ХарківТурист тепер у Телеграмі, долучайся!

| veliki.com.ua/dir_kids_bikes.htm |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 55, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 02:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 669
Изображения: 0
Город: Гданьск
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:23.08.2010
Фара имеет внутри ограничитель по току и напряжению в схеме-динамовтулка выдает на хорошей скорости в несколько раз больше чем 6 вольт...
Зарядка берет все это дело в себя и через буферный аккумулятор выдает стабильные пол ампера и 5 вольт постоянки...Официально допускается зарядка гарминов и айфонов...
Колхоз не люблю-мне легче купить это за 50 евро и не парится.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 03:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 4341
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Volosaty писал(а):
tifo писал(а):
Сабж є джерелом напруги, а не струму

Динамка - скоріш генератор потужності (через великий немагнітний проміжок у них крутопадаюча характеристика, як у зварювальних трансів). Обсмоктали їх вже де тільки могли.

А мова й не про динамку, а випрямлювач/стабілізатор для неї.

Volosaty писал(а):
tifo писал(а):
Сабж є джерелом напруги, а не струму

APFC також мають на вході мостик ;)

Класичний - так. Якщо ж стоїть мета зекономити той сраний вольт бо в наявності їх всього 6, то в якості ключів можна використати мосфети, наприклад, чи хочаб біполярні транзистори, на переході яких падає менше. Мостик таки буде, але для живлення логіки лише, що споживає мало.

Volosaty писал(а):
Динамка+навантаження - система з саморегулюванням з обмеженням максимальної потужності.
Якби вони були зроблені як класичні генератори, то без реле-регулятора вони палили б лампочки в фарах на першій же гірці ;)

Див перший абзац.
+++
Що нестандартного в генераторі, що всередині динамо-втулки? Класичний генератор з постійними магнітами. Розкрутивши можна лише едс задрати, але під навантаженням потужність обмежується фізичними властивостями магнітопроводів та обмоток.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 03:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 669
Изображения: 0
Город: Гданьск
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:23.08.2010
Всегда задавался вопросом-почему китайцы не делают фар для динамовтулки толковых?Та же Супернова с тремя L2 диодами стоит 200 евро...Могили бы и узкоглазые сваять подобное-ан нет...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 10:36 
Аватара пользователя

Сообщения: 1534
Город: Сквира
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:02.08.2012
tifo писал(а):
Якщо ж стоїть мета зекономити той сраний вольт бо в наявності їх всього 6

Вольт там дофіга - 40 на ХХ. Синхронник на біполярах - нафіг не впав, у більшості біполярів UкеНАС в районі 0.7-1в - класичний мостик на простих 4001 має аналогічні параметри. Синхронник на польовиках - ну в принципі можна, але польовики з малим UgTH не такий вже й шипотреб, плюс для управління затворами або транс ставити треба, або городити якийсь МК. Це все вартує грошей (в першу чергу на розробку), і НІХТО з цим заморочуватись не буде - динамка і так видасть потрібну потужність.

tifo писал(а):
Мостик таки буде, але для живлення логіки лише, що споживає мало

На мостику з банальних SS34/S310 впаде хай на 0.3в більше (при I~ 0.5А), ніж на синхроннику з польовиків. Питання: вартують ці 0.3в всього того головного болю? Звичайно ні.

tifo писал(а):
Що нестандартного в генераторі, що всередині динамо-втулки?

Див. попередні мої повідомлення - великий магнітоопір для забезпечення круто падаючої характеристики. Тоді як в класичних генераторах магнітоопір (всі немагнітні зазори) намагаються мінімізувати - це підвищує ККД, але вимагає якихось додаткових схем для регулювання ЕДС в залежності від обертів. Бо інакше - лампочка гавкне на першій же гірці.

Рома вело писал(а):
Всегда задавался вопросом-почему китайцы не делают фар для динамовтулки толковых?

Бо з динамки можна видушити хай ват 10, і то при складній електроніці. Плюс оптика, яка відповідає DIN потребує розрахунку і спеціального обладнання - а вийти на такий масовий продукт як прості параболічні ТІР/рефлектори не вийде.
Тому все, на що максимум здатні китайці - класичний ліхтарик з полосатою ТІРкою (з єліптичним пучком десь 15х30 градусів).
Динамка також коштує кілька десятків євро - а за ці гроші можна взяти нормальний китайський ліхтар з живленням від акумів, який покриє будь-яку генераторну фарку як бик вівцю.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 11:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 669
Изображения: 0
Город: Гданьск
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:23.08.2010
Нет...кучу аккумов с собой...это уже все было...Мне удобнее иметь неограниченный свет всегда с собой еще и заряжать гаджеты от втулки...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 11:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 4341
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Volosaty писал(а):
Вольт там дофіга - 40 на ХХ. Синхронник на біполярах - нафіг не впав, у більшості біполярів UкеНАС в районі 0.7-1в - класичний мостик на простих 4001 має аналогічні параметри. Синхронник на польовиках - ну в принципі можна, але польовики з малим UgTH не такий вже й шипотреб, плюс для управління затворами або транс ставити треба, або городити якийсь МК. Це все вартує грошей (в першу чергу на розробку), і НІХТО з цим заморочуватись не буде - динамка і так видасть потрібну потужність.

На мостику з банальних SS34/S310 впаде хай на 0.3в більше (при I~ 0.5А), ніж на синхроннику з польовиків. Питання: вартують ці 0.3в всього того головного болю? Звичайно ні.


Коротше я робив на мк. "Розробка" зайняла хвилин 30. Падіння = 0**. Споживання - 10мА максимум.


** ну як нулю. Рахуємо грубо - пів ампера на 6В бере навантаження в 12 Ом. Супротив сучасних мосфетів 0.05 Ом, або 0.1 пара в обох плечах моста. Мій кулькулятор каже, що це 0.8(3)% або, знову грубо говорячи, 50мВ проти 1В у діодів шотки - 20 разів.
І справа навіть не у 20 разах. 1В з 6 шкода, 50мВ якось пох.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 11:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 4341
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Рома вело писал(а):
Всегда задавался вопросом-почему китайцы не делают фар для динамовтулки толковых?Та же Супернова с тремя L2 диодами стоит 200 евро...Могили бы и узкоглазые сваять подобное-ан нет...

Попиту немає. Сам же бачиш, що ти тут один з динамою.
Я ще був колись, але бажання її мати менше за небажання міняти колесо - тобто є невеликим ;)

А фари нормальні китайці роблять. От тільки коштують не 20 баксів, як сови.


3шт L2 мають сенс лише з точки зору кращого охолодження чи формування діаграми. Потужності динами не вистачить, щоб розкочегарити на половину ОДИН такий світлодіод.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 12:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 1534
Город: Сквира
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:02.08.2012
tifo писал(а):
Коротше я робив на мк. "Розробка" зайняла хвилин 30

Сподіваюсь, на фонарьовку заглядаєш? Бачив там драйвери від AVSel/INFERION? Один МК, драйвер, транзюк. У китайців немає жодної схожої масової розробки - МК тупо рулить якоюсь спецмікрухою. Ніколи китайцям код вилизувати. Вони втикнуть 4 копійчані SS34 (як не SS14 взагалі) і будуть по своєму праві.

tifo писал(а):
Мій кулькулятор каже, що це 0.8(3)% або, знову грубо говорячи, 50мВ проти 1В у діодів шотки - 20 разів. І справа навіть не у 20 разах

http://www.vishay.com/docs/88751/ss32.pdf page 3 fig.3 I(fc)=0.3A V(fv)=0.3v Тобто на мостику впаде 0.5-0.6в
Перфекціоністи - так, будуть городити синхронник. Решта втикне банальний мостик (можливо навіть на 5А діодах) і буде жити спокійно. Динамка в своїй поведінці дуже схожа з сонячною панеллю.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 12:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 669
Изображения: 0
Город: Гданьск
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:23.08.2010
Налобник этот хорошо брать с собой...И заряжается от втулки и светит хорошо...
https://www.olx.ua/obyavlenie/nalobnyy-fonar-fenix-hl60r-950-lum-novinka-2016-goda-garantiya-5-let-IDnaJwA.html


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 12:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 4341
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
Volosaty писал(а):
tifo писал(а):
Коротше я робив на мк. "Розробка" зайняла хвилин 30

Сподіваюсь, на фонарьовку заглядаєш? Бачив там драйвери від AVSel/INFERION? Один МК, драйвер, транзюк. У китайців немає жодної схожої масової розробки - МК тупо рулить якоюсь спецмікрухою. Ніколи китайцям код вилизувати. Вони втикнуть 4 копійчані SS34 (як не SS14 взагалі) і будуть по своєму праві.

Ні, не заглядаю.

Я ж не кажу, що вони не праві. Я кажу про те, що можна зробити краще й насправді круто. А позбавлення від 15% первинний втрат на діодах це таки круто.

Доречі нічого там складного немає. По суті звичайна логіка - тупо відкривати пару ключиків в залежності від полярності. Можна окремо випрямити трошки для живлення тієї логіки, можна синхронник замутити додаванням маленького трансу.

Коротше, до наступного сезону я обов'язково роблю 2 генератори та відповідно випрямлювачі/стабілізатори під 5В вихід. Поміряю, порівняю з діодами.

tifo писал(а):
http://www.vishay.com/docs/88751/ss32.pdf page 3 fig.3 I(fc)=0.3A V(fv)=0.3v Тобто на мостику впаде 0.5-0.6в

Брешуть. Не буде там 0.3 ніколи, навіть в них по графіку більше.
До того ж у діодів шотки є одна "проблемка" - мала зворотня напруга, тож при роботі з генератором та його едс проблеми можуть бути. Супрессор само собою, але все одно найтендітніші з найменшим переходом та відповідно падінням на ньому не поставиш точно.

Рома вело писал(а):
Налобник этот хорошо брать с собой...И заряжается от втулки и светит хорошо...
https://www.olx.ua/obyavlenie/nalobnyy-fonar-fenix-hl60r-950-lum-novinka-2016-goda-garantiya-5-let-IDnaJwA.html

Оо, нарешті я побачив з чого китайці злизали мій ліхтарик.
У мене такий само китайський за 10$.

От тільки замість тих червоних діодиків ік діод з прийомником, що дозволяють вмикати ліхтар помахом руки перед ним.

А ще в ньому лише один режим. Тобто настинув - вімкнув, ще раз натиснув - вимкнув. Яскравість же регулюється довгим натиснення кнопки, яскравіть при цьому починає повільно збільшуватись/зменшуватись туди-сюди поки не відпустиш. Значення яскравості зберігається.

Максимальна яскравіть можливо менша бо хз що там за діод насправді. Взагалі я його брав як походний бо дибелий та заряджається від юсб( сонце, генератор), але кілька разів їхав з ним.

Виходячи зі всього цього я впевнено заявляю, що китайський кращий.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 13:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 669
Изображения: 0
Город: Гданьск
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:23.08.2010
Фонарь Феникс качественнее сделан чем китайские дешевые с dx...Это как сравнивать треккинговую обувь Salomon с китайской Bona...
И я не о цене...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 13:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 669
Изображения: 0
Город: Гданьск
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:23.08.2010
Покажи свой китайский.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 19.11.2016 14:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 4341
Город: Харків
Пол: Не указан
Возраст: 37
Зарегистрирован:01.03.2015
https://www.aliexpress.com/item/IR-Sens ... 0.0.pVbKCN

Доречі, а в чому та якість вимірюється? ;)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 20.11.2016 06:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 669
Изображения: 0
Город: Гданьск
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:23.08.2010
tifo писал(а):
https://www.aliexpress.com/item/IR-Sensor-1000Lm-3W-LED-1-Mode-Headlight-USB-Rechargeable-Bike-Head-Lamp-Torch-Light-Headlamp/32411061454.html?spm=2114.13010608.0.0.pVbKCN

Доречі, а в чому та якість вимірюється? ;)

Ради интереса куплю и сравню...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: FAQ. Ночное освещение.
СообщениеДобавлено: 20.11.2016 17:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 2857
Изображения: 39
Город: Черкассы
Пол: Муж
Зарегистрирован:13.10.2015
Рома вело
по поводу лития и мороза - выносная батарея в термобоксе может ей так будет лучше.
Не, ну если хранить на морозе или фонарик на руле, то конечно да - какие тОки потребления фары ?
Зы: Я вот все размышляю, что оптимальнее - 2 трех-ватных эмиттера или один XM-L2...
Драйвер 1050мА или 1400...

_________________
мое субъективное мнение объективно на столько, на сколько позволяют доступные методы собрать статистические данные. и да, меня бесит, когда люди пишут длиННа при замерах.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 55, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.173s | 30 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'