Ліхтарі CONVOY C8 S2+ S3 M1 акумулятори, зарядні, драйвери


Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 297, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 11:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 426
Город: Lutsk
Пол: Муж
Возраст: 27
Зарегистрирован:21.09.2012
mirnuj_atom писал(а):
А тепер поясни чого на трекі використовують важкі колеса.

Не те щоб важкі. Просто у поєднанні легкість-міцність-аеродинаміка ставлят на 2 й 3.
Але я не впенений, що роблять так. І знаю, що обручі повинні вкластися до 500 грамів.

_________________
http://www.pedalroom.com/members/ddmytrenko


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 12:06 

Сообщения: 1528
Город: Львов
Пол: Муж
Возраст: 30
Зарегистрирован:04.01.2011
Dmytro.Dmytrenko писал(а):
mirnuj_atom писал(а):
А тепер поясни чого на трекі використовують важкі колеса.

Не те щоб важкі. Просто у поєднанні легкість-міцність-аеродинаміка ставлят на 2 й 3.
Але я не впенений, що роблять так. І знаю, що обручі повинні вкластися до 500 грамів.


Зараз на трекі ганяють переважно на аероспоко-подібних, вони помітно важчі за звичайні колеса на ОБОДАХ, проте мають хороший накат.
Легкі колеса критичні для шоссейного велоспорту.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 12:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 426
Город: Lutsk
Пол: Муж
Возраст: 27
Зарегистрирован:21.09.2012
mirnuj_atom писал(а):
Dmytro.Dmytrenko писал(а):
mirnuj_atom писал(а):
А тепер поясни чого на трекі використовують важкі колеса.

Не те щоб важкі. Просто у поєднанні легкість-міцність-аеродинаміка ставлят на 2 й 3.
Але я не впенений, що роблять так. І знаю, що обручі повинні вкластися до 500 грамів.


Зараз на трекі ганяють переважно на аероспоко-подібних, вони помітно важчі за звичайні колеса на ОБОДАХ, проте мають хороший накат.
Легкі колеса критичні для шоссейного велоспорту.

Ееее! Ну слухай! Це ж не та опера! Аероспоко-подібні колеса "ріжуть" повітря з набагато меншим опором.
Так само й колеса-диски. А ми говоримо про звичайні колеса на шпицях. Шпиці створюють завихрювання
під час руху... Із-за чого, власне, такі колеса гірші за дискові та аероспокоподібні.

P.S. Карбонові аероспоки та зіппи в сумі виходять набагато легшими в додачу.
Бо вони легші за обруч + шпиці.

_________________
http://www.pedalroom.com/members/ddmytrenko


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 12:35 

Сообщения: 1528
Город: Львов
Пол: Муж
Возраст: 30
Зарегистрирован:04.01.2011
Dmytro.Dmytrenko писал(а):
mirnuj_atom писал(а):
Dmytro.Dmytrenko писал(а):
mirnuj_atom писал(а):
А тепер поясни чого на трекі використовують важкі колеса.

Не те щоб важкі. Просто у поєднанні легкість-міцність-аеродинаміка ставлят на 2 й 3.
Але я не впенений, що роблять так. І знаю, що обручі повинні вкластися до 500 грамів.


Зараз на трекі ганяють переважно на аероспоко-подібних, вони помітно важчі за звичайні колеса на ОБОДАХ, проте мають хороший накат.
Легкі колеса критичні для шоссейного велоспорту.

Ееее! Ну слухай! Це ж не та опера! Аероспоко-подібні колеса "ріжуть" повітря з набагато меншим опором.
Так само й колеса-диски. А ми говоримо про звичайні колеса на шпицях. Шпиці створюють завихрювання
під час руху... Із-за чого, власне, такі колеса гірші за дискові та аероспокоподібні.

P.S. Карбонові аероспоки та зіппи в сумі виходять набагато легшими в додачу.
Бо вони легші за обруч + шпиці.



Де ж вони легші? Аероспоки важать значно важчі за порівняно недорогі міче пістард.
Я ж не кажу що вагу нарощують спеціально, просто вона на треку не так критична як в шоссе.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 12:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 426
Город: Lutsk
Пол: Муж
Возраст: 27
Зарегистрирован:21.09.2012
mirnuj_atom писал(а):
Dmytro.Dmytrenko писал(а):
mirnuj_atom писал(а):
Dmytro.Dmytrenko писал(а):
mirnuj_atom писал(а):
А тепер поясни чого на трекі використовують важкі колеса.

Не те щоб важкі. Просто у поєднанні легкість-міцність-аеродинаміка ставлят на 2 й 3.
Але я не впенений, що роблять так. І знаю, що обручі повинні вкластися до 500 грамів.


Зараз на трекі ганяють переважно на аероспоко-подібних, вони помітно важчі за звичайні колеса на ОБОДАХ, проте мають хороший накат.
Легкі колеса критичні для шоссейного велоспорту.

Ееее! Ну слухай! Це ж не та опера! Аероспоко-подібні колеса "ріжуть" повітря з набагато меншим опором.
Так само й колеса-диски. А ми говоримо про звичайні колеса на шпицях. Шпиці створюють завихрювання
під час руху... Із-за чого, власне, такі колеса гірші за дискові та аероспокоподібні.

P.S. Карбонові аероспоки та зіппи в сумі виходять набагато легшими в додачу.
Бо вони легші за обруч + шпиці.



Де ж вони легші? Аероспоки важать значно важчі за порівняно недорогі міче пістард.
Я ж не кажу що вагу нарощують спеціально, просто вона на треку не так критична як в шоссе.

То трохи не та пісня. Для треку вони використовуються тільки і виключно заради аеродинамічності.
Не створють завихрювань повітря і таким чином не затримують тебе на місці й зменшують загальний
опір. І тут уже поєднання розігнатися-триматися. Тобто на аеродинамчних колесах легше тримати
певний темп. А на важких колесах важко розігнатися. От і балансують між цим. Як ляхи кажуть:
"coś za coś". :D

_________________
http://www.pedalroom.com/members/ddmytrenko


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 12:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 2574
Изображения: 0
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:17.04.2010
Dmytro.Dmytrenko писал(а):
waterlaz писал(а):
Цитата:
Не пробовал ездить? Должен летать, он же легче твоего черного грамм на 300)

ты разницу в 300 грамм не почувствуешь, даже на колесах

Ооо! Дуже відчує! Фізика, механіка перший курс.
Питання:
Велосипед А - дуже легка рама, важчі рухомі елементи (колеса, ...)
Велосипед Б - важка рама, легкі рухомі елементи
А легший за Б
Який буде швидший?
Відповідь: Б
Пояснювати чому?

300г - очень мало. Не почувствуешь.

Dmytro.Dmytrenko писал(а):
Так і є. Для досягнення більшої швидкості треба керуватись правилом: статичні елементи можуть бути важчі, а от динамічні повинні поєднувати якість з якомога меншою вагою.

Твой любимый первый курс как бы подсказывает нам, что +300г на колесах при разгоне ощущаются не тяжелее, чем 600г на раме.

_________________
ХВЗ Тандем
Самовар


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 12:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 426
Город: Lutsk
Пол: Муж
Возраст: 27
Зарегистрирован:21.09.2012
waterlaz писал(а):
Dmytro.Dmytrenko писал(а):
waterlaz писал(а):
Цитата:
Не пробовал ездить? Должен летать, он же легче твоего черного грамм на 300)

ты разницу в 300 грамм не почувствуешь, даже на колесах

Ооо! Дуже відчує! Фізика, механіка перший курс.
Питання:
Велосипед А - дуже легка рама, важчі рухомі елементи (колеса, ...)
Велосипед Б - важка рама, легкі рухомі елементи
А легший за Б
Який буде швидший?
Відповідь: Б
Пояснювати чому?

300г - очень мало. Не почувствуешь.

Dmytro.Dmytrenko писал(а):
Так і є. Для досягнення більшої швидкості треба керуватись правилом: статичні елементи можуть бути важчі, а от динамічні повинні поєднувати якість з якомога меншою вагою.

Твой любимый первый курс как бы подсказывает нам, что +300г на колесах при разгоне ощущаются не тяжелее, чем 600г на раме.

Нє. Я ж такого не казав. Навіть з правила модус-поненс ти не міг такого витягнути.
У тебе що жіноча логіка? Будь-які варіації з вагою на динамічних елементах відчутні.
А про порівняння з варіаціями на статичних елементах я ні слова не казав -
сам додумав :D

_________________
http://www.pedalroom.com/members/ddmytrenko


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 13:11 
Аватара пользователя

Сообщения: 2574
Изображения: 0
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:17.04.2010
Я о том, что 600г на раме ты не почувствуешь, 300г на колесах ты не почувствуешь.
То, что теоретически можно измерить, необязательно можно почувствовать.

300г на колесах - это разница такого порядка: ты купил 3 двухлитровые бутылки пива и несешь их домой в кулечке, а по дороге думаешь, не станет ли тебе тяжело, если в кулек положить половинку яблока-дички?

_________________
ХВЗ Тандем
Самовар


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 13:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 426
Город: Lutsk
Пол: Муж
Возраст: 27
Зарегистрирован:21.09.2012
waterlaz писал(а):
Я о том, что 600г на раме ты не почувствуешь, 300г на колесах ты не почувствуешь.
То, что теоретически можно измерить, необязательно можно почувствовать.

300г на колесах - это разница такого порядка: ты купил 3 двухлитровые бутылки пива и несешь их домой в кулечке, а по дороге думаешь, не станет ли тебе тяжело, если в кулек положить половинку яблока-дички?

Ну ти ж сам розумієш, що ти не докінця правий. Інженер роками голови ламають щоби в поокремих
речах на десятки грам зійти з ваги, а ти говориш, що три сотні - мало. Може на нашому аматорському
рівні й так, але на спортивному - геть ні.

_________________
http://www.pedalroom.com/members/ddmytrenko


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 13:20 

Сообщения: 1528
Город: Львов
Пол: Муж
Возраст: 30
Зарегистрирован:04.01.2011
Dmytro.Dmytrenko писал(а):
waterlaz писал(а):
Я о том, что 600г на раме ты не почувствуешь, 300г на колесах ты не почувствуешь.
То, что теоретически можно измерить, необязательно можно почувствовать.

300г на колесах - это разница такого порядка: ты купил 3 двухлитровые бутылки пива и несешь их домой в кулечке, а по дороге думаешь, не станет ли тебе тяжело, если в кулек положить половинку яблока-дички?

Ну ти ж сам розумієш, що ти не докінця правий. Інженер роками голови ламають щоби в поокремих
речах на десятки грам зійти з ваги, а ти говориш, що три сотні - мало. Може на нашому аматорському
рівні й так, але на спортивному - геть ні.


В тому то і справа, що ми тут говоримо на аматорському рівні, а теоретика уділ інтернет райдерів.


Краще підкажи як штуку таких розмірів можна з Польщі до нас привезти :)
http://allegro.pl/akcesoria-ciemniowe-p ... 27985.html


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 13:22 

Сообщения: 313
Город: киев
Пол: Не указан
Зарегистрирован:18.07.2009
Miche Pistard WR: 2016g
Mavic Comete + Mavic iO: 1730g


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 13:29 

Сообщения: 1528
Город: Львов
Пол: Муж
Возраст: 30
Зарегистрирован:04.01.2011
^ а прайс?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 13:39 

Сообщения: 313
Город: киев
Пол: Не указан
Зарегистрирован:18.07.2009
200 и 4300 фунтов соответственно


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 14:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 904
Город: Sumy region
Пол: Муж
Возраст: 24
Зарегистрирован:08.04.2011
Dmytro.Dmytrenko писал(а):
Ну ти ж сам розумієш, що ти не докінця правий. Інженер роками голови ламають щоби в поокремих
речах на десятки грам зійти з ваги, а ти говориш, що три сотні - мало. Може на нашому аматорському
рівні й так, але на спортивному - геть ні.

Маркетинг

_________________
Продам вилку 28" б/у


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Your bike sucks!
СообщениеДобавлено: 19.12.2012 15:55 
Аватара пользователя

Сообщения: 426
Город: Lutsk
Пол: Муж
Возраст: 27
Зарегистрирован:21.09.2012
mirnuj_atom писал(а):
Dmytro.Dmytrenko писал(а):
waterlaz писал(а):
Я о том, что 600г на раме ты не почувствуешь, 300г на колесах ты не почувствуешь.
То, что теоретически можно измерить, необязательно можно почувствовать.

300г на колесах - это разница такого порядка: ты купил 3 двухлитровые бутылки пива и несешь их домой в кулечке, а по дороге думаешь, не станет ли тебе тяжело, если в кулек положить половинку яблока-дички?

Ну ти ж сам розумієш, що ти не докінця правий. Інженер роками голови ламають щоби в поокремих
речах на десятки грам зійти з ваги, а ти говориш, що три сотні - мало. Може на нашому аматорському
рівні й так, але на спортивному - геть ні.


В тому то і справа, що ми тут говоримо на аматорському рівні, а теоретика уділ інтернет райдерів.


Краще підкажи як штуку таких розмірів можна з Польщі до нас привезти :)
http://allegro.pl/akcesoria-ciemniowe-p ... 27985.html

Я не інтернет-райдер! Доречі беру участь майже у кожному івенті і не як глядач.
Не напєрдалям як не знати хто, але й не слабак. На останньому критерії лише
перегнув палку з передачею, але 15 кіл з 20 протримався в системі на вибування.

_________________
http://www.pedalroom.com/members/ddmytrenko


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 297, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.100s | 34 Queries | GZIP : On | Load : 0.19 ]
Reputation System ©'