| cyclone gsx |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 25.06.2012 09:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 88
Город: Royal City Of Lviv
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:24.10.2008
З певних причин, які частково були пов*язані із станом здоров*я, а частково з зміною інтересів, я закинув велосипед і протягом останніх 2 років майже на приділяв йому уваги.
Але велосипед це така штука, яку не просто викреслити з життя, тому вирішив зібрати собі нову забавку. При цьому вимогами до велосипеда були наступні: карбонова рама, 29" і безкамерка.
Найбільш проблемним питанням було вибрати раму. Варіантів було декілька. Спочатку я колупав ебей на предмет фішерового суперфлая та спешівських стампджамперів. Суперфлаї були істотно дешевші, але проблемні, часто тріскало верхнє перо, та і фішер у мене вже був і він спарвляв двояке враження стосовно ходових якостей (зручний і накатистий на прямих і сопля в апхілах). Спеші цінами не тішили, штука зелені за бу, тим більше не знаючи наскільки активно буде використовуватися ровер, такий розклад зовсім не збуджував.
І от на ебеї я натрапив на китайські карбонові рами. Незважаючи на непогані відгуки про 26 варіанти, до цих виробів я ставився скептично. Тому довелося вивчити питання детальніше. Як виявилося китайці вже давно навчилися робити рами правильної геометрії, при цьому їхні вироби мали всі потрібні фішки ( внутрішня проводка, конічна рульова труба, ВВ30, пм кріплення заднього гальма).
Звичайно на одних фішках далеко не заїдеш, тому цікавили в першу чергу ходові якості та надійність. МТБР в основному містив відомості про 2 типи рам LTK-023 HF-056, різниця між ними була в дизайні і мені більше подобалася лтк. Так от америкоси високо оцінили ходові якості обидвох рам, більше того їх вже почали юзати не останні люди в російському КК, відомостей про поломки практично не було. Візуально видно було, що рама сконструйована грамотно, товсті нижні пера, тонкі верхні, потужний вузол каретки.
Після довгих вагань я вирішив обрати варіант без ВВ30, грунтуючись на тому, що з нормальних систем під ВВ30 був хіба срам (якого я не хотів), а колхозити перехідник не було жодного бажання.
Ростовку обрав 20" з ЕТТ 615 (мій улюблений розмір). Рама приїхала в 2 тижневий термін і заважила 1292 г, це звичайно не скотт з його 1кг рамою, але і рівень цін зовсім різний.
Изображение
Вілсет вирішив збирати на крестах, адже альтернативи для них немає, шприхи революшени, втулки гейлайтові ціркуси вагою 356 г
Изображение
В результаті на виході отримав вілсет вагою менше 1.5 кг на який чудово стали безкамерно ральфи 2.1.
Також важливим моментом було питання гальм. Після того як передній авід ультімейт в результаті падіння зламався навпіл необхідно було вирішити чи докупити такий самий чи вибрати щось інше. Спочатку був варіант з ультімейтами, потім він зірвався і я почав приглядатися до інших гальм. Відгуки про формулу були позитивні, шімана як завжди відзначалась чугунявістю (хтя до уваги не берем), еліксири взагалі розчарували за багатьма параметрами. В результаті купив формулу РХ, про що не жалію. Так, вона важча за ультімейт на 80 г за пару (520 проти приблизно 440), проте в частині якості гальмування і зручності ручок, ультік курить в стороні. Важливо також, що формула не має авідоподібних шайб і у неї коротші, а отже легші болти.
З шіфтінгом мені одразу було все більш-менш ясно: 9 швидкостей (10 за багатьма параметрами прямує фтопку), задник х0, гріпшіфти, система тріпл.
Ну і звичайно до карбонової рами пасують карбонові палки (крім виноса). Кермо- райзер спеш с-воркс, трохи чугунявий і завузький, перший претендент на апгрейд, підсиділ від виробника рами, комфортніший за гарбарука, хоча важчий.
Вилка поки що реба сл, з звичайним штоком. Теж кандидат на заміну, хочеться ребу 2012р, яка істотно легша і обов*язково з конічним штоком.
Серед педалей розглядав крім шімани ще лук або тайм. Кренки незважаючи на малу вагу ставити на ровер немає жодного бажання, уг бренд, який з завидною постійністю клепає жахливу продукцію.
В загальному вийшло щось таке:
Изображение
Изображение
Изображение
Вага 9.92, за екселем 9,87, але ексель не враховує змазку і бруд)
Изображение
Про ходові властивості можна сказати тільки одним словом: вундервафля! Котить однозначно краще мого старого фішера, особливо в апіхл. Байк абсолютно точно реагує на кожен натиск педалей і енергія не йде впусту, так само досить непогано справляється з дрібними вібраціями.
Зрозуміло до деякої міри непафосно їздити на небрендовій рамі, але мене в першу чергу цікавить як воно їде, а не маркетологічна наліпка. Більше того 29 китайські рами вже облюбували деякі бренди, які випускають зі своїми написами на цих рамах велосипеди. Нагадує ситуацію з Ghost lector і No saint Maxari: та ж каталожна рама, але типу брендова з переплатою.
Звісно з часом я проведу деякі апгрейди, як от заміна керма та вилки, але концептуально щось міняти вже не буду, байк як на мене вийшов збалансований і доста легкий як для 29 хт.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 25.06.2012 10:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 1798
Город: Полтава
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:21.10.2007
Получился очень рабочий. Хочется нормальных фоток на светлом фоне. Будут ли на раме индивидуальные декали? На Веломании дядька сделал из плёнки под хром, вышло эффектно.
Прослеживается тенденция, что скоро вся тусовка любительского кросскантри, кому не дают спонсорства, пересядет на китай-карбон, особенно в варианте 29" ибо выбор рам за вменяемые деньги не так велик.

_________________
Изображение
Изображение
Всё для сборки 29-ра viewtopic.php?f=44&t=48141


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 25.06.2012 16:05 

Сообщения: 135
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:08.07.2011
Классный. Мне тоже ЛТК намного больше нравятся, чем хонфу


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 25.06.2012 16:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 1037
Город: Украина, Светлодарск
Пол: Муж
Возраст: 45
Зарегистрирован:04.06.2007
Ральфы 2012 года? Ширина на ободе какая?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеСообщение было удалено | 25.06.2012 16:19.
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 25.06.2012 19:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 88
Город: Royal City Of Lviv
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:24.10.2008
VL писал(а):
Ральфы 2012 года? Ширина на ободе какая?

2012, ранні версії швальби за багаточисельними відгуками погано сідали на зтр. Ширина трохи більше 52 мм по шипах.
nils_tisebe писал(а):
Получился очень рабочий. Хочется нормальных фоток на светлом фоне. Будут ли на раме индивидуальные декали? На Веломании дядька сделал из плёнки под хром, вышло эффектно.

В принципі можна було бавитися з розмальовкою, самі китайці малюють на замовлення з будь якими написами чи кольорами, але я вирішив не заморочуватися. Можливо розбавлю загальну чорноту кольоровим хомутом підсиділки.

nils_tisebe писал(а):
Прослеживается тенденция, что скоро вся тусовка любительского кросскантри, кому не дают спонсорства, пересядет на китай-карбон, особенно в варианте 29" ибо выбор рам за вменяемые деньги не так велик.

Судячи з кількості цих рам серед користувачів мтбр, думаю до нас теж докотиться ця тенденція, рама дійсно варта уваги.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 25.06.2012 20:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 1037
Город: Украина, Светлодарск
Пол: Муж
Возраст: 45
Зарегистрирован:04.06.2007
JeD
Цитата:
2012, ранні версії швальби за багаточисельними відгуками погано сідали на зтр. Ширина трохи більше 52 мм по шипах.


У меня были 2011 года, откатал на них 3 месяца и на выброс. Себе заказал 2012 года версию 2.1" с весом под 500гр, посмотрим.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 25.06.2012 22:42 

Сообщения: 135
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:08.07.2011
VL писал(а):
У меня были 2011 года, откатал на них 3 месяца и на выброс

А что с ними стряслось?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 26.06.2012 06:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 1037
Город: Украина, Светлодарск
Пол: Муж
Возраст: 45
Зарегистрирован:04.06.2007
VoidWanderer
Бортировочный шнур лопнул, не сидели на ободе покрышки и биения были сильные.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 26.06.2012 10:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 88
Город: Royal City Of Lviv
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:24.10.2008
В ральфів страшна розкидка по вазі, в мене різниця між покришками біля 50 г. (приблизно 480 на 530), так, що в плані ваги сюрпризи можуть бути як позитивні так і негативні :)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 26.06.2012 12:07 

Сообщения: 135
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:08.07.2011
Да, с весом у Швальбе раз на раз не приходится. В 2011 году 26" 2.25 рокет рон по паспорту должен весить 460, а приехала пара 500 и 520 грамм :D

Впрочем, ровные по бортировочному шнуру

Извиняюсь за оффтоп


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 28.06.2012 19:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 394
Город: Горловка/Киев
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:25.03.2010
JeD
с удовольствием прочёл тему, скажи какой у тебя рост?
И если не секрет, можно в лс, что вышло по деньгам : рама,вилка и колёса?

спасибо. класный вел :)

_________________
Фишеровод


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 18.10.2012 10:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 88
Город: Royal City Of Lviv
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:24.10.2008
Проапгрейдив трохи байк.
Вилка Реба РЛ 2012 р. з обрізаним штоком 1548 г, проти 1700 у реби СЛ 2009 р. За рахунок конусного штоку вдалося трошки скинути на рульовій, бо замість адаптера, туди пішов звичайний лайтовий конус. Вилка білого кольору, отже довелося навішати трохи білих детальок. Колєчководство якесь виходить((

Сідло Тіога твінтейл. Трохи покатався на твінтейлах, сподобалося і довелося самому вступити в клуб гейлайтових сідел. Заважило моє 145 г, знаю що бувають і легші екземпляри.

Хомут підсиділки Прокрафт 11 г проти чугунного 23 грамового ВВВ. Теж у білому варіанті.

Підфляжник Блекберн слік. Важить 23 г без болтів, досить добре тримає флягу, правда дряпає її. Спочатку їздив з чорним, потім замінив на білий.

Спешівський лоурайзер замінив на Тайтек Плуто вагою 168 проти спешівських 213. Тайтек фактично теж вважається райзером, але з настільки малим райзом, що виглядає як флет.

В пару до крема такий же карбоновий винос тайтек вагою 135 г. Попередній ВВВ важив 127, але не надто добре вписувався бо був матовим.

Обмотку поміняв на гріпси Прокрафт. Обрізані під гріпшіфт вони заважили лише 11 г. Гріпси трохи жорсткуваті, але мені це не заважає.

В результаті з попереднього варіанту було знято близько 250 г ваги. Зараз байк важить приблизно 9,6.

З подальших апгрейдів хіба зжену ребу до 80 г і поміняю шіманівські 540 педалі на щось полегше. З варіантів лук або лайтові варіанти спд стандарту. Душа лежить до луків)
Изображение
Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 18.10.2012 10:45 
Аватара пользователя

Сообщения: 1274
Город: Kharkov
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:07.07.2009
А какой смысл сгона ребы? :shock: И если это все-же нужно, не проще ли просто перекачивать негативку?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FLY XII 29er
СообщениеДобавлено: 18.10.2012 11:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 88
Город: Royal City Of Lviv
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:24.10.2008
korvin писал(а):
А какой смысл сгона ребы? :shock: И если это все-же нужно, не проще ли просто перекачивать негативку?

Якщо є бажання їздити на правильно налаштованій вилці, перекачувти негативку не можна. А зігнати ребу хочеться з 2 причин: 1) щоб опустити нижче кермо; 2) 100 мм для кантрійних умов, як на мене, надлишкові. Та і з 80 мм вилкою мені рулилося краще, все таки 4 сезони я їздив на 80 мм вилках.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.104s | 28 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'