| велосипед Scott |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 15:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 1213
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:06.05.2019
Роман Михайлюк
а нащо вам зірка на 50 ззаду?

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 16:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 2009
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
Хоча диво дивнє, як нещасна зірочка 10 чи 9 задирають ціну касети 9-50 в 3 рази в порівнянні з аналогічною по конструктиву 11-50) це до того, що через рік-два технологія виробництва може впасти в ціні і це вже не буде ціновою пародією на хай-енд.

Справа не стільки в технології, скільки в маркетингу та необхідності/ бажанні відбити/ заробити на новинці та новому барабані.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 16:14 

Сообщения: 71
Изображения: 4
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:12.07.2018
Я почему-то скептически отношусь к сковородкам типа 9-50.
Вот есть у меня втулка с люфтящим барабаном, визуально видно как кассета шевелится... моя система с маленькой кассетой мне этот люфт прощает и все прекрасно работает. Сомневаюсь что кассета 9-50 мне такое простит ).
Я это к чему, мне кажется огромной сковородки в паре с башенным краном в виде переключателя по идее должны быть повышенные требования к жесткости конструкции, качеству материалов, точности установки... слепить из говна и палок нормальную систему не выйдет, от сюда и цена.

Это все теория... возможно я в чем-то ошибаюсь )


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 17:51 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Аякс писал(а):
Роман Михайлюк
а нащо вам зірка на 50 ззаду?


Тому що це дає шанс не обірвати собі ноги на апхілах, коли спереду буде сінгл 36


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 17:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 2009
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:01.10.2012
Сингл 36х9-50... Чи справді потрібен аж такий діапазон? І якщо потрібен, то чи справді є сенс в 1х?
Дабл 46/30 + 11-36 мені видається простішим, надійнішим і, не виключено, що і легшим.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:02 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Maxkr писал(а):
Я почему-то скептически отношусь к сковородкам типа 9-50.
Вот есть у меня втулка с люфтящим барабаном, визуально видно как кассета шевелится... моя система с маленькой кассетой мне этот люфт прощает и все прекрасно работает. Сомневаюсь что кассета 9-50 мне такое простит ).
Я это к чему, мне кажется огромной сковородки в паре с башенным краном в виде переключателя по идее должны быть повышенные требования к жесткости конструкции, качеству материалов, точности установки... слепить из говна и палок нормальную систему не выйдет, от сюда и цена.

Это все теория... возможно я в чем-то ошибаюсь )


Може бути. Я для того топік і створив, щоб почути практичні відгуки від тих, в кого таке щастя вже є. Можу сказати, що люфтячий барабан - не є гуть в любих роскладах, можна б\в втулку в гарному стані знайти незадорого плюс сотка за перебір колеса... до речі, колись в мене таке було - то не пригадую, щоб люфт барабана сильно впливав на точність. Переключалось в усьому діапазоні (там було 11-42 10 шв.) В будь-якому варіанті люфти, проколоті колеса, розтягнуті ланці, тріснуті рами, гнуті ротори - це сумно, але не можна ідею перекреслити можливістю поломок. (Тим більше трійник спереду може так ланц закрутити, що гонка на цьому і завершиться)...

А то їздити нам на "Україні" наших дідусів)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 1213
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:06.05.2019
Роман Михайлюк писал(а):
Тому що це дає шанс не обірвати собі ноги на апхілах, коли спереду буде сінгл 36

теоретично ви будете їхати повільніше. ніж йти пішки.

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:07 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
d.lus писал(а):
Сингл 36х9-50... Чи справді потрібен аж такий діапазон? І якщо потрібен, то чи справді є сенс в 1х?
Дабл 46/30 + 11-36 мені видається простішим, надійнішим і, не виключено, що і легшим.


Для шосе - можливо й краще. Але на 30 я в горах не вигребу... а як легшим, якщо в даблі добавляється перекидка, переклюк, дроти і зірка 46 (прощай кліренс) ... а касета "пательня" 9-50 важить 339 грам


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:11 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Аякс писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
Тому що це дає шанс не обірвати собі ноги на апхілах, коли спереду буде сінгл 36

теоретично ви будете їхати повільніше. ніж йти пішки.


Насправді в реальних горах я справді вгору часто йду ногами, бо рюкзак з апаратурою 13-15 кг (я фотограф) Але не завжди. І пішки, перевірено- довше. Вилітаєш вгору на динаміці, і під самим верхом доганяєшся нижними передачами, отут низи і потрібні. Та вони там і по рівному потрібні, в грязюці всякій...

Так що ніт, сковорода 46 спереду відпадає)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 2009
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
Для шосе - можливо й краще. Але на 30 я в горах не вигребу...

А на 36, значить, вигребете?

Знову повертаємось до математики:
36/50 = 0,72
30/36 = 0,83
30/40 = 0,75

Роман Михайлюк писал(а):
а як легшим, якщо в даблі добавляється перекидка, переклюк, дроти і зірка 46 (прощай кліренс) ... а касета "пательня" 9-50 важить 339 грам

І як часто доведеться міняти касету 9-50 вагою 339г?
Для порівняння: 11х ХТЯ 11-40 (на карбоновому павуку, з титановими та алюмінієвими зірками) важить 326г з локрінгом.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 47
Зарегистрирован:29.08.2009
Чтоб залететь в гору "на динамике"- это гора метров 100 по длине подъема? Потому как динамика там сильно быстро заканчивается, сколько бы вы перед подъемом ни вкрутили. И у вас "гора" - это сколько в %? Просто интересно.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:33 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
d.lus писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
Для шосе - можливо й краще. Але на 30 я в горах не вигребу...

А на 36, значить, вигребете?

Знову повертаємось до математики:
36/50 = 0,72
30/36 = 0,83
30/40 = 0,75

Роман Михайлюк писал(а):
а як легшим, якщо в даблі добавляється перекидка, переклюк, дроти і зірка 46 (прощай кліренс) ... а касета "пательня" 9-50 важить 339 грам

І як часто доведеться міняти касету 9-50 вагою 339г?
Для порівняння: 11х ХТЯ 11-40 (на карбоновому павуку, з титановими та алюмінієвими зірками) важить 326г з локрінгом.


"36/50 = 0,72
30/36 = 0,83
30/40 = 0,75" Не зрозумів, до чого тут цей розрахунок. Зірку 30 мені запропонували в варіанті дабл 30-46. Не хотів би повторюватися, тому просто скажу, що з таким чудом я в КК ще нікого не бачив... хоча ні, збрехав. Я колись в Карпати їздив на "Туристі", там щось подібне було :D

На монозірці 36 є сенс заморочитися, бо мінімізуєш навіску байка. А ліпити на МТБ 30-46... Може, Ви хочете створити тему "Я хочу дабл 30-46 на МТБ"? Там буде доречним обговорення калькулятора) А я всього лиш просив практичних порад по зірках 9-10 і ньюансах переключання... бо схоже, зараз дійдемо до обговорення накатів і викатів)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:37 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
vmail писал(а):
Чтоб залететь в гору "на динамике"- это гора метров 100 по длине подъема? Потому как динамика там сильно быстро заканчивается, сколько бы вы перед подъемом ни вкрутили. И у вас "гора" - это сколько в %? Просто интересно.


Поняття не маю, не беру в гору рулетку. :smile: Кожний раз по різному - які сили, втома, вага рюкзака, стан грунту, хто ж це на метри переводить. Тим більше на градуси. Круто, не круто, так собі, з сипухою чи без - десь так... Десь і кілометр пролетиш, а десь і на метрі завалишся

І динаміка- не тільки інерція, мається на увазі агресивне педалювання, в противагу неквапному вигрібанню на низьких передачах.

Перевага швидкісного під"йому - на швидкості 10-15 км\ч байк легко долає коріння, камені... а коли повзеш 3-4, то корінь блокує колесо і всьо, приїхав.


Последний раз редактировалось Роман Михайлюк 08.06.2020 18:43, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:41 
Аватара пользователя

Сообщения: 1213
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 51
Зарегистрирован:06.05.2019
Роман Михайлюк писал(а):
схоже, зараз дійдемо до обговорення накатів і викатів)

краже б ми дійшли до обговорення встановлення електромотора. без подколів.

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:45 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Аякс писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
схоже, зараз дійдемо до обговорення накатів і викатів)

краже б ми дійшли до обговорення встановлення електромотора. без подколів.


В Альпах , під Маттерхорном, наприклад - такі як миші бігають. Завидно, аж капець)) Я б не відмовився , якби хто подарував щось хороше... Виїхав нагору не здохший і летиш вниз... і головне - можеш повторити)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2025, да, бля - ми ще живі
Наши друзья: USA mathematics | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.379s | 27 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'