Ліхтарі CONVOY C8 S2+ S3 M1 акумулятори, зарядні, драйвери


Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 07.06.2015 00:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 775
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:15.10.2012
Почну мабуть з того, що 3 місяці тому зібрав я собі вінтажного шосера на голандській рамі Koga Miyata 1979 року, з метою розсікати на ньому по місту і час від часу виїжджати за місто. За ці 3 місяці велосипед накатав вже більше ніж 900 км., 90% з них по місту. Ось так він зараз виглядає

Изображение

Изображение
Изображение
Изображение


І все було б добре, але мені було дико не зручно пересуватись на ньому містом. Я 2 роки від'їздив на фіксі з бараном і навіть тоді не відчував такого дискомфорту як зараз на своєму шосері. У мене уже було закралась думка продати його і купити якогось вінтажного циклокроса теж на хромолієвих трубах з ширшими покрами і прямим рулем, проте я вирішив дати йому шанс. Згадав собі, що колись в неті проскакували фотки класних спідбайків і вирішив спробувати саме таку трансформацію. Фото нижче - наближений варіант того, що повинно вийти у мене в кінцевому результаті

Изображение

В звязку з цим у мене виникає низка питань, надіюсь люди знаючі мені допоможуть:

1. Перше і найголовніше питання: яку систему переключення передач (манетки) ставити.
Так як бажання повертатись до індексних (нарамних) манеток у мене немає, а вся технічна база для встановлення манеток на руль присутня, то хотілося б на цьому варіанті і зупинитись. Велосипед зібраний на вінтажному обвісі Shimano 105 в тому числі і перекидки , тому потрібно ставити такі манетки, які технічно працюватимуть з даними перекидками (відповідність переключення передач). Коротше кажучи "щоб все плясало" :D Передня перекидка на дві зірки, задня на 7, відповідно потрібні манетки 2х7. Можливо хтось може такі порадити? думаю вони повинні бути теж Shimano і тільки трігери. внизу під спойлером детальні фото тех. бази

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


2. Інше питання яке мене бентежить - розмір покришки.
Планую ставити покришку 32х622 яка по ідеї повинна влізти в вилку і задні пера. Інше питання чи вона буде добре триматися на моїх ободах Мавік МА 40 класичні п-образні. Зараз стоїть 23тя покришка. Різниця між 23тьою і 32гою звичайно ж суттєва , тому цікаво чи мої обода працюватимуть добре з нею, чи все ж прийдеться якісь турінгові усилені ставити, чого я робити якщо чесно не хочу.

Изображение
Изображение
Изображение


повний опис велосипеда тут:
http://www.pedalroom.com/bike/koga-miya ... 1979-23707
Буду вдячний за ваші думки, побажання та поради :wink: :sos:

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 07.06.2015 10:22 

Сообщения: 363
Пол: Не указан
Зарегистрирован:04.12.2010
для начала поставь покры 32,а там и посмотришь может жизнь наладится :wink:

_________________
что сгорит то не сгниет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.06.2015 11:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 775
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:15.10.2012
Так і буде, з понеділка поставлю покри подивимся як буде. Все ж кермо так чи інакше мінятиму, бо незручних нюансів там поки забагато

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 07.06.2015 22:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 583
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:29.08.2014
по-моему лучше продать-купить, чем портить отличный вел

_________________
Прошлые велы: Author Trophy 2005, крокодил на раме ХВЗ "Украина" 1988
Дневник моего нынешнего велосипеда Ardis Compass 2013
http://www.uabike.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=14112


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.06.2015 22:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 982
Город: Львів
Пол: Не указан
Зарегистрирован:23.10.2009
Є підозра , що він завеликий (задовгий ) , велика ростовка рами плюс кермо з великим річем . Звідси може бути незручність посадки . Тут краще комусь показатись , може Шведу або Валіку .
Для мене самим кращим кермом було обрізане шосейне (високий булхорн) , (ще старий валяється в гаражі) . Але мушу сказати , коли посадка не виставлена , тема про кермо ні про що (при заміні керма на патик , довжина посадки зменьшується на 10 см ).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.06.2015 22:45 
Аватара пользователя

Сообщения: 775
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:15.10.2012
З ростовкою все гаразд, розмір рами 60 мій ріст 187 тай не в ростовці діло. Я дуже довго шукав класичний кросовий вел, але нічого толкового мені так і не попалось, тому й вирішив шосера зібрати. Боюсь якщо зараз продам цей, то пошуки нового велосипеда на дуже довго затянуться. Зараз хотілося б трохи поексперементувати і добавити прямий руль, довший винос і трігерні манетки. Це не означає, що шосейний варіант повністю відпаде, просто у мене буде два комплекти під заміну. Якось так

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 07.06.2015 23:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 10564
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
Taiwo, тобі на ньому не зручно по місту, чи не зручно в принципі ?!
____________________
і тему б в "крокодиловодстві" завів, вона б там було на виду :yes:

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2015 10:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 775
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:15.10.2012
Бегущая Черепаха тільки по місту. Я колись їздив у нас з прямим рулем і було досить таки комфортно по відчуттям, якось більш впевненіше почуваєшся + контроль над велосипедом збільшується і втомлюєшся менше. На шосейному рулі навіть з постійною зміною положень рук (а по нашій бруківці по іншому не поїздиш) вони досить швидко відбиваються і відчуття уже не ті. Сьогодні уже матиму нову резину, буду пробувати чи щось зміниться...

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 08.06.2015 20:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 10564
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:13.03.2013
О відпишешся поки я собі резину не купив )))

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re:
СообщениеДобавлено: 09.06.2015 10:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 775
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:15.10.2012
Бегущая Черепаха писал(а):
О відпишешся поки я собі резину не купив )))

забрав я вчора значить 32 покру, знайомий підкинув continental gator hardshell, поставив її спереду ззаду вліпив continental gatorskin поки 25ку, можливо до кінця тижня розживусь на ще одну 28ку. по комфорту стало таки трохи мягше, як не крути різниця між 23 і 32 дуже відчутна. ззаду якщо чесно ніяких особливих змін не відчув. єдине що мене бентежить, це вага і накат передньої покри, доводиться трохи більше вкручувати щоб тримати свою звичну середню швидкість...
вчора ще перевіряв посадку і виявив, що в мене винос таки закороткий. зараз стоїть 100мм. а там дуже проситься 110мм. Значить на разі буду шукати довший винос, якщо і це не допоможе тоді установка прямого руля неминуча :(

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2015 11:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 982
Город: Львів
Пол: Не указан
Зарегистрирован:23.10.2009
Побачив розміри рами , і мушу сказати що по шосейних канонах винос дуже закороткий , можливо треба 130-140 . але то по-шосейних . На зручність їзди впливає положення керма - висота-віддаленість , і я би для себе ручки підняв . Самим кращим кемом по контролю , впевненості - це був обрізаний перевернутий шосейний баран з приблизно 8 см рогами (фактично булхорн) , як рідне крісло , з ним я не боявся ніяких спусків . Про утомлюваність я вже не кажу , з прямим не порівнюється .


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2015 12:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 775
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:15.10.2012
romm писал(а):
Побачив розміри рами , і мушу сказати що по шосейних канонах винос дуже закороткий , можливо треба 130-140 . але то по-шосейних . На зручність їзди впливає положення керма - висота-віддаленість , і я би для себе ручки підняв . Самим кращим кемом по контролю , впевненості - це був обрізаний перевернутий шосейний баран з приблизно 8 см рогами (фактично булхорн) , як рідне крісло , з ним я не боявся ніяких спусків . Про утомлюваність я вже не кажу , з прямим не порівнюється .

памятаю ви мені це якось при зустрічі розказували :) я колись їздив з булхорном, було не дуже зручно, хоча на підйомах/спусках це супер вєщь! винос треба полюбому довший, бо сидячи в положені на дуалах видно втулку переднього колеса, а це не комільфо. буду значить міняти, шкода обмотку треба перемотувати :cry:
доречі про утомлюваність на прямому рулі: як варіант можна поставити гріпси з мінімальними рожками, щоб час від часу хват міняти

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2015 22:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 982
Город: Львів
Пол: Не указан
Зарегистрирован:23.10.2009
Моя скромна думка , що в прямого керма сама суттєва перевага - це його простота , кусок труби . З точки зору ергономіки він не годиться . В мене за короткий термін руки починають дискомфортити .


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.06.2015 16:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 775
Изображения: 6
Город: Lviv
Пол: Муж
Возраст: 28
Зарегистрирован:15.10.2012
romm писал(а):
Моя скромна думка , що в прямого керма сама суттєва перевага - це його простота , кусок труби . З точки зору ергономіки він не годиться . В мене за короткий термін руки починають дискомфортити .

ну окей, а якщо замість простої палки поставити як ви кажете обрізаний баран, рукам легше стане? в мене зараз наприклад руки більше втомлюються від того, що постійно на дуалах сиджу, так як повиннен ними відторможуватись. зрідка міняю хват на верхній, коли знаю що попереду не буде перешкод. через постійну бруківку і ями руки відбиваються як биточок на досточці.
я от продумую зараз такі три варіанти:

1. ставити однозначно довший винос, баран залишати, а на місце хвату під обмотку дати якісь гелеві прокладки, або куски старої коркової обмотки
2. ставити довший винос, руль - прямий булхорн або обрізаний баран + гелеві проставки + обмотка, або довгі резинові гріпси (виглядати буде дуже страшно, зато зручно)
3. ну і останній це класична палка плюс довгий винос і мягкі гріпси, можливо гріпси з рожками і ширшим хватом на кінці.

схиляюсь поки до першого варіанту, так як він менш затратний і естетично приємніший... питання комфорту тоді залишається відкритим

_________________
Pedalroom

My legs - my gears


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 11.06.2015 00:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 982
Город: Львів
Пол: Не указан
Зарегистрирован:23.10.2009
В шосерів основна посадка - за верх (для невеликих швидкостей (десь до 35-40)) . При чому верхня поверхня керма разом з ручкою утворюють майже горизонталь .
Коли хочеться зручності , тре виставити сідло а далі експериментувати з положеням керма верх-низ-далі-ближче . Тупо пробувати . Я тут закономірностей не виявляв . Чуть змінив положоння- і вже інше відчуття .


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2016
forum MAP
Мобильный вид

[ Time : 0.097s | 34 Queries | GZIP : On | Load : 1.26 ]
Reputation System ©'