ХарківТурист тепер у Телеграмі, долучайся!

| дорогі велосипеди ціни |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 27.10.2013 15:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Писати особливо нічого, ровер як ровер, хром-молібдено-карбо-алюмінієвий. Колеса нормального розміру.
Майже всьо SRAM, відкатало трохи на Зеленому Змії. Сідло подерте, але зручне. Покрихи є ще. Палки бралися за методом "лов прайс фест" на БК. Карбокільця, бо підійшли за діаметром, крім того певна естетична доцільність спостерігається, так само, як і з сільверованими деталями, раніше (на Зеленому Змії) вони мене дратували, але наразі вилка внесла певну гармонію. Рама мені за розміром нормальна нарешті. Вилка як вилка, сприяє покращенню техніки керування. Помпу брав до ровера.

Розпускати соплі з приводу відсутності шприх потрібного розміру, для збирання ще кількох вілсетів несерйозно.
Є колізія із заднім колесом та передньою перекидкою. Як хто знає, як її уникнути окрім перетворення в дабл/сінгл, пешіть.

Стан ровера після прикатки першої петлі грунтової 2 по 100. Після знимкування пішов в душ.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Потім буде ще.
P.S. Picasa лайно.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 06.11.2013 13:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Оце катав я ним Night Madness 2013.
Було знято все зайве, а-ля помпи, фляготримача для акумулятора ейрзонда, велокомп'ютера, підсидільної сумки та заднього маячка.
Изображение
Відносно чистий ровер заважив на 13 кг.
Изображение
SRAM X-7 спереду, незважаючи на засипаність грунтом працював адекватно. Не переключав хіба під навантаженням. Вщібнутися в 540-ві педалі було не важко, але не з першого разу. Хоча тут слід врахувати, що поставив нові шипи і змістив їх максимально вперед - тут нарешті геометрія дозволяє. Оце розібрав одну педальку, повністю, бо пружини виглядають не комільфо, всередині "притирочне" забруднення мастила. Буду складати назад і проводити таку ж операцію із іншою. Зробити Дабл із деорівської системи не вийшло в основному через впирання переклюка в нижнє перо.
Изображение
Задній переклюк X-7 теж працював адекватно, тобто геть без нарікань, незважаючи на забитість грунтом із листям. Правда коли на 970-й касеті листя, як на їжаку, то 971-й ланцюг його пережувати, вдається це із перемінним успіхом. Вже після помивки виявилося, що нижнє коліща не горить бажанням крутитися. Виявилося що попри металевий захист намоталися довгі волосини ( :blink: ) всередині ж захищеного промпідшипника було наче закоксоване мастило+бруд і це все крутитися не хотіло, внаслідок промивки було видалено кристалик кварцу/шпату. Пробіг переклюка становив близько 3 т.км, якось заглядав, але до промів не ліз. Цілком можливо, що бруд втрапив до прома внаслідок активного поливання ВД-подібною речовиною для видалення води з помитого ланцюга.
Изображение
BB7 мали вже підгулявші ущільнення привідного троса, маленькі взагалі розповзлися, а велиці потріскалися і злізали ще із Зеленого Змія. Спроба поставити ущільнення від вібряків як бачите не увінчалася успіху - великий шматок взагалі не наліз на посадочне місце, розточувати ж було влом. Мала гофра буда лещо завелика, та й отвір у ній значно більший за діаметр тросика, тому про адекватний захист не йдеться.
Изображение
Задній BB7 імпрувився наступним, тому було враховано недоліки використання вібряківських гумок і все було зроблено на термозбіжці 3-х діаметрів. Те що не хотіло налазити на посадочне місце, розтягувалося круглогубцями. Після усадки, ще гарячу трубку поялозив вдовж тросика, щоб вона не сіла міцно, після закінчення моктажних операцій змастив тросик біля ущільнення R.S.P. Red Oil, щоб не надто до нього бруду липло, і ковзало добре. Як видно з фото, ущільнення на задньому гальмі, яке в часі НМ використовувалося найбільше, залишилося на місці, і сподіваюся справно виконувало і виконуватиме надалі свою функцію.
Изображение
Проблема із механізмом переднього переклюка і задньою покришкою наразі так і не вирішена, але Maxxis Ikon 2.2 адекватно влізає, але при низьких тисках. Якщо набити 4 г, то не крутиться.
Изображение
Руль Руль KCNC Rampant OS Flat Lenker 600 mm 8° разом із виносом KCNC Bear Arm OS 5° 100 mm незважаючи на 3 фанових падіння із зміщенням осі виноса відносно площини колеса залишилися рівними, незважаючи на мої 80-90 кг і достатньо міцно прикручений до штоку вилки винос. Ручки Avid FR-5 теж успышно пережили падыння ы викручування руля, навіть верхню трубу рами подряпали. Гріпшіфтам X-9 то взагалі все пофіг. :P Також дякую хлопцям з actionbike/ за усунення неконтрольованого обертання гріпсів, ну і самі гріпси.
Изображение
Щодо рами On-One Inbred, то тут двоякі враження, з одного боку вона мене пре: нормальним розміром, кольором, зручною для носіння на плечі геометрією (незважаючи на наявність тросиків знизу верхньої труби), навіть вагою. З іншого боку довколишні постійно ниють щоб я змінив її ан щось легке, і це не лише люди із непоганими велосипедами, які непогано їздять, але й ті, у кого ровер менш якісний, та й самі вони катальщики ще ті (тут і послати невдобно, і рації у них небагато, зважаючи на мене, та застосування цього ровера і обкладати "чим попало" їхні алюмінієві рами у відповідь з мого боку також неадекватно :laugh: ), верхні пера інколи б'ють внутрішню сторону колінного суглобу, вага таки ще та, як не крути і плями іржі на підсиділі дещо дратують. Використовувати кріплення багажника та ланцюгонатягувача наразі не мав нагоди.
Изображение
Inbred (цікаво яке значення вкладають в цей термін виробники, а то може бути і вроджений і вироджений, і дитя інцесту, хоча зважаючи на зображення уябана із пацифіком на пузі, цілком можливе останнє :prankster2: ) доступний як в 26-му, так і в 29-му варіанті. Із горизонтальними (під ненапряжне встановлення сінгла), або із вертикальними. Зважаючи на те, що у мене в шухляді валяється планетарка, мабуть було б краще взяти із горизонтальними дропаутами, але брав у Львові, що було, тому й так, але натягувач ланцюга мене врятує. Спершу, доки не було з чого скласти великі колеса, катав на 26-х із Зеленого змія, правда Race King 2.2 ззаду мав мало місця для нормального обертання, а рівняти колеса було влом.
Изображение
Передня Х-7 втулка сподобалася своїм захистом від бруду.
Із алю-карбоновою вилкою On-One Carbon Fork було спочатку незвично і складно, але буквально на 2-й день звик. Сподобалося те як легко піднімається переднє колесо, навіть коли із важким рюкзаком і змучений. Із встановленням відповідних коліс ситуація із нерівностями змінилася на краще, єдине що перших день-два було дещо складно із керуванням - на Зеленому Змії були 26-ті колеса і руль шириною 66 см, а тут колеса більші і руль 60 см, але також звиклося. Також збільшилася кількість ям які перестрибую, навіщо відпрацьовувати нерівності руками, із неприємними ударами, якщо можна відносно м'яко перескочити. ;)
Изображение
Задня X-7 наразі журчить, перебиратиму сподіваюся не скоро.
Изображение
Підсидільний хомут FireEye FE-QR 29.8 mm дещо важка цяцька, порівняно із тим що було куплено для підсиділа 27,2 мм, але на, як виявилося, алюмінієву раму.
Изображение
Рульова Richey Logic Comp V2 дещо дивна. наче на промах, наче на захищених, але при розбиранні виявилося, що нижній пром весь в брудному мастилі, всередині якесь сепараторне убожество. Крім того під час НМ 2 рази розгвинчувалася, хз чому. На спусках були ще ті враження. :laugh: Можливо встановлював неправильно (я на промах рульову вперше встановлював, тому все може бути), після сервісу підшипників в якості очистки і змащення Ринолітом, вставив проми в чашки і потім вставляв щток вилки, "полюфтуючи" при затягувані.
Изображение
Сідло Selle SMP Extra вже не першу тисячу тішить мене, а з підібраною правильною посадкою взагалі шикарне стало. Вже їде Брукс, але хтозна чи буде він доречний до цього ровера. Дещо погнутий підсиділ FSA Gosshamer 2013 27,2 350mm SB20 надалі деформуватися наче не хоче, можливо при нагоді порівняю.
Изображение

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 21.11.2013 12:55 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
От для чого необрізаний шток. Ще на Зеленому Змії, коли він був просто Норкою, помітив, що не зношу велокомпютер рукою при падінні із таким штоком.
Изображение

Певна обновка, але поставив наразі більше від нічого робити, катнув от на роботу кілька км, та й та так, може хай стоїть, на днях їду далеко і без ровера, а пруфайд буде хз коли. Присунув максимально вперед, сиджу на рамці. Зважаючи на описані у відповідній темі на Веломанії причинно-наслідкові зв'язки коли тисне носик, мені є чим гордитися. :laugh:
Изображение

Поради дописувачів Velomax'а таки мали певну рацію щодо гідравліки - на спуску від гуртожитків на Лазаренка (грунт, достатньо круто, дерева на шляху, рівчак стежкою), на Ikon'ах вперше за весь час відчув, що гума таки тримається, відповідно гальма затискати був сенс сильніше, що не звично, але це мабуть справа звички.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 21.11.2013 14:33 
Аватара пользователя

Сообщения: 980
Город: Луцьк
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:16.05.2008
PlusOdyn писал(а):
Зробити Дабл із деорівської системи не вийшло в основному через впирання переклюка в нижнє перо.

Просто переклюк потрібно ставити дабловий. Вони значно нижчі. У шімано є навіть моделі для трансмісій 2х9
http://bike.shimano.com.sg/publish/cont ... ntain.html
http://bike.shimano.com.sg/publish/cont ... ntain.html
http://www.bike-components.de/products/ ... cl=fd-m665

_________________
krutypedali.com


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 21.11.2013 15:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Yaryk писал(а):
PlusOdyn писал(а):
Зробити Дабл із деорівської системи не вийшло в основному через впирання переклюка в нижнє перо.

Просто переклюк потрібно ставити дабловий. Вони значно нижчі. У шімано є навіть моделі для трансмісій 2х9


Як то кажуть, там де потрібне зусилля вмирає бажання. :smile: Сюди при нагоді поставлю SRAM'івський переклюк (так, я знаю, що шимана сумісна) із верхнім хомутом. Наразі в планах планетарка, а там можливо і 2*10 заведеться.
Трійник таки місцями стає в нагоді, де сильно вверх, або сильно вниз.

Хто б що порадив із ланцюгонатягувачів на каретку? Так щоб і дабл і сингл воно натягувало якісно.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 08.12.2013 13:19 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Є проблема, тобто вона була і продовжує бути.
Люфт вилки. Чому так узагальнено - спочатку розкручувалася рульова, правильно встановив і все наче нормально. Але зміщення переднього колеса при затиснутому гальмі наявне.
Розглядаю 2 варіанти:
- люфт гальмівних колодок в каліпері - забити і не паритися;
- люфт осі колеса в дропаутах - хз що робити і наскільки це серйозно.
Млжливість люфту каліпера відносно лівого дропаута виключаю, бо IS-кріплення моноліт із дропаутом.
Є в кого які ідеї щодо вирішення, можливо причин, чи поради забити?

І загалом On-One Carbon Fork видається мені дуже вже м'якою по гозионталі перпендикулярній осі втулки. Стоппі дещо страшно, боюся своїми 80 кг скласти. Але в описі рами це все позиціонується як трейлове, відповідно має бути достатньо міцним. Задумуюся над хромолевою вилкою, Сальсівською, або Сарлі, бо наразі Он-Ванівських на 29 немає, хоча вона б по дизайну пасувала до рами.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 09.12.2013 12:56 

Сообщения: 177
Город: Одесса
Пол: Муж
Зарегистрирован:10.01.2011
По описанию похоже на изгибание вилки при торможении. Люфт колодок или оси втулки в дропах скорее бы выглядел, как работа АБС :) Т.е. биением а не мягким люфтом.
З.Ы. Я деванный теоретик :) У меня v-brake и явно гнущаяся при торможении вилка white brosers (амо). И тоже гнущаяся, но не так явно хромолевая ригидка.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 20.12.2013 11:14 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Потестити із іншими вилками схожих параметрів не вдалося, бо у Львові мороз, і всі такі роверисти, як круті панки, яким мама казала об 20-й бути вдома. :D
Але що помічено, вилка стала менш гнучкою, мабуть через низькі (-4÷-7*С) температури.
Також в часі мандрів торфовищами виникло враження, що шток дещо люфтить в короні. Вдома, при кімнатній температурі люфту не виявлено, можливо також справа в низьких температурах.

На ВМ була висунута ідея, що люфт можливий також через пружні деформації карбонових проставочних кілець, також така думка спочатку виникала, при наступному розборі рульової спробую потестити стопочку кілець в тисках.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 09.04.2014 13:42 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Після значно більш як 10% апхілу на Вульках
Изображение
Був вихідний, зводив на роботу.
Изображение

Вже давно дабл - зняв велику зірку спереду, переклюк X-7 на 10. 22-32. Підтирає, підкручую твістер, може тому що рамка вужча в 10 ніж в 9, ланцуг і ззаду ж 9.
Брукс норм. Наразі наче розкатав - 2 дощі. Поставив льодянця спайдероподібного, тисне в джинси, хоча восени було чудово.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 19.10.2014 23:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Вже вибір самого кольору рами забезпечив гармонійне поєднання із синьою ізострічкою та зеленим скотчем. Дякую Stevens`у за фото.
Изображение

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 20.10.2014 00:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
А що ними примотано?

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 20.10.2014 00:07 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
real SIMON писал(а):
А що ними примотано?

Каталися, порвалася підседільна сумка. Deuter - лайно, я то завше стверджував і слів слова мої із кожним разом чимбільш підтверджень набирають.
Натомість під сідлом камера, біля рульової - акумуляторна скрутка на 4*18650. А синя, то роз'єм фари від акумів до власне фари, який зазвичай на розковбасі роз'єднується, а радості від того мало я вам усім скажу, влом на нормальний перепаяти, як завше. :smile:

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 25.06.2015 16:04 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Зробив певні оновлення до роверка:
Довший час не було довкола дощу і ровер був чистий, але в глухих лісах я таки знайшов троха болота, як же без нього.
Изображение
Перше серйозне оновлення - то таки рульова VP Monsta - чудова я вам усім скажу рульова, не люфтить, і на пісок в собі уваги не звертає, хоча йому було важко туди втрапити. Рекомендую.
Изображение
Їздив я ото всьо зиму і донедавна із райзером на 680 мм і "старим" виносом на 100 мм. І хоча роверко став впевненішим в керуванні, але радувати перестав, бо був якимось нудним в керуванні. Зимою в снігах і у весняних болотокашах то не так критично, там аби не впасти і виїхати куди хочеш. Але от коли потепліто, нудно воно сильно, я вже думав аж продати роверко.
Але поставив винос на 90 мм від Зеленого Змія.
Изображение
І "старий" флет на 600 мм. І ровер став радувати знову. Вернулася маневреність, різкість керування, можливість швидко проскочити між машинами/маршрутками і різними там деревами.
Також позбавився лівого твістера.
Изображение
Бо поставив собі спереду 36-ту зібку від BBB, яку колєги було подарували і HG-61 касетою, на 9, 11-32, яка давно валялася на заміну, разом із 950-м ланцугом, який колись не став на вже зношені зірки тоді ще просто Norko. Зірка мала певний конфлікт із переднім водилом, довелося вирішити шляхом ампутації останнього. Разом із 22-ю зіркою. Були проблеми із злітанням ланцуга - все ж таки не нерров-вайд, але вже зробив незлітайку, при нагоді зазнимкую.
Изображение
Також із коробки від Brooks витягнув сідло-льодяник. В джинсі воно було таким собі, але в хорошому памперсі радує. Зручне, але все ж наразі повернув на місце старе-добре SMP Extra.
Изображение

Дана комплектація, як на мене, чудово підходить для не надто горбистої і рівної місцевості, хоча ото було заїхав на Вульки недавно, виїхав, але приємного в тому всьому мало. Також значно краще почуваєш себе на трасі, навіть побав більше асфальтом накочувати. Касету ганяєш у всьому діапазоні. Ну і наразі "робочий" розклад по покриах - Maxxis Aspen спереду і CrossMark ззаду.
Планував покатати із баулом цього літа, навіть розглядав можливість встановлення маленьких рогів. Але наразі із тим не склалося.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 07.07.2015 21:57 
Аватара пользователя

Сообщения: 94
Город: Львов
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:29.06.2014
Цитата:
І "старий" флет на 600 мм. І ровер став радувати знову. Вернулася маневреність, різкість керування, можливість швидко проскочити між машинами/маршрутками і різними там деревами.
аналогічно, скільки не пробував райзерів шота не то, поміняв в себе теж на флет 700 і таке враження шо вел замінили)

Цитата:
Бо поставив собі спереду 36-ту зібку від BBB, яку колєги було подарували і HG-61 касетою, на 9, 11-32, яка давно валялася на заміну
і як ти тепер вгорку? я 32 спереді втулив а ззаді 11-36 то получилось оптимально і в гору і на асфальті


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Маленький Бегемотик
СообщениеДобавлено: 08.07.2015 11:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Наразі пригвинчена назад 22-га зірка, тобто 36-22, ззаду так і залишилося 11-32, хоча при нагоді спробую 11-34, але наразі. без баула асфальтом таких бажань не виникає, ото їздив в гори троха, то на 22-гу скидав, як з асфальту з’їжджав.
Попереднього розкладу 32-22 не вистачало на асфальтових ділянках із колєгами дорогою до боліт, доводилося сильно молотити ногами, пульс ріс, навіщо мені ті проблеми. :smile:
А якщо асфальтом, і сильно вгору, то стою на ноги, або ломаю поволеньки. У львові скрізь виїжджаю. Хоча і на Вульках вдавалося виїздити де й зазвичай, але відчуття не ті :D .
Все ж я готувався до велобаульного літа, ну а складається вже як складається.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.151s | 31 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'