ХарківТурист тепер у Телеграмі, долучайся!

| veliki.com.ua/dir_palatki.htm |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 20.09.2014 18:57 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Маю велокомп'ютер німецької фірми Cyclosport. Ця модель в/к має функцію вимірювача каденсу, але для користування нею треба докупити базу з дротом, герконом і магнітиком. Вирішив не купляти, а просто скористатися герконом від старого велокомп'ютера і протягти проводи від нього. Виявилося, що контактів на цьому в/к три, а не два. Чому? Хто знає? Спідометр не має контактів, бо є бездротовим і контакти для дротового передавання імпульсів з колеса для вимірювання швидкості взагалі не передбачено. Буду вдячний за відповіді.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.09.2014 19:30 
Аватара пользователя

Сообщения: 711
Изображения: 20
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:22.01.2008
Читал о модернизации велокомпа Vetta с функцией каденса, там на базе были три контакта:
1 (+) общее питание,
2 (-) на датчик скорости,
3 (-) на датчик каденса.

_________________
хожу, плыву, еду, ищу


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 21.09.2014 14:15 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Дякую.

Справа в тому, що при замиканні двох контактів з трьох, на в/к починає відображатися функція каденсу. Пробував замкнути ланцюг на цих двох контактах разом із герконом, діючи на геркон магнітом, - ефекту немає. Можливо десь не було належного контакту, але я перевіряв декілька разів.

Навряд чи третій контакт має стосунок до спідометру, позаяк цей велокомп бездротовий. Звісно, можна було б очікувати, що розробники забезпечили резервні контакти для під'єднання дроту аби можна було б використовути про всяк випадок цей в/к як провідний, але я у це ясна річ не вірю - це прилад не настільки серйозний. Крім того, при замиканні цих трьох контактів у будь-яких комбінаціях, показник спідометру залишається непорушним.
А головне: на базі в/к, що йде в комплекті для вимірювання каденсу присутні саме три контакти. Ось у чому загадка... Зараз на базі контактів немає, бо комп бездротовий.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.09.2014 08:33 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Схоже на те, що третій контакт не потрібен взагалі. Вдалося під'єднати геркон і індикатор каденсу запрацював. Поки що не відомо чи буде це працювати коректно. Мабуть так. Щодо третього контакту. Мабуть він взагалі не потрібен. Його наявність на цій моделі можу пояснити так. На простішій моделі цієї лінійки є три контакти і вони там дійсно потрібні, бо то комп'ютер з дротовою передачею данних від геркону швидкості і геркону каденсу. Ймовірно, що технологія виробництва цієї серії велокомп'ютерів на заводі не передбачає окремі заготовки корпусів в/к для простіших і досконаліших моделей.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.03.2015 19:03 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Маю ще одну проблему з велокомп'ютером. Радіо-передавач зламався і я вирішив просто протягнути провід прямо під приймач радіохвиль. Так, щоб замість радіопередачі мала місце безпосередня передача ел-маг. коливань від батарейки 23А через провід на приймач.

Це спрацьовує. Я просто ставлю батарейку 23А на 12V/50mA і замикаю ланцюг. Щоб не було короткого замикання ставлю резистор на 48 Ом. Це працює кілометрів на 100. Далы батарейка перстає видавати імпульси. Чому? Може опір не той? Який мав би бути опір у радіо-передатчика велокомп'ютера?

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.03.2015 19:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 2126
Город: Харьков, Алексеевка
Пол: Муж
Возраст: 48
Зарегистрирован:23.02.2008
удачно экспериментировать на пальцах не получится. Надо делать измерения мультиметром, причем хорошо бы сравнивать с рабочим.

_________________
Ремонт велосипедов
Имеется ключик для разборки dt swiss 240s (Installation Tool Hugi 240S)
Cannondale Flash 3
Giant Anthem 3.5"
Cultima дорожник на планетарке Inter7 и роллерах.
Univega HT-510


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.03.2015 20:18 

Сообщения: 401
Город: Первомайск
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:26.03.2014
june
Вы бы хоть написали модель велокомпа , приложили фото своего , схему куда вы пихаете батарейку с резистором , на какие контакты ? А так если вы далеки от электроники то скоро ваш комп совсем погаснет .

_________________
Учитесь сами обслуживать лисапед , в лесу механиков нет. (с) KubikV


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.03.2015 21:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 2126
Город: Харьков, Алексеевка
Пол: Муж
Возраст: 48
Зарегистрирован:23.02.2008
Я вот это и имел в виду, хоть от руки нарисуй что куда подключаешь
офф: я завис со слова опір :D

_________________
Ремонт велосипедов
Имеется ключик для разборки dt swiss 240s (Installation Tool Hugi 240S)
Cannondale Flash 3
Giant Anthem 3.5"
Cultima дорожник на планетарке Inter7 и роллерах.
Univega HT-510


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.03.2015 21:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 5991
Город: п.(г.т.?) Область Харьковская
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.07.2008
june писал(а):
Це спрацьовує. Я просто ставлю батарейку 23А на 12V/50mA і замикаю ланцюг. Щоб не було короткого замикання ставлю резистор на 48 Ом. Це працює кілометрів на 100. Далы батарейка перстає видавати імпульси. Чому? Може опір не той?

12 вольт, 48 Ом?! Ви відбираєте від крихітної 12-вольтової батарейки чвертьамперні імпульси, і дивуєтесь, що вона елементарно "сідає"?! :)
То ще дивно, що її вистачає аж на 100 кілометрів - мабуть, батарейка гарна. А от якщо на стоянці полишите ровера так, що магніт розташується точно навпроти геркона - вона здохне за кілька хвилин.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.03.2015 23:06 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Пояснюю. Батарейка типу 23А використовувалась у радіопередатчику. У радіопередатчику її вистачало тисячі на 2-3 км. Я намагався використовувати звичайну АА, але виявляється вона створює перешкоди для роботи пульсометра: приймач пульсометру уловлює коливання із проводу від геркону швидкості. У разі використання батарейки з малою величиною струму 23А таке явище майже не спостерігається.

Якщо поставити колесо в положення магніт біля геркону, то сяде будь-яка батарейка. Або ні, я думаю геркон не буде спрацьовувати в такому режимі.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.03.2015 23:14 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
M.I.R.A.G.E писал(а):
А так если вы далеки от электроники то скоро ваш комп совсем погаснет .

Питання не по електроніці, а по електриці. Просто ланцюг геркон-опір-батарейка замість радіопередатчика з герконом. Велокомпу нічого не станеться, якщо біля нього знаходиться провід. Провід замість радіопередачі більше нічого.

_________________
пишите ЛС


Последний раз редактировалось june 10.03.2015 23:29, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.03.2015 23:28 
Аватара пользователя

Сообщения: 5991
Город: п.(г.т.?) Область Харьковская
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.07.2008
Потужність передавача Вашого датчика - десь 1-2 міліватти, або й ще менше.
Ви ж, коротячи батарейку на резистора у 48 Ом тягнете з неї у таких самих імпульсах 3 ватти.
Різницю відчуваєте?
Ото ж бо й воно.
Фактично Ви замість сучасного вузькополосного (а тому - високоефективного!) радіопередавача змостили іскровий передавач Герца, який випромінює усе, що тільки можна, але з майже нульовою ефективністю (тому й довелося тягти провід аж під сам приймач).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 10.03.2015 23:52 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
У мене виходить десь 7 міліват.

3 000 000 метрів /2 метри довжина колеса = 1 500 000 разів.

1,5 млн разів * 0,2 сек час роботи геркону = 300000 сек = 83 години час роботи

Енергія батарейки 0,6 Wh.

0,6Wh / 83 = 7 mW

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.03.2015 19:20 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Величина струму радіопередатчика виходить:
50 mAh / 83 години = 0,6 mA.

Правильно?

величину часу роботи геркону взято не пам'ятаю де. вона може бути різною

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 11.03.2015 19:42 
Аватара пользователя

Сообщения: 2126
Город: Харьков, Алексеевка
Пол: Муж
Возраст: 48
Зарегистрирован:23.02.2008
А у меня выходит 0,25А в момент сработки геркона, это 3 Вт, пока батарейка свежая
Вобщем тебе если идти таким путем надо переходить на батареи от бесперебойников :)

_________________
Ремонт велосипедов
Имеется ключик для разборки dt swiss 240s (Installation Tool Hugi 240S)
Cannondale Flash 3
Giant Anthem 3.5"
Cultima дорожник на планетарке Inter7 и роллерах.
Univega HT-510


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.135s | 32 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'