-украински, и случайно его стёр. ((

На самом деле, очень жалею, что купил резину. На самом деле, от нее мало что зависит, значительно быстрей свой маршрут я проходить не стал, просто стало чуть легче ехать в горку, может потому что дюйм с диаметра ушел, и вел перестал быть "найнером".
Разгон не стал принципиально легче, на горку ехать легче, с горки спускаться медленнее. Прочитал что чао Янг после установки становится меньше вместо 32 мм-29мм, оказалось нифига, вместо 32 стало на колесе 33 мм. Сегодня средняя скорость по моему маршруту вместо 16,7 км в час 18,2, но в прошлый раз на большой резине я был уставший.
Что касается качества резины, я всегда ездил на машинах на самой плохой резине, зимой на летней, лысой, итд. На веле может сильней чувствуются недостатки....
По моему, такая же тема как с фирменными кроссовками, у меня приходят в непотребный вид за полтора сезона что Найк, что Рибок, что скечерс. Перестал покупать фирменные, потому что в три раза более дешёвые точно так же продавливаются на пятках, истираются, изламываются на сгибах.


Последний раз редактировалось sergevl 29.06.2020 22:42, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.06.2020 22:39 
Аватара пользователя

Сообщения: 10799
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:01.05.2015
sergevl
а если сжато: что на что вы поменяли? было -> стало.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать
Инструмент Yato по фрумной цене


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 29.06.2020 22:51 

Сообщения: 43
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:18.05.2020
Кратко: ездил иногда на 26 велосипеде брата.
Не мог так быстро крутить колеса, как там получалось.
Захотел найнер. Купил.
Было: почти впритык на заднем колесе резина Иннова 47/622 мм.
Стало: резина Чанг Йонг 32(33 по факту)/622.
Резюме: надо было брать 28 - она легче по городу.
Улучшения очень несущественные.
Стало лучше разгоняться, плюс 1-2 км скорости, легче стало крутить в горку на Дубках и на совских прудах. Стало точней рулится. Чуть вырос накат. Может, из-за давления 5 атм вместо 4.
Снятую 47 резину поставлю на десну, хотя бы наперед.

И вообще, хочу такой же вел, но весом в хотя бы 11 кг.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.06.2020 23:06 

Сообщения: 43
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:18.05.2020
andr писал(а):
Да. Лично мне жаль, что в природе нет узких седел с пружинами. Тогда можно было бы кататься в наклонной посадке. Пробовал такую посадку с украиновским и бруксовским пружинными седлами - натирают. В основном трутся ляжки, но самое дорогое тоже страдает.
Зато когда асфальт перестает быть плохим и становится просто нечеловечески разбитым, с пружинным седлом едешь процентов на десять быстрее, чем с обычным.

Могу попробовать изготовить седло узкое, с бу пружинами от ГРМ автомобильного двигателя.
По крайней мере, такое делал ребенку на раму. Очень мягкое получилось, у него вес небольшой, и работа пружин мне очень хорошо была видна.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 29.06.2020 23:43 
Аватара пользователя

Сообщения: 10799
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 35
Зарегистрирован:01.05.2015
Что иннова, что чао с базара - это два сорта навоза. И вы уже увидели какую разницу дает резина. В следующий раз берите что то толковое здесь на форуме.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать
Инструмент Yato по фрумной цене


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.06.2020 07:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 583
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:28.07.2019
Цитата:
Набирал весь ответ по-украински, и случайно его стёр. ((

Не страшно.

Цитата:
На самом деле, от нее мало что зависит

Дехто каже, що це половина велосипеду.
* вже людина написала — харошиє з базару то не є нормальні

Цитата:
значительно быстрей свой маршрут я проходить не стал, просто стало чуть легче ехать в горку, может потому что дюйм с диаметра ушел, и вел перестал быть "найнером"

- новіша гума еластичніша від (реальний ахтунг) вже потрісканої
- діаметр трохи зіграв, трохи ще дали менші втрати на деформацію боковин і камери (+деформація покришки на рівні протектора до боковин дає менше втрат ККД)
- не знаю яка гірка, та протектор з широкою лисою діжкою з деякими ламелями — якщо вилізати на різку гірку і лягати на переднє колесо (кермо), то це теж дасть ефект при перевантаженні покришки порівняно з шипованими (просто власне спостереження)

взагалі, гадаю десь так 80% відсотків поліпшення сталося просто через заміну потрісканого жаху на нову таку ж дешеву

Цитата:
Разгон не стал принципиально легче
с горки спускаться медленнее

А ось це проявився поганий склад гуми у всій красі. Чим більша швидкість — тим більш впирається у якість матеріалу і те, як добре він здатен деформуватися під контакт з дорогою. (ціла наука з кривими)

Цитата:
Прочитал что чао Янг после установки становится меньше вместо 32 мм-29мм, оказалось нифига, вместо 32 стало на колесе 33 мм.

1 - виробники дають не точні виміри і виміряють покришки в різних станах накачки у різних місцях
2 - різні моделі можуть нарізно випирати чи мати шипи ширше боковини
3 - часто ігнорують те, що від ширини посадки в ободах теж є вплив як покришка розгорнеться

Цитата:
но в прошлый раз на большой резине я был уставший.

Кажуть що дубова/задубіла покришка може мати ліпший накат. Може на старій більш трусило і від того непомітно набиралася втома.

Цитата:
Что касается качества резины, я всегда ездил на машинах на самой плохой резине, зимой на летней, лысой, итд. На веле может сильней чувствуются недостатки....

1 - у вас навіть однієї кінської сили немає
2 - тиск велосипеда на ґрунт такий, що вони навіть можуть їздити ковзанкою
3 - гума на велі першою приймає всі подарунки дороги, амортизація інших частин вела зазвичай більш допоміжна, ніж головна
4 - втрати на тертя і спротив коченню значно відчутніші через 1

Цитата:
По моему, такая же тема как с фирменными кроссовками, у меня приходят в непотребный вид за полтора сезона что Найк, что Рибок, что скечерс. Перестал покупать фирменные, потому что в три раза более дешёвые точно так же продавливаются на пятках, истираются, изламываются на сгибах.

Аналогія для вашого розуміння — для велосипеду ви брали дешеві кеди в ашані по 150 гривень і бігали в них.
Існує якийсь мінімальний рівень нормального взуття, ніхто не каже брати переоцінені бренди, але є й здоровий глузд про собівартість нормального виробництва і матеріалів.

Цитата:
Резюме: надо было брать 28 - она легче по городу.
Улучшения очень несущественные.

1 - не для стану показаних вами доріг
2 - ширину ще варто підбирати під свою вагу, навіть для мене то завузькі будуть

Цитата:
В следующий раз берите что то толковое

+1, коли вже порівняно з потрісканою слабо відчутно — не мучте себе, не чекайте поки вона зноситься (моя СКТ «кубик» так і не зносилася за 20р задубівши) і не ризикуйте здоров’ям. До лікаря сходити буде дорожч ніж пара нормального взуття для вела, тим більш воно і близько не таке дороге як на мотик чи авто. Та й на велі нещасних пара % поліпшень доволі відчутні, він же ж енергією бензину не перекриває усі сили протидії переміщенню з А до Б.

_________________
Наркоман на голці, це коли в тебе не топові:
запчастини Shimano, шини Schwalbe і ланцюг від KMC.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.06.2020 09:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 8525
Изображения: 88
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
sergev писал(а):
Что касается качества резины, я всегда ездил на машинах на самой плохой резине, зимой на летней, лысой, итд. На веле может сильней чувствуются недостатки....


Изображение

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.06.2020 10:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 583
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:28.07.2019
real SIMON, не опускайтеся до рівню тролів, вам таке як поважній людині не личить. :yes:

ТС, зробіть собі і дитині послугу — побережіть сили і здоров’я. Вже навіть підібрав щось (тицьніть якщо хтось помітить що розмір десь пропустив не 622 чи вужча за обід):

http://velomoto.in.ua/product_1846_20893_20923.html
Maxxis Wormdrive 700x42c Вес: 470 г - не можу нічого сказати, але виглядає цікаво з вагою і плетінням, Київ 333

https://www.veloonline.com/view.shtml?id=24000
Hutchinson Trekking S 700X37 TR TT - відчуйте себе білою людиною, древня фірма, встановили рекорд велошвидкості на велі з покришками від них (звісно не цими) - Київ, легкий антипрокол за 260 в Києві

https://xvz.com.ua/zapchasti/velorezina ... classic-83
вже наче показував, доставка укрпоштою з Харкова десь 30-40 грн, новий малюнок з гарним накатом (їдемо рівно) і непоганим підхопленням у випадку влізання в партію (їдемо не_рівно), доволі висококласна гума за бюджет, ціна: 213.00 грн

https://frikke.ua/shop/product/pokryshk ... b-b-sk-sic
https://frikke.ua/shop/product/pokryshk ... no-siniaia
встановлювати зад/перед різні (ширшу з антипроколом назад) — лиса і вузька, але на асфальті вел літатиме.
Недолік — трохи пісочку й гравію, і вже самому можна полетіти, лише для чисто асфальту й бетону. Везти з Дніпра доставкою десь за 50 якщо не НП. дві 509 грн.

https://velo-strana.com/p76426200-pokry ... -x28c.html
https://velo-strana.com/p76426214-pokry ... c-622.html
Зад/перед Київ, не настільки радикально лиса і вузька, дві 400 грн.

https://velo-strana.com/p76426209-pokry ... -x38c.html
https://velo-strana.com/p608091230-pokr ... -x35c.html
Зад/перед Київ щоб не повело на дорозі якщо влетіти в партію, але з гарним накатом. дві 502 грн, Київське передмістя.

На малому колесі мені норм вивертати як веде в занос, як на великих люди їздять не уявляю.
Збагріть комусь те нещастя (яким самі невдоволені одразу ж по покупці, порівняно з узагалі убитими) і візьміть норм покришки собі на вел ціною одного кросівка.

P.S. Одразу про питання більшої ширини: покришки з еластичнішої якіснішої гуми мають тенденцію котитися ліпш навіть якщо вони ширші та зі злішим малюнком, аніж вузькі дешеві з малим вмістом каучуку.

_________________
Наркоман на голці, це коли в тебе не топові:
запчастини Shimano, шини Schwalbe і ланцюг від KMC.


Последний раз редактировалось EvGaS 30.06.2020 10:36, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.06.2020 10:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 8525
Изображения: 88
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
EvGaS писал(а):
не можу нічого сказати, але виглядає цікаво з вагою і плетінням


Перепрошую, але незрозуміло навіщо в такому випадку давати поради?

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.06.2020 10:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 583
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:28.07.2019
Цитата:
Перепрошую, але незрозуміло навіщо в такому випадку давати поради?

1) максіс - висококласніший виробник що штампується з того ж заводу (принаймні так стверджують люди)
2) може мені було цікаво почути думки замість питання на питання щоб збагатити багаж знань
3) мала вага на колесі — легший маховик

UPD:
Дякую, вже сам прочитав. Просто гадав через підозрілу вагу що то система плетіння у кілька рівнів як деякі топ-виробники роблять загортаючи покришку. Виявилося що то просто гума-зефір — надута/розбавлена малої щільності, тому й легкі. Хто зна скільки таке буде носитися, тому дійсно не найліпший вибір.

_________________
Наркоман на голці, це коли в тебе не топові:
запчастини Shimano, шини Schwalbe і ланцюг від KMC.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.06.2020 16:38 

Сообщения: 43
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:18.05.2020
Интересно, со швальбе Лугано вел поедет???
380 грамм это ровно в два раза легче старых шин.
И давление 6-8 атм.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 30.06.2020 16:41 
Аватара пользователя

Сообщения: 8525
Изображения: 88
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
EvGaS писал(а):
real SIMON, не опускайтеся до рівню тролів, вам таке як поважній людині не личить. :yes:



Мабуть важко жити не розуміючи того, що намагаються сказати?

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.06.2020 16:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 8525
Изображения: 88
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
sergevl писал(а):
Интересно, со швальбе Лугано вел поедет???
380 грамм это ровно в два раза легче старых шин.
И давление 6-8 атм.


Доки не спробуєш - не зрозумієш. "Їде" чи "не їде" є достатньо суб'єктивним параметром і далеко не завжди залеить від шин.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 30.06.2020 17:30 

Сообщения: 524
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:06.05.2019
sergevl писал(а):
Интересно, со швальбе Лугано вел поедет???

у вас аммовилка. куда ж он поедет? :)

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 30.06.2020 17:39 

Сообщения: 43
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:18.05.2020
Амортизацию, если что, можно отрезать и приварить к штанам два пера от Украины. или просто заклинить и посмотреть, едет ли)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2021
Veliki - туристическое снаряжение. forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.150s | 29 Queries | GZIP : On | Load : 2.92 ]
Reputation System ©'