ХарківТурист тепер у Телеграмі, долучайся!

| балаклава купить |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Найнер для високих: 195 vs 29
СообщениеДобавлено: 28.04.2014 19:21 

Сообщения: 21
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.04.2014
Усім привіт!
... признаюсь, на форумі я новачок, релігій не трогаю і лишень маю бажання допомогти іншим із вибором байка цією історією ...

Багато тексту!

Перед-історія: сам я не маленький - 195 см (зранку трішки вищий), вага під 112 кг. Манера їзди в міру агресивна (бордюри, стрибки іноді падіння).
Чому найнер? Вирішив пересісти з вірного "коня" Merida Matts 40D 2009го (26") на найнер - хотілось чогось більшого...
:Vel9:
Як і всі, для початку пережовував цілу купу інформації: які бренди добрі, які гірші, які вилки супер, які макет... Чесно кажучи голова пішла кругом, особливо від вартості крутого обладнання, яке радять людям для яких байк буде в першу чергу засіб пересування, а не об'єкт усіляких похвал та заздрощів. Одні кричать: то погано, а інші що буде норм. Вирішив нікого не слухати, не просити допомоги у виборі.

Як кажуть: скупий платить двічі, а лінивий завжди. Для початку вималював верхню межу коштів, які зможу віддати за байк. Експериментувати із новими брендами та їхніми розрекламованими геометріями не хотілось: бажання було одне, отримати байк який буде радувати як і око так і карман, із можливістю безболісного оновлення.

Для початку склав список веліків у моєму діапазоні та декілька дорожчих - якби для порівняння. Два байка, які були дорожчі та з "добре рекоментдованими" початковими вилками: RST Blaze TNL та Rock Shox XC30/32. Треки, Келіси не знайшов локально для тест-райду: не возять такої ростовки. Усі продавці як один: вели великих ростовок продавати дуже доовго.
Добре, що моя половинка дала добро: якщо дорожче то бери, аби був міцний. Дочекався вихідних: діло тонке, часу може піти багато. У суботу, прокинувся раніше, взяв із собою жінку, як незалежного експерта по дизайну, сам папірець із списком, вирушили по вело-магазинах-точках (близько 10ї ранку).

Ось що попало у список:
- Jamis Dakota D29 Sport (2014) (8500) (Rock Shox)
- Corratec C29 Base Gent (2014) (7500) (Blaze)
- Cannondale Trail 7 29" (2014) (5800) (SR Suntour 100-29 дві пружини)
- Spelli SX-5500 (2014) (6100) (SR Suntour XCM 100, пружина+лок)
- GT Avalanche 2.0 (2013) (6500) (Suntour 100 mm)
- Haro Flightline 29 One (6100) (2014) (SR Suntour XCM 100, пружина+лок, V-brake)

В кожному із магазанів, давав манагерам можливість "щось запропонувати, що підійде". Чесно кажу, працюють добре: впарювати вміють і хочуть. Але ж я був готовий до їх "байок".
В першому магазині запропонували лише Spelli: інші із макс. ростовкою 19".

1. Spelli SX-5500 (2014)
Изображение
Китайсько-український бренд. Я готувався до гіршого. Проте, як тільки продавець вивів "коня" на вулицю - я здивувався.
Для XL розміру геометрія рами виглядає доволі стерпно, можливо навіть і гармонійно. Правда шви біля стакану можна було б і зачистити. Якість фарбування доволі добре. Є кріплення на багажник. Стакан: 1 1/8". Обладнання як обладнання, лише гідрогальма якби бонус.
Попросив качнути по 3 бар по кругу, перевірив натяг шпиць. І поїхав.. Проїхавши 10 хв зрозумів, що не такий вже і поганий "китайський українець". Форма рами зроблена для м'якої та комфортної їзди. Жінчин вердикт: розмір твій, посадка більш городська. Доречі, п'ята точка ледь-ледь відчуває нерівності. Розганяється добре, маневреність трішки вяла, проте байк дозволяє різко змінити напрямок руху. Передачі переключались тихо, швидко. А ось вилка - здається нічого особливого. Накручування жорсткості нічого не дало, залокана стукає страшно - можливо моя вага тому причина. Із стрибками з/на бордюри не все так добре: рама під мною якби "пружинила" позаду. Можливо і обід. Якось стрімно мені стало ... може погнесться із часом? Що найдивніше вилку "пробити" так і не вдалось. Продавець був здивований: мов вел для їзди, а не для стрибків... Подякувавши продавцю, пішли інший байк тестувати.

2. Haro One 29
Изображение
Натрапили на Comanche, правда тест-райд не вдалось зробити: мого розміру не було в наявності. Замість команча продавець поклявся що за 5 хв буде Haro мого розміру. Так і сталось.
На запитання чи можна пострибати продавець із посмішкою кивнув головою, мов не бійся витримає.
Жаль не пострибав... Максимальна рама була маленька для мене (22"): посадка не зручна, центр ваги був спереді. Хоча байк зроблений добре, виглядає краще за спелі, шов нижньої труби і стакана додатково підсилений. Мінус - немає дискових гальм.

3. Наступним у списку був гарний німець Corratec C29 Base Gent.
Изображение
Чесно кажу - дизайн мені дуже подобаєтсья. Все стримано, і водночас спортивно. Обладнання: найкрутіше серед велів із списку (Shimano Deore). При перевірці шпиць, та перевірки тиску в шинах, був здивований якістю оброблення швів та фарбою: все дуже добре зроблено. Гарні "зізікси" (cross attack 3.0) ободи якби показують свою типу "спортивність" і не дешевість. А ось "зручна" сідуха ще б трішки і зіпсувала все враження: вел їде мя'ко, розгін добрий, гальма працюють добре. Вилка щось нічого нового не показала: як на мене нерівності обробляє не краще ніж Suntour XCM. Прелоад - теж майже нічого не дав, проте мінімально відчувалось що працює. Перемикання передач ... сказка! Тихенько, швиденько. Ось на топталки поскупились: замалі на мою ногу. Вел і мені і жінці дуже сподобався, гарна ціна як на такий байк. Єдине, що мене трішки насторожило це більш вертикальна посадка, якби більше під міський байк.

4. Jamis Dakota D29 Sport.
Изображение
Ясно було що за "звір" просто побачивши його: конічний стакан, форма рами та керма - перед нами був як не спортивний байк, то хоча б із натяком на спортивність. Перед тестом я так і не зрозумів чому така "бішана" ціна, вилка?
Виїхавши з магазину, байк відразу якби затягує: давай поганяєм! Спортивна посадка, зручне сідло, добра відцентровка ваги, велика жорсткість рами - красавець одним словом! А як легко передок піднімати! Та й і заднє колесо теж ніби саме стрибає! По-суті легша вилка тут дійсно є плюс. Проте велику різницю із обробкою нерівностей невідчув. Відскок повільніший за XCM та Blaze, проте не на стільки щоб аж "вау". Кріплення для багажника немає. Після джаміса я зрозумів що рамає має бути жорсткою! Попускавши слюньки поїхали ми додому... (ціна на вел навіть із знижкою перевищувала мій бюджет, та й вечоріло вже)

5. Cannondale Trail 7 29er.
Изображение
Наступного ранку, я як мала дитина вже о 9й був у "повній екіпіровці" і підганяв жінку "давай швидше" :biker:
На фото жовта рама якась така собі. А ось в живу! Якби такі "осині" (чи то джмелеві) кольори: чорне на жовтому фоні. Мені сподобався байк ще до райду. Відразу звернув увагу на форму труб рами і на стакан: великий, проте без явно вираженої конічної форми. Як потім вияснилось, вилку 1.5" поставити можна, конічну 11/8-1.5" взагалі без проблем. Ззовні рама нічим не гірша за раму Джаміса, а дизайном, як на мене, краща. Чув що кенондейли каки-рами не роблять. Все відлизують. Не даремно одна і та ж рама на всій лінійці (trail). Доречі, кріплення для багажника є. Після огляду рами, сідла та керма був трохи розчарований задньою перекидкою: вже 2014й, а перекид певно 2006го року. Я розумію що бюджетник, але ж 5 баксів це не багато щоб щось краще поставити! Ну, думаю, погано це, перемикатись буде не плавно. А вилка? Без ЛОКУ?.. Одні розчарування перед тест-райдом...
Попросив підняти тиск до 3х бар по кругу, перевірив шпиці. Сів. О! Зручно! Посадка моя! Вел як під мене розроблявся! Ну, думаю, вилка певно какашка повна буде, мучити не буду її, аби не зламати. Продавець, побачивши, що я на вилку дивлюсь, каже ви підкрутіть її трішки більше ніж на половину з обох сторін. Після запитання чи витримає "ця" вилка у стрибках я почув відповідь хоч з метру! Ну я правда не ризикнув чужим байком таке творити, а ось бордюри поперестрибував. Трогаюсь, передачі не ті. І тут диво: передачі чітко та доволі швидко перемикаються! Ніяких перескоків, ніяких "думань". Відчувається, що не Deore, але і не скажеш що вже повна "кака". На розгін байк іде дуже бодро, не очікував я такого від лоуенд обвісу! Каретка під моєю вагою взагалі ніяк не гуляє, рама не ходить, ободи теж дають зрозуміти що не такі і мякі! Єдине питання була вилка: дуже боявся що вона не буде працювати. Працює! І чесно кажучи не гірше за XCM із картриджами у другій штанині! Чомусь мені робота двопружинної вилки здалась кращою! З бордюр - не пробив, піднімати - легко. Після райду зрозумів що байк буде мій. І головне мій експерт по дизайну одобрив як посадку так і колір байка! На цій радісній ноті, поїхали ми шукати GT мого розміру.

6. GT Avalance 2.0 (2013)
Изображение
Ну хороший аваланч. Нічого не скажеш. І обвіс добротний, і форма рами цікава, і супер технології ... ну все супер! Шімановські гальма - це ще один плюс. Вилка RockShox XC28 - вже мабуть краще а ніж сантуровські XCM/XCT (мабуть!!!).
Яке ж то було розчарування оббігати усі магази і не знайти мого розміру. Як кажуть "нє судьба". Еххх...

Вдома мене чекали важезні муки вибору: джаміс чи кенондейл, чи замовити GT з інету.
Плюнув, а нехай математика все вирішить! Склав табличку із обладнанням (деталь - ціна) для усіх велосипедів. Стало зрозумілим, що у джаміса і джейті вилка краща, все інше плюс мінус служити буде однаково: шатуни важезні що там що там. Перекидки теж міняти з часом буду. У Cannondale якось втулки здались надійнішими (може і не так). Відмінусувавши ціну обладнання від загальної ціни байка, стало ясно. Також гідравліку не дуже хочеться, ну звик я до механіки. Trail 7 29er. За пів року на 2500 грн різниці і шатуни будуть кращі, і каретка, і перекидки. А потім і шіфтери, і ... продовжувати можна довго. Стало зрозуміло, що купити готовий байк і просто кататись - не так цікаво. А замовляти GT без тест райду - не хотілось, навіть не дивлячись що обладнання на ньому краще.

Ось така моя історія вибору-муки, чи то історія пошуку нового вірного друга.

Мої висновки такі, потипу "як перший вел взяти на 29х колесах":
- на форумі запитуватись, що ж то краще взяти - смислу нуль
- тест-райд має бути як і дешевих так і дорогих. І не просто два кружки і все, а проїхатись добре. Правда перед стрибками бажано уточнити у продавця, а то ... ще серце в бідного стане :)
- особливої відмінності у роботі перекидок, я так і не відчув.
- дійсно, деор це плюс: і каретка і шатуни, все легше трішки, і працює швидше, але все рішає ціна. На меріді алівіо раз на рік підкручував і мені цього вистачало.
- щодо вилок: немає такої різниці у роботі, як у ціні. ІМХО. Можливо то вага моя така, можливо такі екземпляри. Можливо не там я і катався ... Також мані здалось що двох-пружинна навіть якось краще працює за RockShox XC.
- аби подобався, усе інше з часом можна замінити (крім рами звичайно)

Надіюсь, комусь згодиться ця історія, комусь буде корисна.

Дякую що дочитали!


Последний раз редактировалось erix5 28.04.2014 22:37, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Найнер для високих: 195 vs 29
СообщениеДобавлено: 28.04.2014 21:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 172
Город: Одесса
Пол: Муж
Зарегистрирован:25.06.2012
А чем все закончилось? :smile:
Спасибо за сравнение, было интересно прочитать. В свое время раму выбирал скорей наобум, а такой основательный подход вызывает уважение.
У меня практически такой же рост (196), но вес 70-75 кг. И при этом вилки разного уровня ведут себя подо мной совершенно по-разному. Отскок на XCM и XCT очень неприятно бьет в руки. При наличии картриджа - уже можно ездить, но под мой вес родная пружина той же XCR - несколько жестче, чем хотелось бы. Поэтому все равно в конце концов остановился на воздушке.
Ну и гидравлика, как по мне, предпочтительней. Настраивается проще, работает лучше, прокачка - несложный процесс, если посмотреть инструкции несколько раз и понять, что к чему, то делается за час не спеша. Единственное, что стоит иметь в виду - риск перегрева тормозной жидкости при длительных спусках.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Найнер для високих: 195 vs 29
СообщениеДобавлено: 28.04.2014 21:16 

Сообщения: 21
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:28.04.2014
aleyer писал(а):
А чем все закончилось? :smile:

Замовив Cannondale Trail 29er 7.
aleyer писал(а):
Спасибо за сравнение, было интересно прочитать. В свое время раму выбирал скорей наобум, а такой основательный подход вызывает уважение.

Дякую!

Як не дивно, проте на Кенондейлі механіка працює досить непогано. Це певно через передній ротор у 180 мм. Можливо, колись доросту і до гідравліки. HDC300 якось не дуже впевнено виглядає: площа охолодження каліпера дуже вже мала.
Плюс механіка проста як двері, і перепади температур не страшні: доречі дуже цікаво дізнатись як гідравліка на літньому сонці буде працювати із райдером в 100 з лишнім кг.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Найнер для високих: 195 vs 29
СообщениеДобавлено: 28.04.2014 22:23 

Сообщения: 601
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:14.08.2012
erix5 писал(а):
aleyer писал(а):
А чем все закончилось? :smile:

Замовив Cannondale Trail 29er 7.
aleyer писал(а):
Спасибо за сравнение, было интересно прочитать. В свое время раму выбирал скорей наобум, а такой основательный подход вызывает уважение.

Дякую!

Як не дивно, проте на Кенондейлі механіка працює досить непогано. Це певно через передній ротор у 180 мм. Можливо, колись доросту і до гідравліки. HDC300 якось не дуже впевнено виглядає: площа охолодження каліпера дуже вже мала.
Плюс механіка проста як двері, і перепади температур не страшні: доречі дуже цікаво дізнатись як гідравліка на літньому сонці буде працювати із райдером в 100 з лишнім кг.

гидравлика лучше, к этому придете со временем


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Найнер для високих: 195 vs 29
СообщениеДобавлено: 02.06.2014 21:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 4
Город: Харьков
Пол: Муж
Зарегистрирован:30.05.2014
Интересно за 2500-3000 что нибудь можно такого плана купить?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Найнер для високих: 195 vs 29
СообщениеДобавлено: 02.06.2014 22:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 1798
Город: Полтава
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:21.10.2007
Товарищи комментаторы, вам выложили отличный обзор по выбору бюджетного найнера на рост 195, а вы опять начинаете мантру: гидравлика лучше... гидравлика лучше...
Вы бы ещё холивар начали, Шимано против Срам.
Обзор толковый, наверняка ещё были неплохие претенденты, но почему-то был уверен что победит Кэннондейл. По большому счёту они и GT делают свои рамы, остальные фирмы ближе к китайскому каталогу.
Выбор одобряю, особенно цвет. А навесное поменяете, если будет на то желание. :smile:

_________________
Изображение
Изображение
Всё для сборки 29-ра viewtopic.php?f=44&t=48141


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеСообщение было удалено | 20.02.2015 18:39.
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.106s | 24 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'