| Рюкзаки туристичні |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 15.01.2015 21:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Изображение
Обидва моїх діди були начальниками. Один їздив на топовій версії АЗЛК-2140, червоному, із форсованим двигуном, в коврах і хромі. Інший їздив на топовій версії ММВЗ, синьому, із фарою, динамкою і також в хромі. Хоча щодо динамки не певен, я її там не застав практично, можливо щось наплутав.
Изображение
Оскільки бажання мати власне авто у мене зникло років десь так в 22, але натомість з’явилося бажання мати авто службове, і з водієм, якоюсь такою менш-більш осяжною ціллю залишався ровер. Такий солідно-комфортний, якогось приємно-офіційного кольору, із хромом, або оцими тонкими лініями на певній відстані від краю болотника, паяною, на втулках, мінською рамою, пружинним Бруксом, вертикальною посадкою, захистом на ланцуг, сінгловий із планетаркою і барабанними гальмами на обидва колеса, а також динамовтулкою, відповідною світлотехнікою та багажником до якого певним чином можна чіпляти портфель, гумою на 45+ мм, і звичайно ж болотниками, щоб можна було їздити на роботу й у справах, у відповідному роботі одязі, без перевдягань. Також була ідея як в той стиль загнати китайський механічний спідометр із тросиком, бо ж як то не знати пробігу, а заодно і швидкості, методом заміни корпуса/шкали/стрілки на від манометра.
Вийшло так, що коли я згадав про той ровер, ММВЗ, він і інший, пензенський, із відкритою рамою, були втрачені. Сильно сумно було мені із того приводу, бо перший був у чудовому стані загалом, принаймні фреймсет, а другий просто був доволі зручний, особливо коли я був сильно юний і однолітки виходили із ситуації катанням «під рамою», що мені не виходило.
Довго задрочував на Стармеївські втулки із барабанним гальмом, думав навіть про приварку кріплень під диск, але все ж барабанні та ролерні гальма були фаворитами, чи то через вроджену лінь, чи то через те, що вже кілька років в руках нічого серйознішого за розвідний ключ не тримав. Також проблема була в тому, що ролерні гальма робе Шимана, а я Шиману не сильно люблю. А Стармеї на той час видавалися дорогими, і ще й замовляти здалеку.
Натомість вивчалася матчастина по планетарках і було виявлено, що для Львова має підійти чудово розклад S7-ї втулки від SRAM. Якось у колєг в магазині виявив дещо розукомплектовану (без захисту клікбокса), але нову S7, із ревошифтом і педальним гальмом, на 36 дірок і обзавівся нею.
Також настільки полюбив я Hollowtech II, шо про шатуни на квадрат і чути не хотів, накрайняк ISIS, але в зоні досяжності були лише на квадрат, всі решта сильно дорого і не фен-шуйний вигляд мало.
Десь за пів-року валяння в шухляді до неї приєдналися дві люмінієві равки Remerx MasterDisk 622x19 на 36 дірок і шприхи Sapim Leader 14G 282 mm з чого я зібрав заднє колесо. Також десь в той час обзавівся покрихами, як ствержував дехто, аналогами шваблівських Яблук, RUBENA CITYHOPPER 28" x 2.0" (52x622), які були згодом опробувані на Маленькому Бегемотику – ровер ставав ракетою, порівняно із на приспущених Smorgasbord.
Від акту купівлі планетарки і до навіть зараз, кидав ліниві погляди на продаж мінських роверів, бо там кути, накат, і всьо такоє, але на новий в Україні жався, в Білорусі траплялися лише нові варені, а тут б/в із собаками та іншими дефектами.
Восени трансмісія Бегемотика була вже доволі вкатана, і на нього не встановиш людських болотників (хоча наразі вже є ідея в голові) ну і в болоті він зазвичай, тому не роботу ним їздити не пасує. Вирішив зібрати аби-якого сітібайка, щоб перевірити концепцію того фен-шуйного ровера, чи навіть купити який готовий, викинути хламодеталі, вставити свої і не перейматися. Але одне ненадійне, інше люмінь, ще інше широкі покрихи не прийме, так було аж допоки в жовтні у МордоКнизі Shukatka не спалився, «Турист». Колєги казали мов ззаду там покриха на 2” стане, можу брати, анонсований розмір 53 см виявився 55 -м, що якраз нормально відносно мого цього самого, тому відгвинтивши усе зайве, приволік я ту купу водопровідних труб домів.
Изображение
В комплект, окрім фреймсету 93-го року, входив підседіл UNO вже обточений на необхідний діаметр, шосейний стовбур UNO 60 мм із завалом в низ градусів так 7 і система FSA Vero із 50-ю доволі вкатаною зіркою та картриджною кареткою VP під квадрат, ексцентрик підсиділа AVANTI, наче рідні крила із вусами і багажник.
Изображение
Власне каретка вже була проточена під британський стандарт, задні пера розігнуті, тобто я отримав готовий до складання конструктор. Без додаткових слюсарних робіт. Навіть кріплення насоса було зрізане. Ще була якась незрозуміло вигнута люмінєва труба, наче кермо, але про неї і згадувати неохота.
Певний час я на той хлам і дивитися не міг, в голові постійно голос тверезості говорив, мов навіщо це тобі, і прикривав очі рукою. Але потім було відрядження у доволі таки сільську місцевість, там катали на варених-переварених «Українах» і по приїзді я повіз фреймсет в ActionBike, а потім й інші наявні частини. В магазині завалялася передня втулка Shimano Tiagra на 36 дірок за дитячою ціною і шприхи Cn, із за допомогою яких Petro зібрав мені переднє кулко, щоб відволіктися від довколишньої ситуативної задниці.
Я ж був у пошуках керма – воно мало бути достатньо високим для вертикальної посадки із достатньо довгими ручками, щоб надягнути Гріпшифт і гріпси. Коли ровер був поставлений на 2 колеса, в ході чого виявилося що треба вужча покриха ззаду, і придбана на іншому кінці міста RUBENA SCYLLA / V75/37 – 622, роль керма виконував 30 см обрізок труби для меблів, із яким роверко продемонстрував відмінні розгінні характеристики на першій передачі із розкладом 50х19.

Потім таки знайшов на базарі поруч доволі тонкостінне легке кермо потрібних розмірів, крім того воно чудово гасило й так незначні вібрації від переднього колеса.
Із 03.12.14 р. роверко вже возить мене на роботу й у справах.
Изображение
На даний момент конфігурація «Червоної Фіри наступна:
Фреймсет – ХВЗ «Турист» 55 см – ну так, нефеншуй, бо не ММВЗ, а тому й із фарбуванням не морочився, катаю як є, натомість не шкода обдерти;
Кермо – [s]тонкостінне, ширина близько 600 мм, висота близько 300 мм, ручки відігнуті назад десь по 10 градусів – наразі погнуте і тріснуте, що й очікувалося, але бажання покататься було більше як подальші пошуки чогось надійнішого[/s] – вже встановлене дещо нижче, зате товстіше кермо. Придбае у спаленому раніше kisa магазині десь за Лук’янівкою.
Гріпси - BBB BHG-77 InterGrip - хоча для мене ергономічні гріпси, то щось із розряду комічного, на кшталт керма-метелика та гелевих широчезних сідел, але були чи ненайдешевші на той момент і згрубша пасують до того роверка;
Винос – UNO, 60 мм довжина, ~7* - ухил вниз;
Підседільний штир – UNO 350/25 із замком на один болт;
Сідло - Brooks B17 STD Honey – на вертикальну посадку пасувало б із пружинами, щоб не розбивати квадрати шатунів на бордюрах, але то на опосля, наразі це зняте із Маленького Бегемотика на час не сухої теплої погоди.
Болт підсиділа - Tranz X security quick release – із набору на 5-тигранники – дещо зменшує можливість пижження сідла.
Система – FSA Vero із зіркою Shimano 42 зуба із старіших систем, бцд 130, тріпл п’ятилапка, на квадрат – прийшла із фреймсетом, чейнлайн великої зірки виявився якраз добрим, зірка 50 замінена на 42, бо некомфортно було виїжджати певні підйоми, для плоскача і хорошого асфальту передача була 3, основна 1-ша, зважаючи на сніг, 5-7 включалися на великі празники. Зараз активно використовується увесь діапазон, плоскач 4-5.
Каретка – якийсь картриджний VP на квадрат – навіть не викручував.
Педалі - VP-83 – півконтакти, півпроми, я на них звикав до контактів, вже давно хотів продати, валялися без діла, але згодилися - маю тепле контактне взуття (MT-91), зазвичай їжджу у ньому на роботу, особливо в ожеледь, платформа ж коли цивільне взуття.
Ланцюг – BBB BCH-011 – гарний такий хромований сінгловий ланцюг із замочком, також завалявся в колєг у магазині.
Переднє колесо – обід Remerx MasterDisk 622x19 36h, нешліфований алюміній, втулка Shimano Tiagra 36h титан, шприхи Cn нержавійка, ніпелі бронза, рідний ексцентрик замінений на Tranz X security quick release – із набору на 5-тигранники, зменшує ймовірність пижження переднього кулка.
Заднє колесо - обід Remerx MasterDisk 622x19 36h, нешліфований алюміній, втулка SRAM S7 Spectro 36h Coaster brake проточений алюміній, шприхи Sapim Leader нержавійка, ніпелі бронза.
Передня покриха - RUBENA CITYHOPPER APS+RS 28" x 2.0" (52x622) blk, на ободі 19 мм реальна ширина 45 мм, в снігу і на ньому не надто горить бажанням повертати.
Задня покриха - RUBENA SCYLLA / V75 / 37 – 622 – циклокросова гума, яка таки влізла в задні пера рами, на ободі 19 мм реальна ширина 35 по шипах, на асфальті залишає чорні сліди, на льоді зовсім не стабільна в боковому напрямку.

Обвіска:
Фара передня – перша, яку купив до роверка, М-wave якийсь, на 4 АА послідовно, загалом чудово для міста.
Фара задня – наразі якась Infinity на 2 послідовних ААА.
Дзвоник – якийсь валявся в шухляді, поставив і стоїть собі. Можливо трапиться якийсь кращий з часом, звичний до такого роверка.
Багажник – розбірний TranZ, звичайно ж із гумовими стропами.
Велокомп – SIGMA BC 8.12 – валявся вдома, то поставив.


Експлуатуючи даний агрегат зробив певні висновки щодо того, як має бути організована веломережа м.Львова, чого й іншим бажаю. :laugh:

P.S. Дякую Stevens за фото.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Последний раз редактировалось PlusOdyn 30.03.2015 17:09, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 15.01.2015 22:09 

Сообщения: 5823
Изображения: 0
Город: Рівне
Пол: Муж
Зарегистрирован:08.06.2012
Моє шанування!
Я все чекав, коли цей Турист до нашої вітки добереться :wink:

_________________
Дякуємо цьому дому, підемо до другого :)
Шукайте мене тут
Моя вєло хата


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 15.01.2015 22:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 10825
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:13.03.2013
PlusOdyn О, я вже про "фіру" чув, але не бачив :D руль крутяк !!!

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 15.01.2015 23:37 
Аватара пользователя

Сообщения: 8283
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
PlusOdyn, а що ви мали на увазі, давши таке ім'я?

Оцю річ? http://lyrcs.ru/tracks/3327610169/%D0%A ... 1%80%D0%B0

Чи цю? http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0% ... 1%80%D0%B0 (між іншим, мені колись вдалося їм прислужитись: розмножити на ризоґрафі одну з перших збірок)

Чи то якась краєзнавча дивовижа у ві Львові підказала вам назву?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 15.01.2015 23:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 10825
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:13.03.2013
andr писал(а):
PlusOdyn, а що ви мали на увазі, давши таке ім'я?

Оцю річ? http://lyrcs.ru/tracks/3327610169/%D0%A ... 1%80%D0%B0

Чи цю? http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0% ... 1%80%D0%B0 (між іншим, мені колись вдалося їм прислужитись: розмножити на ризоґрафі одну з перших збірок)

Чи то якась краєзнавча дивовижа у ві Львові підказала вам назву?

:yes: напевно ближче "Брати Гадюкіни" !!!

А в загалі, я думаю, не варто шукати глибокого змісту Червона- тут дивлячись на фото питаннь не виникає, а Фіра - на Львівському лексіконі, зневажлива назва будь-якого транспортного засобу, власник якого нехтує його зовнішнім виглядом або тех.станом - по моднЬОму Рат Лук :wink:

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 16.01.2015 00:40 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
andr писал(а):
PlusOdyn, а що ви мали на увазі, давши таке ім'я?

Оцю річ? http://lyrcs.ru/tracks/3327610169/%D0%A ... 1%80%D0%B0

Чи цю? http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A7%D0% ... 1%80%D0%B0 (між іншим, мені колись вдалося їм прислужитись: розмножити на ризоґрафі одну з перших збірок)

Чи то якась краєзнавча дивовижа у ві Львові підказала вам назву?

Радше до першого, про друге і не знав, пошукаю при нагоді, дякую за інформацію.
Але тут "Червона", бо така вже кольорова схема і пентаграм багацько на рамі 93-го.
А "фіра", бо:
- порівняно із рештою моїх роверків маневреність десь на тому ж рівні;
- не забуваймо про Богдана Трохимовича;
- от на нього дивишся (не ММВЗ і всьо тут), і інших слів не спадає на думку;
- транспортний засіб називають "фірою" в розмові з метою постєбати із власника, тут вже все зроблено до "астряків", хоча дехто даного роверка називає дроческопом і пропонують спалити
- тут багато чого не так, але все це якось тримається купи.

Розкажу якось в описі про плани, бажання, пошуки і що з того вийшло.
А наразі запостив, а то на днях оце все почало ламатися (певні проблемні елементи були застосовані свідомо, але не спеціально, а бо так склалося), будуть зміни, тобто еволюція вже почалася, а її варто документувати.
Планував на вихідних фотосесію, але наразі їду під Харків на певний час, фото будуть пізніше.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 18.01.2015 22:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 19192
Изображения: 13
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:07.10.2010
PlusOdyn писал(а):
...свідомо, але не спеціально...

:ROFL:
Ну теперь интересны более разборчивые фотки и описания... :cool:

_________________
Крокодиловодство 2.0


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 30.03.2015 17:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 251
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.05.2012
Пекельні хінкалі на багажнику. :D
Изображение

P.S. Дещо дописав.

_________________
Погано налаштований SRAM, це Shimano.
Чотири колеса возять тіло, а Харон - душу.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 31.03.2015 00:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 10825
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:13.03.2013
PlusOdyn писал(а):
P.S. Дещо дописав.

нічого собі редагнув :good:
Гарно викладаєш з колоритом :yes:
Цитата:
осяжною ціллю залишався ровер. Такий солідно-комфортний, якогось приємно-офіційного кольору, із хромом, або оцими тонкими лініями на певній відстані від краю болотника, паяною, на втулках, мінською рамою, пружинним Бруксом, вертикальною посадкою, захистом на ланцуг, сінгловий із планетаркою і барабанними гальмами на обидва колеса, а також динамовтулкою, відповідною світлотехнікою та багажником до якого певним чином можна чіпляти портфель, гумою на 45+ мм, і звичайно ж болотниками, щоб можна було їздити на роботу й у справах, у відповідному роботі одязі, без перевдягань.

Ну, що по тренувався ....може варто здійснити мрію ?!
Цитата:
оцими тонкими лініями на певній відстані від краю болотника

Беру на себе :roll: :yes:
ПС: Stivens всія фотограф :D

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения:
СообщениеДобавлено: 31.03.2015 16:19 
Аватара пользователя

Сообщения: 857
Город: Криндачiвка ,
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:11.08.2013
класний велік!!!!
Хочу собі щось таке, тільки на рамі хвз україна.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 31.03.2015 19:23 
Аватара пользователя

Сообщения: 386
Город: Умань
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:11.11.2014
Моя не сильно професійна думка... Рама виглядає не органічно з такою кількістю сучасних деталей, думаю варто перефарбувати і замінити на класні, агресивні деколі....

Хоча придивившись можливо варто привести до одного знаменника крила і обода, наклейки сучасного обода і старенькі крила - дисонанс... Вато підібрати класні крила і здерти наліпки....


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 31.03.2015 21:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 2288
Изображения: 26
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:06.04.2013
Классный. Ух они удобные. моя Украина тоже удобная. Брукса нет, зато есть ХВЗ Укркожа. трепружинная с "кипятильником". :D :D

_________________
Веломастерская на Залютино моб 066 705 28 22
колесный центр Харьков-Запад 066 705 28 22


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 01.04.2015 11:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 4621
Изображения: 0
Город: Зеленодольск
Пол: Муж
Возраст: 55
Зарегистрирован:08.07.2014
PlusOdyn
З цікавістю прочитав.
Не зрозумів: кулко=колесо?

_________________
Начало истории моих крокодилов здесь
Продолжение истории там >


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 01.04.2015 12:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 10825
Город: Львів
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:13.03.2013
Пафнутий писал(а):
PlusOdyn
З цікавістю прочитав.
Не зрозумів: кулко=колесо?

:D :yes: воно.
насправді в побуті, рідко вживаються такі слова як "кулко" , але в контексті цього проекту, "кулко" не від'ємно доповнює образ даного ровера :D
Паш тобі як літератору буде цікаво:
Насправді воно не має нічого спільного з сучасним галицьким діалектом, але ...
Изображение

Olexiy Kovalenko писал(а):
Моя не сильно професійна думка... Рама виглядає не органічно з такою кількістю сучасних деталей, думаю варто перефарбувати і замінити на класні, агресивні деколі....

Хоча придивившись можливо варто привести до одного знаменника крила і обода, наклейки сучасного обода і старенькі крила - дисонанс... Вато підібрати класні крила і здерти наліпки....

Я б не оцінював так, конкретно цей велосипед, бо
PlusOdyn писал(а):
- транспортний засіб називають "фірою" в розмові з метою постєбати із власника, тут вже все зроблено до "астряків", хоча дехто даного роверка називає дроческопом і пропонують спалити
- тут багато чого не так, але все це якось тримається купи.

Дозволю собі прокоментувати, власник "Червоної Фіри" розуміється на роверах :yes: , має чудового бойового коня, на якому катає КроссКантрі, а не їздить в кіоск на рАйоні за сЄмками. А цей ..., а цей "Червона Фіра" :D
PlusOdyn, якщо я десь не правий поправ :smile:

_________________
ИзображениеBeerBike&Co


Последний раз редактировалось Бегущая Черепаха 02.04.2015 11:01, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Червона Фіра
СообщениеДобавлено: 01.04.2015 13:24 
Аватара пользователя

Сообщения: 4621
Изображения: 0
Город: Зеленодольск
Пол: Муж
Возраст: 55
Зарегистрирован:08.07.2014
Бегущая Черепаха
Дякую, треба вивчити докладно :smile:
Але вже бачу недоліки - де шприхи??? Коли на передньому кулку шпиці, то шприхи автоматично переїздять на заднє колесо... :-P
Інколи, копирсаючись у семантичних нагромадженнях незнайомих термінів вдається видобути цікаві асоціації (що це я таке зараз висловив? :shock: Коротше кажучи, воно іноді допомагає зрозуміти походження слів.

_________________
Начало истории моих крокодилов здесь
Продолжение истории там >


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.436s | 30 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'