ХарківТурист тепер у Телеграмі, долучайся!

| Apollo |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 16.12.2014 18:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Город: Красилів, Barcelona
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:15.12.2014
Репутация продавца: 0
  • 0

Город: Киев 

Цитата:
Тобто виклавши за вел 33 тис. грн ви ще маєте 2 тижні бодатися з продавцем, поки він погодиться понести витрати по відправці вела на налаштування, чекати ще тиждень поки його налаштують й повернуть назад покупцеві? Чи не занадто це? Ви ж зрозумійте - поки ви не передали гроші за товар продавець вам ще щось винен і щось буде робити. Як передали - все, ви для нього ніхто й звати вас ніяк. Звісно можна йому аргументовано довести що він не правий - але це час, гроші, нерви. Воно треба покупцеві?


В принципі, в цьому я з вами погоджуюсь. Можливо я ще не стикався з недобросовістними продавцями в плані вело.. (тривалий час живу за кордоном).
Ну тоді напевно продавцеві хіба що якісно перевіряти перед продажем (основні агрегати), відправляти 2 курєри, брати в залог гроші і документи. +фото покупця. Якщо покупець не "пацик" - погодиться. Якщо злодій - відмовиться. І можливо якщо всі перейдуть категорично на такі умови можливо і бажання відпаде у "пациків" мутити веліки..


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.12.2014 18:28 
Аватара пользователя

Сообщения: 2561
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:07.03.2009
Репутация продавца: 0
Ticlid писал(а):
тривалий час живу за кордоном

Тю, то з цього потрібно було починати. Тоді вам не зрозуміти...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.12.2014 18:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 308
Город: Україна
Пол: Не указан
Возраст: 16
Зарегистрирован:01.12.2009
Репутация продавца: 1
Хлопці, вибачте, відверто не мав часу читали громіздкі пости, але в цілому погоджуюся з вами обома. Якщо цікаво, приведу позицію, яку щоб зрозуміти, треба побувати з боку продавця хоч разок. ;)

Позиція приблизно така: покупець має право перевіряти, але перевірка повинна мати свою логіку і обгрунтованість. Також не треба думати, що перевірку товару можна перетворювати у жах для експедитора :). Коли покупець занадто покладається на мотивацію продавця продати, мовляв, "як захочу - куплю десь там", то повинен зрозуміти, що мотивація не безмежна. Тому що цілі і засоби завжди доводиться зважувати.

Деякі покупці, які замовляють товар додому без оплати, мають звичку "викручувати руки" персоналу. * Можуть через ледь помітну подряпину вимагати знижку. * Можуть довго перевіряти буквально під мікроскопом. * Можуть влаштувати коло вже вибраного і замовленого велосипеда годинну презентацію (у свою адресу, звісно), ніби він вперше бачить товар, і ніби він не отримує замовлення, а знаходиться тільки на стадії прийняття рішення про покупку.

Покупець розуміє, що він господар ситуації, і якщо він раптом образиться, то переміщення велосипеда між містами, складання велосипеда, пальне, робота експедитора, а потім повернення велосипеда на склад - стануть замість сервісу збитками магазину.

Але доводиться працювати у цих умовах. Вже деякий хист дозволяє відсвяти, вибачте, мозго-любів вже на стадії телефону: "вибачте, ось тільки-но купили ваш варіант, він був останнім, спробуйте пошукати у інших магазинах". Перше задання бо: не втратити.

Зважаючи на випадок угону, тепер ми не будемо давати кататись, поки не буде внесена вся сума покупки. Візуально перевірити можна одразу, можна підняти колеса і покрутити. "Це новий товар і це транспорт, вибачте, тому давайте спочатку розрахуємось з вами, а потім ви зможете перевірити свою покупку у моїй присутності.

Щодо пошуків. Міліція працює вкрай погано. Подія трапилася у людному місці, можливо в зоні дії камери банку. Запис судячи з усього оперативники не отримали. Наша людина вже двічі їздила до міліції, ледве знайшла на кого розписана справа, це слідча років 24... На телефон сьогодні не відповідає. Завтра знову їхати оббивати пороги. 21 століття... Отже, нам ще реформуватись і реформуватись...

_________________
https://veliki.com.ua/

Київстар/Viber 068 6073888
Vodafone 066 9115440
Life 093 7642728

https://www.facebook.com/Veliki.com.ua/
https://www.instagram.com/veliki.com.ua/


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.12.2014 19:31 
Аватара пользователя

Сообщения: 2561
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:07.03.2009
Репутация продавца: 0
Veliki.com.ua писал(а):
Можуть довго перевіряти буквально під мікроскопом

Але ви знаєте - враховуючи якість сучасних товарів це цілком виправдано. Бо потім доводити що тебе не задовольняє товар з недоліком дуже складно. Ось я не перевіряв під мікроскопом. В результаті на задньому колесі зонт 3 мм, величезна вібрація заднього гальма (аж підсиділ вібрував). І довелося вже мені за свій кошт купувати нові гальма (бо в майстерні зробили круглі оченята й сказали що нічого вдіяти не можуть), а зонт я теж сам ліквідовував (хоча з цим в майстерні могли й допомогти, але ж це треба було велосипед залишити на тиждень). Нагадую, один з топових хардтейлів Гарі Фішера вартістю в 900 $.
Або я нещодавно купував фотоапарат. 500 $. Все ніби перевірив, але незначну похибку автофокусу списав на криві руки й не стерильні умови тестування (в магазині дуже терплячі продавці, я його тестуавв мабуть з пів години щонайменше). А виявилося що це не криві руки, а кривий фотоапарат. Оскільки усім решта він мене задовольняв - то я таки звернувся до сервісного центру, де його відрегулювали. Треба сказати, що досить оперативно - зайняло це не більше ніж півтора тижні. Але на цей час я зилишився без фотоапарату - як наслідок мій день народження та день народження моєї похресниці були відзняті на древній фотоапарат, а не новий, за який викладено 500 $. Якби ж я ще більше уваги приділив тестуванню - то відзняв би ці заходи вже новим фотоапаратом.

Veliki.com.ua писал(а):
Вже деякий хист дозволяє відсвяти, вибачте, мозго-любів вже на стадії телефону

Так, є й занадто прискіпливі покупці, які дійсно чіпляються до будь-яких дрібниць. Їм банально дешевше відразу відмовити.
Veliki.com.ua писал(а):
тепер ми не будемо давати кататись, поки не буде внесена вся сума покупки

Правильне рішення, і його варто взяти на озброєння не лише інтернет-магазинам, а й приватним продавцям з рук в руки.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.12.2014 11:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Город: Красилів, Barcelona
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:15.12.2014
Репутация продавца: 0
Veliki.com.ua писал(а):
Хлопці, вибачте, відверто не мав часу читали громіздкі пости, але в цілому погоджуюся з вами обома. Якщо цікаво, приведу позицію, яку щоб зрозуміти, треба побувати з боку продавця хоч разок. ;)

Позиція приблизно така: покупець має право перевіряти, але перевірка повинна мати свою логіку і обгрунтованість. Також не треба думати, що перевірку товару можна перетворювати у жах для експедитора :). Коли покупець занадто покладається на мотивацію продавця продати, мовляв, "як захочу - куплю десь там", то повинен зрозуміти, що мотивація не безмежна. Тому що цілі і засоби завжди доводиться зважувати.

Деякі покупці, які замовляють товар додому без оплати, мають звичку "викручувати руки" персоналу. * Можуть через ледь помітну подряпину вимагати знижку. * Можуть довго перевіряти буквально під мікроскопом. * Можуть влаштувати коло вже вибраного і замовленого велосипеда годинну презентацію (у свою адресу, звісно), ніби він вперше бачить товар, і ніби він не отримує замовлення, а знаходиться тільки на стадії прийняття рішення про покупку.

Покупець розуміє, що він господар ситуації, і якщо він раптом образиться, то переміщення велосипеда між містами, складання велосипеда, пальне, робота експедитора, а потім повернення велосипеда на склад - стануть замість сервісу збитками магазину.

Але доводиться працювати у цих умовах. Вже деякий хист дозволяє відсвяти, вибачте, мозго-любів вже на стадії телефону: "вибачте, ось тільки-но купили ваш варіант, він був останнім, спробуйте пошукати у інших магазинах". Перше задання бо: не втратити.

Зважаючи на випадок угону, тепер ми не будемо давати кататись, поки не буде внесена вся сума покупки. Візуально перевірити можна одразу, можна підняти колеса і покрутити. "Це новий товар і це транспорт, вибачте, тому давайте спочатку розрахуємось з вами, а потім ви зможете перевірити свою покупку у моїй присутності.

Щодо пошуків. Міліція працює вкрай погано. Подія трапилася у людному місці, можливо в зоні дії камери банку. Запис судячи з усього оперативники не отримали. Наша людина вже двічі їздила до міліції, ледве знайшла на кого розписана справа, це слідча років 24... На телефон сьогодні не відповідає. Завтра знову їхати оббивати пороги. 21 століття... Отже, нам ще реформуватись і реформуватись...



Ось перечитав на вашому сайті умови покупки. По пошті - попередня оплата. Все правильно. А от експедитором - готівкою в момент передачі. Чому? В чому переваги і недоліки? Тобто, експедитор як на мене - той же самий вид доставки. Якщо починається транспортування вело в якийсь пункт - значить повинна бути здійснена вже оплата. Так? Чи це просто таким чином магазин йде на уступки покупцев щоб той вживу подивився на вело? Там бачу геть ліфтом піднімають в квартиру за додаткову плату... :shock: Круто! Я маю на увазі, хороший сервіс. А чому б вам не зробити попередню оплату при доставці експедитором також? Не сподобалось і хоче повернути? Вирахували транспорт і повернули гроші в 1 чи 2 денний термін. Знайшли дефект (раціональний) - магазин забрав, усунув і в найкоротший термін повернув вже без дефекту. А вже за транспорт вирахував зі свого механіка який робив предпродажну підготовку і пропустив дефект чи з компанії постачальника чи виробника. Як вам такий варіант?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.12.2014 17:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 308
Город: Україна
Пол: Не указан
Возраст: 16
Зарегистрирован:01.12.2009
Репутация продавца: 1
Дякую вам за ці поради. Так, звісно, у розвинутих країнах ні у кого не викликає сумніву, що "гроші-товар", а не навпаки - це природньо. Хотілося б, щоб і у нас так було. І для цього є деякі підстави.

Порівняємо два варіанти взаємодії: "ГРОШІ-ТОВАР" і "ТОВАР-ГРОШІ".
* Продавець - публічна установа, магазин, який вкладає чимало грошей у свій бізнес, має гарну репутацію з 2007 р., за ним стоїть ФОП, колектив людей... тобто є що втрачати. На кшталт від фізособи, яка просто не взяла трубку, викинула сімку і їй до лампи все, що буде далі. Отже, якщо спочатку ГРОШІ, то товар буде точно (або повернення грошей назад). А якщо спочатку ТОВАР, то нефакт що будуть гроші взагалі.
* Передача грошей проста, майже безкоштовна й безризикова (через банк). Передача товару - тягне за собою витрати часу, коштів, ризики (які нічим, крім слова покупця, не гарантовані).
* Так само повернення. Гроші повернути так само просто, як і переказати. Щодо неоплаченого товару - це збитки магазину.
* Магазин не може повернути "зіпсовані" гроші покупцю через банк. А щодо товару - запросто він може бути після "перевірки" з пошкодженою упаковкою, зіпсований, що втратив товарний вигляд і наступний покупець не погодиться такий товар брати. Отже, товар потрапляє в "уцінку", знову збитки... Якщо товар не оплачений, покупець не несе ніякої відповідальності за нього, просто не брати трубку і но проблем.
* Факт передачі грошей можна легко довести (чек третьої особи - банку). Тільки но гроші потрапили до магазину - магазин одразу покупцю винен. А якщо товар привезли покупцю - він не вважає себе винним.
* Якщо магазин не правий - у покупця є "Закон про захист прав споживача", уведення в дію якого може заблокувати роботу магазину, викликати купу перевірок, проблем... жах. А от Закону про захист прав магазинів немає... Відповідальність трішечки різна, еге?
* І нарешті останнє. Оплата товару перед отриманням - це факт ПОКУПКИ, а не замовлення безкоштовної доставки товару для його перегляду. Ми не хочемо надавати безкоштовні послуги дистанційного ознайомлення з товаром.

А що ми маємо в Україні?

Ринок склався зовсім неправильний, і тут вина самих продавців величезна. Наложений платіж, до якого ринулись усі магазини - розбещує покупця поводитись безвідповідально. Хто працював з наложкою той знає те відчуття, коли відправляєш посилку у інше місто, її не забирають, там уже зберігання набігло... Ти дзвониш, а тобі так спокійнісінько відповідають, мовляв, "йа заказала в нєскалькіх магазінах, і кто пєрвий пріслал, у таво я і купіла"...

Сам факт, що магазини пропонують таку форму роботи, означає, що магазини не очікують, що покупець буде їм вірити. Тобто, "якщо ти заплатиш наперед - ми тебе можем кинути", не плати наперед.

Так само й з доставкою. Покупці розбещені, балувані. Везеш велосипед, який привіз з іншого міста, зібрав, паливо спалив, і не знаєш що тебе очікує. Ти отримаєш оплату чи тобі будуть мозок промивати і користуючись твоїм програшним положенням вибивати з тебе по максимуму.

Виходить гра у одні ворота. Покупець пуп землі, а продавець - як пощастить. :)

Але не все так погано, звісно. Працюємо... Але наложкою - ніколи. Стараємось пояснити усе вище сказане, переконати покупця, що гроші наперед - це чесно, логічно і безпечно. І знаєте, к не дивно, але зазвичай відмовляються від покупки люди, які мають замовлення на 100, 200, 700 грн. І роблять вони це з такою насолодою! :) А той хто приходить купити велік за кілька тисяч, з такою людиною виявляється простіше домовитись. Тому ми навіть радіємо, що ця дрібнота йде кудись далі, й полоще мозок тим, хто сам захотів буди цапом відбивайлом, пропонуючи програшні для себе варіанти продажу без жодних гарантій.

_________________
https://veliki.com.ua/

Київстар/Viber 068 6073888
Vodafone 066 9115440
Life 093 7642728

https://www.facebook.com/Veliki.com.ua/
https://www.instagram.com/veliki.com.ua/


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.12.2014 13:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Город: Красилів, Barcelona
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:15.12.2014
Репутация продавца: 0
Все вірно. Я з вами згідний. І якби всі магазини так робили (не відсилали наложкю) то можливо, поганий покупець пошукавши і не знайшовши такого методу покупки, зрозумів би що потрібно визначитись з товаром, магазином, заплатити і отримати. А не "хто раніше пришле тому і заплачу.."
Інколи заходиш в декілька магазинів щоб узнати ціни і порівняти пропозицію, буває таке що натрапиш на продавця-професіонала, в якого від зубів відскакує і вся детальна інформація, і "попа в милі" як то кажуть, щоб ти підібрав саме те що тобі потрібно, і не дивлячись що в цьому магазині ціна дещо вища ніж в іншому - просто з поваги до цього продавця і його старань (будь яка праця має бути оплачена) ти приймаєш рішення купити товар саме тут. І як наслідок (в мому випадку майже завжди таке було) ти робиш правильне рішення, часто продавці тебе запамятовують, в подальшому ще допоможуть підшукати той чи інший товар, проконсультують. Не завжди різниця в 1-2% на вартості є вирішальною. Має бути присутня культура покупки також, як на мене.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.12.2014 16:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 308
Город: Україна
Пол: Не указан
Возраст: 16
Зарегистрирован:01.12.2009
Репутация продавца: 1
Проблема тягнеться ще з совкових часів. В свідомості "нашої" людини досі живе відчуття, що продавати і заробляти гроші за допомогою бізнесу - це погано і бридко. Звідси й нестримне бажання: купити ЯКОМОГА ДЕШЕВШЕ! Не віддавати клятим спекулянтам-баригам кров'ю-потом зароблені :). Це по-перше.

Цінування сервісу нашим людям теж не дуже властиве, бо звичка терпіти нахабство "продавщиць" з часів дефіциту за СРСР - у нас досі в крові.

Але й не буду лукавити - рівень добробуту у нас не дуже, і заставляє часто обирати між ціною і сервісом - саме ціну... :( Особливо зараз. Це по-друге.

І по-третє. Ми (тобто "пост-совки") пережили безліч розчарувань, проблем, обманів, злочинів, шахрайства... що зробило нас одним з самих похмурих народів. Ми не звикли посміхатись перехожим, а будь-які спроби втручання в наш простір, а тим більше з метою продажі, ми сприймаємо з насторогою, акщо не з агресією.

Зважаючи на все це, купити у класного продавця трохи дорожче - для нас скоріш "не зручно відмовити", ніж "я хочу купувати у кращих".

_________________
https://veliki.com.ua/

Київстар/Viber 068 6073888
Vodafone 066 9115440
Life 093 7642728

https://www.facebook.com/Veliki.com.ua/
https://www.instagram.com/veliki.com.ua/


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.12.2014 17:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 1085
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:26.09.2005
Репутация продавца: 0
Вообще оплата деньгами курьеру - это нормально. По крайней мере, при опреденных обстоятельствах.
Например, привез битый товар - сам олень.

Расскажу забавную историю, как я покупал теще электроплиту в одном достаточно большом и известном харьковском магазине
Привезли в 1й раз: при осмотре обнаружилась помятая верхняя крышка.
Увезли и обещали привезти через неделю такую же...
Через неделю привозят ... ту же плиту :) и естественно уезжают с ней и обещанием привезти целую обратно

Еще через неделю опять звонок и готовность привезти плиту еще раз. Я поинтересовался: а не хотят ли они осмотреть плиту перед доставкой на предмет погнутой крышки. И таки да, та же плита. И я заказываю уже другую модель во избежание продолжения этой истории :)

Привезли другую модель и целую. Все нормально.

Итого: ходил к теще домой 3 раза на прием плиты вместо одного. 3 часа лишнего потраченного времени на эти манипуляции
и месяц без плиты. Хорошо хоть плита срочно не нужна была срочно, иначе это была бы вообще нереальная подстава!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 04.01.2015 21:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 12119
Изображения: 8
Город: ЛЬВІВ, вул. ЕНЕРГЕТИЧНА 18
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:08.12.2011
Репутация продавца: 463
... поступово тема про крадіжку 1 велосипеда - стала темою про вибір і права споживачів, а взагалі тролінгу + тема апається флудом, всі корисні зауваження можна винести в загальну тему про злодіїв і методи їх роботи так їх побачить більше користувачів, наприклад сюди ж у форумі -

viewtopic.php?f=55&t=66807

_________________
ВСІ МОЇ ТОВАРИ ПО ТЕМАХ

ПіарКвадрат - В Google

piar2.com ПіарКвадрат - сайт


099 096 25 26 або 063 457 94 98 Ігор


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, Bce


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.126s | 27 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'