ХарківТурист тепер у Телеграмі, долучайся!

| велосипеди Reid |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 27.08.2020 16:01 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
@noxin писал(а):

Закалку готових рам робили тільки для топових рам і то не всі виробники (каннондейл таке робив). В більшості випадків тільки старіння. А для сучасних рам ашанів не роблять нічого.


Перепрошую, але звідки така впевненість, що "не роблять нічого"?

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 27.08.2020 16:09 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
Алюмінієві сплави для велосипедних рам
Для виготовлення рам велосипедів застосовують кілька алюмінієвих сплавів. Найбільш часто їх роблять з

алюмінієвого сплаву 6061 (аналога нашого АД33) і
алюмінієвого сплаву 7005 (аналога нашого 1915),
рідше з

сплавів 6066, 6069 і 6013, а також
високоміцних, але важко зварюються алюмінієвих сплавів 2014 і 7075 - аналогів вітчизняних АК8 і В95.
Зустрічається в Мережі і китайська реклама: «труби велосипедні з алюмінієвого сплаву 6063-Т5».


Алюмінієвий сплав 6061
Алюмінієвий сплав 6061 - це повний аналог старого доброго вітчизняного сплаву АД33 по ГОСТ 4784, як, втім, і сплав 7005 - аналог нашого 1915. Сплав 6061 - це стандартний конструкційний сплав, один найпопулярніших зі сплавів серії 6ххх, після сплаву 6060 і 6063, звісно. Його цінують за досить високі властивості міцності, високі в'язкі характеристики і хорошу зварюваність.

Як роблять велосипедні рами
Розглянемо докладніше технологію виготовлення велосипедних рам з алюмінієвого сплаву 6061. Вона включає п'ять основних технологічних переділів:

пресування і порізка в розмір труб-заготовок;
формування;
підрізування труб «на вус»;
аргонно-дугове зварювання труб в раму;
термічна обробка рами на стан Т6.
Пресування труб зі сплаву 6061
Вихідні труби для рами виготовляють методом пресування (екструзії). Пресовані труби можуть бути безшовними і «шовними». Оскільки ніхто з виробників не вказує, які це труби, то, швидше за все, вони саме «шовні», дешевші.

Безшовні труби виготовляють з порожнистих заготовок або при їх пресуванні суцільну заготовку прошивають голкою-оправкой. Ці труби дійсно «безшовні», тому що не мають ніяких прихованих поздовжніх швів.

«Шовні» труби виготовляють із суцільної заготовки на спеціальних матрицях, найчастіше типу «портхол» (porthole). У цій матриці потік металу розділяється на внутрішній оправці на чотири потоки, які потім перед виходом з матриці з'єднуються з утворенням чотирьох поздовжніх зварних швів. Хоча їх і називають зварними швами, ніякої звичайної зварювання там, звичайно, немає. Це - так зване зварювання пресуванням, яка відбувається під впливом високої температури і тиску металу з спеціальних зварювальних камерах матриці. Правильно і якісно виконані зварні шви абсолютно не видно і їх властивості міцності практично не відрізняються від основного матеріалу.

Формування алюмінієвих труб
Після операції формовки початково круглі труби отримують більш складну і більш «міцну» геометричну форму: овальність перетину, змінна товщина стінок труб тощо.

Овальну форму зазвичай отримують технологією гідроформінгу: приміщенням труби в спеціальну матрицю і закачуванням всередину її під високим тиском води або масла.

Баттинг (від англійського «butting») - це потовщення стінки труби в критичних перетинах і стоншування - в мало навантажених. Проводиться шляхом холодного волочіння - накатки зсередини труби спеціальними оправками.

Підрізання алюмінієвих труб «в вус»
Щоб легко і надійно зварити труби в раму їх необхідно «хитро» і точно підрізати. Після такої підрізування дві труби стикуються один з одним зовсім без зазорів. Це робиться на спеціальних машинах, які забезпечують чистий і точний різ.

Зварювання алюмінієвих труб
Для з'єднання підрізаних труб в єдину конструкцію найчастіше застосовують зварювання, для труб з алюмінієвого сплаву 6061 - аргонно-дугове. При аргонно-дугового зварювання необхідне тепло отримують між неплавким вольфрамовим електродом і зварюваних виробом. Для запобігання окислення зони зварювання застосовується інертний газ, аргон. Аргонно-дугове зварювання добре підходить для зварювання тонкостінних труб і, крім того, вона дає акуратні зварні шви. Для зварювання сплаву 6061 найчастіше застосовують зварювальний дріт зі сплаву 4043 (в міжнародному позначенні) з вмістом кремнію близько 5%, вітчизняним аналогом якого є зварювальний сплав СвАК5 по ГОСТ 4784.

Зона термічного впливу зварювання

Головним наслідком зварювання є зміна фізичних властивостей основного металу і шва через розігрівання в зоні зварювання. У цій невеликій зоні поблизу зварного шва, яка називається зоною термічного впливу, відбувається найбільше погіршення механічних властивостей, зокрема, втомної міцності.

Сильне нагрівання призводить зміни структури алюмінієвого сплаву - зростання виділень вторинних фаз. Це укрупнення виділень знижує міцності матеріалу, такі як межа міцності при розтягуванні, на 30-35%. Наприклад, якщо межа міцності при розтягуванні сплаву 6061 до зварювання становив близько 310 МПа, то після зварювання він знижується до 185 МПа.

Термічна обробка рами зі сплаву 6061
Після того, як рами зварені, їх піддають термічній обробці для відновлення механічних властивостей термічно зміцненого сплаву 6061, що які були втрачені під час зварювання. Зазвичай це термічна обробка на стан Т6. Вона складається з трьох етапів:

нагрів під загартування: нагрів до 530 ° С з витримкою близько 1 години для отримання твердого розчину в алюмінії всіх легуючих елементів, в разі алюмінієвого сплаву 6061 - магнію і кремнію;
гарт: швидке охолодження до кімнатної температури для затримки легуючих елементів в твердому розчині;
штучне старіння: нагрів до 175 ° С з витримкою протягом 8 годин для виділення дрібних дисперсних виділень упрочняющей фази.
Після такої термічної обробки сплав отримує стан Т6 і повне позначення алюмінієвого сплаву 6061 набирає вигляду: 6061-Т6.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 27.08.2020 16:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 1498
Изображения: 86
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:19.11.2009
real SIMON писал(а):
Людині, що зварила фет байк не варто боятися зварити кермо. :wink:

Назовём это переваркой имеющегося шасси.

stas_mk27 писал(а):
Сталь будет тяжёлой :(

real SIMON писал(а):
А "похмурий" вважає що норм. :wink:


Думаю, если автора устраивает такой уровень исполнения (да и вы, на сколько помню, не были против), то и стальной руль для "туринга" так же не должен вызывать среди вас недовольства :wink: .

"похмурий" :shock: ?! А мене за шо :) ?

_________________
- А ГДЕ ВСЕ, КАПИТАН?
- ВСЕ?... Я ХОЖУ ОДИН Изображение.

________________________________


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 27.08.2020 23:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
гаражные сварщики чаще всего купили себе аргон шоб варить расколотые поддоны двигателей, обломанные уши коробок и гуров, и присерать алюминием кратеры от тосола в гбц. естественно, шо сварка рамы тем-же прутком будет не очень.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 28.08.2020 11:53 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
Космонавт писал(а):
Думаю, если автора устраивает такой уровень исполнения (да и вы, на сколько помню, не были против), то и стальной руль для "туринга" так же не должен вызывать среди вас недовольства :wink: .

"похмурий" :shock: ?! А мене за шо :) ?


По перше - хто це "ми"?
По друге -"похмурий", то є Surly в перекладі з англійської.
По третє - щодо рулів, то, як на мене, тільки карбон. :wink:

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 31.08.2020 08:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 1498
Изображения: 86
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:19.11.2009
...
real SIMON писал(а):
По друге -"похмурий", то є Surly в перекладі з англійської.

А... Ну, англiйська - то наше все ​ :yes: !



...Решил пересадить старую 26" раму на 28" колёса.. Дешмаёвые стальная баранка + палка + руль от дорожного вела = "крутой "туринговый" руль" :kozak: .
Варится всё это инвертором и электродами уони, на стыках в трубу руля вставляются муфты, которые при сварке плавятся и образуется батiнг :-) .


Сваркой алюминя интересовался. Чтоб получать хорошие результаты потребуется не просто арыгон, а аппарат достаточной мощности с осциллятором, который сам по себе стóит как 2/3 цены гаража и требует стабильного напряжения в питающей сети из-за больших бросков тока при поджиге дуги, так что "дома" его применение вызовет массу сложностей. А цели у меня вполне скромные.
И приятель, который одно время участвовал в предприятии по сооружению электровелосипедов, посоветовал не выпендриваться, а сбить пепел и работать со сталями.

Карбон - хорошее дело, но с ним тоже не всё так просто. И производители не спешат переходить на этот материал в доступном ассортименте и ценовой политике.


Вложения:
IMG_6083.jpg
IMG_6083.jpg [ 534.09 КБ | Просмотров: 2127 ]
IMG_6081.jpg
IMG_6081.jpg [ 625.08 КБ | Просмотров: 2127 ]


_________________
- А ГДЕ ВСЕ, КАПИТАН?
- ВСЕ?... Я ХОЖУ ОДИН Изображение.

________________________________
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 31.08.2020 10:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
никогда не разделял восхищение видом руля Сфинкс

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 31.08.2020 14:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 1498
Изображения: 86
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 36
Зарегистрирован:19.11.2009
...Ну, тема рулей вольная, так вышло, что я решил начать с этого варианта. Может, после испытаний перекрою или сменю на другой. Честно говоря, хотел собрать по-быстрому. Примерял имеющиеся прямые, райзеры и бабочку... не нравилось и по виду, и (что главное) по количеству хватов. Поэтому решил соорудить нечто эдакое..
Нижние трубы несколько разведены в стороны как у "гравийных" баранов, но совсем немного.

...Для тяжёлого велосипеда мне больше по душе что-то наподобие сурлиевского молока... широкий основной хват и подобие лежака посредине.

_________________
- А ГДЕ ВСЕ, КАПИТАН?
- ВСЕ?... Я ХОЖУ ОДИН Изображение.

________________________________


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 01.03.2021 22:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 127
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:17.04.2007
Що можна підібрати для комфортнішої посадки, при цьому зберегти ревошифти? Чи поєднуються сталь з алюмінієм у виносі та кермі?


Вложения:
IMG_20161211_153227.jpg
IMG_20161211_153227.jpg [ 569.09 КБ | Просмотров: 1857 ]


_________________
Rock Machine Crossride 500
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 01.03.2021 23:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 8286
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Що значить вислів "комфортніша посадка"? Ви хочете вертикальнішої позиції тулуба?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 02.03.2021 01:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 127
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:17.04.2007
andr, саме так :yes: Аби знайти де непотрібний легкосплавний руль від колишніх Туристів для такого стального виносу чи може є сучасні китайські аналоги...

_________________
Rock Machine Crossride 500


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 02.03.2021 02:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 8286
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Винос сучасний? Тоді він під кермо з діаметром у центрі 25-26 мм. В такому разі підійде будь-яке кермо з добре загнутими назад довгими кінцями, з загальною шириною біля 600 мм (щоб вмістилися ревошифти). В тому числі - з алюмінієвого сплаву.
https://www.mastervelo.com/index.php?ro ... &limit=100
https://www.mastervelo.com/index.php?ro ... &limit=100
Друге кермо, на мій погляд, значно міцніше, бо там центральна потовщена частина плавніше спряжена з усім іншим. Для алюмінію це важливо.
Магазин сто разів перевірений, довіряти можна. Тільки примусьте менеджера уточнити й побожитися, що кермо справді добре загнуте назад, бо в описах бувають помилки.



GDR писал(а):
Чи поєднуються сталь з алюмінієм у виносі та кермі?

Та звісно ж.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 02.03.2021 18:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 127
Город: Золотоноша,Черкаси
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:17.04.2007
Винос - одне ціле з рульовою колонкою, причому з довжелезним штоком 250мм базової комплектації 2006р. Щойно поміряв: ширина керма 580мм, трубка 22мм, потовщення в місці зажиму 24,5мм


Вложения:
vynis.png
vynis.png [ 633.48 КБ | Просмотров: 1784 ]
shtok.png
shtok.png [ 821.52 КБ | Просмотров: 1784 ]


_________________
Rock Machine Crossride 500
Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 02.03.2021 18:07 

Сообщения: 140
Город: Татарбунары
Пол: Не указан
Возраст: 74
Зарегистрирован:15.01.2021
GDR писал(а):
Винос - одне ціле з рульовою колонкою

да фиг там. Рулевая колонка кончается гайкой на вилке.
Это у вас целый вынос: стальной, для резьбовой рулевой 1".
Его желательно вообще заменить. Варианты имеются. Даже можно гранату поставить.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Выбор руля для туринга
СообщениеДобавлено: 02.03.2021 22:09 
Аватара пользователя

Сообщения: 8286
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
GDR писал(а):
Винос - одне ціле з рульовою колонкою, причому з довжелезним штоком 250мм базової комплектації 2006р. Щойно поміряв: ширина керма 580мм, трубка 22мм, потовщення в місці зажиму 24,5мм

24,5 мм - не страшно. Просто у виробника такі допуски. Мабуть, він насправді хотів 25 мм. Якщо нове кермо не захоче влазити, трохи розтиснете клему виноса, запхнувши туди викрутку з широким жалом.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.199s | 32 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'